in die breedte zit dus ook nog een wcquote:Badkamer/toiletruimte (ca. 3.50 x 0,80 m
Mijn badkamertje/wc is nog kleiner (1,7x1,4m), daar zit in een wastafel, douche en toilet.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Uit de kenmerken:
[..]
in die breedte zit dus ook nog een wc
Mijn badkamer is ook erg klein, maar vooral de breedte in combinatie met de lengte vind ik opvallendquote:Op donderdag 17 december 2009 12:59 schreef maok het volgende:
[..]
Mijn badkamertje/wc is nog kleiner (1,7x1,4m), daar zit in een wastafel, douche en toilet.
(maar die zou ook verder qua uiterlijk ook zo in dit topic passen, ware het niet dat het een huurhuis is)
Je zou maar bij een crematie aanwezig zijn en dan ineens drumsticks ruiken hahahaquote:Op woensdag 16 december 2009 20:07 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Lekker als je nooit een goede BBQ kan geven omdat er mensen gecremeerd worden dan.
Dat is vaak als de natte ruimte (leuk eufemisme) in het midden van de verdieping zit. Ik zag ze vaak als tussenruimte tussen slaapkamers.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn badkamer is ook erg klein, maar vooral de breedte in combinatie met de lengte vind ik opvallend
wel een leuk huisje op zich maar ook die schoorsteen midden in je slaapkamer op de verdieping is niet echt een slim ideequote:En bij deze blijf ik vraagtekens hebben over die opening links in de muur. Waarom geen deur? Waarom zo'n hoek erin? Wat is het?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
link
linkje??quote:Op donderdag 17 december 2009 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
wat een bende zeg! Weer een gevalletje "In Holland staat een huis"?
Als je die keuken ook ziet
[ afbeelding ]
![]()
En ook nog een ingebouwd terarrium.
Je vraagt je dan echt af waarom mensen vrijwillig in zo'n huis wonen. Op de ranzige badkamer-muur na lijkt het allemaal vrij bewust gekozen.
staat in de post erboven, is hetzelfde huisquote:
Aan de interieurfoto's te te zien, lijken het gewoon van die zeecontainers, aan elkaar geschakeld.quote:
Das een huis van bekenden van me! Superhuis (en blijkbaar onverkoopbaar want al een ton gezakt in een jaar tijd) zonder tuin.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt genoeg ruimte voor een douche én een ligbad. Waarom heb je dan zo'n geval?
wel mooi huis
"Aangeboden sinds 3 dagen"quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef becky27 het volgende:
[..]
Das een huis van bekenden van me! Superhuis (en blijkbaar onverkoopbaar want al een ton gezakt in een jaar tijd) zonder tuin.
Tis een slechte tijd voor huizen van dit kaliber.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef becky27 het volgende:
[..]
Das een huis van bekenden van me! Superhuis (en blijkbaar onverkoopbaar want al een ton gezakt in een jaar tijd) zonder tuin.
Allebij:quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:55 schreef Fezzizzel het volgende:
Groothoeklens of een heeeeeele lang mercedes?
[ afbeelding ]
enige opmerkelijke aan deze foto's is de teksten onder de foto's...quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze makelaar denkt óf dat blinde mensen wel kunnen lezen, óf dat kopers algehele debielen zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dan wel weer apart is, is dat dit huis 3 voorzijdes heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
ja, daar gaat het dus ook om.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:17 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
enige opmerkelijke aan deze foto's is de teksten onder de foto's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |