Ik weet niet hoe jij je baantjes trekt, maar ik zwem meestal rechtdoor.quote:Op zondag 20 december 2009 09:23 schreef Rewimo het volgende:
't Is een schitterend pandmaar van dat zwembad snap ik echt niks
Het lijkt zo smal!
dat bed!quote:Op zondag 20 december 2009 01:04 schreef FFnog het volgende:
Superhandig zwembad, als je tenminste van baantjestrekken houdt...
[ afbeelding ]
En niet te vergeten een handig kanon in de tuin om de inbrekers af te weren...
[ afbeelding ]
Link
Foto's vertekenen natuurlijk ook, dit zwembad is bijvoorbeeld 4 meter breed en 15 meter lang.quote:Op zondag 20 december 2009 09:23 schreef Rewimo het volgende:
't Is een schitterend pandmaar van dat zwembad snap ik echt niks
Het lijkt zo smal!
Die open haard!quote:
Kloppen je gegevens wel?quote:Op zondag 20 december 2009 00:49 schreef tim1986 het volgende:
50 m2 en dan de ori vraagprijs 199.000?
en het is zo lelijk dat het blijkbaar beschermd dorpsgezicht is geworden
en voor de liefhebbers.. een hele lange keuken
wel ideaal als je een hekel hebt aan je vrouw..
schat..? geef me het zout en de melk eens aan?
is ze wel een dagje zoet mee
[ afbeelding ]
in dit huis: http://www.funda.nl/koop/(...)27613-javastraat-16/
ik kom oorspronkelijk uit die buurt en daar noemt iedereen dat pand ook "het kasteel"quote:Op zondag 20 december 2009 15:14 schreef klipper het volgende:
[..]
Foto's vertekenen natuurlijk ook, dit zwembad is bijvoorbeeld 4 meter breed en 15 meter lang.
Voor een prive zwembad is dat natuurlijk breed en vooral lang genoeg.
De ruimte voor het zwembad is bijvoorbeeld 2,6 meter breed, alleen loopt het zwembad verder onder de overkapping nog door.
De brochure van dat pand doorbladerend, is het zeer zeker geen verkeerd huis.
En dan nog de lap grond erbij, nee dit huis is niet voor velen weggelegd.
Is het zo vreemd om je was buiten op te hangenquote:Op zondag 20 december 2009 16:23 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Huis van 6,5 ton en geen geld voor een droger![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)2-arnhemseweg-480-a/
en dat op je verkoop foto's zetten is nog wat vreemderquote:Op zondag 20 december 2009 20:35 schreef k_man het volgende:
Niks mis mee om de was buiten te drogen, maar zo'n rekje naast de voordeur staat wel wat vreemd.
er zijn meerdere deuren bij dat huis, dit lijkt me de voordeurquote:Op zondag 20 december 2009 20:35 schreef k_man het volgende:
Niks mis mee om de was buiten te drogen, maar zo'n rekje naast de voordeur staat wel wat vreemd.
Haha Tiel daar loop ik echt elke dag langs naar mn werk. Voor de rest prima locatie en van binnen dacht ik ook wel leuk.quote:
Die keuken!quote:Op zondag 20 december 2009 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die open haard!Die wcbril!
Hoe weet je nu dat dat zwembad 4 meter breed is, als ik de tegeltjes tel kom ik op de helft...???quote:Op zondag 20 december 2009 15:14 schreef klipper het volgende:
[..]
Foto's vertekenen natuurlijk ook, dit zwembad is bijvoorbeeld 4 meter breed en 15 meter lang.
Voor een prive zwembad is dat natuurlijk breed en vooral lang genoeg.
De ruimte voor het zwembad is bijvoorbeeld 2,6 meter breed, alleen loopt het zwembad verder onder de overkapping nog door.
De brochure van dat pand doorbladerend, is het zeer zeker geen verkeerd huis.
En dan nog de lap grond erbij, nee dit huis is niet voor velen weggelegd.
alleen jammer dat het Tielquote:Op zondag 20 december 2009 21:13 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Haha Tiel daar loop ik echt elke dag langs naar mn werk. Voor de rest prima locatie en van binnen dacht ik ook wel leuk.
Whaha die is creatief.quote:Op zondag 20 december 2009 19:33 schreef krullebol81 het volgende:
kan er nog meer hout in?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)gel-80/fotos/#foto-1
apart, openslaande harten deur
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-18/fotos/#foto-3
Verkoopbrochure, daar staat alles in.quote:Op maandag 21 december 2009 00:20 schreef FFnog het volgende:
[..]
Hoe weet je nu dat dat zwembad 4 meter breed is, als ik de tegeltjes tel kom ik op de helft...???
Wel een onwijs mooi pand, dat ben ik met je eens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |