Dat had ik idd ook al gedaan.. Ook al hard en zacht gedrukt.. ik zal toch wel iets verkeerds doen dan.quote:Op zondag 29 november 2009 20:00 schreef bernies het volgende:
[..]
Het stempelkussen even heel zachtjes vijlen, dan pakt de lak beter.
zacht drukken er als het waren een beetje over heen rollen van links naar rechts, en snel werken, de lak op de plate moet nog nat zijn, heb je de stempel goed schoongemaakt?quote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat had ik idd ook al gedaan.. Ook al hard en zacht gedrukt.. ik zal toch wel iets verkeerds doen dan.![]()
Wauw!quote:Op zondag 29 november 2009 19:59 schreef bernies het volgende:
Verse nagels:
[ afbeelding ]
CG calypso blue, CG sci-f1, plate m73, SV top coat
Misschien werk je niet snel genoeg?quote:Op zondag 29 november 2009 20:02 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat had ik idd ook al gedaan.. Ook al hard en zacht gedrukt.. ik zal toch wel iets verkeerds doen dan.![]()
Nice! Zag ze op MUA ook al voorbij komenquote:Op zondag 29 november 2009 19:59 schreef bernies het volgende:
Verse nagels:
[ afbeelding ]
Hahaha van die 150 dollar shipping ofzo?quote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef E.T. het volgende:
Voor het eerst een bestelling gedaan bij TD.. voorlopig krijg ik het nog warm van die bevestiging die me aan staat te staren vanuit m'n mailbox![]()
Payment request is nog niet binnen (weet iemand hoe lang dat ongeveer gaat duren?).
Ik denk dat je die pas morgen krijgt, aangezien het Thanksgiving was afgelopen week.. Meestal duurt het een dag. Soms heb je binnen 15 minuten een betalingsverzoek, soms pas na twee dagenquote:Op zondag 29 november 2009 20:21 schreef E.T. het volgende:
Voor het eerst een bestelling gedaan bij TD.. voorlopig krijg ik het nog warm van die bevestiging die me aan staat te staren vanuit m'n mailbox![]()
Payment request is nog niet binnen (weet iemand hoe lang dat ongeveer gaat duren?).
Ik kan hem daar niet zien.quote:Op zondag 29 november 2009 20:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nice! Zag ze op MUA ook al voorbij komen
Ik? Ik ben Skaai niet hoor, hoe kom je erbijquote:
Ja psiesquote:Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Hahaha van die 150 dollar shipping ofzo?![]()
Hoelang het duurt is heel verschillend. Ik had binnen een uurtje bericht, sommigen binnen 5 minuten en anderen 2 dagen. Leuk hoor, wat heb je besteld?
Jawel zijn ze wel! Verdunner FTW!quote:Op zondag 29 november 2009 20:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ja psies
8 kleurtjesKwam erachter dan mijn nagellakken uit het pre-kinderen tijdperk niet echt bruikbaar meer waren
Ja maar! Uiteraard willen we weten welke kleurenquote:Op zondag 29 november 2009 20:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ja psies
8 kleurtjesKwam erachter dan mijn nagellakken uit het pre-kinderen tijdperk niet echt bruikbaar meer waren
hebbuh !!!quote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef Nieners het volgende:
Geweldige nagels ladies! En wat gaan jullie hard.
Ik kwam net dit tegen en wilde het met jullie delen: nagellak dat vanzelf verandert.
[ afbeelding ]
Begint zo.
[ afbeelding ]
Dan wordt het zo.
[ afbeelding ]
Eindproduct.. Ik vind het gaaf! Wat jullie?
Dat is gaaf, wat voor nagellak is het???quote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef Nieners het volgende:
Ik kwam net dit tegen en wilde het met jullie delen: nagellak dat vanzelf verandert.
[ afbeelding ]
Begint zo.
[ afbeelding ]
Dan wordt het zo.
[ afbeelding ]
Agent Lavender - Bahamain Escape - Avalanche - Jamaican out - Venti Triple Shot Latte - Sex on the beach - Purple rain - GoGo Pink.quote:Op zondag 29 november 2009 20:35 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ja maar! Uiteraard willen we weten welke kleuren![]()
Het is zo stoer om een pakje te krijgen met die lakjes. Was bij ons afgeleverd bij de buren omdat we gister op een hondenshow waren. Man haalde het vanmorgen op, ik was boven. We hadden ook nog een andere bestelling lopen voor een sintkado. Ik: Waarvan is ie? Man: Ja iets van Forest Park. Ik:![]()
![]()
![]()
Helemaal leuk!
Daarom heb ik geen iPhone.quote:Op zondag 29 november 2009 20:35 schreef PartyHardy het volgende:
Leuke nageltjes weer allemaal
Ik ga morgen mijn duimnagels helemaal kort afvijlen, anders kan ik niet met mijn nieuwe mobiel overweg
Deze zijn echt way beyond verdunnerquote:Op zondag 29 november 2009 20:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jawel zijn ze wel! Verdunner FTW!
Je kan zelfs volledig hard geworden uitgedroogde nagellak nog weer reanimeren dus dat betwijfel ik.quote:
VInd het wel leukquote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Begint zo.
[ afbeelding ]
Dan wordt het zo.
[ afbeelding ]
ik willut!! Wat gaaf!quote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Begint zo.
[ afbeelding ]
Dan wordt het zo.
[ afbeelding ]
Twee?quote:Op zondag 29 november 2009 21:03 schreef puntoortje het volgende:
ik heb vandaag 2 van deze gekocht, ik denk dat ik voorlopig wel even genoeg nagellakruimte heb![]()
[ afbeelding ]
Thnx! Is ook echt ons 'meisje' zo noemen we haar ook als we het over haar hebben. Maar ik geloof dat ze de handleiding van "How to be a Rottweiler" ff gemist heeftquote:Op zondag 29 november 2009 20:44 schreef babyfeet het volgende:
je kan toch ook met de zijkant van je pink op je telefoon drukken?
staat misschien raar maar zo hoef je niet je nagels te vijlen.
@puckzzz wat een superhond is mijn favo ras ben er mee opgegroeit![]()
nu al jaren geen hond meer maar toch blijven het mooie beesten
waua, dat ziet er wel heel gaaf uitquote:Op zondag 29 november 2009 19:59 schreef bernies het volgende:
Verse nagels:
[ afbeelding ]
hey dat wil ik ookquote:Op zondag 29 november 2009 20:43 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Begint zo.
[ afbeelding ]
Dan wordt het zo.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |