quote:Op woensdag 9 september 2009 16:05 schreef griekjeee het volgende:
Ik ga nu even iets heel engs zeggen he, maar degenen die hier zoveel waarde aan hechten en zich echt druk gaan lopen maken...Zegt het niet meer over de kansloze rukkers hier dan over Krentenbol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef Jorwol het volgende:
Misschien was dit wel een groot experiment voor zn/dr scriptie Psychologie ofzo
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:10 schreef wallofdolls het volgende:
[..]Ja, het gaat mij dan ook om de users die dit echt een big issue vinden en alles tot in de puntjes willen wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die er dus voor zorgen dat er vijf topics worden volgelult. Zo interessant is het nu ook weer niet he. Verder ben ik het er wel mee eens dat het je geloofwaardigheid als mod aantast.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Moozzie het volgende:
Best apart dat zehij nog steeds mod is
Mmm jou zou ik ook best wel willen naaienquote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef fraubitch het volgende:
ik vind dit ook echt jammer, begrijp het ook niet helemaal hoe iemand ZO in zijn-haar rol kan blijven..
We hadden best diepe gesprekken en ik voel me best wel genaaid door haar-hem
Misschien zijn we allemaal wel clones van Dannyquote:Op woensdag 9 september 2009 17:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Komen we er straks achter dat lizzle ook fake is.
Achteraf wel. Ik vond altijd dat ze extreem veel aandacht vroeg.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:47 schreef Fascination het volgende:
Als ik Krentenbol's posts terug lees en denk aan het gedrag dat ze uitte ben ik er vrij zeker van dat het een man is.
Aandachttrekkerij is toch juist een vrouwending?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Achteraf wel. Ik vond altijd dat ze extreem veel aandacht vroeg.
Of haar tieten.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Komen we er straks achter dat liiszle ook fake is.
Bij Krentenbol ging het wel heel erg ver.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Aandachttrekkerij is toch juist een vrouwending?
Op wat voor manier trok ze aandacht dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Achteraf wel. Ik vond altijd dat ze extreem veel aandacht vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |