ik gok dat het snakkerburen is.....quote:
Loop in volgorde eens door de foto's .. Eerst een mega smal huis en dat ineens die enorme ruimte binnen..quote:
Wat heeft dat dan te maken met de straat en de plaatsnaam?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Loop in volgorde eens door de foto's .. Eerst een mega smal huis en dat ineens die enorme ruimte binnen..
Ik zie buiten het zelfde raam als binnenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Loop in volgorde eens door de foto's .. Eerst een mega smal huis en dat ineens die enorme ruimte binnen..
Krijg je die auto's er ook bij!?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:29 schreef Pollewoppie het volgende:
bij deze word nog even de voordelen van het centrum benadrukt:
[ afbeelding ]
Ik vind t wel een enorm mooi huis hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef bleiblei het volgende:
Het is weliswaar niet de foto die het wel een lollig object maakt, maar gezien de plaats en straat waar het staat wilde ik het toch even delen:
http://www.funda.nl/koop/(...)7-oan-e-dijk-63/?oib
Ooh, die bordert wel aan regelrechte misleiding hoor. Iedereen probeert een huis zo mooi mogelijk te laten smoelen, en met de photoshopwolken heb ik geen probleem, maar schilderwerk gaan aanpassen terwijl de realiteit toch echt anders isquote:Op woensdag 25 november 2009 17:21 schreef TSPO het volgende:
hier ook een mooie photoshop
voor
[ afbeelding ]
na
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:30 schreef krullebol81 het volgende:
mooie combinatie
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)nhovenstraat-44-iii/
Wel een schattig huisje zeg!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:12 schreef Gwywen het volgende:
Rara, wat is deze mensen hun lievelingskleur?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
ja staan allebei bij zelfde advertentiequote:Op woensdag 25 november 2009 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
en staan ze dan ook allebei bij dat huis op Funda? Link?
Dan is het dus een makelaar die de mogelijkheden van het huis wil laten zien. Dat ze dan de lucht aanpassen vind ik niet zo handig, maar de rest vind ik niet zo vreemd in dit geval.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:30 schreef TSPO het volgende:
[..]
ja staan allebei bij zelfde advertentie
http://www.funda.nl/koop/zeist/huis-7224275-boulevard-32/
En als het nu mooier wordt, tot daar aan toe.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:03 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ooh, die bordert wel aan regelrechte misleiding hoor. Iedereen probeert een huis zo mooi mogelijk te laten smoelen, en met de photoshopwolken heb ik geen probleem, maar schilderwerk gaan aanpassen terwijl de realiteit toch echt anders is
Klopt. Vergeten link te postenquote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef R2R het volgende:
Die staat er echt al jaren op trouwens, is niet zo'n geweldige plek om te wonen.
Ik mis het Funda linkje, maar 't is in Dordrecht als 't goed is.
Die zijden bloemen komen Gerda vast erg bekend voor!!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef tinny het volgende:
in dit bed deed ycvk het tot voor kort... huur app statt nu te koop
[ afbeelding ]
klik hier voor derest
ycvk staat op dat schilderij boven het bed, ogen goed dicht knijpen tot kleine spleetjes en je zult haar herkennen.......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |