neeeeeeeeeej egt ik zweer ut dat ik geen kloon ben hoor(A)quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:56 schreef Repeat het volgende:
Is er nou gvd al meer bekend of bloedt dit gewoon dood en horen we er niks meer van?
Ik denk het laatstequote:Op donderdag 10 september 2009 19:56 schreef Repeat het volgende:
Is er nou gvd al meer bekend of bloedt dit gewoon dood en horen we er niks meer van?
Dat zou wel diep triest zijn.quote:Op donderdag 10 september 2009 18:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Is ze nog steeds niet opgedoken?![]()
Wat een onzin zeg. Blijkbaar was de verzonnen identiteit toch wel erg belangrijk in zijn/haar leven...
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:04 schreef Gilead het volgende:
[..]
Dat hebben ze jou even verteld maar de rest niet?
* Moozzie cant waitquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef Adolecens het volgende:
Even de logs logisch omzetten en een printscreentje uploaden... Komt eraan!
Ah, de ontknoping is nabij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef Adolecens het volgende:
Duurt lang.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef Adolecens het volgende:
Dus zolang KB niks van het laat horen blijft het modquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
* Het is nog blauw.
* Nog geen MED bericht.
---> Logische conclusie, ze hebben nog geen respons van KB.![]()
Komt er nog wat van? Vol verwachting klopt mijn hart.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef Adolecens het volgende:
Haha! Tyfstraal een eind op.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:29 schreef Dennehy het volgende:
Ok, ik geef het toe.
Ik was al die tijd Krentenbol. Sorry mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |