Ellenlange discussiequote:
Moet van Yvonne.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:42 schreef SCH het volgende:
waarom staat homo eigenlijk in ONZ?
Hey even thaerik een cijfer geven.
De waarheid is soms onvriendelijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:44 schreef SCH het volgende:
[..]
aaaaaaaaaarh, die naam. Nu heb je mijn dag verpest
Beter je eigen dan die van een meisjequote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter je eigen dan die van een meisje
Ach jochie toch. Waarom je je zo vervelend dan?quote:
Weet ik niet, zomaar.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach jochie toch. Waarom je je zo vervelend dan?
Komt dat door SCH's opmerking? Nee toch?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Weet ik niet, zomaar.
Willekeurig
Ik voel me een beetje lelijk en stom en dom
Nee, niet door SCH hoor, gewoon.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Komt dat door SCH's opmerking? Nee toch?
Ga lekker een stukje wandelen in plaats van zitten sippen. Effe van die PC vandaan (of je phone of waar je dan ook op zit te fokken).
Dan moet je dus investeren in je eigen ontwikkeling.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, niet door SCH hoor, gewoon.
Ik word teveel met veel knappere en mooiere mensen geconfronteerd dat ik mezelf echt lelijk en stom voel. Iedereen kan iets en ik kan niks. Helemaal niks.
tuurlijk wel dat jij talenten hebt!quote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik word teveel met veel knappere en mooiere mensen geconfronteerd dat ik mezelf echt lelijk en stom voel. Iedereen kan iets en ik kan niks. Helemaal niks.
geoof me ook die mensen hebben hun foutenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, nee, dat hoor ik ook al mijn hele levenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel dat jij talenten hebt!
Gewoon schijt aan hebben. Echt hoor. Als je in jezelf vertrouwt en gelooft, straal je dat ook uit en dan zien mensen het gewoon niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, nee, dat hoor ik ook al mijn hele leven
Het is echt verschrikkelijk om ergens heen te gaan, wetende dat je het lelijkst bent
jij toch nietquote:Op woensdag 9 september 2009 18:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geoof me ook die mensen hebben hun fouten
Ja, als het zo makkelijk wasquote:Op woensdag 9 september 2009 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben. Echt hoor. Als je in jezelf vertrouwt en gelooft, straal je dat ook uit en dan zien mensen het gewoon niet.
Ik spreek uit ervaring.
je bent alles behalve lelijkquote:Op woensdag 9 september 2009 18:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zodra ze opmerkingen maken over hoe knap of hoe slank mijn broer en mijn neefjes en nichtjes wel niet zijn dan krijg ik te horen;
'Ja maar, jij bent zo behulpzaam'
'Jij kan zo leuk schrijven'
'Ja maar, jij doet het heeeel goed op school'
Snap je.
Het is echt verschrikkelijk om ergens heen te gaan, wetende dat je het lelijkst bent
neequote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
hallo wederom is het depri dag vandaag ?
de andere kant is ook niet altijd leuk,quote:Op woensdag 9 september 2009 18:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zodra ze opmerkingen maken over hoe knap of hoe slank mijn broer en mijn neefjes en nichtjes wel niet zijn dan krijg ik te horen;
'Ja maar, jij bent zo behulpzaam'
'Jij kan zo leuk schrijven'
'Ja maar, jij doet het heeeel goed op school'
Snap je.
ook ik, maar die hou ik voor mezelfquote:
Nee, het is niet makkelijk, het kost (veel) moeite. Maar achterover zitten en afwachten tot het beter wordt, gaat ook niet helpen.quote:
ik ook niet het is woensdagquote:
hebbert, nooit gehoord van eerlijk delen ?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ook ik, maar die hou ik voor mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |