Op de blauwe vloer na, vind ik eigenlijk die badkamer best leukquote:Op donderdag 3 december 2009 19:50 schreef TUFKAL het volgende:
Kleurrijk...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-10/fotos/#foto-2
Over een jaar zijn de huizenprijzen nog meer gedaald..quote:Op donderdag 19 november 2009 00:20 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
tja maar niet nu... dan moet je het een jaartje vasthouden en dan verkopen... maar je KK enzo he...
Dat mag, ik vind het persoonlijk afschuwelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 22:28 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Op de blauwe vloer na, vind ik eigenlijk die badkamer best leuk
Denk jequote:Op donderdag 3 december 2009 22:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Over een jaar zijn de huizenprijzen nog meer gedaald..
Tering, je mag je bril wel opzettenquote:Op woensdag 25 november 2009 17:21 schreef TSPO het volgende:
hier ook een mooie photoshop
voor
[ afbeelding ]
na
[ afbeelding ]
Dat huis ken ik nog van mijn zoektocht naar een huis in Dordt. Dat hij er nog steeds op staat joh.quote:Op maandag 30 november 2009 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Goede hoogte! Gezellig TV kijken vanaf de trapAls je dronken bent pleur je sowieso van die trap af
[ afbeelding ]
En de tafel hebben ze daarom maar extra laag gemaakt
Dat huis ziet er verder verbazingwekkend normaal uit. Ik had nog meer vreemde dingen verwacht van mensen die daar hun tv op durven hangen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 18:30 schreef heartwork het volgende:
Het erge is nog dat ik me net plotseling herinnerde welk huis het was en het zelfs in 1 keer vond op funda. Aangezien je de link vergeten was..
http://www.funda.nl/koop/dordrecht/huis-4226823-rozenstraat-30
Nee hoor, heb familie die daar erg leuk mee verdient, door dat soort dingen te " weten".quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Denk je.
Of je bent een helderziende. Al geloof ik daar ook niet zo in.
Je bent de prachtige douche en suite/ en cuisine vergeten. Handig, dat kookstel en broodrooster naast je douche, kun je douchen en eieren bakken tegelijkertijd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:47 schreef R2R het volgende:
Prachtige keuken.... Net opgeruimd.
Als u links kijkt ziet u een prachtige collectie aan leidingwerk.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)19-bii/fotos/#foto-6
wtf..quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:52 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Je bent de prachtige douche en suite/ en cuisine vergeten. Handig, dat kookstel en broodrooster naast je douche, kun je douchen en eieren bakken tegelijkertijd.![]()
[ afbeelding ]
Maar zou je dat dan wel doen, je woont immers dan toch boven een shoarma/pizzeriaquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:52 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Je bent de prachtige douche en suite/ en cuisine vergeten. Handig, dat kookstel en broodrooster naast je douche, kun je douchen en eieren bakken tegelijkertijd.![]()
[ afbeelding ]
Je vergeet ook nog de schitterende inloop kast slaapkamerquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:52 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's met recht een badkamer. Er staat niks anders inquote:Op zondag 6 december 2009 10:03 schreef Sakura het volgende:
Gezellig uitzicht tijdens het baden in een zeer gezellig ingerichte badkamer![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)400-b/fotos/#foto-10
dan ben je wel een beetje dom als je de mening van een 'expert' in dit soort gevallen als de waarheid ziet. die kunnen namelijk ook niet koffiedik kijken.quote:Op vrijdag 4 december 2009 20:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, heb familie die daar erg leuk mee verdient, door dat soort dingen te " weten".
En de verbouwing ging net zo lekker, en ik wist dat ik wat vergat, maar kon er niet op komenquote:
lekker hipquote:Op zondag 6 december 2009 10:57 schreef roelofjan het volgende:
Leuk kleurtje!![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ux-17/fotos/#foto-13
'Schat, en weet je wat leuk is! Dan verven we het schuurtje helemaal roze!'quote:Op zondag 6 december 2009 10:57 schreef roelofjan het volgende:
Leuk kleurtje!![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ux-17/fotos/#foto-13
OK, het is mijn kleur niet, maar wat een lief huisje, zegquote:Op donderdag 26 november 2009 10:12 schreef Gwywen het volgende:
Rara, wat is deze mensen hun lievelingskleur?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
quote:Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef Gwywen het volgende:
Huizen met geheimzinnige halve trapjes naar geheimzinnige deurtjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
Het is dat het niet in de buurt is van waar ik wil wonen (en niet geheel onbelangrijk dat ik het geld er niet voor heb meegerekend dat er nog heel erg veel aan moet gebeuren voor je er kan gaan wonen) maar lijkt me echt helemaal te gek om in zo'n huis te wonen (verliefd is)quote:Op maandag 7 december 2009 22:08 schreef R2R het volgende:
Prachtig huis!
Zoek de electra. Bijna geen lichtknopje of stopcontact te vinden.
De jaren '60 badkamer is het modernste wat erin zit. Eigenlijk zonde om er iets aan te veranderen. Jammer van de lekkage, anders had je er bij wijze van spreken zelfs zo in kunnen gaan wonen.
quote:Appartement Yolanthe Cabau van Kasbergen te koop
Nu Yolanthe Cabau van Kasbergen verzekerd is van een optrekje aan de Amsterdamse grachten heeft ze haar appartement in de hoofdstad niet meer nodig. De presentatrice huurde na haar breuk met Jan Smit een huis aan het IJ. Het appartement staat te koop voor 1,25 miljoen euro.
Onbekend is hoeveel huur Yolanthe betaalde. Yolanthe huurde het huis met uitzicht over de Amsterdamse binnenstad, maar zou hebben overwogen het huis te kopen. Nu haar vriend Wesley Sneijder onlangs eigenaar van een luxueus pand aan de Bloemgracht is geworden, is haar appartement kennelijk overbodig geworden.
Te koop
Na Yolanthes huuropzegging zette de eigenaar het pand te koop. Het appartement op de negende en tiende verdieping van een appartementencomplex aan de Amsterdamse Westerdoksdijk heeft een oppervlakte van 170 vierkante meter. In het interieur voert wit de boventoon.
De meubels in de gang en slaapkamer hebben een barokachtige stijl. Enkele meubelstukken zijn te herkennen van beelden van de verhuizing van Cabau van Kasbergen uit Volendam. Yolanthe werd na haar relatiebreuk met zanger Jan Smit door haar ex-schoonmoeder beticht van 'roverij'.
Zijden bloemen
Opvallend is dat in het hele huis zijden bloemen staan. De bloemen, die tweeduizend euro waard zouden zijn, nam Yolanthe volgens de moeder van Jan Smit onterecht mee uit het huis van haar zoon. Yolanthes management bevestigt dat het om haar huurhuis gaat.
Bron: De Pers
Was al even bekend... stond 2 dec in telegraef en daar had tinny al op gereageerdquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef Qebbel het volgende:
Huis van Yolanthe staat te koop:
http://www.funda.nl/koop/(...)-westerdoksdijk-671/
[..]
En ja de zijden bloemen staan er echt.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef tinny het volgende:
in dit bed deed ycvk het tot voor kort... huur app statt nu te koop
[ afbeelding ]
klik hier voor derest
Was het huis van de zanger van Blof al gepost?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Was al even bekend... stond 2 dec in telegraef en daar had tinny al op gereageerd
[..]
En ja de zijden bloemen staan er echt.
Oh ja, wat suf! Kreeg er namelijk een mailtje over en omdat op funda ook stond 'vanaf vandaag te koop', dacht ik dat het nieuw was. Maar ja, dat doen ze wel vaker op funda, geloof ik.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Was al even bekend... stond 2 dec in telegraef en daar had tinny al op gereageerd
[..]
En ja de zijden bloemen staan er echt.
Wat een leuk huis! Alleen jammer zo vlak langs zo'n weg.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef TUFKAL het volgende:
Was het huis van de zanger van Blof al gepost?
http://www.funda.nl/koop/(...)499-langevieleweg-1/
idd de foto's zijn leuk.. maar sommige onderschriften zorgen ervoor dat ik bijna in mijn broek pis van het lachenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:13 schreef sjampoeh het volgende:
meekijkpost![]()
hilarisch deze topic !vooral die commentaar erbij ! keep up the good work
niet zo'n drukke weg hoor, ken het daar welquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:28 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat een leuk huis! Alleen jammer zo vlak langs zo'n weg.
Het is OF een over-OVER bezorgde vader of hij houdt veel van kleintjes en tienermoeders..quote:Op woensdag 9 december 2009 16:43 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een gluurder
link
Wie?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef tinny het volgende:
in dit bed deed ycvk het tot voor kort... huur app statt nu te koop
[ afbeelding ]
klik hier voor derest
Daar kan met heel wat liefde en werk een prachtig huis van gemaakt wordenquote:Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef Gwywen het volgende:
Ik vond op die kleur na ook weinig mis met dat huisje. Zelfs de prijs is leuk
Dit huis daarentegen....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oké, dat zijn de ergste foto die erbij zitten. Ik denk dat die mensen er sinds 1950 gewoond hebben en 't sindsdien onderhoudsvrij is geweest![]()
Die vensterbankjes vind ik enorm lief, hopelijk laat de nieuwe eigenaar die zitten![]()
[ afbeelding ]
Huizen met geheimzinnige halve trapjes naar geheimzinnige deurtjes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
Ik heb altijd al willen weten waar het huis van de gluurbuur isquote:Op woensdag 9 december 2009 16:43 schreef Metro2005 het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een gluurder
link
Oh de gluurbuur..quote:Op donderdag 10 december 2009 16:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb altijd al willen weten waar het huis van de gluurbuur is![]()
[ afbeelding ]
De A1 is 3,5 km verderop. En daar zie of hoor je dus niks van. Je kijkt wel uit op de IJssel en de uiterwaarden. Verder woon je in het centrum. Niet onaardig dus.quote:
Dat lijkt me echt een geweldige tuin, je kan blijven snoeienquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:53 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verder leuk opknappertje![]()
Wat een onwijs leuk huis!quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:13 schreef mefke79 het volgende:
Oeps, iemand vergeten uit de box te halen
[ afbeelding ]
En nou maken we nog een foto en dan nog niet zien dat dat kind daar zit
[ afbeelding ]
Ook knap, bomen met groene blaadjes bij een 'nieuw' huis in december. Maar goed, dat is een bekend makelaarstrucje.
Het is wel een huis waar moeite is gedaan voor de presentatie, ik denk dus niet dat dat kind er perongeluk zitquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:13 schreef mefke79 het volgende:
Oeps, iemand vergeten uit de box te halen
[ afbeelding ]
En nou maken we nog een foto en dan nog niet zien dat dat kind daar zit
[ afbeelding ]
Ook knap, bomen met groene blaadjes bij een 'nieuw' huis in december. Maar goed, dat is een bekend makelaarstrucje.
Huizen die sinds een half jaar te koop staan weer als 'nieuw' op Funda zetten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:40 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, wat is dat makelaarstrucje?
Ja, je hebt helemaal gelijk, ik dacht echt dat dat de A1 wasquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:19 schreef piepster het volgende:
[..]
De A1 is 3,5 km verderop. En daar zie of hoor je dus niks van. Je kijkt wel uit op de IJssel en de uiterwaarden. Verder woon je in het centrum. Niet onaardig dus.
En maak er in dit geval dan maar zeker een jaar van. Maar de 'binnen' foto's zijn wel nieuw. Ireth, huisje is leuk, plaats ook en om de hoek kan je heel lekker eten, weet ik dan toevallig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Huizen die sinds een half jaar te koop staan weer als 'nieuw' op Funda zetten.
Ik zie het ja, in dat raam linksbovenquote:Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier waak ik!
Er is hier in de stad trouwens een makelaar die fanatiek wolkenluchtjes aan het plakken is en vaak heel slecht ook nog. Heb al bij zeker 5 verschillende huizen dezelfde wolkjes gezien.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zie het ja, in dat raam linksboven
Zelfde als in de OP?quote:Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier waak ik!
Er is hier in de stad trouwens een makelaar die fanatiek wolkenluchtjes aan het plakken is en vaak heel slecht ook nog. Heb al bij zeker 5 verschillende huizen dezelfde wolkjes gezien.
Dat bedoeld ze jaquote:Op zondag 13 december 2009 19:01 schreef heartwork het volgende:
Hij bedoeld, denk ik, de hond in het raam. Waar jij op doelt lijkt mij op een blouse die aan het 'uit hangen' is.
nee, een andere. Het zijn er meer die het doenquote:
Ja ik snap dat ook niet. Als je dat al niet een keer bij iemand thuis hebt gezien, in veel hotels (in NL en buitenland) hebben ze die dingen ook...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:59 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
tsss, nog nooit een bidet gezien?
(Er zijn al heel veel mensen die dit hier geplaatst hebben, maar ik blijf het gek vinden dat zoveel mensen er nog nooit van gehoord hebben)
Wel van een bidet gehoord, maar ik vond dit specifieke kraantje heel erg op een gewone mengkraan lijken....quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:59 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
(Er zijn al heel veel mensen die dit hier geplaatst hebben, maar ik blijf het gek vinden dat zoveel mensen er nog nooit van gehoord hebben)
Het verbaast mij ook wel een beetje, maar goed, als je er echt nog nooit een hebt gezien en je gaat alleen camperen ipv naar een hotel oid dan kan het natuurlijk wel dat je geen idee hebt wat een bidet is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:59 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Je ziet toch in dat raam linksboven wolken en blauwe lucht?quote:
Misschien ben ik scheel, maar Ik zie daar geen blauwe luchtquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je ziet toch in dat raam linksboven wolken en blauwe lucht?
als je boven het dak kijkt is het helemaal dicht-witbewolkt
Ik heb er echt nog nooit 1 gezien in een hotel (of ik ben het vergeten, dat kan ook). Ik ken het omdat een vriendinnetje van me er vroeger thuis 1 had. Dacht in die tijd dat het gemaakt was om je voeten in te wassenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het verbaast mij ook wel een beetje, maar goed, als je er echt nog nooit een hebt gezien en je gaat alleen camperen ipv naar een hotel oid dan kan het natuurlijk wel dat je geen idee hebt wat een bidet is.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:28 schreef R2R het volgende:Deurkozijn ook rood!
Of toch maar niet...
[ afbeelding ]
Veel kleiner kan een keuken ook niet worden trouwens.
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-31/fotos/#foto-4
Oh en deze betonkisten zijn nog rijksmonumenten ook. Ik vraag me af welke "beperkingen" je hebt bij verbouwen.
Pand komt vast uit de verhuurquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:00 schreef Yoewie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en vooral ook niet ff de post opruimen voor de foto...
Wat is eigenlijk het bouwjaar van die bagger? Bij de omschrijving staat 'bouwjaar renovatie 1995'.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:28 schreef R2R het volgende:
Oh en deze betonkisten zijn nog rijksmonumenten ook. Ik vraag me af welke "beperkingen" je hebt bij verbouwen.
De vorige eigenaar ligt in die vuilniszak in de achtertuinquote:
Je zult iig niks aan het exterieur mogen veranderen. En terecht; de Kiefhoek is wereldberoemd onder architectuurliefhebbers.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:28 schreef R2R het volgende:
En het Witte Dorp slopen ze dan weer wel, terwijl deze vierkante ellende blijft staan... onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 07:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie op de wikipagina dat het gebouwd is tussen 1928 en 1930. Dan was het wel vrij vernieuwend.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kiefhoek
Maar wat is het lelijk zeg! Niet wat ik me voorstel bij een monumentaal pand
Helaas niet, ik had er ook al uitvoerig naar zitten kijken. Maar bij de foto op funda staat op het muurtje een blauw hekje, op de foto van wiki niet. Dan ga ik er nus vanuit dat het niet dezelfde huizen zijn. (en bij ik funda hebben de buren iets aan de linkerbovenkant van de deur hangen, op wiki niet)quote:Op woensdag 16 december 2009 09:56 schreef Gwywen het volgende:
[..]
En het Witte Dorp slopen ze dan weer wel, terwijl deze vierkante ellende blijft staan... onbegrijpelijk.
Wel grappig dat op Wikipedia nou net "ons" te koop staande huisje op de foto staat te pronken
Ziet er wel een beetje ongezellig uitquote:Op woensdag 16 december 2009 09:56 schreef Gwywen het volgende:
[..]
En het Witte Dorp slopen ze dan weer wel, terwijl deze vierkante ellende blijft staan... onbegrijpelijk.
Wel grappig dat op Wikipedia nou net "ons" te koop staande huisje op de foto staat te pronken
Je foto's doen het niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:27 schreef Tulping het volgende:
Hier een prachtige villa, wat er alleen niet bij vermeld wordt is dat het pal naast een begraafplaats/crematorium ligt, en ook wel bekend staat als de 'spookvilla'![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link http://www.funda.nl/koop/(...)n-kruidbergerweg-16/
Je plaatjes doen het niet, maar op zich niets mis met het wonen naast een kerkhof. Heb zelf ook jaren naast een kerkhof gewoond; lekker rustig en mooi groen.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:27 schreef Tulping het volgende:
Hier een prachtige villa, wat er alleen niet bij vermeld wordt is dat het pal naast een begraafplaats/crematorium ligt, en ook wel bekend staat als de 'spookvilla'![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link http://www.funda.nl/koop/(...)n-kruidbergerweg-16/
Ik dacht even dat je het Witte Dorp in Eindhoven bedoelde - ook een stukje fraaie architectuur, maar dan van Dudok.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:56 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |