Stopt een vis in Ang3z'n mondquote:Op woensdag 9 september 2009 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Mijn maag doet WRRAAAAAAAAAAAAAaaaaAaaaahhhHHhhhhhhaaaahHHHHHAaaahhhhh
Zo doet ie. Echt.
dus vanavond even de stad in ?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En morgen is een vrije dag
Morgen vrij = Vanavond de stad inquote:Op woensdag 9 september 2009 18:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarschijnlijk zaterdag weer
Ja?quote:
Dat had ik je vooraf al kunnen vertellenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
8 uur slaap inhalen in een uurtje lukt niet
Jij kon toch overdag 8 uur slapen?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat had ik je vooraf al kunnen vertellen
Was Patty Brard op tv?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Mijn maag doet WRRAAAAAAAAAAAAAaaaaAaaaahhhHHhhhhhhaaaahHHHHHAaaahhhhh
Zo doet ie. Echt.
Nee, ik werd elke keer wakker als de instructeur een uithaal maakte met z'n stemquote:Op woensdag 9 september 2009 19:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij kon toch overdag 8 uur slapen?
Jezelf lelijk vinden is het niet hetzelfde als lelijk zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:12 schreef Keukenkast het volgende:
Het is echt verschrikkelijk om ergens heen te gaan, wetende dat je het lelijkst bent
Niet voor iedereenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Morgen vrij = Vanavond de stad in
ik deel je ellende, laten we onze broertjes vermoorden, de mijne komt zojuist binnen en heeft meteen asl een oorlog ontketendquote:Op woensdag 9 september 2009 18:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, nee, dat hoor ik ook al mijn hele leven
Zodra ze opmerkingen maken over hoe knap of hoe slank mijn broer en mijn neefjes en nichtjes wel niet zijn dan krijg ik te horen;
'Ja maar, jij bent zo behulpzaam'
'Jij kan zo leuk schrijven'
'Ja maar, jij doet het heeeel goed op school'
Snap je.
Het is echt verschrikkelijk om ergens heen te gaan, wetende dat je het lelijkst bent
Hehe.. gaat goed heh?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik deel je ellende, laten we onze broertjes vermoorden, de mijne komt zojuist binnen en heeft meteen asl een oorlog ontketend
JA, ik ben fucking jaloers op het feit dat hij overal schijt aan heeft omdat toch iedereen hem wel beld.
JA ik ik ben fucking jaloers omdat ik moet ploeteren voor mijn geld en meneer lekker van een uitkering leeft
JA ik ben fucking jaloers omdat iedereen hem zo grappig en leuk vind en ik altijd als serieus bestempeld word.
JA ik ben fucking jaloers omdat iedereen altijd naar mij toe komt voor hulp en hem lekker met rust laat
JA ik ben fucking jaloers dat hij elke week een ander vriendje heeft en ik ondertussen al 6jr single ben.
JA JA JA IK BEN FUCKING JALOERS![]()
![]()
![]()
tis erg..
ik heb behoefte aan een mitrilleur?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hehe.. gaat goed heh?
Behoefte aan een knuffel?
Of je gaat wat aan jezelf veranderen of je laat het zoals het is en ziet dat als je kracht. Dat zijn de 2 enige opties.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik deel je ellende, laten we onze broertjes vermoorden, de mijne komt zojuist binnen en heeft meteen asl een oorlog ontketend
JA, ik ben fucking jaloers op het feit dat hij overal schijt aan heeft omdat toch iedereen hem wel beld.
JA ik ik ben fucking jaloers omdat ik moet ploeteren voor mijn geld en meneer lekker van een uitkering leeft
JA ik ben fucking jaloers omdat iedereen hem zo grappig en leuk vind en ik altijd als serieus bestempeld word.
JA ik ben fucking jaloers omdat iedereen altijd naar mij toe komt voor hulp en hem lekker met rust laat
JA ik ben fucking jaloers dat hij elke week een ander vriendje heeft en ik ondertussen al 6jr single ben.
![]()
![]()
tis erg..
Uzi?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb behoefte aan een mitrilleur?
hoe hete zon fucking geweer waarmee je in 10 seconden tijd 30 kogels door iemand heen kan pompen?
Tha_Erik. Ik post dit alles, die waarnemingen, virtueel en digitaal op een ópenbaar internetforum. En ik ben niet oud. Wacht maar af. Je bent zó nog eens tien jaar verder. En dan spreken ze je met u aan en word je overgeslagen als je op het station loopt en ze delen krantjes uit voor studenten en dat je dan voorbij loopt. Dan word je gewoon keihard overgeslagen.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer. Zit je weer in jezelf te mompelen als een oud mannetje?
Nu kom ik er ook nog eens achter, of wellicht was ik daar al achter gekomen, had ik dat dus al ergens gehoord, maar dat laat ik voor nu even in het spreekwoordelijke midden, maar dat deze groep mensen, jij geeft het de naam Muse, vrijdag met ander, misschien zelfs nieuw materiaal komt.quote:
Nou, mij dan: krakerskrantjes, díe kan ik krijgen!!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, mij wordt ook niet alles aangeboden, behalve de smaaktest. EN DAT DOEN ZE ALLEEN MAAR OMDAT IK ERUIT ZIE ALSOF IK WEL EEN HAPJE LUST!
Grappig dat je het zegtquote:Op woensdag 9 september 2009 21:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, mij dan: krakerskrantjes, díe kan ik krijgen!!
Zeg, maar jij bent toch niet van het postuur Marc van der Linden, of hoe heet die container van Boulevard?Kom op zeg, niet zo onzeker!!
Kut.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt. Want de vriend van mijn zus zei afgelopen zaterdag nog dat ik volgens hem zo ontzettend op Marc van der Linden leek.
exit johan ? En jij bent zeer humorrijk !quote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
![]()
![]()
tis erg..
Thanksquote:Op woensdag 9 september 2009 21:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kut.Ik maak ook altijd de verkeerde opmerkingen op de verkeerde momenten. En dan heeft de vriend van jouw zus het niet goed, want je lijkt helemaal niet op hem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |