Niets mis met vrouwen hoorquote:Op maandag 21 september 2009 09:17 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Voor een vrouw gaat het je anders prima af hoor!
Als ze maar dikke tieten hebben, en die had jij wel volgens mijquote:
Pics van je zusje?quote:Op maandag 21 september 2009 09:29 schreef Puala het volgende:
Heb net een kaartje besteld voor die 2,50. Nu moet mijn zusje op oost zitten in d'r eentje
Voetballend gaat het wel aardig, alleen op de helft van de tegenstander is het soms wat lang breien en we houden het niveau niet lang vast..quote:Op zondag 20 september 2009 21:46 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Zal lekker niveau worden, jullie zijn ook niet echt in vorm voor zover ik het kan volgen...
quote:Jong Vitesse/AGOVV wint ruim van Jong NECJong Vitesse/AGOVV heeft maandagavond 21 september met ruime cijfers van Jong NEC gewonnen. Op sportpark De Walburgen in Gendt won de ploeg van trainer Hans van Arum de laatst bekerwedstrijd uit de poule met 4-0 van de Nijmegenaren. Vier weken geleden speelde Vitesse/AGOVV voor de competitie in Nijmegen ook al tegen Jong NEC. Toen werd er met 3-1 gewonnen.
Vitesse/AGOVV was in Gendt voor rust twee keer trefzeker. Na rust bleef het lang 2-0, maar een kwartier voor tijd werd het 3-0 en was de wedstrijd gespeeld. Drie minuten na het derde doelpunt werd 4-0 eindstand binnen geschoten.
Door deze overwinning is Vitesse/AGOVV eerste geworden in de bekerpoule en gaan zij door naar de volgende ronde.
Inderdaad, zojuist besproken bij VI (TV). De eigenaar van Afab (sinds 2004 hoofdsponsor) wil puur privé Vitesse overnemen en zodoende het blijvende tekort dat er elk jaar ontstaat op zich nemen en zo de club 'gezond' maken. Hij staat in de top40 van rijkste mensen onder de 40 in Nederland en is een echte Vitessefan volgens de berichten. Het gaat dus niet om Afab, ook al is hij daar eigenaar van, maar om de persoon zelf. De gesprekken zijn al gaande.quote:Op maandag 21 september 2009 22:55 schreef -J-D- het volgende:
Zozo, Vitesse is in gesprek met personen die het meerendeel van de aandelen van Vitesse wil overnemen.
Oftewel een fijne overname aan de Rijn.
De OP wordt al een tijdje niet meer aangepast. D'r moet eigenlijk een nieuwe komenquote:Op dinsdag 22 september 2009 03:38 schreef Elvislives het volgende:
Mag ik in de OP als Taco-hooligan of zoiets? Zit immers niet meer op Zuid...
Niemand die je tegenhoudt je inspiratie los te laten op een nieuwe opquote:Op dinsdag 22 september 2009 07:57 schreef Puala het volgende:
[..]
De OP wordt al een tijdje niet meer aangepast. D'r moet eigenlijk een nieuwe komen
Ik heb geloof ik al een keer wat amateuristisch in elkaar geknutseld. Zal zo ff zoekenquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:11 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Niemand die je tegenhoudt je inspiratie los te laten op een nieuwe op
Lekker sympathiek weer..quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:42 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb hem nooit zien spelen voor Vitesse, dus dat respect heb ik niet voor hem, het enige dat ik van hem ken is een in en in trieste en beperkte trainer. Die zit binnenkort weer voor ons te scouten zeker
Ben jij zo'n Gelredome-supporter?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:42 schreef DeVinger het volgende:
Geniaal trouwens hoe Sturing het verkloot een divisie lager, met een 13e plek als Volendam zijnde.
Gister bij VI (TV) zijn interview na afloop van de 4-0 oorwassing tegen Veendam gezien, en het enige dat er weer uit zijn bakkes kwam was dat hij heel kwaad was omdat de instelling niet goed wasIk heb hem nooit zien spelen voor Vitesse, dus dat respect heb ik niet voor hem, het enige dat ik van hem ken is een in en in trieste en beperkte trainer. Die zit binnenkort weer voor ons te scouten zeker
Ik heb zelf ook maar 8 wedstrijden Nieuw Monikkenhuize meegemaakt hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:29 schreef JH87 het volgende:
Ligt aan de leeftijd man. En ik kom van onder de rivieren. Nooit in Arnhem gewoond, enkel middelbare school. Defranseslag lokte mij ooit naar Fok!. De rest is historie.
Voor wat er tegenwoordig uit zn mond komt kan je geen respect hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:09 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Lekker sympathiek weer..Moet je iemand gezien hebben om er respect voor te hebben?
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik kan niks vinden..
Tegen wie was dat ook al weer? Ik kan het me wel herinneren ja. Dat goal was echt meesterlijkquote:Op woensdag 23 september 2009 12:07 schreef Tyler..Durden het volgende:
RTL heeft er in totaal één herhaling aan besteed, schandalig genoeg. Mooiste goal die ik na de zomerstop heb gezien, beetje a la Kolk ook in een keer op de slof en van dertig meter vol in de kruising
Nergens meer te vinden natuurlijk.
Dus datquote:Op woensdag 23 september 2009 18:48 schreef Tieske1983 het volgende:
KNVB BEKER 2e elftal.
16/11 JONG NEC - JONG Vitesse/AGOVV.
Na bij elkaar in de poule te hebben gezetten, uitslag 4-0 voor vitesse nu de eerste knock-out-fase tegen elkaar.
KNVB is weer goed bezig.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:31 schreef Puala het volgende:
Als ik de link van je avatar kopieer en hem er in zet krijg ik een té grote afbeelding.. als ik hem dan wil verkleine met de code doet de afbeelding het niet meer.
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:48 schreef Puala het volgende:
Het andere forum waren ongeveer 16 posts in het Vitesse topic, maar de rest loopt hard.
Volgens mij wordt dat niet echt gewaardeerd. Ligt nog wat gevoelig enz.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:23 schreef Elvislives het volgende:
Is het toegestaan de naam/link van het 'andere forum' te noemen? Klinkt een beetje Lost trouwens The Others...
Nee, is het niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:23 schreef Elvislives het volgende:
Is het toegestaan de naam/link van het 'andere forum' te noemen? Klinkt een beetje Lost trouwens The Others...
En daar ben ik het volledig mee eensquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:37 schreef Elvislives het volgende:
Okee ik vind het sowieso wel best, ik blijf lekker bij Fok!
quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:55 schreef DeVinger het volgende:
Dat andere forum is nog zo nieuw en oncompleet. Maargoed, hier is het ook oncompleet omdat mensen met bepaalde info nu daar zitten. Ik vind het allemaal maar irritant dat gedoeVoorlopig blijf ik trouw aan FOK! en check ik af en toe stiekem het andere forum (als kijker).
Btw, morgen Eredivisie live voor 6E op internet Grunn - Vites kijken![]()
Hij heeft al meer gescoord dan drie seizoenen Arnhemquote:Op maandag 28 september 2009 18:30 schreef Yozzz het volgende:
Junker speelt trouwens wel heerlijk bij Roda. Wat is hij ineens doelgericht
Wees blij. Davids is sinds zijn zware blessure compleet over zijn top. Aan een draver met een groot ego en een afnemende conditie heb je niet zo veel, tenzij je graag kaarten spaart. Het enige wat Davids nog aan Vitesse had kunnen toevoegen waren vermakelijke uitspraken voor en na de wedstrijden.quote:Op maandag 28 september 2009 20:10 schreef MilfLover het volgende:
Hoor net op Sport United dat Davids niet gekomen is op basis van het technische plaatje en dus niet op basis van de centen. M van Hintum zei dat het dan ten koste zou gaan van bepaalde spelers zoals Molhoek enz.![]()
Wat mij betrefte een domme beslissing.
Op basis van de indruk die hij achterliet wanneer hij speelde. Zoveel minuten heeft hij fit toch niet gemaakt, 2 goede spitsengoals. En Junker is nu echt niet ineens een wereldtopper, genoeg kansen bij Vitesse gehad. Die is niet beter dan Kolk/Nilsson.quote:
Hij had misschien ervaring kunnen brengen en onze jongens wat kunnen leren. Maar verder had hij waarschijnlijk maar enkele potten gespeeld, rood gepakt en inderdaad sportief gefaald. Maar lekker boeiend, dan had EDGAR DAVIDS WEL IN HET GEEL ZWART GESPEELD!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 28 september 2009 20:40 schreef Clough het volgende:
[..]
Wees blij. Davids is sinds zijn zware blessure compleet over zijn top. Aan een draver met een groot ego en een afnemende conditie heb je niet zo veel, tenzij je graag kaarten spaart. Het enige wat Davids nog aan Vitesse had kunnen toevoegen waren vermakelijke uitspraken voor en na de wedstrijden.
Geef dan meteen Patrick Kluivert en Michael Reiziger ook nog een belletje.quote:Op maandag 28 september 2009 22:58 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hij had misschien ervaring kunnen brengen en onze jongens wat kunnen leren. Maar verder had hij waarschijnlijk maar enkele potten gespeeld, rood gepakt en inderdaad sportief gefaald. Maar lekker boeiend, dan had EDGAR DAVIDS WEL IN HET GEEL ZWART GESPEELD!!!!!!!!!!!!!!!
boeeeeeeeeeeeeiendquote:Vitesse mist De Hertog tegen Sparta
Vitesse zal het vrijdag tegen Sparta moeten stellen zonder de mascotte De Hertog.
De Afrikaanse vechtarend heeft een infectie die volgens zijn trainer Gerard van den Brink zelfs levensbedreigend zou kunnen zijn. De Hertog volgt een kuur van vier weken. De roofvogel zal zich dientengevolgde niet in Gelredome vertonen voor zijn traditionele openingsvlucht.
Vitesse-trainer Theo Bos vindt het een flinke aderlating voor de Arnhemse club. "Ik heb het gehoord, ja. Ik wens hem vanaf deze plaats beterschap."
Ik ben het wel met hem eens maar als er dat soort dingen naar buiten komen door de trainer weet hij het zelf vaak ook niet meer. Beetje Sturing-praktijkenquote:Linkerrijtje blijft doel voor Theo Bos
Ondanks de teleurstellende start van Vitesse met acht punten uit acht wedstrijden is het doel van trainer Theo Bos onveranderd.
"We willen in het linkerrijtje eindigen en dat zou knap zijn, want het is Vitesse de laatste zeven jaar maar één keer gelukt. Alles staat nog dichtbij elkaar. Als we van Sparta winnen staan we op z'n minst voor 24 uur in het linkerrijtje. Bij verlies moeten we weer naar onderen kijken."
"We zijn dit seizoen te wisselvallig, ook binnen wedstrijden. Of dat te maken heeft met te weinig karakter in de ploeg? Misschien wel."
Misschien moet hij eens gaan sleutelen aan de achterhoede en spits, alhoewel er momenteel weinig opties zijn met JAP & Drost en Kaloglu in de lappenmand.quote:Vitesse in dezelfde opstelling
Vitesse speelt vrijdag tegen Sparta waarschijnlijk met dezelfde elf als tegen FC Groningen.
Calvin Jong a Pin is herstelt van zijn schouderblessure, maar vermoedelijk speelt Alexander Büttner. Jeroen Drost (knie) sluit mogelijk volgende week aan bij de groep. Sinan Kaloglu (voet) speelt mogelijk volgende week in het oefenduel tegen Borussia Mönchengladbach weer. Ronald Graafland (knie) is langdurig uitgeschakeld.
Vermoedelijke opstelling: Velthuizen; Van der Struijk, Sprockel, Van Diermen, Büttner; Verhaegh, Claudemir, Molhoek; Kolk, Nilsson, Hofs.
Nou, laat maar zien en geef Bos wat meer opties op het middenveld waardoor Verhaegh een linie terugkanquote:Reserve Stevanovic denkt aan WK
Dalibor Stevanovic staat reserve bij Vitesse, maar maakt wel een grote kans om met zijn land Slovenië naar het WK te gaan.
"Ik zit weer in de selectie. Als we volgende week winnen in Slowakije, kunnen we ons rechtstreeks plaatsen. Anders maken we nog een grote kans om via de play-offs te gaan. Het zou wel raar zijn, naar het WK en dan hier niet in de basis staan."
Het contrast met zijn situatie bij Vitesse frustreert de Sloveense international. "Als ik het vertrouwen krijg, spreek ik wel op het veld. Verder zeg ik er maar niks meer over."
Je hypothese wordt verder ondersteund door de laatste plaats van Van der Struijk in het klassement.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:36 schreef DeVinger het volgende:
Klopt idd, Pietvelthuizen voorlopig met afstand de beste speler uit de eredivisie (VI klassement dan).
Beetje overdreven vind ik, al klopt mijn stelling dat de verdedigng brak is dan met 14 goals tegen![]()
Nou blij ben ik er zeker niet mee want slechter kan het bijna niet gaan en een type als Davids kan absoluut wel wat toevoegen. En groot ego? Laat maar komen dan misschien dat de ego's die er nu rondlopen dan weer eens gaan voetballen. Een team waarbij Hofs en Stevanovic de grote ego's zijn gaat in mijn ogen ook nergens meer over.quote:Op maandag 28 september 2009 20:40 schreef Clough het volgende:
[..]
Wees blij. Davids is sinds zijn zware blessure compleet over zijn top. Aan een draver met een groot ego en een afnemende conditie heb je niet zo veel, tenzij je graag kaarten spaart. Het enige wat Davids nog aan Vitesse had kunnen toevoegen waren vermakelijke uitspraken voor en na de wedstrijden.
Vind het ook overdreven maar aan de andere kant zegt het ook genoeg over Vitesse dat Velthuizen kan uitgroeien tot de "beste" speler uit de eredivisie.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:36 schreef DeVinger het volgende:
Klopt idd, Pietvelthuizen voorlopig met afstand de beste speler uit de eredivisie (VI klassement dan).
Beetje overdreven vind ik, al klopt mijn stelling dat de verdedigng brak is dan met 14 goals tegen![]()
Ik wist al dat ik een goede kijk op het spelletje had, maar dit slaat allesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:58 schreef Yozzz het volgende:
Vitesse.org staat de top en de staart van het klassement.
[..]
Je hypothese wordt verder ondersteund door de laatste plaats van Van der Struijk in het klassement.
quote:
Gezien het aantal bezoekers in het Gelredome leeft Vitesse sowieso niet echt...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:04 schreef JH87 het volgende:
Dat sowieso, maar Vitesse leeft helaas nog minder op het andere forum.
15.000 gisteren hoor!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Gezien het aantal bezoekers in het Gelredome leeft Vitesse sowieso niet echt...
Blij met de 3 punten maar de manier waarop wordt ik niet vrolijk van. Maar aan de andere kant als ze zo de playoffs halen ben ik wel tevreden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:07 schreef JH87 het volgende:
Volgens mij leeft de overwinning niet echt.
Ben het eens wat opstelling betreft maar ik denk niet dat Bos het lef heeft om wat te veranderen. Blijft vertrouwen geven aan de basisspelers en dat kan ook goed zijn maar het houdt een keer op.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:59 schreef DeVinger het volgende:
Het is dankzij velthuizen dat je hier 3 punten pakt. Ook zijn uittrappen gaan vooruit en kwam zowaar een keer goed uit, zou hij de stap dan echt gaan maken? (lerend bij het NL-elftal). Aan de andere kant, je hebt 11 man en als het de overige 10 niet lukt heb je daar nog 1 voor, deze keer was het Velthuizen. Als team is de overwinning binnengesleept en wie weet kweekt het vertrouwen. Ik blijf er toch bij dat de opstelling gewoon niet goed genoeg is voor het linkerrijtje, terwijl de selectie toereikend genoeg moet zijn.
Door deze 3 punten heb ik iig weer zin om NAC uit te kijken, en het is te hopen dat daar en Heracles thuis punten gepakt worden want daarna krijgen we een hele zware reeks.
Van Hintim mag binnenkort weer een functie voor hem bedenkenquote:Sturing afwezig bij crisisberaad Volendam
Het bestuur van FC Volendam maakt zich ernstige zorgen over de prestaties van het eerste elftal. Na de nederlaag bij Fortuna Sittard van vrijdagavond volgde een crisisberaad.
Volgens het Noordhollands Dagblad was daarbij de gehele selectie aanwezig. Trainer Edward Sturing en zijn technische staf war echter niet van de partij. "Dat hoeft ook niet, want daar spreken we al vaak genoeg mee", aldus technisch directeur Peter Wijker.
"Ik zie dat Edward er alles aan doet om de situatie te verbeteren, maar als we zo door blijven gaan hebben we toch een probleem", reageert Wijker op de problematiek. Na tien duels staat Volendam op de dertiende plaats met pas twee zeges.
"Dan kan ik nu wel zeggen dat we voor altijd honderd procent achter de trainer zullen blijven staan, maar zo werkt het nu eenmaal niet in de
voetballerij", is Wijker opmerkelijk openhartig over de stand van zaken
Wat is er eigenlijk met die Kaloglu? Geblesseerd ofzo? Ik denk wel dat ze beter met hem en Kolk/Nilsson moeten spelen. Maar voorlopig snap ik niet waarom deze gast kopen en Nillson vastleggen. Die zitten toch ook de ontwikkeling van de jeugd in de weg op dit moment.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:43 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben nog steeds voor Verhaegh back, een blok met Claudemir Molhoek voor de verdediging en dan Kaloglu als nummer 9.
Dan heb je Hofs/Stefanovic als linker/rechtmiddenvelders en Kolk of Nilsson om de Turk.
Heb je volgens mij veel meer balans, zeker omdat Verhaegh dan weer leiding kan geven aan Sprockel.
Hofs speelt als een krant en hangt een beetje de vedette uit. Dit seizoen hebben we nog niks aan hem. J-A-P is gewoon de beste linksback die we in jaren hebben gehad (ja dat durf ik nu al te zeggen) en als Verhaegh naar rechtsback verhuist dan heb je op Sprockel na een verdediging die best mee kan doen voor plek 9. Daarnaast is Kolk gewoon goed bezig dit seizoen en is Nilsson toch echt wel goed genoeg voor het linkerrijtje.quote:Op zondag 4 oktober 2009 06:02 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met die Kaloglu? Geblesseerd ofzo? Ik denk wel dat ze beter met hem en Kolk/Nilsson moeten spelen. Maar voorlopig snap ik niet waarom deze gast kopen en Nillson vastleggen. Die zitten toch ook de ontwikkeling van de jeugd in de weg op dit moment.![]()
Ze hadden beter kunnen investeren in een fatsoenlijk verdediger ipv wat middelmatige aanvallers want met Sprockel en vd Struijk ga je het gewoon niet redden.
Afgezien van Velthuizen, Verhaegh, Claudemir en Hofs(mits hij weer in vorm komt) is de selectie gewoon middenmootniveau en is de 9e plek misschien nog wel te hoog gegrepen op dit moment.![]()
Ze hebben nu de wat "makkelijkere" tegenstanders gehad en dat was al moeilijk genoeg.
Ben wat pessimistisch terwijl ik er in het begin toch een redelijk positief gevoel bij had maar bij elke wedstrijd die er gespeeld wordt daalt de hoop verder en verder.![]()
Hopen dat ik er flink naast zit en dat ze straks gewoon ineens topwedstrijden gaan spelen
Twee keer verliezen en je kan zo weer 15e staanquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:49 schreef DeVinger het volgende:
7e
Wat is Nederland dan sneu qua competitie.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:01 schreef Yozzz het volgende:
Heeft iemand die quote van Piet nog, toen hij net debuteerde? Zijn sterke punt was zijn uittrap. "Als ik 10 keer vanaf de middenlijn op goal schiet, schiet ik 9 keer op lat".
Dat de Hertog op de goal gaat zitten is tot daar aan toe, maar als Piet op de lat ging zitten was hij écht een rare vogel geweestquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:34 schreef Elvislives het volgende:
Had iemand hem moeten uitleggen dat keepers juist omgekeerd van lat naar middellijn moeten schieten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |