quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Het kan niemand schelen dat de chick van de pics van krentenbol 26 jaar is. Al 5 jaar getrouwd met een Amerikaanse militair en in NY woont.![]()
Oh en ze heet sandra Emi V.
aka emichiee lijkt op emich
Fok foboquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Omdat ze of hij alles dus bij elkaar heeft gelogen en de persoon van het profiel krentenbol er waarschijnlijk heel anders uit ziet.![]()
En voor een mod is dat best kwalijk .
Conclusie:quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:30 schreef iszinloos het volgende:
Even wat info bijelkaar.
[ afbeelding ]
myspace
flickr
fokfobo
lang haar site ding
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
En wat wordt er in dit topic verwacht? Komen er nog meer nieuwtjes?
Oppervlakkig gelezen, maar staat niet veel meer in dan de posts boven je..quote:Op woensdag 9 september 2009 11:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niet zo snel he, Ik ben de andere delen nog aan 't lezen.
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Oppervlakkig gelezen, maar staat niet veel meer in dan de posts boven je..
TVP dan maarquote:Op woensdag 9 september 2009 11:39 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Dit wordt meer een reeks vol tvp's
Volkomen verdwenen, ik wacht met smart op een dramatische rentree, liefst met ontkenningquote:Op woensdag 9 september 2009 11:46 schreef Suusje-V het volgende:
Is Krent inmiddels al gesignaleerd?
Echt, waarom zou je je door zoiets laten wegjagen?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volkomen verdwenen, ik wacht met smart op een dramatische rentree, liefst met ontkenning
Omdat zijn/haar geloofwaardigheid nu compleet weg is? Er is echt geen user die Krentenbol nu nog serieus neemt hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Echt, waarom zou je je door zoiets laten wegjagen?Iedereen liegt op internet, gewoon toegeven en een dikke vinger naar de huilies...
Mensen zijn vaak gevoelig wat anderen over hun denken, dus het zou me niks verbazen als KB wegblijft. Verzonnen identiteit of nietquote:Op woensdag 9 september 2009 11:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Echt, waarom zou je je door zoiets laten wegjagen?Iedereen liegt op internet, gewoon toegeven en een dikke vinger naar de huilies...
Dit dusquote:Op woensdag 9 september 2009 12:07 schreef Fascination het volgende:
Valt me trouwens wel tegen van Krentenbol. dat ze niet even reageert op alle commotie. Slap.
quote:
Inderdaad. Al was het maar een 'Had ik jullie allemaal even mooi tukquote:Op woensdag 9 september 2009 12:07 schreef Fascination het volgende:
Hopelijk komen er nu minder nerds die zich gaan voordoen als vrouw.![]()
Valt me trouwens wel tegen van Krentenbol. dat ze niet even reageert op alle commotie. Slap.
Ja laten we bij HuHu beginnenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:07 schreef Fascination het volgende:
Hopelijk komen er nu minder nerds die zich gaan voordoen als vrouw.![]()
Ik geloof dan ook niet dat het een kloon is. Eerder iemand die zichzelf niet wilde openbaren en zich 'dus' maar als dat meisje van die foto's voordeed.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Inderdaad. Al was het maar een 'Had ik jullie allemaal even mooi tuk![]()
![]()
!!!' Maar dit duidt er des te meer op dat het voor die persoon waarschijnlijk veel meer dan gewoon een profieltje was.
Ja dat bedoel ik dus met veel meer dan een profieltje, ze/hij wilde zich waarschijnlijk echt die identiteit aanmeten.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook niet dat het een kloon is. Eerder iemand die zichzelf niet wilde openbaren en zich 'dus' maar als dat meisje van die foto's voordeed.
Het is óf Emimich óf een willekeurig dik en lelijk wijf.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook niet dat het een kloon is. Eerder iemand die zichzelf niet wilde openbaren en zich 'dus' maar als dat meisje van die foto's voordeed.
Voor de rest wordt dat topic, zoals bijna elk FB-topic, overgenomen door de oeverloze, misplaatste, niets-toevoegende posts van Lamon en de reacties daarop.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:26 schreef iteejer het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om?
Inet is een rollenspel anyway, iedereen presenteert er zichzelf op selectieve wijze. Naarmate je er langer op zit en meer mensen je kennen wordt dat minder. Maar dan nog.
Ik heb verder geen klonen. Op ééntje na, 6 jaar terug gemaakt met een speciaal doel, die bestaat nog wel al is dat password ook naar de kloten bedenk ik me nuMaar aangezien ik daar toch niets meer mee doe is dat zo erg niet.
Als je anonimiteit op internet weg gaat halen sloop je het laatste gebiedje waar je nog enigszins vrij kan zijn. Wij zullen nooit aan dingen als identiteit-verificatie gaan doen.
Sommige mensen stoppen allerlei aspecten van zichzelf in verschilende klonen, en gaan daarmee experimenteren. Een totaal nieuwe manier van zelfanalyse, van contact leggen met je omgeving, van zelfdefiniering.
Jij houdt van sociologie zeg je - dan moet het verband tussen techniek en zelfbeeld je niet ontgaan zijn. Ten tijden van Freud was het overdrukmodel figerend - het ES, en de stoomketel van een stoommachine zijn verschillende uitwerkingen van dat idee.
Nu is het netwerkdenken de trend. Je bent je rol in een netwerk. Zit je in meerdere netwerken, heb je dus ook meerdere rollen en identiteiten. In je werk kan je anders zijn dan in de kroeg, of op inet.
En nu kun je binnen een netwerk meerdere rollen spelen, en meerdere (deel)identiteiten aannemen. Een logisch gevolg van het feit dat de mogelijkheid er nu is.
Het is dus een kloon.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:40 schreef Aestivate het volgende:
Een analyse van iteejer over de kwestie:
[..]
Hoezo? Vind dat niet echt blijken uit Iteejer z'n verhaal.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is dus een kloon. [ afbeelding ]
Waarschijnlijk weet 'de crew' niet meer dan ons en kunnen ze, behalve een pm naar KB's ongetwijfeld overvolle pmbox of een mailtje, weinig doen. En na een paar dagen niets gehoord te hebben een nieuw PUB-mod zoeken.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo? Vind dat niet echt blijken uit Iteejer z'n verhaal.
Leuk verhaal hoor, maar weer typisch FOK!, hoop geblaat maar wat word er nu eigenlijk over Krentenbol. en wat FOK! nu gaat doen gezegd?
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo? Vind dat niet echt blijken uit Iteejer z'n verhaal.
Leuk verhaal hoor, maar weer typisch FOK!, hoop geblaat maar wat word er nu eigenlijk over Krentenbol. en wat FOK! nu gaat doen gezegd?
quote:En nu kun je binnen een netwerk meerdere rollen spelen, en meerdere (deel)identiteiten aannemen.
En maagd. En lelijk!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:47 schreef Fascination het volgende:
Als ik Krentenbol's posts terug lees en denk aan het gedrag dat ze uitte ben ik er vrij zeker van dat het een man is.
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is dus een kloon. [ afbeelding ]
Het is wel een kloon, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben net zo goed kloon als jij en Krentenbol.
Geen maagd, tho.quote:
Zou kunnen. Maar goed die gaan ze natuurlijk nooit bekend maken ´want het originele account heeft geen ban´ blablalbaquote:
Dus toch Emimichquote:
Wat voor 90% ook nog totaal offtopic isquote:Op woensdag 9 september 2009 12:54 schreef TNA het volgende:
iteejes met zijn psychoanalytische geklets![]()
Want?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Het is wel een kloon, inderdaad.
[..]
Geen maagd, tho.
Tineye.com lijkt me, of iets soortgelijks...quote:Op woensdag 9 september 2009 12:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarschijnlijk is het al meerdere keren voorbij gekomen in eerdere reeksen die ik niet gelezen heb en ook niet ga lezen. Hoe hebben ze die "echte" pics gevonden dan? De kans is nihil dat je "toevallig" terecht komt op de myspace van een onbekende Amerikaanse dame. Wie brengt licht in mijn duisternis?
Of het interesseert je of het interesseert je niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarschijnlijk is het al meerdere keren voorbij gekomen in eerdere reeksen die ik niet gelezen heb en ook niet ga lezen. Hoe hebben ze die "echte" pics gevonden dan? De kans is nihil dat je "toevallig" terecht komt op de myspace van een onbekende Amerikaanse dame. Wie brengt licht in mijn duisternis?
Ik zit hier toch niet op school ofzo? De helft van die reeksen staat vol met oeverloze lulkoek van Lamon en anderen. Maar toch bedankt hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Of het interesseert je of het interesseert je niet.Inlezen dus.
Maar www.tineye.com
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hartstikke mooi, maar wat heeft dat in godsnaam met dit verhaal te maken?
Er is iemand die jaren een fake-identiteit heeft gehad, mensen moedwillig voor de gek heeft gehouden en foto's van een ander heeft gejat/gebruikt/. Feit is dat daardoor gewoon een onwerkbare situatie is ontstaan, en er veel users zijn die het best kwalijk vinden. Kan die persoon nog zo goed modden, maar dat lijken me toch wel wat puntjes om dan eens even hartig met die persoon over te gaan babbelen.
Zoals ik al eerder heb geroepen, als je anoniem wil blijven is dat prima, maak dan geen FoBo, ga niet naar meets, zet nergens je eigen naam, gebruik overal een apart emailadres voor ofzo.
Maar dit was gewoon moedwillig mensen in de maling nemen, en nog over een vrij groot tijdsbestek. Vind dat je dat gewoon niet aan je users kan verkopen. Het is vrij duidelijk dat deze kerel een identiteit van lekker wijf heeft aangenomen om z'n tekort aan aandacht te compenseren. En op die manier verliezen users wel het vertrouwen in zo'n persoon, en dus indirect ook in FOK!, aangezien het een crewmember was, en je daar toch wel van moet kunnen verwachten dat ze iig menen wat ze zeggen. Anders is zo iemand toch totaal niet serieus meer te nemen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:08 schreef wallofdolls het volgende:
Haha WTF.
Ik wist t.
Ik had 1 keer een clash met 'haar', betreffende ADD, dat ik het onzin vond om daar zo gewichtig over te doen. Toen reageerde 'ze' mij ook al heel erg mannelijk.
Maar lekker waren die dagen die ik op 'haar' fobo doorbracht wel
Soort van omgekeerde Duitsers...quote:Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat is altijd zo sneu. Die mensen die achteraf "ik wist het" roepen.
Ga huilen. Kan toch dat hij achteraf gezien bepaalde dingen verdacht vond. Toen wist hij heus niks zeker, dus echt letterlijk is die "Ik wist het" niet te nemen.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ga nog effe lekker door met rukken sneubaard,quote:Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij hebt toegang tot zijn (mijns inziens zeer beperkte) psyche?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ga huilen. Kan toch dat hij achteraf gezien bepaalde dingen verdacht vond. Toen wist hij heus niks zeker, dus echt letterlijk is die "Ik wist het" niet te nemen.
Ga lekker zo door,quote:Op woensdag 9 september 2009 13:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij hebt toegang tot zijn (mijns inziens zeer beperkte) psyche?
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij hebt toegang tot zijn (mijns inziens zeer beperkte) psyche?
Dan nog is het achteraf roepen "ik wist het" sneu. Je wist namelijk niets anders had je er toen wel wat van gezegd. Het is nutteloze overbodige informatie. Achteraf gelul.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:18 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ga nog effe lekker door met rukken sneubaard,
"ik wist t" in de betekenis van: nu je het zegt, ik had het kunnen weten, maar nu het uitkomt zie ik wat ik toen niet zag.
Nee, serieus, ik denk het echt.quote:
Ja wel redelijk geekstyle om al die EXIF tags ook allemaal te editen/verwijderen.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, serieus, ik denk het echt.Ook dat met die foto en de kloppende datum, net alsof een vrouw weet hoe je dat moet doen.
Achteraf blijk je er goed bij in de buurt te zitten jaquote:
Niks achteraf gelul. Ik zie dit topic. Ik ga graven. Ik denk: wie is Krentenbol? Ohja Krentenbol, dat was die hoer die zo hysterisch reageerde toen ik ADD overschat vond. Wat weet ik nog meer? Verdomd ze reageerde alsof ze wat te veel testosteron geslikt had. Wat dacht ik toen? Nou ja prima, ze zal wel een moeilijke jeugd hebben gehad gezien haar voorliefde voor psychologie, klaar, over, niet meer over nadenken. Wat dacht ik nu bij het doorlezen van dit topic: ohja, dus toch, dat gevoel dat ik destijds had, bleek waarheid te zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je wist namelijk niets anders had je er toen wel wat van gezegd. Het is nutteloze overbodige informatie. Achteraf gelul.
Aahhhhhhhhhquote:Op woensdag 9 september 2009 13:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Achteraf blijk je er goed bij in de buurt te zitten ja![]()
Op zich wel ernstig dat jij je zo goed kan inleven in de gedachtengang van die zaadhaas.
We kunnen niet allemaal zo dom zijn als jij.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Achteraf blijk je er goed bij in de buurt te zitten ja![]()
Op zich wel ernstig dat jij je zo goed kan inleven in de gedachtengang van die zaadhaas.
quote:desperately tryin' to be different
Lizzy the lizard, met an angry young snake
With forked-tongue grace, by the name of Jake
A yellow eyed diamond back rattler
In the chill-out room, of the 'wildlife saloon
She admired his skin, Jake said it was fake
And Liz said: "who cares, it don't really matter
A question to raise,
why people these days
Like slaves to a craze
Are somehow hell bent,
yet always content
with fortune's spent
On desperately tryin' to be different
Ik zou het oppervlakkig scannen, de 5 delen totaal bestaan voor 1200 posts uit TVP's of 'quote:Op woensdag 9 september 2009 13:59 schreef Salatrel het volgende:
godver net deel 1 gelezen zijn jullie al bij deel 5
De afgelopen 4 delen staan toch samengevat in de OP??quote:Op woensdag 9 september 2009 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou het oppervlakkig scannen, de 5 delen totaal bestaan voor 1200 posts uit TVP's of ''-reacties
En ik maar denken dat de Geer veel vrouwelijk fans had..quote:Op woensdag 9 september 2009 14:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Omdat je tien keer meer aandacht krijgt als users denken dat je een lekker wijf bent
Ja.. dat snap ik nog welquote:Op woensdag 9 september 2009 14:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Omdat je tien keer meer aandacht krijgt als users denken dat je een lekker wijf bent
Ik denk ook niet dat we die krijgenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:16 schreef Desunoto het volgende:
Nog steeds geen reactie van bol? En we zijn al bij deel 5.
Mijn fobo-foto is wel echt hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 13:57 schreef wallofdolls het volgende:
Maar t intrigeert me wel. Zo meteen zijn alle lekkere wijven met fobo op Fok! nep. Rukken op een illusie.
Je gaat ook zo aan jezelf twijfelen he... zometeen blijkt dat meisje wat al jaren IRL naast je ligt gewoon n vent te zijn
Haha OMGZ dat dacht ik al. Daten?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:53 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Mijn fobo-foto is wel echt hoor
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:05 schreef griekjeee het volgende:
Ik ga nu even iets heel engs zeggen he, maar degenen die hier zoveel waarde aan hechten en zich echt druk gaan lopen maken...Zegt het niet meer over de kansloze rukkers hier dan over Krentenbol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef Jorwol het volgende:
Misschien was dit wel een groot experiment voor zn/dr scriptie Psychologie ofzo
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:10 schreef wallofdolls het volgende:
[..]Ja, het gaat mij dan ook om de users die dit echt een big issue vinden en alles tot in de puntjes willen wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die er dus voor zorgen dat er vijf topics worden volgelult. Zo interessant is het nu ook weer niet he. Verder ben ik het er wel mee eens dat het je geloofwaardigheid als mod aantast.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Moozzie het volgende:
Best apart dat zehij nog steeds mod is
Mmm jou zou ik ook best wel willen naaienquote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef fraubitch het volgende:
ik vind dit ook echt jammer, begrijp het ook niet helemaal hoe iemand ZO in zijn-haar rol kan blijven..
We hadden best diepe gesprekken en ik voel me best wel genaaid door haar-hem
Misschien zijn we allemaal wel clones van Dannyquote:Op woensdag 9 september 2009 17:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Komen we er straks achter dat lizzle ook fake is.
Achteraf wel. Ik vond altijd dat ze extreem veel aandacht vroeg.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:47 schreef Fascination het volgende:
Als ik Krentenbol's posts terug lees en denk aan het gedrag dat ze uitte ben ik er vrij zeker van dat het een man is.
Aandachttrekkerij is toch juist een vrouwending?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Achteraf wel. Ik vond altijd dat ze extreem veel aandacht vroeg.
Of haar tieten.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Komen we er straks achter dat liiszle ook fake is.
Bij Krentenbol ging het wel heel erg ver.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Aandachttrekkerij is toch juist een vrouwending?
Op wat voor manier trok ze aandacht dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Laat Mr Moonmovies een paint van de situatie maken.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:16 schreef Mozy het volgende:
En ik tvp deze handel.
Dhr. Moonmovies is nog aanwezig op school.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Laat Mr Moonmovies een paint van de situatie maken.
Ter illustratie cq het gemak
Oh, dat vond ik juist niet. Of heel erg meevallen in ieder geval...quote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent ook een gozertquote:Op woensdag 9 september 2009 17:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh, dat vond ik juist niet. Of heel erg meevallen in ieder geval...
Alsof liissizslellezsle zo geweldig is. Zij is nou het perfecte voorbeeld van een aandachtshoer.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn wereld wat doeje.
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
lolwat.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij Krentenbol ging het wel heel erg ver.
Als je dat zegt kan je nog wel 1000modjes in de kliko gooien.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:37 schreef Shoombak het volgende:
Kan iemand die al 2 dagen niet gemod heeft nog wel mod zijn?
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:40 schreef spanker het volgende:
wie is die krentbol tog, waar jullie het allemaal over ebbe?
want ik ben ierow heeul nieuw enzo dus ik ken hem niet![]()
wat ist voor un persoon?
Die chick op die fotos mag van mij direct die shoot overnemenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:05 schreef Ripley het volgende:
Jammer, zij wilde toch de tietenfotoshoot van SHE overnemen eventueel?
Jij bent te duidelijk een kloon.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:40 schreef spanker het volgende:
wie is die krentbol tog, waar jullie het allemaal over ebbe?
want ik ben ierow heeul nieuw enzo dus ik ken hem niet![]()
wat ist voor un persoon?
hoezo dat dan?quote:
*noteert*quote:Op woensdag 9 september 2009 17:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Op wat voor manier trok ze aandacht dan?
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:53 schreef spanker het volgende:
[..]
hoezo dat dan?
ik ben gewoon sandra hoor
ow jee...quote:Op woensdag 9 september 2009 18:53 schreef spanker het volgende:
[..]
hoezo dat dan?
wat? ik wil gwn weten wie die man/vrouw is. en dan zeike jullie mij afquote:
Achteraf kijk je een koe in de kontquote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedankt voor dit inzicht in deel 5quote:Op woensdag 9 september 2009 19:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Hier gebeurt ook geen kont meer. Na topic 1 wist ik al dat het waardeloos ging worden.
Tief op. En ruk daarna op mijn reactie.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:22 schreef spanker het volgende:
he dat meisje in de eerste post heet ook sandra![]()
zit zij ook hier op fok?
Die foto in je fobo ookquote:Op woensdag 9 september 2009 18:53 schreef spanker het volgende:
[..]
hoezo dat dan?
wat doe jij gemeen tegen mijquote:Op woensdag 9 september 2009 19:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Tief op. En ruk daarna op mijn reactie.
Oeh.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:55 schreef spanker het volgende:
[..]
wat doe jij gemeen tegen mij![]()
ik vertel het aan eduardo
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:24 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik heb nog een aantal zeer pikante chatlogs met prominente FOK!kers achter de hand. Wie staat er nu schaakmat?
Schaakmat, Emiquote:
Die reactie is of nooit gemaakt of gewist?quote:
Ben je nou gewoon werkelijk zo dom?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Die reactie is of nooit gemaakt of gewist?
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 9 september 2009 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon werkelijk zo dom?
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je nou gewoon werkelijk zo dom?
quote:Op woensdag 7 september 2009 14:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Eigenlijk neuk ik mannen voor geld en is Jojoortje m'n zusje![]()
Het kan ook zijn om juist jongens op msn te krijgen. Als het een lelijk wijf is of een homo.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. dat snap ik nog wel
Maar waarom wou ze / hij aandacht :p
Want schijnbaar was het dus niet om meisjes op msn te krijgen etc .. ?
Edit: Ik heb het antwoord al.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het kan ook zijn om juist jongens op msn te krijgen. Als het een lelijk wijf is of een homo.
even dat je het weet hoor stinkdier, eduardo is een 2meter langer neger.quote:
Ah.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:27 schreef spanker het volgende:
[..]
even dat je het weet hoor stinkdier, eduardo is een 2meter langer neger.
hij is beveiliger van de club
Die ava.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:27 schreef spanker het volgende:
[..]
even dat je het weet hoor stinkdier, eduardo is een 2meter langer neger.
hij is beveiliger van de club
Huh? Hoezo dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 01:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Alle moderators en crew zijn natuurlijk het meest triest in deze situatie.
Want je bent natuurlijk niet goed snik als je niet paranoïde bentquote:Op donderdag 10 september 2009 01:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Alle moderators en crew zijn natuurlijk het meest triest in deze situatie.
Hurrr.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:12 schreef wallofdolls het volgende:
Ik denk dat ik ook maar foto's van een hele lekkere jongen in mn fobo ga zetten....dat alles meisjes gaan druppelen van plezier....
En dat dan achteraf blijkt dat ik dat wél zelf ben![]()
Durr.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:12 schreef wallofdolls het volgende:
Ik denk dat ik ook maar foto's van een hele lekkere jongen in mn fobo ga zetten....dat alles meisjes gaan druppelen van plezier....
En dat dan achteraf blijkt dat ik dat wél zelf ben![]()
they tirrrkk errrr JERRRBBSS!!quote:
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom reageren die faalkloons nooit na zo'n ontdekking?
Wacht.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom reageren die faalkloons nooit na zo'n ontdekking?
Nee, elke kloon / fake account is m.i een faler.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Wacht.
Wat?
Hoezo faal? Man, als toch iemand geslaagd is dan is het Krentenbol wel.
We wachten ook nog op de terugkomst van Noorsbloed.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Wacht.
Wat?
Hoezo faal? Man, als toch iemand geslaagd is dan is het Krentenbol wel.
In de vorm van een nieuwe kloon?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We wachten ook nog op de terugkomst van Noorsbloed.
Hier ben ik het mee eens. Ik heb het vrij veel persoonlijke info gegeven. Omdat ik het redelijk betrouwbaar vond. Ik snap niet dat ik er zo in kon stinken.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef fraubitch het volgende:
ik vind dit ook echt jammer, begrijp het ook niet helemaal hoe iemand ZO in zijn-haar rol kan blijven..
We hadden best diepe gesprekken en ik voel me best wel genaaid door haar-hem
voor een discussie met krentenbol?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We wachten ook nog op de terugkomst van Noorsbloed.
heetf die persoon wat met die info gedaan? nee ? niet miepen dan, welcom to the internetquote:Op donderdag 10 september 2009 17:26 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Ik heb het vrij veel persoonlijke info gegeven. Omdat ik het redelijk betrouwbaar vond. Ik snap niet dat ik er zo in kon stinken.
Want die zijn daar zelf ook niet ingestonken wil je zeggen? Er was er zelfs één die een bloemetje had gestuurd.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:40 schreef UncleErnie het volgende:
Noorsbloed, was ook zo'n figuur. Daarna heb ik wel geleerd dat het dom is KLB SCers te vertrouwen
Was mathara niet de enigequote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want die zijn daar zelf ook niet ingestonken wil je zeggen? Er was er zelfs één die een bloemetje had gestuurd.
Nee, daarmee wil ik zeggen dat het daar stikt van de klonen en leugenaars. Eerst NB, nu Kb.. Dat waren nog de meest geloofwaardige mensenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want die zijn daar zelf ook niet ingestonken wil je zeggen? Er was er zelfs één die een bloemetje had gestuurd.
En ook een boek.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toen het nep bleek grappig, maar anders respect voor die mensen. Dergelijke sympathie zal met verzonnen verhalen en kutkloons steeds zeldzamer worden op FOK!.quote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 10 september 2009 18:08 schreef zeemonster het volgende:
Krentenbol is de legende van Fok!
Zelfs geld.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is Krentenbol... Omdat je nieuw hier bent heb je hij/zij nooit gekend, dus je weet gewoon niet waar we het over hebben. Weet je trouwens wel wat een kloon is?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef spanker het volgende:
komop doe neit flauw en zeg gw nwie die krentenbal is![]()
is hij/zij lkkren rijk?
en is ie bezet?
Ik vermoed van welquote:Op donderdag 10 september 2009 18:17 schreef Master_Online het volgende:
Weet je trouwens wel wat een kloon is?
komt volgende week terug, nadat hij/zij zich bevrijdt heeft van de aliens die hem/haar hadden ontvoerd en hoe vreselijk al die testen waren omdat hij/zij een meteormutant was. En dan wordt krentenbol mod van TRUquote:Op donderdag 10 september 2009 18:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Is ze nog steeds niet opgedoken?![]()
Wat een onzin zeg. Blijkbaar was de verzonnen identiteit toch wel erg belangrijk in zijn/haar leven...
Ok ok de werkelijke persoon achter krentenbol danquote:
neeeeeeeeeej egt ik zweer ut dat ik geen kloon ben hoor(A)quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:56 schreef Repeat het volgende:
Is er nou gvd al meer bekend of bloedt dit gewoon dood en horen we er niks meer van?
Ik denk het laatstequote:Op donderdag 10 september 2009 19:56 schreef Repeat het volgende:
Is er nou gvd al meer bekend of bloedt dit gewoon dood en horen we er niks meer van?
Dat zou wel diep triest zijn.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Is ze nog steeds niet opgedoken?![]()
Wat een onzin zeg. Blijkbaar was de verzonnen identiteit toch wel erg belangrijk in zijn/haar leven...
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:04 schreef Gilead het volgende:
[..]
Dat hebben ze jou even verteld maar de rest niet?
* Moozzie cant waitquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef Adolecens het volgende:
Even de logs logisch omzetten en een printscreentje uploaden... Komt eraan!
Ah, de ontknoping is nabij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef Adolecens het volgende:
Duurt lang.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef Adolecens het volgende:
Dus zolang KB niks van het laat horen blijft het modquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
* Het is nog blauw.
* Nog geen MED bericht.
---> Logische conclusie, ze hebben nog geen respons van KB.![]()
Komt er nog wat van? Vol verwachting klopt mijn hart.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef Adolecens het volgende:
Haha! Tyfstraal een eind op.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:29 schreef Dennehy het volgende:
Ok, ik geef het toe.
Ik was al die tijd Krentenbol. Sorry mensen.
Gefeliciteerd, je bent de 325ste die dat zegt!quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:29 schreef Dennehy het volgende:
Ok, ik geef het toe.
Ik was al die tijd Krentenbol. Sorry mensen.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
Het is wachten op de 'Oh nee toch niet'-reactie van Adolecens
- Coño, Ado, ik zweer je. Ik heb ze bedrogen!quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:12 schreef LudoSanders het volgende:
Nou, hier kan Peter R. de Vries nog een puntje aan zuigen.
Dat de kloondetector niet afgaat danquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:13 schreef iszinloos het volgende:
Hulde adolecencs.![]()
![]()
![]()
![]()
Is het dus toch een man het is ook te zien aan de forum geschiedenis van Kb in het begin is het een typische arrogante man.![]()
Als Krentenbol gewoon een nieuwe account aanmaakt en niet doet als of hij een chick is kan ie weer in de klb sc gaan posten.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:14 schreef IQM het volgende:
[..]
- Coño, Ado, ik zweer je. Ik heb ze bedrogen!
- Tuurlijk, Kb. Tuurlijk, Kb. Ik snap je, weet je. Ik ken ook mensen.
- Ik zweer Ado, Chipszak zat te trillen, coño, op msn. Viieeees!
- Tuurlijk, Kb, tuurlijk. Maar ik heb een lange arm in de crew, ik ken ook mensen, weet je.
- Ik weet zo veel, Ado. Maar ik zweer je, ik heb al die tijd gezwogen.
quote:
quote:Dus.. Hier de tekst. Geen ontknoping, maar wel een eerste reactie.
Oordeel zelf.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:14 schreef IQM het volgende:
[..]
- Coño, Ado, ik zweer je. Ik heb ze bedrogen!
- Tuurlijk, Kb. Tuurlijk, Kb. Ik snap je, weet je. Ik ken ook mensen.
- Ik zweer Ado, Chipszak zat te trillen, coño, op msn. Viieeees!
- Tuurlijk, Kb, tuurlijk. Maar ik heb een lange arm in de crew, ik ken ook mensen, weet je.
- Ik weet zo veel, Ado. Maar ik zweer je, ik heb al die tijd gezwogen.
Alle mannen moeten klootzakken en zijn dood!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:49 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Je hebt ons doodgemaakt met een blije mus!
Waarom loopt iedereen toch zo aan Krentenbol's zeur te koppen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Alle mannen moeten klootzakken en zijn dood!
Het was een ludieke grap van de crew van FOK!.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Als de FA's en dergelijke die weten wie er achter zat dit stil houden krijgt FOK! echt geen betere reputatie.
Gast....quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Als de FA's en dergelijke die weten wie er achter zat dit stil houden krijgt FOK! echt geen betere reputatie.
En wat heeft krentenbol. dan precies fout gedaan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Niets, maar als FOK! graag wil dat mensen massaal fake profielen aan gaan maken en dergelijke moeten ze vooral niet inhoudelijk reageren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
En wat heeft krentenbol. dan precies fout gedaan?
Precies, niets. Dus is het ook niet nodig te openbaren wie het is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Niets, maar als FOK! graag wil dat mensen massaal fake profielen aan gaan maken en dergelijke moeten ze vooral niet inhoudelijk reageren.En andere (wel serieuse) mensen hebben dan minder zin om nog normaal te reageren op dit forum.
Oh nee, denk je dat mensen kloons gaan aanmaken?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Niets, maar als FOK! graag wil dat mensen massaal fake profielen aan gaan maken en dergelijke moeten ze vooral niet inhoudelijk reageren.En andere (wel serieuse) mensen hebben dan minder zin om nog normaal te reageren op dit forum.
Dus jij vindt het wel een leuke gedachte dat je over een tijd niet weet tegen wie je nou zit te lullen en of het wel een "echt" persoon is? Lees mijn post trouwens nog eens want je reactie sluit er niet echt op aan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Precies, niets. Dus is het ook niet nodig te openbaren wie het is.
Is dit je eerste keer op het internet ofzo? De helft van de tijd zit ik tegen een verzonnen identiteit aan te lullen, who gives a fuck?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dus jij vindt het wel een leuke gedachte dat je over een tijd niet weet tegen wie je nou zit te lullen en of het wel een "echt" persoon is? Lees mijn post trouwens nog eens want je reactie sluit er niet echt op aan.
Nogal duidelijk dat op FOK! veel klonen zitten maar het gaat er mij om dat je nu nog wel een duidelijke userbase hebt met personen. Nu moedigt FOK! het alsware aan om jezelf te verschuilen achter een fakeprofiel, door niet duidelijk te zijn dat dit een lamme actie was, en wie nou eigenlijk de nerd is die half FOK! een tijd voor lul heeft gezet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oh nee, denk je dat mensen kloons gaan aanmaken?
Dus jij weet dus zeker dat 50% van de FA's, admins, moderators en dergelijke fake is?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is dit je eerste keer op het internet ofzo? De helft van de tijd zit ik tegen een verzonnen identiteit aan te lullen, who gives a fuck?
Ik vind het wel grappig ja. Dat is het internet, héquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dus jij vindt het wel een leuke gedachte dat je over een tijd niet weet tegen wie je nou zit te lullen en of het wel een "echt" persoon is? Lees mijn post trouwens nog eens want je reactie sluit er niet echt op aan.
Ik wíst het. Daten?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ook fake.
Ik ben eigenlijk een onmeuning strakke chick van 17, en ik ben bloedjegeil
Niet een erg goede kloon, ik bedoel met zo'n naam geef je al een hoop weg.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ook fake.
Ik ben eigenlijk een onmeuning strakke chick van 17, en ik ben bloedjegeil
Het halve topic is al over je heen gevallen, maar ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik kan eigenlijk wel respect opbrengen hiervoor. Het is een kloon die succesvol was en zelfs mod geworden. Was het nou om zielige dingen te doen met mensen is het minder, maar dit is imo gewoon een ludieke actie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nogal duidelijk dat op FOK! veel klonen zitten maar het gaat er mij om dat je nu nog wel een duidelijke userbase hebt met personen. Nu moedigt FOK! het alsware aan om jezelf te verschuilen achter een fakeprofiel, door niet duidelijk te zijn dat dit een lamme actie was, en wie nou eigenlijk de nerd is die half FOK! een tijd voor lul heeft gezet.
Zolang het niet gebruikt wordt om mensen in de val te lokken ofzo, interesseert het me echt niets nee. De luchtige topics ga ik er gewoon standaard vanuit dat iedereen maar wat lult, en in de inhoudelijke topics tellen de argumenten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:05 schreef HenkieVdV het volgende:
Neem jou als voorbeeld. Ik ken je niet. Zou niet weten of je een vrouw of man bent, ga uit van een man trouwens. Je heet vast geen hephaitos, en het zal verder allemaal wel. Maar jij hebt er niet voor gekozen om als gebruikersnaam ChickiLiefiPoepoe te nemen, foto'ss van een random wijf erin te gooien en dergelijke. Dat gaat iets verder.
volgens mij ook checken hoe ver je kunt gaan, dat idee krijg ik nu tenminste gezien die opmerking die hij maakte in dat apeldoorntopicquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk wel respect opbrengen hiervoor. Het is een kloon die succesvol was en zelfs mod geworden. Was het nou om zielige dingen te doen met mensen is het minder, maar dit is imo gewoon een ludieke actie.
Klopt, 2.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:57 schreef Hyman het volgende:
IQM heeft in PUB ook wel eens gezegd dat ie een paar accounts in de top-30 van fok had
Damn, dan heb je toch serieus geen leven, dat je daar tijd voor hebtquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:57 schreef Hyman het volgende:
IQM heeft in PUB ook wel eens gezegd dat ie een paar accounts in de top-30 van fok had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |