Wacht.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom reageren die faalkloons nooit na zo'n ontdekking?
Nee, elke kloon / fake account is m.i een faler.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Wacht.
Wat?
Hoezo faal? Man, als toch iemand geslaagd is dan is het Krentenbol wel.
We wachten ook nog op de terugkomst van Noorsbloed.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Wacht.
Wat?
Hoezo faal? Man, als toch iemand geslaagd is dan is het Krentenbol wel.
In de vorm van een nieuwe kloon?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We wachten ook nog op de terugkomst van Noorsbloed.
Hier ben ik het mee eens. Ik heb het vrij veel persoonlijke info gegeven. Omdat ik het redelijk betrouwbaar vond. Ik snap niet dat ik er zo in kon stinken.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef fraubitch het volgende:
ik vind dit ook echt jammer, begrijp het ook niet helemaal hoe iemand ZO in zijn-haar rol kan blijven..
We hadden best diepe gesprekken en ik voel me best wel genaaid door haar-hem
voor een discussie met krentenbol?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We wachten ook nog op de terugkomst van Noorsbloed.
heetf die persoon wat met die info gedaan? nee ? niet miepen dan, welcom to the internetquote:Op donderdag 10 september 2009 17:26 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Ik heb het vrij veel persoonlijke info gegeven. Omdat ik het redelijk betrouwbaar vond. Ik snap niet dat ik er zo in kon stinken.
Want die zijn daar zelf ook niet ingestonken wil je zeggen? Er was er zelfs één die een bloemetje had gestuurd.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:40 schreef UncleErnie het volgende:
Noorsbloed, was ook zo'n figuur. Daarna heb ik wel geleerd dat het dom is KLB SCers te vertrouwen
Was mathara niet de enigequote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want die zijn daar zelf ook niet ingestonken wil je zeggen? Er was er zelfs één die een bloemetje had gestuurd.
Nee, daarmee wil ik zeggen dat het daar stikt van de klonen en leugenaars. Eerst NB, nu Kb.. Dat waren nog de meest geloofwaardige mensenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want die zijn daar zelf ook niet ingestonken wil je zeggen? Er was er zelfs één die een bloemetje had gestuurd.
En ook een boek.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toen het nep bleek grappig, maar anders respect voor die mensen. Dergelijke sympathie zal met verzonnen verhalen en kutkloons steeds zeldzamer worden op FOK!.quote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 10 september 2009 18:08 schreef zeemonster het volgende:
Krentenbol is de legende van Fok!
Zelfs geld.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |