We kunnen niet allemaal zo dom zijn als jij.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Achteraf blijk je er goed bij in de buurt te zitten ja![]()
Op zich wel ernstig dat jij je zo goed kan inleven in de gedachtengang van die zaadhaas.
quote:desperately tryin' to be different
Lizzy the lizard, met an angry young snake
With forked-tongue grace, by the name of Jake
A yellow eyed diamond back rattler
In the chill-out room, of the 'wildlife saloon
She admired his skin, Jake said it was fake
And Liz said: "who cares, it don't really matter
A question to raise,
why people these days
Like slaves to a craze
Are somehow hell bent,
yet always content
with fortune's spent
On desperately tryin' to be different
Ik zou het oppervlakkig scannen, de 5 delen totaal bestaan voor 1200 posts uit TVP's of 'quote:Op woensdag 9 september 2009 13:59 schreef Salatrel het volgende:
godver net deel 1 gelezen zijn jullie al bij deel 5
De afgelopen 4 delen staan toch samengevat in de OP??quote:Op woensdag 9 september 2009 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou het oppervlakkig scannen, de 5 delen totaal bestaan voor 1200 posts uit TVP's of ''-reacties
En ik maar denken dat de Geer veel vrouwelijk fans had..quote:Op woensdag 9 september 2009 14:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Omdat je tien keer meer aandacht krijgt als users denken dat je een lekker wijf bent
Ja.. dat snap ik nog welquote:Op woensdag 9 september 2009 14:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Omdat je tien keer meer aandacht krijgt als users denken dat je een lekker wijf bent
Ik denk ook niet dat we die krijgenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:16 schreef Desunoto het volgende:
Nog steeds geen reactie van bol? En we zijn al bij deel 5.
Mijn fobo-foto is wel echt hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 13:57 schreef wallofdolls het volgende:
Maar t intrigeert me wel. Zo meteen zijn alle lekkere wijven met fobo op Fok! nep. Rukken op een illusie.
Je gaat ook zo aan jezelf twijfelen he... zometeen blijkt dat meisje wat al jaren IRL naast je ligt gewoon n vent te zijn
Haha OMGZ dat dacht ik al. Daten?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:53 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Mijn fobo-foto is wel echt hoor
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:05 schreef griekjeee het volgende:
Ik ga nu even iets heel engs zeggen he, maar degenen die hier zoveel waarde aan hechten en zich echt druk gaan lopen maken...Zegt het niet meer over de kansloze rukkers hier dan over Krentenbol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:34 schreef Jorwol het volgende:
Misschien was dit wel een groot experiment voor zn/dr scriptie Psychologie ofzo
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:10 schreef wallofdolls het volgende:
[..]Ja, het gaat mij dan ook om de users die dit echt een big issue vinden en alles tot in de puntjes willen wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die er dus voor zorgen dat er vijf topics worden volgelult. Zo interessant is het nu ook weer niet he. Verder ben ik het er wel mee eens dat het je geloofwaardigheid als mod aantast.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef Moozzie het volgende:
Best apart dat zehij nog steeds mod is
Mmm jou zou ik ook best wel willen naaienquote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef fraubitch het volgende:
ik vind dit ook echt jammer, begrijp het ook niet helemaal hoe iemand ZO in zijn-haar rol kan blijven..
We hadden best diepe gesprekken en ik voel me best wel genaaid door haar-hem
Misschien zijn we allemaal wel clones van Dannyquote:Op woensdag 9 september 2009 17:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Komen we er straks achter dat lizzle ook fake is.
Achteraf wel. Ik vond altijd dat ze extreem veel aandacht vroeg.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:47 schreef Fascination het volgende:
Als ik Krentenbol's posts terug lees en denk aan het gedrag dat ze uitte ben ik er vrij zeker van dat het een man is.
Aandachttrekkerij is toch juist een vrouwending?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Achteraf wel. Ik vond altijd dat ze extreem veel aandacht vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |