De A1 is 3,5 km verderop. En daar zie of hoor je dus niks van. Je kijkt wel uit op de IJssel en de uiterwaarden. Verder woon je in het centrum. Niet onaardig dus.quote:
Dat lijkt me echt een geweldige tuin, je kan blijven snoeienquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:53 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verder leuk opknappertje![]()
Wat een onwijs leuk huis!quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:13 schreef mefke79 het volgende:
Oeps, iemand vergeten uit de box te halen
[ afbeelding ]
En nou maken we nog een foto en dan nog niet zien dat dat kind daar zit
[ afbeelding ]
Ook knap, bomen met groene blaadjes bij een 'nieuw' huis in december. Maar goed, dat is een bekend makelaarstrucje.
Het is wel een huis waar moeite is gedaan voor de presentatie, ik denk dus niet dat dat kind er perongeluk zitquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:13 schreef mefke79 het volgende:
Oeps, iemand vergeten uit de box te halen
[ afbeelding ]
En nou maken we nog een foto en dan nog niet zien dat dat kind daar zit
[ afbeelding ]
Ook knap, bomen met groene blaadjes bij een 'nieuw' huis in december. Maar goed, dat is een bekend makelaarstrucje.
Huizen die sinds een half jaar te koop staan weer als 'nieuw' op Funda zetten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:40 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, wat is dat makelaarstrucje?
Ja, je hebt helemaal gelijk, ik dacht echt dat dat de A1 wasquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:19 schreef piepster het volgende:
[..]
De A1 is 3,5 km verderop. En daar zie of hoor je dus niks van. Je kijkt wel uit op de IJssel en de uiterwaarden. Verder woon je in het centrum. Niet onaardig dus.
En maak er in dit geval dan maar zeker een jaar van. Maar de 'binnen' foto's zijn wel nieuw. Ireth, huisje is leuk, plaats ook en om de hoek kan je heel lekker eten, weet ik dan toevallig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Huizen die sinds een half jaar te koop staan weer als 'nieuw' op Funda zetten.
Ik zie het ja, in dat raam linksbovenquote:Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier waak ik!
Er is hier in de stad trouwens een makelaar die fanatiek wolkenluchtjes aan het plakken is en vaak heel slecht ook nog. Heb al bij zeker 5 verschillende huizen dezelfde wolkjes gezien.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zie het ja, in dat raam linksboven
Zelfde als in de OP?quote:Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier waak ik!
Er is hier in de stad trouwens een makelaar die fanatiek wolkenluchtjes aan het plakken is en vaak heel slecht ook nog. Heb al bij zeker 5 verschillende huizen dezelfde wolkjes gezien.
Dat bedoeld ze jaquote:Op zondag 13 december 2009 19:01 schreef heartwork het volgende:
Hij bedoeld, denk ik, de hond in het raam. Waar jij op doelt lijkt mij op een blouse die aan het 'uit hangen' is.
nee, een andere. Het zijn er meer die het doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |