Prinses op de erwt zijn denk ikquote:Op zondag 29 november 2009 01:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Trouwens MiMu vraagje hoe wil je je nagels niet als gereedschap gebruiken, ik heb toch echt mijn vingers.nagels nodig als ik een blikje oid moet open makenof een stickertje moet pulken, ja dat moet soms hier
etc.

Waarschijnlijk ben je dan inderdaad gezegend met goede genen.quote:Op zondag 29 november 2009 01:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Trouwens MiMu vraagje hoe wil je je nagels niet als gereedschap gebruiken, ik heb toch echt mijn vingers.nagels nodig als ik een blikje oid moet open makenof een stickertje moet pulken, ja dat moet soms hier
etc.
Ik gebruik echt geen hardeners olietjes wat dan ook ook geen vijl gewoon nagelschaatje, of ben ik dan gewoon gezegend met hele goede nagels?

quote:

Ik gebruik voorwerpen binnen handbereik, dus bijvoorbeeld op mijn werk als ik een blikje cola open wil maken dan pak ik ff mijn sleutelsquote:Op zondag 29 november 2009 02:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je dan inderdaad gezegend met goede genen.![]()
Een blikje openen kan ook met de zijkant van je vinger en in plaats van een stickertje met je nagel te pulken kan je ook een mesje o.i.d. pakken. Er zijn altijd wel oplossingen voor.

Racing Greenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:04 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb 6 P2 lakjes besteld![]()
![]()
]
Heb nu Racing Green op, mooie diepe kleur. Heb overigens netjes foto's gemaakt en ik zal morgen echt eens gaan zoeken naar het kabeltje. Na een week van amper velletjes bijten heb ik gister alleen helaas weer alles opgegeten en ik kan weer van voor af aan beginnen

Helemaal geweldig! En er zin hier in het winkelcentrum een Claire's en het is koopzondag....maar ik MOET leren...maar toch....quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:21 schreef Debsterr het volgende:
Waaaah ik moet naar deze op zoek bij de Claire's.
[ afbeelding ]
Hebben ze vast niet hier in NL.

Ik kan van de week ook krimpquote:Op zondag 29 november 2009 00:33 schreef Mirjam het volgende:
ik heb dit keer trouwens wel enorm last van krimpende nagellak.
gek, m'n seche vite is nog nbet nieuw.
zou het toch helpen om hem een klein beetje te verdunnen..?
het krimpen van die nagellak zorgt er volgens mij ook voor dat het sneller gaat chippen, ik lak steeds netjes de tips mee, maar dat is dus gewoon allemaal verdwenen

Zoya Veruschka vinnik wel errug mooiquote:Op zondag 29 november 2009 10:58 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, toch maar weer een bestelling gedaan bij Maiandjoys superstore op eBay....Dit is heel erg maar let op, deze kleurtjes komen mijn kant op:
China Glaze Ginger:
[ afbeelding ]
Zoya Veruschka:
[ afbeelding ]
Zoya Harlow:
[ afbeelding ]
China Glaze Atlantis:
[ afbeelding ]
China Glaze Medaillon:
[ afbeelding ]
Zoya Astra:
[ afbeelding ]
Zoya Tangy:
[ afbeelding ]
OPI on the same paige:
[ afbeelding ]
OPI Ate berries in the canaries:
[ afbeelding ]
En dan nog een miniset met OPI Sea? i told you!
[ afbeelding ]
Tweede mini: Banana Bandana:
[ afbeelding ]
Derde mini: if the fuchsia fits:
[ afbeelding ]
En de vierde mini in het setje: OPI I;m his coral friend:
[ afbeelding ]
En tot slot de Seche Vite topcoat.... Hijg... Da's pas een uitbreiding, ik ben benieuwd!

Maar geen verzendkosten!quote:Op zondag 29 november 2009 10:58 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou, toch maar weer een bestelling gedaan bij Maiandjoys superstore op eBay....Dit is heel erg maar let op, deze kleurtjes komen mijn kant op:

Precies.quote:Op zondag 29 november 2009 10:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik gebruik voorwerpen binnen handbereik, dus bijvoorbeeld op mijn werk als ik een blikje cola open wil maken dan pak ik ff mijn sleutelsPincode intikken bij sommige lastige machientjes doe ik met mijn knokkels als mijn nagels het niet aankunnen, zal wel vreemd staan maar dat boeit me niet

Brrr...ik vind dat ding nu dus nog viezer....brrrrrr..............quote:Op zondag 29 november 2009 11:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Precies.![]()
Pinnen doe ik sinds kort met mijn autosleutels. Ik moet toch ook extra voorzichtig zijn op het moment om geen griep e.d. op te pikken i.v.m. mijn verminderde weerstand dus dat is twee vliegen in een klap. Ik hoef mijn nagels niet te gebruiken en dan hoef ik ook niet aan dat vieze ding te zitten waar iedereen met zijn snottervingers over heeft lopen wrijven.

nee, niet eens...quote:Op zondag 29 november 2009 00:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Doe je nog steeds met het hele olie gebeuren 'voor het lakken? Misschien dat eens overslaan?
da's ook vaag.quote:Op zondag 29 november 2009 01:10 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirjam
Ik heb met de seche vite (nog) geen nare krimp ervaringen gehad![]()
En dan doe ik niet eens horizontaal de tips lakken (lekker duidelijk)
Mijn Dorothy Who? is nog steeds zo vet![]()
Ik hou van die kleur

Blingfest 2009quote:Op zondag 29 november 2009 10:58 schreef zoeperzazke het volgende:

in deze winkel verkopen ze een aantal van mijn favoriete platesquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:16 schreef Debsterr het volgende:
Hmm.. ik ben de laatste tijd heel erg naar Konad aan het kijken. Is toch wel erg leuk om de boel een beetje op te fleuren. Maar van de plates die ik tot nu toe gezien heb vind ik bijna altijd maar 1 stempel leuk!
Wat zijn jullie favorieten? Liefst met nummers.

Jawel, gisteren.quote:Op zondag 29 november 2009 11:42 schreef Linnie20v het volgende:
Ik wil ook weer bestellen
Leuke lakjes Zoeper!!!
@ MiMu, heb ik jouw transdesign lakjes gemist? Of zijn ze nog niet binnen?![]()

Oh dat klinkt goed.quote:Op zondag 29 november 2009 11:51 schreef buzzwheedle het volgende:
deze nagelvullende stempels zijn een stuk groter dan die van konad en vullen dus sneller je nagels

Mooi!!!quote:Op zondag 29 november 2009 12:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Hier zijn er alvast twee Linnie![]()
[ afbeelding ]
Orly Cashmere Cardigan met China Glaze Millennium (die is écht de moeite waard, zelfs al koop je hem alleen voor konad!) met plate m65.

Ik kliktequote:Op zondag 29 november 2009 11:51 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
in deze winkel verkopen ze een aantal van mijn favoriete plates
http://www.magnonails.de/index.php?cPath=41_39_57&SHOsid=957771174dd0031085f184819b93efaa
en in deze
http://www.chez-delaney.com/delaney.html
deze nagelvullende stempels zijn een stuk groter dan die van konad en vullen dus sneller je nagels

Gave kleurtjes! Die roze van mij is ook echt neonroze (volgens mij is het zo'n blacklight kleurtje) Volgens mij laat ik gewoon lichtstrepen achter alsi k mijn handen beweegquote:Op zondag 29 november 2009 12:14 schreef Linnie20v het volgende:
MiMu, aan de slag dus!!!! Ik wil iig even zien welke lakjes
I'm a sucker voor neons geloof ik
Ik moet die Essie Bright tights en Funky Limelight hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik gebruik trouwens ook van die "gelehuisvrouwenrubberenhandschoenen" tijdens het afwassen en de tuin doen. Scheelt enorm!quote:Op zondag 29 november 2009 11:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Precies.![]()
Pinnen doe ik sinds kort met mijn autosleutels. Ik moet toch ook extra voorzichtig zijn op het moment om geen griep e.d. op te pikken i.v.m. mijn verminderde weerstand dus dat is twee vliegen in een klap. Ik hoef mijn nagels niet te gebruiken en dan hoef ik ook niet aan dat vieze ding te zitten waar iedereen met zijn snottervingers over heeft lopen wrijven.

De Japansequote:Op zondag 29 november 2009 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
Deze dame heeft ook wel leuke swatches: http://passiondesongles.over-blog.com/

quote:Op zondag 29 november 2009 13:05 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb mijn TD order binnen!!!
Ik ben er zo blij mee, heb al een foto gemaakt ervan maar ik kan dat stomme idiote rotkabeltje niet vinden![]()
Het zijn allemaal zulke mooie kleuren, vind alleen Orly Supernatural iets te veel lijken op CG Trophy Wife en dan vind ik CG mooier dus ik denk dat ik de Orly maar weggeef aan mijn moeder. Of iemand hier moet interesse hebben??
Heb nu wel een probleem, ik zat te dubben of ik vandaag mijn nagels zwart zou lakken met witte stempel erop, of ik dat zigzaggen met die naald zou doen met roze, paars en zwart. En nu heb ik de TD bestelling ook binnen dus ik kan ook een normale lak op doen...Keuzes!

O lekker, hoe laat zijn ze klaar? Kom ik bij jou lakken!quote:Op zondag 29 november 2009 13:16 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga zo muffins bakken en daarna pas mijn nagels lakken
Muffins

* Puckzzz zwaait meequote:

Ik ook. Er zijn ook leuke hè, de action verkoopt gezellige met polka dots en je kan ze zelfs met bontjes langs de rand krijgen.quote:Op zondag 29 november 2009 13:11 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik gebruik trouwens ook van die "gelehuisvrouwenrubberenhandschoenen" tijdens het afwassen en de tuin doen. Scheelt enorm!
Ja dit!quote:

Ja valt reuze mee. Gewoon je vingertopje ff afplakken met schilderstapequote:Op zondag 29 november 2009 13:34 schreef Linnie20v het volgende:
@ Puckzzzz, Krijg je dat ook een beetje mooi ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |