quote:Op woensdag 9 september 2009 12:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is dus een kloon. [ afbeelding ]
Het is wel een kloon, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben net zo goed kloon als jij en Krentenbol.
Geen maagd, tho.quote:
Zou kunnen. Maar goed die gaan ze natuurlijk nooit bekend maken ´want het originele account heeft geen ban´ blablalbaquote:
Dus toch Emimichquote:
Wat voor 90% ook nog totaal offtopic isquote:Op woensdag 9 september 2009 12:54 schreef TNA het volgende:
iteejes met zijn psychoanalytische geklets![]()
Want?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Het is wel een kloon, inderdaad.
[..]
Geen maagd, tho.
Tineye.com lijkt me, of iets soortgelijks...quote:Op woensdag 9 september 2009 12:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarschijnlijk is het al meerdere keren voorbij gekomen in eerdere reeksen die ik niet gelezen heb en ook niet ga lezen. Hoe hebben ze die "echte" pics gevonden dan? De kans is nihil dat je "toevallig" terecht komt op de myspace van een onbekende Amerikaanse dame. Wie brengt licht in mijn duisternis?
Of het interesseert je of het interesseert je niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarschijnlijk is het al meerdere keren voorbij gekomen in eerdere reeksen die ik niet gelezen heb en ook niet ga lezen. Hoe hebben ze die "echte" pics gevonden dan? De kans is nihil dat je "toevallig" terecht komt op de myspace van een onbekende Amerikaanse dame. Wie brengt licht in mijn duisternis?
Ik zit hier toch niet op school ofzo? De helft van die reeksen staat vol met oeverloze lulkoek van Lamon en anderen. Maar toch bedankt hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Of het interesseert je of het interesseert je niet.Inlezen dus.
Maar www.tineye.com
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hartstikke mooi, maar wat heeft dat in godsnaam met dit verhaal te maken?
Er is iemand die jaren een fake-identiteit heeft gehad, mensen moedwillig voor de gek heeft gehouden en foto's van een ander heeft gejat/gebruikt/. Feit is dat daardoor gewoon een onwerkbare situatie is ontstaan, en er veel users zijn die het best kwalijk vinden. Kan die persoon nog zo goed modden, maar dat lijken me toch wel wat puntjes om dan eens even hartig met die persoon over te gaan babbelen.
Zoals ik al eerder heb geroepen, als je anoniem wil blijven is dat prima, maak dan geen FoBo, ga niet naar meets, zet nergens je eigen naam, gebruik overal een apart emailadres voor ofzo.
Maar dit was gewoon moedwillig mensen in de maling nemen, en nog over een vrij groot tijdsbestek. Vind dat je dat gewoon niet aan je users kan verkopen. Het is vrij duidelijk dat deze kerel een identiteit van lekker wijf heeft aangenomen om z'n tekort aan aandacht te compenseren. En op die manier verliezen users wel het vertrouwen in zo'n persoon, en dus indirect ook in FOK!, aangezien het een crewmember was, en je daar toch wel van moet kunnen verwachten dat ze iig menen wat ze zeggen. Anders is zo iemand toch totaal niet serieus meer te nemen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:08 schreef wallofdolls het volgende:
Haha WTF.
Ik wist t.
Ik had 1 keer een clash met 'haar', betreffende ADD, dat ik het onzin vond om daar zo gewichtig over te doen. Toen reageerde 'ze' mij ook al heel erg mannelijk.
Maar lekker waren die dagen die ik op 'haar' fobo doorbracht wel
Soort van omgekeerde Duitsers...quote:Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat is altijd zo sneu. Die mensen die achteraf "ik wist het" roepen.
Ga huilen. Kan toch dat hij achteraf gezien bepaalde dingen verdacht vond. Toen wist hij heus niks zeker, dus echt letterlijk is die "Ik wist het" niet te nemen.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ga nog effe lekker door met rukken sneubaard,quote:Op woensdag 9 september 2009 13:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij hebt toegang tot zijn (mijns inziens zeer beperkte) psyche?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Ga huilen. Kan toch dat hij achteraf gezien bepaalde dingen verdacht vond. Toen wist hij heus niks zeker, dus echt letterlijk is die "Ik wist het" niet te nemen.
Ga lekker zo door,quote:Op woensdag 9 september 2009 13:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij hebt toegang tot zijn (mijns inziens zeer beperkte) psyche?
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij hebt toegang tot zijn (mijns inziens zeer beperkte) psyche?
Dan nog is het achteraf roepen "ik wist het" sneu. Je wist namelijk niets anders had je er toen wel wat van gezegd. Het is nutteloze overbodige informatie. Achteraf gelul.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:18 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ga nog effe lekker door met rukken sneubaard,
"ik wist t" in de betekenis van: nu je het zegt, ik had het kunnen weten, maar nu het uitkomt zie ik wat ik toen niet zag.
Nee, serieus, ik denk het echt.quote:
Ja wel redelijk geekstyle om al die EXIF tags ook allemaal te editen/verwijderen.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, serieus, ik denk het echt.Ook dat met die foto en de kloppende datum, net alsof een vrouw weet hoe je dat moet doen.
Achteraf blijk je er goed bij in de buurt te zitten jaquote:
Niks achteraf gelul. Ik zie dit topic. Ik ga graven. Ik denk: wie is Krentenbol? Ohja Krentenbol, dat was die hoer die zo hysterisch reageerde toen ik ADD overschat vond. Wat weet ik nog meer? Verdomd ze reageerde alsof ze wat te veel testosteron geslikt had. Wat dacht ik toen? Nou ja prima, ze zal wel een moeilijke jeugd hebben gehad gezien haar voorliefde voor psychologie, klaar, over, niet meer over nadenken. Wat dacht ik nu bij het doorlezen van dit topic: ohja, dus toch, dat gevoel dat ik destijds had, bleek waarheid te zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je wist namelijk niets anders had je er toen wel wat van gezegd. Het is nutteloze overbodige informatie. Achteraf gelul.
Aahhhhhhhhhquote:Op woensdag 9 september 2009 13:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Achteraf blijk je er goed bij in de buurt te zitten ja![]()
Op zich wel ernstig dat jij je zo goed kan inleven in de gedachtengang van die zaadhaas.
We kunnen niet allemaal zo dom zijn als jij.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Achteraf blijk je er goed bij in de buurt te zitten ja![]()
Op zich wel ernstig dat jij je zo goed kan inleven in de gedachtengang van die zaadhaas.
quote:desperately tryin' to be different
Lizzy the lizard, met an angry young snake
With forked-tongue grace, by the name of Jake
A yellow eyed diamond back rattler
In the chill-out room, of the 'wildlife saloon
She admired his skin, Jake said it was fake
And Liz said: "who cares, it don't really matter
A question to raise,
why people these days
Like slaves to a craze
Are somehow hell bent,
yet always content
with fortune's spent
On desperately tryin' to be different
Ik zou het oppervlakkig scannen, de 5 delen totaal bestaan voor 1200 posts uit TVP's of 'quote:Op woensdag 9 september 2009 13:59 schreef Salatrel het volgende:
godver net deel 1 gelezen zijn jullie al bij deel 5
De afgelopen 4 delen staan toch samengevat in de OP??quote:Op woensdag 9 september 2009 14:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou het oppervlakkig scannen, de 5 delen totaal bestaan voor 1200 posts uit TVP's of ''-reacties
En ik maar denken dat de Geer veel vrouwelijk fans had..quote:Op woensdag 9 september 2009 14:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Omdat je tien keer meer aandacht krijgt als users denken dat je een lekker wijf bent
Ja.. dat snap ik nog welquote:Op woensdag 9 september 2009 14:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Omdat je tien keer meer aandacht krijgt als users denken dat je een lekker wijf bent
Ik denk ook niet dat we die krijgenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:16 schreef Desunoto het volgende:
Nog steeds geen reactie van bol? En we zijn al bij deel 5.
Mijn fobo-foto is wel echt hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 13:57 schreef wallofdolls het volgende:
Maar t intrigeert me wel. Zo meteen zijn alle lekkere wijven met fobo op Fok! nep. Rukken op een illusie.
Je gaat ook zo aan jezelf twijfelen he... zometeen blijkt dat meisje wat al jaren IRL naast je ligt gewoon n vent te zijn
Haha OMGZ dat dacht ik al. Daten?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:53 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Mijn fobo-foto is wel echt hoor
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:05 schreef griekjeee het volgende:
Ik ga nu even iets heel engs zeggen he, maar degenen die hier zoveel waarde aan hechten en zich echt druk gaan lopen maken...Zegt het niet meer over de kansloze rukkers hier dan over Krentenbol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |