Wacht.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom reageren die faalkloons nooit na zo'n ontdekking?
Nee, elke kloon / fake account is m.i een faler.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Wacht.
Wat?
Hoezo faal? Man, als toch iemand geslaagd is dan is het Krentenbol wel.
We wachten ook nog op de terugkomst van Noorsbloed.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Wacht.
Wat?
Hoezo faal? Man, als toch iemand geslaagd is dan is het Krentenbol wel.
In de vorm van een nieuwe kloon?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We wachten ook nog op de terugkomst van Noorsbloed.
Hier ben ik het mee eens. Ik heb het vrij veel persoonlijke info gegeven. Omdat ik het redelijk betrouwbaar vond. Ik snap niet dat ik er zo in kon stinken.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef fraubitch het volgende:
ik vind dit ook echt jammer, begrijp het ook niet helemaal hoe iemand ZO in zijn-haar rol kan blijven..
We hadden best diepe gesprekken en ik voel me best wel genaaid door haar-hem
voor een discussie met krentenbol?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
We wachten ook nog op de terugkomst van Noorsbloed.
heetf die persoon wat met die info gedaan? nee ? niet miepen dan, welcom to the internetquote:Op donderdag 10 september 2009 17:26 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Ik heb het vrij veel persoonlijke info gegeven. Omdat ik het redelijk betrouwbaar vond. Ik snap niet dat ik er zo in kon stinken.
Want die zijn daar zelf ook niet ingestonken wil je zeggen? Er was er zelfs één die een bloemetje had gestuurd.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:40 schreef UncleErnie het volgende:
Noorsbloed, was ook zo'n figuur. Daarna heb ik wel geleerd dat het dom is KLB SCers te vertrouwen
Was mathara niet de enigequote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want die zijn daar zelf ook niet ingestonken wil je zeggen? Er was er zelfs één die een bloemetje had gestuurd.
Nee, daarmee wil ik zeggen dat het daar stikt van de klonen en leugenaars. Eerst NB, nu Kb.. Dat waren nog de meest geloofwaardige mensenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want die zijn daar zelf ook niet ingestonken wil je zeggen? Er was er zelfs één die een bloemetje had gestuurd.
En ook een boek.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toen het nep bleek grappig, maar anders respect voor die mensen. Dergelijke sympathie zal met verzonnen verhalen en kutkloons steeds zeldzamer worden op FOK!.quote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 10 september 2009 18:08 schreef zeemonster het volgende:
Krentenbol is de legende van Fok!
Zelfs geld.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is Krentenbol... Omdat je nieuw hier bent heb je hij/zij nooit gekend, dus je weet gewoon niet waar we het over hebben. Weet je trouwens wel wat een kloon is?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:03 schreef spanker het volgende:
komop doe neit flauw en zeg gw nwie die krentenbal is![]()
is hij/zij lkkren rijk?
en is ie bezet?
Ik vermoed van welquote:Op donderdag 10 september 2009 18:17 schreef Master_Online het volgende:
Weet je trouwens wel wat een kloon is?
komt volgende week terug, nadat hij/zij zich bevrijdt heeft van de aliens die hem/haar hadden ontvoerd en hoe vreselijk al die testen waren omdat hij/zij een meteormutant was. En dan wordt krentenbol mod van TRUquote:Op donderdag 10 september 2009 18:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Is ze nog steeds niet opgedoken?![]()
Wat een onzin zeg. Blijkbaar was de verzonnen identiteit toch wel erg belangrijk in zijn/haar leven...
Ok ok de werkelijke persoon achter krentenbol danquote:
neeeeeeeeeej egt ik zweer ut dat ik geen kloon ben hoor(A)quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:56 schreef Repeat het volgende:
Is er nou gvd al meer bekend of bloedt dit gewoon dood en horen we er niks meer van?
Ik denk het laatstequote:Op donderdag 10 september 2009 19:56 schreef Repeat het volgende:
Is er nou gvd al meer bekend of bloedt dit gewoon dood en horen we er niks meer van?
Dat zou wel diep triest zijn.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Is ze nog steeds niet opgedoken?![]()
Wat een onzin zeg. Blijkbaar was de verzonnen identiteit toch wel erg belangrijk in zijn/haar leven...
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:04 schreef Gilead het volgende:
[..]
Dat hebben ze jou even verteld maar de rest niet?
* Moozzie cant waitquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef Adolecens het volgende:
Even de logs logisch omzetten en een printscreentje uploaden... Komt eraan!
Ah, de ontknoping is nabij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef Adolecens het volgende:
Duurt lang.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef Adolecens het volgende:
Dus zolang KB niks van het laat horen blijft het modquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
* Het is nog blauw.
* Nog geen MED bericht.
---> Logische conclusie, ze hebben nog geen respons van KB.![]()
Komt er nog wat van? Vol verwachting klopt mijn hart.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef Adolecens het volgende:
Haha! Tyfstraal een eind op.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:29 schreef Dennehy het volgende:
Ok, ik geef het toe.
Ik was al die tijd Krentenbol. Sorry mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |