Moest ook 2 keer kijken, let op de vorm van de wolkenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:18 schreef jslavenburg het volgende:
Ik snap die foto's niet van makelaar en in de wolken
Edit, ik zie hem nu
Idd, opknappen en doorverkopenquote:Op woensdag 18 november 2009 23:58 schreef Pollewoppie het volgende:
en toch jammer dat dat pand in Naarden ligt!! ben eigenlijk een beetje verliefd op het eerste gezicht!! namelijk echt een potentiepandje!
tja maar niet nu... dan moet je het een jaartje vasthouden en dan verkopen... maar je KK enzo he...quote:Op donderdag 19 november 2009 00:08 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Idd, opknappen en doorverkopen
Heel herkenbaar ook; op het vorige bureau waar ik werkte hadden de 3D-modelers een stuk of 3 mooie foto's van wolken die eindeloos gerecycled werden. In elk project en op elke montage kwamen ze weer terug. Heel flauw eigenlijk.quote:
HAHAHAHAHAHA! Dat is echt erg! Je wilt toch je huis zo positief mogelijk presenteren? Misschien verkopen ze zelf het huis en hebben ze niet door dat dit echt niet bevorderlijk is voor verkoop!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:02 schreef Rensjebree het volgende:
Lekkage? Opgelost !
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/zaandijk/huis-7235076-parkstraat-22
Dat soort foto's laat je er dan toch uitquote:Op donderdag 19 november 2009 10:02 schreef Rensjebree het volgende:
Lekkage? Opgelost !
[ afbeelding ]
Nee, want dan komen ze niet meer in dit topic...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat soort foto's laat je er dan toch uit
quote:Tuin:
De tuin is op het oosten georienteerd en dient nog aangelegd te worden.
Lijkt wel op Oost-Ecuador oidquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:53 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verder leuk opknappertje![]()
1 voordeel, er staan al meer dan genoeg planten, hoef je die iig niet meer te kopenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:53 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm.. Platbranden???quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef Sakura het volgende:
[..]
1 voordeel, er staan al meer dan genoeg planten, hoef je die iig niet meer te kopen
Geniaalquote:Op donderdag 19 november 2009 10:02 schreef Rensjebree het volgende:
Lekkage? Opgelost !
[ afbeelding ]
Pas maar op, ik zag daarnet een Ecuadoriaanse Kikkerschijter.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:53 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kan een modje even copy-pasten?quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 00:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
TS heeft in ieder geval haar best gedaan en geen 1 op 1 kopie van de vorige gemaakt.
Edit: het lijstje met vorige delen mag er trouwens nog wel bij:
[..]
Misschien kan een modje even copy-pasten?
Ik zie het niet, wat is hier opmerkelijk aan?quote:Op zondag 22 november 2009 19:56 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Geen Funda, maar wel aardig:
[ afbeelding ]
De vreselijk neppe ingeplakte bloempartijen.quote:Op maandag 23 november 2009 12:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik zie het niet, wat is hier opmerkelijk aan?
Verrekquote:Op maandag 23 november 2009 13:01 schreef Lienekien het volgende:
De vreselijk neppe ingeplakte bloempartijen.
je was niet de enige die het niet gelijk zagquote:Op maandag 23 november 2009 14:00 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
VerrekIk zat die hele tekst na te pluizen enzo.
He dat lijkt wel mijn tuin!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:53 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar het is wél een badkamer met bad! (quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
zou je nou echt comfortabel in dit bad kunnen liggen/zitten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of ben ik gewoon wereldvreemd dat ik nog nooit zo'n bad heb gezien?
link
Dank, dat was het enige wat ik niet goed voor elkaar kreeg!quote:Op maandag 23 november 2009 00:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
TS heeft in ieder geval haar best gedaan en geen 1 op 1 kopie van de vorige gemaakt.
Edit: het lijstje met vorige delen mag er trouwens nog wel bij:
[..]
Misschien kan een modje even copy-pasten?
Des te groter is de beloning nu je het wel ziet, toch?quote:Op maandag 23 november 2009 14:00 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
VerrekIk zat die hele tekst na te pluizen enzo.
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef bleiblei het volgende:
Het is weliswaar niet de foto die het wel een lollig object maakt, maar gezien de plaats en straat waar het staat wilde ik het toch even delen:
http://www.funda.nl/koop/(...)7-oan-e-dijk-63/?oib
ik gok dat het snakkerburen is.....quote:
Loop in volgorde eens door de foto's .. Eerst een mega smal huis en dat ineens die enorme ruimte binnen..quote:
Wat heeft dat dan te maken met de straat en de plaatsnaam?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Loop in volgorde eens door de foto's .. Eerst een mega smal huis en dat ineens die enorme ruimte binnen..
Ik zie buiten het zelfde raam als binnenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Loop in volgorde eens door de foto's .. Eerst een mega smal huis en dat ineens die enorme ruimte binnen..
Krijg je die auto's er ook bij!?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:29 schreef Pollewoppie het volgende:
bij deze word nog even de voordelen van het centrum benadrukt:
[ afbeelding ]
Ik vind t wel een enorm mooi huis hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef bleiblei het volgende:
Het is weliswaar niet de foto die het wel een lollig object maakt, maar gezien de plaats en straat waar het staat wilde ik het toch even delen:
http://www.funda.nl/koop/(...)7-oan-e-dijk-63/?oib
Ooh, die bordert wel aan regelrechte misleiding hoor. Iedereen probeert een huis zo mooi mogelijk te laten smoelen, en met de photoshopwolken heb ik geen probleem, maar schilderwerk gaan aanpassen terwijl de realiteit toch echt anders isquote:Op woensdag 25 november 2009 17:21 schreef TSPO het volgende:
hier ook een mooie photoshop
voor
[ afbeelding ]
na
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:30 schreef krullebol81 het volgende:
mooie combinatie
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)nhovenstraat-44-iii/
Wel een schattig huisje zeg!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:12 schreef Gwywen het volgende:
Rara, wat is deze mensen hun lievelingskleur?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
ja staan allebei bij zelfde advertentiequote:Op woensdag 25 november 2009 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
en staan ze dan ook allebei bij dat huis op Funda? Link?
Dan is het dus een makelaar die de mogelijkheden van het huis wil laten zien. Dat ze dan de lucht aanpassen vind ik niet zo handig, maar de rest vind ik niet zo vreemd in dit geval.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:30 schreef TSPO het volgende:
[..]
ja staan allebei bij zelfde advertentie
http://www.funda.nl/koop/zeist/huis-7224275-boulevard-32/
En als het nu mooier wordt, tot daar aan toe.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:03 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ooh, die bordert wel aan regelrechte misleiding hoor. Iedereen probeert een huis zo mooi mogelijk te laten smoelen, en met de photoshopwolken heb ik geen probleem, maar schilderwerk gaan aanpassen terwijl de realiteit toch echt anders is
Klopt. Vergeten link te postenquote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef R2R het volgende:
Die staat er echt al jaren op trouwens, is niet zo'n geweldige plek om te wonen.
Ik mis het Funda linkje, maar 't is in Dordrecht als 't goed is.
Die zijden bloemen komen Gerda vast erg bekend voor!!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef tinny het volgende:
in dit bed deed ycvk het tot voor kort... huur app statt nu te koop
[ afbeelding ]
klik hier voor derest
ycvk staat op dat schilderij boven het bed, ogen goed dicht knijpen tot kleine spleetjes en je zult haar herkennen.......quote:
Op de blauwe vloer na, vind ik eigenlijk die badkamer best leukquote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef TUFKAL het volgende:
Kleurrijk...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-10/fotos/#foto-2
Over een jaar zijn de huizenprijzen nog meer gedaald..quote:Op donderdag 19 november 2009 00:20 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
tja maar niet nu... dan moet je het een jaartje vasthouden en dan verkopen... maar je KK enzo he...
Dat mag, ik vind het persoonlijk afschuwelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 22:28 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Op de blauwe vloer na, vind ik eigenlijk die badkamer best leuk
Denk jequote:Op donderdag 3 december 2009 22:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Over een jaar zijn de huizenprijzen nog meer gedaald..
Tering, je mag je bril wel opzettenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:21 schreef TSPO het volgende:
hier ook een mooie photoshop
voor
[ afbeelding ]
na
[ afbeelding ]
Dat huis ken ik nog van mijn zoektocht naar een huis in Dordt. Dat hij er nog steeds op staat joh.quote:Op maandag 30 november 2009 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Goede hoogte! Gezellig TV kijken vanaf de trapAls je dronken bent pleur je sowieso van die trap af
[ afbeelding ]
En de tafel hebben ze daarom maar extra laag gemaakt
Dat huis ziet er verder verbazingwekkend normaal uit. Ik had nog meer vreemde dingen verwacht van mensen die daar hun tv op durven hangen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:30 schreef heartwork het volgende:
Het erge is nog dat ik me net plotseling herinnerde welk huis het was en het zelfs in 1 keer vond op funda. Aangezien je de link vergeten was..
http://www.funda.nl/koop/dordrecht/huis-4226823-rozenstraat-30
Nee hoor, heb familie die daar erg leuk mee verdient, door dat soort dingen te " weten".quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Denk je.
Of je bent een helderziende. Al geloof ik daar ook niet zo in.
Je bent de prachtige douche en suite/ en cuisine vergeten. Handig, dat kookstel en broodrooster naast je douche, kun je douchen en eieren bakken tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:47 schreef R2R het volgende:
Prachtige keuken.... Net opgeruimd.
Als u links kijkt ziet u een prachtige collectie aan leidingwerk.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)19-bii/fotos/#foto-6
wtf..quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:52 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Je bent de prachtige douche en suite/ en cuisine vergeten. Handig, dat kookstel en broodrooster naast je douche, kun je douchen en eieren bakken tegelijkertijd.![]()
[ afbeelding ]
Maar zou je dat dan wel doen, je woont immers dan toch boven een shoarma/pizzeriaquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:52 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Je bent de prachtige douche en suite/ en cuisine vergeten. Handig, dat kookstel en broodrooster naast je douche, kun je douchen en eieren bakken tegelijkertijd.![]()
[ afbeelding ]
Je vergeet ook nog de schitterende inloop kast slaapkamerquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:52 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's met recht een badkamer. Er staat niks anders inquote:Op zondag 6 december 2009 10:03 schreef Sakura het volgende:
Gezellig uitzicht tijdens het baden in een zeer gezellig ingerichte badkamer![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)400-b/fotos/#foto-10
dan ben je wel een beetje dom als je de mening van een 'expert' in dit soort gevallen als de waarheid ziet. die kunnen namelijk ook niet koffiedik kijken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, heb familie die daar erg leuk mee verdient, door dat soort dingen te " weten".
En de verbouwing ging net zo lekker, en ik wist dat ik wat vergat, maar kon er niet op komenquote:
lekker hipquote:Op zondag 6 december 2009 10:57 schreef roelofjan het volgende:
Leuk kleurtje!![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ux-17/fotos/#foto-13
'Schat, en weet je wat leuk is! Dan verven we het schuurtje helemaal roze!'quote:Op zondag 6 december 2009 10:57 schreef roelofjan het volgende:
Leuk kleurtje!![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ux-17/fotos/#foto-13
OK, het is mijn kleur niet, maar wat een lief huisje, zegquote:Op donderdag 26 november 2009 10:12 schreef Gwywen het volgende:
Rara, wat is deze mensen hun lievelingskleur?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
quote:Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef Gwywen het volgende:
Huizen met geheimzinnige halve trapjes naar geheimzinnige deurtjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
Het is dat het niet in de buurt is van waar ik wil wonen (en niet geheel onbelangrijk dat ik het geld er niet voor heb meegerekend dat er nog heel erg veel aan moet gebeuren voor je er kan gaan wonen) maar lijkt me echt helemaal te gek om in zo'n huis te wonen (verliefd is)quote:Op maandag 7 december 2009 22:08 schreef R2R het volgende:
Prachtig huis!
Zoek de electra. Bijna geen lichtknopje of stopcontact te vinden.
De jaren '60 badkamer is het modernste wat erin zit. Eigenlijk zonde om er iets aan te veranderen. Jammer van de lekkage, anders had je er bij wijze van spreken zelfs zo in kunnen gaan wonen.
quote:Appartement Yolanthe Cabau van Kasbergen te koop
Nu Yolanthe Cabau van Kasbergen verzekerd is van een optrekje aan de Amsterdamse grachten heeft ze haar appartement in de hoofdstad niet meer nodig. De presentatrice huurde na haar breuk met Jan Smit een huis aan het IJ. Het appartement staat te koop voor 1,25 miljoen euro.
Onbekend is hoeveel huur Yolanthe betaalde. Yolanthe huurde het huis met uitzicht over de Amsterdamse binnenstad, maar zou hebben overwogen het huis te kopen. Nu haar vriend Wesley Sneijder onlangs eigenaar van een luxueus pand aan de Bloemgracht is geworden, is haar appartement kennelijk overbodig geworden.
Te koop
Na Yolanthes huuropzegging zette de eigenaar het pand te koop. Het appartement op de negende en tiende verdieping van een appartementencomplex aan de Amsterdamse Westerdoksdijk heeft een oppervlakte van 170 vierkante meter. In het interieur voert wit de boventoon.
De meubels in de gang en slaapkamer hebben een barokachtige stijl. Enkele meubelstukken zijn te herkennen van beelden van de verhuizing van Cabau van Kasbergen uit Volendam. Yolanthe werd na haar relatiebreuk met zanger Jan Smit door haar ex-schoonmoeder beticht van 'roverij'.
Zijden bloemen
Opvallend is dat in het hele huis zijden bloemen staan. De bloemen, die tweeduizend euro waard zouden zijn, nam Yolanthe volgens de moeder van Jan Smit onterecht mee uit het huis van haar zoon. Yolanthes management bevestigt dat het om haar huurhuis gaat.
Bron: De Pers
Was al even bekend... stond 2 dec in telegraef en daar had tinny al op gereageerdquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef Qebbel het volgende:
Huis van Yolanthe staat te koop:
http://www.funda.nl/koop/(...)-westerdoksdijk-671/
[..]
En ja de zijden bloemen staan er echt.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef tinny het volgende:
[ afbeelding ]
klik hier voor derest
Was het huis van de zanger van Blof al gepost?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Was al even bekend... stond 2 dec in telegraef en daar had tinny al op gereageerd
[..]
En ja de zijden bloemen staan er echt.
Oh ja, wat suf! Kreeg er namelijk een mailtje over en omdat op funda ook stond 'vanaf vandaag te koop', dacht ik dat het nieuw was. Maar ja, dat doen ze wel vaker op funda, geloof ik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Was al even bekend... stond 2 dec in telegraef en daar had tinny al op gereageerd
[..]
En ja de zijden bloemen staan er echt.
Wat een leuk huis! Alleen jammer zo vlak langs zo'n weg.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef TUFKAL het volgende:
Was het huis van de zanger van Blof al gepost?
http://www.funda.nl/koop/(...)499-langevieleweg-1/
idd de foto's zijn leuk.. maar sommige onderschriften zorgen ervoor dat ik bijna in mijn broek pis van het lachenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
meekijkpost![]()
hilarisch deze topic !vooral die commentaar erbij ! keep up the good work
niet zo'n drukke weg hoor, ken het daar welquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:28 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat een leuk huis! Alleen jammer zo vlak langs zo'n weg.
Het is OF een over-OVER bezorgde vader of hij houdt veel van kleintjes en tienermoeders..quote:Op woensdag 9 december 2009 16:43 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een gluurder
link
Wie?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef tinny het volgende:
[ afbeelding ]
klik hier voor derest
Daar kan met heel wat liefde en werk een prachtig huis van gemaakt wordenquote:Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef Gwywen het volgende:
Ik vond op die kleur na ook weinig mis met dat huisje. Zelfs de prijs is leuk
Dit huis daarentegen....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké, dat zijn de ergste foto die erbij zitten. Ik denk dat die mensen er sinds 1950 gewoond hebben en 't sindsdien onderhoudsvrij is geweest![]()
Die vensterbankjes vind ik enorm lief, hopelijk laat de nieuwe eigenaar die zitten![]()
[ afbeelding ]
Huizen met geheimzinnige halve trapjes naar geheimzinnige deurtjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
Ik heb altijd al willen weten waar het huis van de gluurbuur isquote:Op woensdag 9 december 2009 16:43 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een gluurder
link
Oh de gluurbuur..quote:Op donderdag 10 december 2009 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb altijd al willen weten waar het huis van de gluurbuur is![]()
[ afbeelding ]
De A1 is 3,5 km verderop. En daar zie of hoor je dus niks van. Je kijkt wel uit op de IJssel en de uiterwaarden. Verder woon je in het centrum. Niet onaardig dus.quote:
Dat lijkt me echt een geweldige tuin, je kan blijven snoeienquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:53 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een onwijs leuk huis!quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:13 schreef mefke79 het volgende:
Oeps, iemand vergeten uit de box te halen
[ afbeelding ]
En nou maken we nog een foto en dan nog niet zien dat dat kind daar zit
[ afbeelding ]
Ook knap, bomen met groene blaadjes bij een 'nieuw' huis in december. Maar goed, dat is een bekend makelaarstrucje.
Het is wel een huis waar moeite is gedaan voor de presentatie, ik denk dus niet dat dat kind er perongeluk zitquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:13 schreef mefke79 het volgende:
Oeps, iemand vergeten uit de box te halen
[ afbeelding ]
En nou maken we nog een foto en dan nog niet zien dat dat kind daar zit
[ afbeelding ]
Ook knap, bomen met groene blaadjes bij een 'nieuw' huis in december. Maar goed, dat is een bekend makelaarstrucje.
Huizen die sinds een half jaar te koop staan weer als 'nieuw' op Funda zetten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:40 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, wat is dat makelaarstrucje?
Ja, je hebt helemaal gelijk, ik dacht echt dat dat de A1 wasquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:19 schreef piepster het volgende:
[..]
De A1 is 3,5 km verderop. En daar zie of hoor je dus niks van. Je kijkt wel uit op de IJssel en de uiterwaarden. Verder woon je in het centrum. Niet onaardig dus.
En maak er in dit geval dan maar zeker een jaar van. Maar de 'binnen' foto's zijn wel nieuw. Ireth, huisje is leuk, plaats ook en om de hoek kan je heel lekker eten, weet ik dan toevallig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Huizen die sinds een half jaar te koop staan weer als 'nieuw' op Funda zetten.
Ik zie het ja, in dat raam linksbovenquote:Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier waak ik!
Er is hier in de stad trouwens een makelaar die fanatiek wolkenluchtjes aan het plakken is en vaak heel slecht ook nog. Heb al bij zeker 5 verschillende huizen dezelfde wolkjes gezien.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zie het ja, in dat raam linksboven
Zelfde als in de OP?quote:Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier waak ik!
Er is hier in de stad trouwens een makelaar die fanatiek wolkenluchtjes aan het plakken is en vaak heel slecht ook nog. Heb al bij zeker 5 verschillende huizen dezelfde wolkjes gezien.
Dat bedoeld ze jaquote:Op zondag 13 december 2009 19:01 schreef heartwork het volgende:
Hij bedoeld, denk ik, de hond in het raam. Waar jij op doelt lijkt mij op een blouse die aan het 'uit hangen' is.
nee, een andere. Het zijn er meer die het doenquote:
Ja ik snap dat ook niet. Als je dat al niet een keer bij iemand thuis hebt gezien, in veel hotels (in NL en buitenland) hebben ze die dingen ook...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:59 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
tsss, nog nooit een bidet gezien?
(Er zijn al heel veel mensen die dit hier geplaatst hebben, maar ik blijf het gek vinden dat zoveel mensen er nog nooit van gehoord hebben)
Wel van een bidet gehoord, maar ik vond dit specifieke kraantje heel erg op een gewone mengkraan lijken....quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:59 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
(Er zijn al heel veel mensen die dit hier geplaatst hebben, maar ik blijf het gek vinden dat zoveel mensen er nog nooit van gehoord hebben)
Het verbaast mij ook wel een beetje, maar goed, als je er echt nog nooit een hebt gezien en je gaat alleen camperen ipv naar een hotel oid dan kan het natuurlijk wel dat je geen idee hebt wat een bidet is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:59 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Je ziet toch in dat raam linksboven wolken en blauwe lucht?quote:
Misschien ben ik scheel, maar Ik zie daar geen blauwe luchtquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je ziet toch in dat raam linksboven wolken en blauwe lucht?
als je boven het dak kijkt is het helemaal dicht-witbewolkt
Ik heb er echt nog nooit 1 gezien in een hotel (of ik ben het vergeten, dat kan ook). Ik ken het omdat een vriendinnetje van me er vroeger thuis 1 had. Dacht in die tijd dat het gemaakt was om je voeten in te wassenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het verbaast mij ook wel een beetje, maar goed, als je er echt nog nooit een hebt gezien en je gaat alleen camperen ipv naar een hotel oid dan kan het natuurlijk wel dat je geen idee hebt wat een bidet is.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:28 schreef R2R het volgende:Deurkozijn ook rood!
Of toch maar niet...
[ afbeelding ]
Veel kleiner kan een keuken ook niet worden trouwens.
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-31/fotos/#foto-4
Oh en deze betonkisten zijn nog rijksmonumenten ook. Ik vraag me af welke "beperkingen" je hebt bij verbouwen.
Pand komt vast uit de verhuurquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:00 schreef Yoewie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en vooral ook niet ff de post opruimen voor de foto...
Wat is eigenlijk het bouwjaar van die bagger? Bij de omschrijving staat 'bouwjaar renovatie 1995'.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:28 schreef R2R het volgende:
Oh en deze betonkisten zijn nog rijksmonumenten ook. Ik vraag me af welke "beperkingen" je hebt bij verbouwen.
De vorige eigenaar ligt in die vuilniszak in de achtertuinquote:
Je zult iig niks aan het exterieur mogen veranderen. En terecht; de Kiefhoek is wereldberoemd onder architectuurliefhebbers.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:28 schreef R2R het volgende:
En het Witte Dorp slopen ze dan weer wel, terwijl deze vierkante ellende blijft staan... onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie op de wikipagina dat het gebouwd is tussen 1928 en 1930. Dan was het wel vrij vernieuwend.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kiefhoek
Maar wat is het lelijk zeg! Niet wat ik me voorstel bij een monumentaal pand
Helaas niet, ik had er ook al uitvoerig naar zitten kijken. Maar bij de foto op funda staat op het muurtje een blauw hekje, op de foto van wiki niet. Dan ga ik er nus vanuit dat het niet dezelfde huizen zijn. (en bij ik funda hebben de buren iets aan de linkerbovenkant van de deur hangen, op wiki niet)quote:Op woensdag 16 december 2009 09:56 schreef Gwywen het volgende:
[..]
En het Witte Dorp slopen ze dan weer wel, terwijl deze vierkante ellende blijft staan... onbegrijpelijk.
Wel grappig dat op Wikipedia nou net "ons" te koop staande huisje op de foto staat te pronken
Ziet er wel een beetje ongezellig uitquote:Op woensdag 16 december 2009 09:56 schreef Gwywen het volgende:
[..]
En het Witte Dorp slopen ze dan weer wel, terwijl deze vierkante ellende blijft staan... onbegrijpelijk.
Wel grappig dat op Wikipedia nou net "ons" te koop staande huisje op de foto staat te pronken
Je foto's doen het niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:27 schreef Tulping het volgende:
Hier een prachtige villa, wat er alleen niet bij vermeld wordt is dat het pal naast een begraafplaats/crematorium ligt, en ook wel bekend staat als de 'spookvilla'![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link http://www.funda.nl/koop/(...)n-kruidbergerweg-16/
Je plaatjes doen het niet, maar op zich niets mis met het wonen naast een kerkhof. Heb zelf ook jaren naast een kerkhof gewoond; lekker rustig en mooi groen.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:27 schreef Tulping het volgende:
Hier een prachtige villa, wat er alleen niet bij vermeld wordt is dat het pal naast een begraafplaats/crematorium ligt, en ook wel bekend staat als de 'spookvilla'![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat je het Witte Dorp in Eindhoven bedoelde - ook een stukje fraaie architectuur, maar dan van Dudok.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:56 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Prachtig huis, beste locatie. Ik snap het probleem niet zo.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:27 schreef Tulping het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt in ieder geval geen last van je burenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:27 schreef Tulping het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker als je nooit een goede BBQ kan geven omdat er mensen gecremeerd worden dan.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval geen last van je buren
Als ik die tuin zo bekijk kan ik het nou niet echt direct 'naaste' buren noemen. Volgens mij moet je er weinig tot geen last van hebben (Nou heb je dat in het algemeen zowiezo weinig van dooien, daar niet van...)quote:Op woensdag 16 december 2009 20:07 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Lekker als je nooit een goede BBQ kan geven omdat er mensen gecremeerd worden dan.
Het is op zich een gaaf huis en met super openslaande deuren. Maar ZO slecht gepresenteerd!!! Buiten die gipsplaten, alles ziet er zo rommelig uit. Die tuin ziet er niet uit, de computerhoek ligt vol puin en er hangen pornografische tekeningen in de badkamerquote:Op woensdag 16 december 2009 22:06 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker de gipsplaten nog ff in beeldruim het dan ff op
[ afbeelding ]
Het logeer matrasje zal wel bij de verkoop inbegrepen zijn dat ze het zo erop zettenleuke gekleurde lampjes ook.....
http://www.funda.nl/koop/wamel/huis-74854464-dorpsstraat-7/
er staat hier echt een hele woonwijk vol met van die betonblokken in alle vormen en matenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:28 schreef R2R het volgende:
Deurkozijn ook rood!
Of toch maar niet...
[ afbeelding ]
Veel kleiner kan een keuken ook niet worden trouwens.
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-31/fotos/#foto-4
dat huis was voor deze bewoners erin kwamen veel mooier. Ze hebben de begane grond qua indeling redelijk verneuktquote:Op woensdag 16 december 2009 23:15 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Het is op zich een gaaf huis en met super openslaande deuren. Maar ZO slecht gepresenteerd!!! Buiten die gipsplaten, alles ziet er zo rommelig uit. Die tuin ziet er niet uit, de computerhoek ligt vol puin en er hangen pornografische tekeningen in de badkamer![]()
[ afbeelding ]
We zijn nu gewend aan deze bouwstijl, maar in die tijd moet het schokkend modern zijn geweest. Om een beetje in perspectief te plaatsen hoe vernieuwend het was, vind ik het vaak helpen om te bedenken in wat voor auto's ze toen reden.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie op de wikipagina dat het gebouwd is tussen 1928 en 1930. Dan was het wel vrij vernieuwend.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kiefhoek
Maar wat is het lelijk zeg! Niet wat ik me voorstel bij een monumentaal pand
Niet verkeerd, maar het is ook pas opgeknapt toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het Witte Dorp in Eindhoven bedoelde - ook een stukje fraaie architectuur, maar dan van Dudok.
Ik begrijp inmiddels dat het Witte Dorp in Rotterdam is gesloopt omdat het ontworpen was als tijdelijke oplossing. Noodwoningen, die de uiterste houdbaarheidsdatum al ruimschoots gepasseerd waren en niet meer te redden.
Overigens... vierkante ellende? De Kiefhoek is best fraai;
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:27 schreef Tulping het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
't Is maar wat je fraai noemt. Ik geloof dat ik daar nog niet dood gevonden zou willen worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het Witte Dorp in Eindhoven bedoelde - ook een stukje fraaie architectuur, maar dan van Dudok.
Ik begrijp inmiddels dat het Witte Dorp in Rotterdam is gesloopt omdat het ontworpen was als tijdelijke oplossing. Noodwoningen, die de uiterste houdbaarheidsdatum al ruimschoots gepasseerd waren en niet meer te redden.
Overigens... vierkante ellende? De Kiefhoek is best fraai;
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat het de kast onder deze trap is:quote:Op donderdag 17 december 2009 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt genoeg ruimte voor een douche én een ligbad. Waarom heb je dan zo'n geval?
wel mooi huis
En bij deze blijf ik vraagtekens hebben over die opening links in de muur. Waarom geen deur? Waarom zo'n hoek erin? Wat is het?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
link
En ik heb weer een aantal identieke wolkenluchtjes gesignaleerd, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen.
Ík vond de luchtjes hilarisch hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik heb weer een aantal identieke wolkenluchtjes gesignaleerd, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen.
+1quote:Op donderdag 17 december 2009 11:25 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het de kast onder deze trap is:
[ afbeelding ]
Nou, ik heb ze nog even opgezocht en het blijken ook nog precies de zelfde luchtjes te zijn als in mijn post op pagina 7.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ík vond de luchtjes hilarisch hoor
Je kunt er een soort memory van makenquote:Op zondag 13 december 2009 19:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even wat voorbeeldjes van de wolkjes.
Voorbeeld één, zelfde huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's staan achter elkaar en als je van de 1 naar de ander schakelt zie je dat zelfs de locatie van de wolken niet veranderd is. link
Voorbeeld twee, 3 verschillende huizen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij dat derde huis was zitten nog twee foto's van het terras, maar dat vond de makelaar blijkbaar weer te moeilijk.
[ afbeelding ]
huis 1
huis 2
huis 3
Voorbeeld 3, zelfde huis
Aan de ene kant van het huis ziet de lucht er zo uit:
[ afbeelding ]
En aan de andere kant van het huis zo:
[ afbeelding ]
![]()
link
Ik probeer het te zien, maar ik vind het lastigquote:Op donderdag 17 december 2009 11:25 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het de kast onder deze trap is:
[ afbeelding ]
Het pandje heeft ook een heerlijke douche voor claustrofoben... 5 tegeltjes van 10 cm breedquote:Op donderdag 17 december 2009 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
En bij deze blijf ik vraagtekens hebben over die opening links in de muur. Waarom geen deur? Waarom zo'n hoek erin? Wat is het?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
link
in die breedte zit dus ook nog een wcquote:Badkamer/toiletruimte (ca. 3.50 x 0,80 m
Mijn badkamertje/wc is nog kleiner (1,7x1,4m), daar zit in een wastafel, douche en toilet.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Uit de kenmerken:
[..]
in die breedte zit dus ook nog een wc
Mijn badkamer is ook erg klein, maar vooral de breedte in combinatie met de lengte vind ik opvallendquote:Op donderdag 17 december 2009 12:59 schreef maok het volgende:
[..]
Mijn badkamertje/wc is nog kleiner (1,7x1,4m), daar zit in een wastafel, douche en toilet.
(maar die zou ook verder qua uiterlijk ook zo in dit topic passen, ware het niet dat het een huurhuis is)
Je zou maar bij een crematie aanwezig zijn en dan ineens drumsticks ruiken hahahaquote:Op woensdag 16 december 2009 20:07 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Lekker als je nooit een goede BBQ kan geven omdat er mensen gecremeerd worden dan.
Dat is vaak als de natte ruimte (leuk eufemisme) in het midden van de verdieping zit. Ik zag ze vaak als tussenruimte tussen slaapkamers.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn badkamer is ook erg klein, maar vooral de breedte in combinatie met de lengte vind ik opvallend
wel een leuk huisje op zich maar ook die schoorsteen midden in je slaapkamer op de verdieping is niet echt een slim ideequote:En bij deze blijf ik vraagtekens hebben over die opening links in de muur. Waarom geen deur? Waarom zo'n hoek erin? Wat is het?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
link
linkje??quote:Op donderdag 17 december 2009 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
wat een bende zeg! Weer een gevalletje "In Holland staat een huis"?
Als je die keuken ook ziet
[ afbeelding ]
![]()
En ook nog een ingebouwd terarrium.
Je vraagt je dan echt af waarom mensen vrijwillig in zo'n huis wonen. Op de ranzige badkamer-muur na lijkt het allemaal vrij bewust gekozen.
staat in de post erboven, is hetzelfde huisquote:
Aan de interieurfoto's te te zien, lijken het gewoon van die zeecontainers, aan elkaar geschakeld.quote:
Das een huis van bekenden van me! Superhuis (en blijkbaar onverkoopbaar want al een ton gezakt in een jaar tijd) zonder tuin.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt genoeg ruimte voor een douche én een ligbad. Waarom heb je dan zo'n geval?
wel mooi huis
"Aangeboden sinds 3 dagen"quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef becky27 het volgende:
[..]
Das een huis van bekenden van me! Superhuis (en blijkbaar onverkoopbaar want al een ton gezakt in een jaar tijd) zonder tuin.
Tis een slechte tijd voor huizen van dit kaliber.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef becky27 het volgende:
[..]
Das een huis van bekenden van me! Superhuis (en blijkbaar onverkoopbaar want al een ton gezakt in een jaar tijd) zonder tuin.
Allebij:quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:55 schreef Fezzizzel het volgende:
Groothoeklens of een heeeeeele lang mercedes?
[ afbeelding ]
enige opmerkelijke aan deze foto's is de teksten onder de foto's...quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze makelaar denkt óf dat blinde mensen wel kunnen lezen, óf dat kopers algehele debielen zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dan wel weer apart is, is dat dit huis 3 voorzijdes heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
ja, daar gaat het dus ook om.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:17 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
enige opmerkelijke aan deze foto's is de teksten onder de foto's...
Ik weet niet hoe jij je baantjes trekt, maar ik zwem meestal rechtdoor.quote:Op zondag 20 december 2009 09:23 schreef Rewimo het volgende:
't Is een schitterend pandmaar van dat zwembad snap ik echt niks
Het lijkt zo smal!
dat bed!quote:Op zondag 20 december 2009 01:04 schreef FFnog het volgende:
Superhandig zwembad, als je tenminste van baantjestrekken houdt...
[ afbeelding ]
En niet te vergeten een handig kanon in de tuin om de inbrekers af te weren...
[ afbeelding ]
Link
Foto's vertekenen natuurlijk ook, dit zwembad is bijvoorbeeld 4 meter breed en 15 meter lang.quote:Op zondag 20 december 2009 09:23 schreef Rewimo het volgende:
't Is een schitterend pandmaar van dat zwembad snap ik echt niks
Het lijkt zo smal!
Die open haard!quote:
Kloppen je gegevens wel?quote:Op zondag 20 december 2009 00:49 schreef tim1986 het volgende:
50 m2 en dan de ori vraagprijs 199.000?
en het is zo lelijk dat het blijkbaar beschermd dorpsgezicht is geworden
en voor de liefhebbers.. een hele lange keuken
wel ideaal als je een hekel hebt aan je vrouw..
schat..? geef me het zout en de melk eens aan?
is ze wel een dagje zoet mee
[ afbeelding ]
in dit huis: http://www.funda.nl/koop/(...)27613-javastraat-16/
ik kom oorspronkelijk uit die buurt en daar noemt iedereen dat pand ook "het kasteel"quote:Op zondag 20 december 2009 15:14 schreef klipper het volgende:
[..]
Foto's vertekenen natuurlijk ook, dit zwembad is bijvoorbeeld 4 meter breed en 15 meter lang.
Voor een prive zwembad is dat natuurlijk breed en vooral lang genoeg.
De ruimte voor het zwembad is bijvoorbeeld 2,6 meter breed, alleen loopt het zwembad verder onder de overkapping nog door.
De brochure van dat pand doorbladerend, is het zeer zeker geen verkeerd huis.
En dan nog de lap grond erbij, nee dit huis is niet voor velen weggelegd.
Is het zo vreemd om je was buiten op te hangenquote:Op zondag 20 december 2009 16:23 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Huis van 6,5 ton en geen geld voor een droger![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)2-arnhemseweg-480-a/
en dat op je verkoop foto's zetten is nog wat vreemderquote:Op zondag 20 december 2009 20:35 schreef k_man het volgende:
Niks mis mee om de was buiten te drogen, maar zo'n rekje naast de voordeur staat wel wat vreemd.
er zijn meerdere deuren bij dat huis, dit lijkt me de voordeurquote:Op zondag 20 december 2009 20:35 schreef k_man het volgende:
Niks mis mee om de was buiten te drogen, maar zo'n rekje naast de voordeur staat wel wat vreemd.
Haha Tiel daar loop ik echt elke dag langs naar mn werk. Voor de rest prima locatie en van binnen dacht ik ook wel leuk.quote:
Die keuken!quote:Op zondag 20 december 2009 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die open haard!Die wcbril!
Hoe weet je nu dat dat zwembad 4 meter breed is, als ik de tegeltjes tel kom ik op de helft...???quote:Op zondag 20 december 2009 15:14 schreef klipper het volgende:
[..]
Foto's vertekenen natuurlijk ook, dit zwembad is bijvoorbeeld 4 meter breed en 15 meter lang.
Voor een prive zwembad is dat natuurlijk breed en vooral lang genoeg.
De ruimte voor het zwembad is bijvoorbeeld 2,6 meter breed, alleen loopt het zwembad verder onder de overkapping nog door.
De brochure van dat pand doorbladerend, is het zeer zeker geen verkeerd huis.
En dan nog de lap grond erbij, nee dit huis is niet voor velen weggelegd.
alleen jammer dat het Tielquote:Op zondag 20 december 2009 21:13 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Haha Tiel daar loop ik echt elke dag langs naar mn werk. Voor de rest prima locatie en van binnen dacht ik ook wel leuk.
Whaha die is creatief.quote:Op zondag 20 december 2009 19:33 schreef krullebol81 het volgende:
kan er nog meer hout in?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)gel-80/fotos/#foto-1
apart, openslaande harten deur
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-18/fotos/#foto-3
Verkoopbrochure, daar staat alles in.quote:Op maandag 21 december 2009 00:20 schreef FFnog het volgende:
[..]
Hoe weet je nu dat dat zwembad 4 meter breed is, als ik de tegeltjes tel kom ik op de helft...???
Wel een onwijs mooi pand, dat ben ik met je eens...
en dan vergeet je de leukste fotoquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze makelaar denkt óf dat blinde mensen wel kunnen lezen, óf dat kopers algehele debielen zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dan wel weer apart is, is dat dit huis 3 voorzijdes heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
Vroeger reed ik daar elke week langs met mijn ouders op weg naar de campingquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
op de daken staat: eigen haard is goud waard.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-59/fotos/#foto-7
Briljant bij die kleine huisjes!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
op de daken staat: eigen haard is goud waard.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-59/fotos/#foto-7
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:07 schreef Maes het volgende:
[..]
Vroeger reed ik daar elke week langs met mijn ouders op weg naar de campingLeuk om te zien
die zal er wel van oudsher hebben ingezeten. En nu het trapgat dicht is, is het een leuke kast. Ja toch niet dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het is een winkel met studentenkamers erboven, en die kamers hebben een aparte opgang, dus wat die trap daar überhaupt doet?
onderdoor achterlangsquote:Op woensdag 23 december 2009 08:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lekker makkelijk schoonmaken op de bovenste planken ook
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:51 schreef Gwywen het volgende:
Toonbeeld van warmte en gezelligheid:
[ link | afbeelding ]
Er is wel meer mis met deze keuken
[ afbeelding ]
Niet mis overigens zo'n uitzicht voor slechts 2,5 ton![]()
[ afbeelding ]
Ik zou me meer zorgen maken over de spoorlijn die vlak langs je huis loopt?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik die tuin zo bekijk kan ik het nou niet echt direct 'naaste' buren noemen. Volgens mij moet je er weinig tot geen last van hebben (Nou heb je dat in het algemeen zowiezo weinig van dooien, daar niet van...)
Even Google opgedoken...
1= huis wat te koop staat
2= crematorium.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:56 schreef tim1986 het volgende:
quote: Nog even duwen jongens, dan past 't bad er nèt in
[ link | afbeelding ]
je vergeet ook deze..
vitrine''trap''
[ afbeelding ]
hoeveel rotzooi kan een mens in huis hebben?
Ze hebben op andere vlakken iig goede smaak en dat gieten ze er bij de kleine alvast met het paplepeltje in!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef becky27 het volgende:
[..]
Bed staat verkeerd om, anders past het niet onder het dakquote:Op woensdag 23 december 2009 12:54 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Ze hebben op andere vlakken iig goede smaak en dat gieten ze er bij de kleine alvast met het paplepeltje in!![]()
http://cloud.funda.nl/valentina_media/012/558/192_groot.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |