en dan vergeet je de leukste fotoquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze makelaar denkt óf dat blinde mensen wel kunnen lezen, óf dat kopers algehele debielen zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dan wel weer apart is, is dat dit huis 3 voorzijdes heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
link
Vroeger reed ik daar elke week langs met mijn ouders op weg naar de campingquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
op de daken staat: eigen haard is goud waard.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-59/fotos/#foto-7
Briljant bij die kleine huisjes!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:52 schreef sjampoeh het volgende:
op de daken staat: eigen haard is goud waard.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-59/fotos/#foto-7
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:07 schreef Maes het volgende:
[..]
Vroeger reed ik daar elke week langs met mijn ouders op weg naar de campingLeuk om te zien
die zal er wel van oudsher hebben ingezeten. En nu het trapgat dicht is, is het een leuke kast. Ja toch niet dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het is een winkel met studentenkamers erboven, en die kamers hebben een aparte opgang, dus wat die trap daar überhaupt doet?
onderdoor achterlangsquote:Op woensdag 23 december 2009 08:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lekker makkelijk schoonmaken op de bovenste planken ook
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:51 schreef Gwywen het volgende:
Toonbeeld van warmte en gezelligheid:
[ link | afbeelding ]
Er is wel meer mis met deze keuken
[ afbeelding ]
Niet mis overigens zo'n uitzicht voor slechts 2,5 ton![]()
[ afbeelding ]
Ik zou me meer zorgen maken over de spoorlijn die vlak langs je huis loopt?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik die tuin zo bekijk kan ik het nou niet echt direct 'naaste' buren noemen. Volgens mij moet je er weinig tot geen last van hebben (Nou heb je dat in het algemeen zowiezo weinig van dooien, daar niet van...)
Even Google opgedoken...
1= huis wat te koop staat
2= crematorium.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:56 schreef tim1986 het volgende:
quote: Nog even duwen jongens, dan past 't bad er nèt in
[ link | afbeelding ]
je vergeet ook deze..
vitrine''trap''
[ afbeelding ]
hoeveel rotzooi kan een mens in huis hebben?
Ze hebben op andere vlakken iig goede smaak en dat gieten ze er bij de kleine alvast met het paplepeltje in!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef becky27 het volgende:
[..]
Das een huis van bekenden van me! Superhuis (en blijkbaar onverkoopbaar want al een ton gezakt in een jaar tijd) zonder tuin.
Bed staat verkeerd om, anders past het niet onder het dakquote:Op woensdag 23 december 2009 12:54 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Ze hebben op andere vlakken iig goede smaak en dat gieten ze er bij de kleine alvast met het paplepeltje in!![]()
http://cloud.funda.nl/valentina_media/012/558/192_groot.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |