Ellenlange discussiequote:
Moet van Yvonne.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:42 schreef SCH het volgende:
waarom staat homo eigenlijk in ONZ?
Hey even thaerik een cijfer geven.
De waarheid is soms onvriendelijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:44 schreef SCH het volgende:
[..]
aaaaaaaaaarh, die naam. Nu heb je mijn dag verpest
Beter je eigen dan die van een meisjequote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter je eigen dan die van een meisje
Ach jochie toch. Waarom je je zo vervelend dan?quote:
Weet ik niet, zomaar.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach jochie toch. Waarom je je zo vervelend dan?
Komt dat door SCH's opmerking? Nee toch?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Weet ik niet, zomaar.
Willekeurig
Ik voel me een beetje lelijk en stom en dom
Nee, niet door SCH hoor, gewoon.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Komt dat door SCH's opmerking? Nee toch?
Ga lekker een stukje wandelen in plaats van zitten sippen. Effe van die PC vandaan (of je phone of waar je dan ook op zit te fokken).
Dan moet je dus investeren in je eigen ontwikkeling.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, niet door SCH hoor, gewoon.
Ik word teveel met veel knappere en mooiere mensen geconfronteerd dat ik mezelf echt lelijk en stom voel. Iedereen kan iets en ik kan niks. Helemaal niks.
tuurlijk wel dat jij talenten hebt!quote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik word teveel met veel knappere en mooiere mensen geconfronteerd dat ik mezelf echt lelijk en stom voel. Iedereen kan iets en ik kan niks. Helemaal niks.
geoof me ook die mensen hebben hun foutenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, nee, dat hoor ik ook al mijn hele levenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel dat jij talenten hebt!
Gewoon schijt aan hebben. Echt hoor. Als je in jezelf vertrouwt en gelooft, straal je dat ook uit en dan zien mensen het gewoon niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, nee, dat hoor ik ook al mijn hele leven
Het is echt verschrikkelijk om ergens heen te gaan, wetende dat je het lelijkst bent
jij toch nietquote:Op woensdag 9 september 2009 18:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geoof me ook die mensen hebben hun fouten
Ja, als het zo makkelijk wasquote:Op woensdag 9 september 2009 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben. Echt hoor. Als je in jezelf vertrouwt en gelooft, straal je dat ook uit en dan zien mensen het gewoon niet.
Ik spreek uit ervaring.
je bent alles behalve lelijkquote:Op woensdag 9 september 2009 18:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zodra ze opmerkingen maken over hoe knap of hoe slank mijn broer en mijn neefjes en nichtjes wel niet zijn dan krijg ik te horen;
'Ja maar, jij bent zo behulpzaam'
'Jij kan zo leuk schrijven'
'Ja maar, jij doet het heeeel goed op school'
Snap je.
Het is echt verschrikkelijk om ergens heen te gaan, wetende dat je het lelijkst bent
neequote:Op woensdag 9 september 2009 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
hallo wederom is het depri dag vandaag ?
de andere kant is ook niet altijd leuk,quote:Op woensdag 9 september 2009 18:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zodra ze opmerkingen maken over hoe knap of hoe slank mijn broer en mijn neefjes en nichtjes wel niet zijn dan krijg ik te horen;
Snap je.
ook ik, maar die hou ik voor mezelfquote:
Nee, het is niet makkelijk, het kost (veel) moeite. Maar achterover zitten en afwachten tot het beter wordt, gaat ook niet helpen.quote:
ik ook niet het is woensdagquote:
hebbert, nooit gehoord van eerlijk delen ?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ook ik, maar die hou ik voor mezelf
Stopt een vis in Ang3z'n mondquote:Op woensdag 9 september 2009 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Mijn maag doet WRRAAAAAAAAAAAAAaaaaAaaaahhhHHhhhhhhaaaahHHHHHAaaahhhhh
Zo doet ie. Echt.
dus vanavond even de stad in ?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En morgen is een vrije dag
Morgen vrij = Vanavond de stad inquote:Op woensdag 9 september 2009 18:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarschijnlijk zaterdag weer
Ja?quote:
Dat had ik je vooraf al kunnen vertellenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
8 uur slaap inhalen in een uurtje lukt niet
Jij kon toch overdag 8 uur slapen?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat had ik je vooraf al kunnen vertellen
Was Patty Brard op tv?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:19 schreef Ang3l het volgende:
Mijn maag doet WRRAAAAAAAAAAAAAaaaaAaaaahhhHHhhhhhhaaaahHHHHHAaaahhhhh
Zo doet ie. Echt.
Nee, ik werd elke keer wakker als de instructeur een uithaal maakte met z'n stemquote:Op woensdag 9 september 2009 19:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij kon toch overdag 8 uur slapen?
Jezelf lelijk vinden is het niet hetzelfde als lelijk zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:12 schreef Keukenkast het volgende:
Niet voor iedereenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Morgen vrij = Vanavond de stad in
ik deel je ellende, laten we onze broertjes vermoorden, de mijne komt zojuist binnen en heeft meteen asl een oorlog ontketendquote:Op woensdag 9 september 2009 18:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Snap je.
Hehe.. gaat goed heh?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik deel je ellende, laten we onze broertjes vermoorden, de mijne komt zojuist binnen en heeft meteen asl een oorlog ontketend
JA, ik ben fucking jaloers op het feit dat hij overal schijt aan heeft omdat toch iedereen hem wel beld.
JA ik ik ben fucking jaloers omdat ik moet ploeteren voor mijn geld en meneer lekker van een uitkering leeft
JA ik ben fucking jaloers omdat iedereen hem zo grappig en leuk vind en ik altijd als serieus bestempeld word.
JA ik ben fucking jaloers omdat iedereen altijd naar mij toe komt voor hulp en hem lekker met rust laat
JA ik ben fucking jaloers dat hij elke week een ander vriendje heeft en ik ondertussen al 6jr single ben.
JA JA JA IK BEN FUCKING JALOERS![]()
![]()
![]()
tis erg..
ik heb behoefte aan een mitrilleur?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hehe.. gaat goed heh?
Behoefte aan een knuffel?
Of je gaat wat aan jezelf veranderen of je laat het zoals het is en ziet dat als je kracht. Dat zijn de 2 enige opties.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik deel je ellende, laten we onze broertjes vermoorden, de mijne komt zojuist binnen en heeft meteen asl een oorlog ontketend
JA, ik ben fucking jaloers op het feit dat hij overal schijt aan heeft omdat toch iedereen hem wel beld.
JA ik ik ben fucking jaloers omdat ik moet ploeteren voor mijn geld en meneer lekker van een uitkering leeft
JA ik ben fucking jaloers omdat iedereen hem zo grappig en leuk vind en ik altijd als serieus bestempeld word.
JA ik ben fucking jaloers omdat iedereen altijd naar mij toe komt voor hulp en hem lekker met rust laat
JA ik ben fucking jaloers dat hij elke week een ander vriendje heeft en ik ondertussen al 6jr single ben.
![]()
![]()
tis erg..
Uzi?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:17 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb behoefte aan een mitrilleur?
hoe hete zon fucking geweer waarmee je in 10 seconden tijd 30 kogels door iemand heen kan pompen?
Tha_Erik. Ik post dit alles, die waarnemingen, virtueel en digitaal op een ópenbaar internetforum. En ik ben niet oud. Wacht maar af. Je bent zó nog eens tien jaar verder. En dan spreken ze je met u aan en word je overgeslagen als je op het station loopt en ze delen krantjes uit voor studenten en dat je dan voorbij loopt. Dan word je gewoon keihard overgeslagen.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer. Zit je weer in jezelf te mompelen als een oud mannetje?
Nu kom ik er ook nog eens achter, of wellicht was ik daar al achter gekomen, had ik dat dus al ergens gehoord, maar dat laat ik voor nu even in het spreekwoordelijke midden, maar dat deze groep mensen, jij geeft het de naam Muse, vrijdag met ander, misschien zelfs nieuw materiaal komt.quote:
Nou, mij dan: krakerskrantjes, díe kan ik krijgen!!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, mij wordt ook niet alles aangeboden, behalve de smaaktest. EN DAT DOEN ZE ALLEEN MAAR OMDAT IK ERUIT ZIE ALSOF IK WEL EEN HAPJE LUST!
Grappig dat je het zegtquote:Op woensdag 9 september 2009 21:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, mij dan: krakerskrantjes, díe kan ik krijgen!!
Zeg, maar jij bent toch niet van het postuur Marc van der Linden, of hoe heet die container van Boulevard?Kom op zeg, niet zo onzeker!!
Kut.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt. Want de vriend van mijn zus zei afgelopen zaterdag nog dat ik volgens hem zo ontzettend op Marc van der Linden leek.
exit johan ? En jij bent zeer humorrijk !quote:Op woensdag 9 september 2009 20:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
![]()
![]()
tis erg..
Thanksquote:Op woensdag 9 september 2009 21:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kut.Ik maak ook altijd de verkeerde opmerkingen op de verkeerde momenten. En dan heeft de vriend van jouw zus het niet goed, want je lijkt helemaal niet op hem!
je bent stukken leuker en knapper dan markquote:Op woensdag 9 september 2009 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt. Want de vriend van mijn zus zei afgelopen zaterdag nog dat ik volgens hem zo ontzettend op Marc van der Linden leek.
Wax, dat klopt, Muse brengt een nieuw album uit binnenkortquote:Op woensdag 9 september 2009 21:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nu kom ik er ook nog eens achter, of wellicht was ik daar al achter gekomen, had ik dat dus al ergens gehoord, maar dat laat ik voor nu even in het spreekwoordelijke midden, maar dat deze groep mensen, jij geeft het de naam Muse, vrijdag met ander, misschien zelfs nieuw materiaal komt.
Nah!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ] Oh wat slecht voor mijn zelfbeeld!
Inderdaad. Wat is dat eigenlijk, dat Muse? Is dat een... "bandje"? Het lijkt me iets dat totaal ongeschikt voor homofielen is eigenlijk...quote:Op woensdag 9 september 2009 21:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax, dat klopt, Muse brengt een nieuw album uit binnenkort
Hai.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:50 schreef Bartjebart het volgende:
Hallow
Je zus?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
7 centimeter ontsluiting.
De auto. Je vroeg naar de bevalling!quote:
Een soort helpdesk, dat lijkt me wel wat voor jou!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Zal ik nou ook nog een normaal blog aanmaken, met allemaal nuttige tips en truucs van G_E?.
Ik vind het geweldig!quote:Op woensdag 9 september 2009 21:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat is dat eigenlijk, dat Muse? Is dat een... "bandje"? Het lijkt me iets dat totaal ongeschikt voor homofielen is eigenlijk...
Op welk gebied? Klusjes in en rondom het huis? Liefdescollumn? Receptenclub?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Zal ik nou ook nog een normaal blog aanmaken, met allemaal nuttige tips en truucs van G_E?.
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef Xiance het volgende:
ik ben ook niet suicidaal heur
ik bereid me voor op de grote klarendal oorlog
de helft van het aso volk hier verderop in de wijk (wij wonen nog vrij beschaafd)
heeft vanavond de oorlog verklaard aan de gemeenteraad
Oh ik denkt die wacht en wacht en wacht en fokt tussendoor (...) om de tijd een beetje te doden en dat je toen toch maar even naar een mobi hebt gebeld en dat toen het bericht was dat die ontsluiting.... Naja.... eh...quote:Op woensdag 9 september 2009 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De auto. Je vroeg naar de bevalling!
Ik zou dat echt nooit zo zeggen over mijn zus zoquote:Op woensdag 9 september 2009 21:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik denkt die wacht en wacht en wacht en fokt tussendoor (...) om de tijd een beetje te doden en dat je toen toch maar even naar een mobi hebt gebeld en dat toen het bericht was dat die ontsluiting.... Naja.... eh...![]()
Nou, ik zat eens te zoeken in het archief dat cd-collectie heet, Vlarp, en ik blijk plotseling bijna alle Muse-albums, op één na, te hebben...quote:Op woensdag 9 september 2009 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig!
En ja, het is een band.. maar misschien wordt je wel bang van die donkere klanken...
ze willen een moskee gaan bouwen, komen maar 130 mensen..quote:
Ja naja ik verbaas me nergens meer over, er was eens een user, die hier nog wel eens komt, ik zal hem bij naam niet noemen maar hij weet het zelf waarschijnlijk dondersgoed (hopelijk geen Achterhoekse term) dat hij dat gedaan heeft, en tja, dat ziet dan iedereen, maar die user dus die had naast zijn foto met daarop zijn blije kop een afbeelding van, ja, we moesten even kijken wat het was, een garn... eh, kijken wat het was, en het bleek zijn piemel te zijn, die opgewonden onder zijn groene T-shirt uitstak. Dát zijn intieme dingen.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou dat echt nooit zo zeggen over mijn zus zo. Beetje te intiem ofzo.
Dat hoeft niet meer Wax, ik ga naar bed, dus voor mij hoef je je niet meer te schamenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, ik zat eens te zoeken in het archief dat cd-collectie heet, Vlarp, en ik blijk plotseling bijna alle Muse-albums, op één na, te hebben...man ik schaam me kapot weet je...
Oh!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat hoeft niet meer Wax, ik ga naar bed, dus voor mij hoef je je niet meer te schamen![]()
daar is best behoefte aanquote:Op woensdag 9 september 2009 21:56 schreef Great_Expectations het volgende:
het buitenverblijf staat ter uwer beschikkingquote:Op woensdag 9 september 2009 22:03 schreef Xiance het volgende:
[..]
ze willen een moskee gaan bouwen, komen maar 130 mensen..
ze bouwen m WEL voor 500 man.
want, zo zegt de gemeente, ze komen allemaal op de fiets
we hebben nu verdorie al geen parkeerruimte
enfin, dr komt zo'n knokploeg
daar gaat mn keizerlijke rust
Wanneer in GTST?quote:
Gewoon alles door elkaar, dat lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op welk gebied? Klusjes in en rondom het huis? Liefdescollumn? Receptenclub?
Ja helemaal fabelhaft!quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Al die bedrijfsdingen hoef ik niet.
Het zou pas ECHT intiem zijn als je het tot op de milimeter nauwkeurig nagemeten hebt.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou dat echt nooit zo zeggen over mijn zus zo. Beetje te intiem ofzo.
Libelle? voor de huisvrouwen onder ons?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Dus twee blogs erbij nog? Eén bedrijfseconomische en één Libelle blog?
Nee alles in een. NEt als met een krant blader ik wel meteen door naar de showbizpagina en de horoscopenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Dus twee blogs erbij nog? Eén bedrijfseconomische en één Libelle blog?
Klarendalquote:Op woensdag 9 september 2009 21:54 schreef Xiance het volgende:
ik ben ook niet suicidaal heur
ik bereid me voor op de grote klarendal oorlog
de helft van het aso volk hier verderop in de wijk (wij wonen nog vrij beschaafd)
heeft vanavond de oorlog verklaard aan de gemeenteraad
Dat is toch die sport waarbij je een boete krijgt als je je blote buik laat zien?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:29 schreef SCH het volgende:
Iemand naar Oranje gekeken of ben ik de enige voetbalnicht?
Ja, dat leek mij ook juist wel praktisch.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee alles in een. NEt als met een krant blader ik wel meteen door naar de showbizpagina en de horoscopen.
Trein van half 8 hier. Aangezien die van 8:00 maar 12 min speling heeft op Rotterdam Centraal riskeer ik dat nietquote:
Vanmiddag nog, vertrok ik uit E. en kwam ik oinderweg in de trein nog stil te staan achter een stoptrein. Maar ja, dat kan iedereen natuurlijk overkomen. En ik was al in de Veluwe. Op de Veluwe.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trein van half 8 hier. Aangezien die van 8:00 maar 12 min speling heeft op Rotterdam Centraal riskeer ik dat niet
waar ontmoeten jullie elkaar?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trein van half 8 hier. Aangezien die van 8:00 maar 12 min speling heeft op Rotterdam Centraal riskeer ik dat niet
Je gaat een enorme hunkerige atletisch gebouwde Mexicaan op zoeken in Parijs. Met mooi weer ook nog. Dat is toch niet om van in paniek te raken?quote:
Is de Twingo trouwens gesloopt of staat hij te koop ergens?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Libelle? voor de huisvrouwen onder ons?
IK geloof niet dat Mike behoefte heeft aan een Libelle
Ik heb mij een keer vergist, had de aankomst tijd voor de vertrektijd aangezien. Sta je de daar om 13:30 in Rotterdam, is je Thalys al lang in Parijs.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
klarendal is een mooie wijk, met mooie mensen.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
KlarendalDaar heb ik vorig jaar mooie uitzendingen gemaakt. Posttheater
Ik vind die gevarieerdheid wel mooi. Ook dat er nu veel mode en zo zit.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
klarendal is een mooie wijk, met mooie mensen.
de echte klarendallers, dat zijn mensen die gaan voor hun wijk, maar die zijn hier ook al generatie na generatie opgegroeid.
en die praten ook klérendals
niet al dat import wat er tegenwoordig binnen komt zetten, da's niks.
tegenwoordig is klarendal een broedplaats voor moslim familie's
in t huis naast ons wou een gezin komen wonen van 12 mensen, grootouders, ouders, kinderen en aanhang.
wij hebben met zn drieeen al ruimte tekort :|
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb mij een keer vergist, had de aankomst tijd voor de vertrektijd aangezien. Sta je de daar om 13:30 in Rotterdam, is je Thalys al lang in Parijs..
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb mij een keer vergist, had de aankomst tijd voor de vertrektijd aangezien. Sta je de daar om 13:30 in Rotterdam, is je Thalys al lang in Parijs..
Nah, was om zich geen probleem hoor. Snel tickets omgeboekt voor een reis met de Thalys vanuit Brussel, en toen met de gewone internationale intercity (wel 1e klas) naar Brussel.quote:
ik versta het perfect hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind die gevarieerdheid wel mooi. Ook dat er nu veel mode en zo zit.
Ze zijn niet te verstaan idd.
Die moslims zijn maar efficiënt met de ruimte
Nou ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Dat is niks voor jou!!
Stel dat mij dat zou overkomen meterbij....
![]()
Hoe krijg je het voor elkaar??![]()
De Twingo wordt binnenkort een blokje schroot...quote:Op woensdag 9 september 2009 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is de Twingo trouwens gesloopt of staat hij te koop ergens?
Belachelijk inderdaad. Er zullen toch weer meer katten in de buurt wonen?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik versta het perfect hoor
efficient, maar in zulke gehorige huizen als dit..
volgens mijn is mijn Celine fetish er de reden van dat het huis naast ons al 2jr te koop staat
mensen hebben gewoon geen smaak meer tegenwoordig!
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. Er zullen toch weer meer katten in de buurt wonen?
Doe dan!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De Twingo wordt binnenkort een blokje schroot...
Hij staat nu nog bij de auto meneer omdat het $%^&werk blijkt te zijn om de sloopregeling te regelen.
(ik heb nog een sleutel, dus ik zou em zo kunnen jatten)
Nee?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doe dan!Lachen!
Ik zat uit verveling even te zoeken en ik zal de naam niet noemen, maar staat hij bij tralalala?
Heb je mijn cijfer nou al bekendgemaakt?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:56 schreef SCH het volgende:
Xiance - fotoboekcijfer 8
Xiance - muzieksmaak 2. 5
Wel nee. We waren uiteindelijk maar een half uurtje later dan we hadden gedacht aan te zullen komen. Tenminste, het tijdstip dat we dachten, toen we vertrokken. Bij het boeken hadden we ons voorgenomen juist lekker vroeg te vertrekken, maar dat waren we na een paar maanden al weer vergeten.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik begin het bijna zielig te vinden...Ik had je anders wel kunnen brengen...
heerlijk is dat hequote:Op woensdag 9 september 2009 22:59 schreef wonderer het volgende:
Ik moet toch eens afleren om op een forum vol moeders een opmerking te maken over kinderen
Gare du Nord.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar ontmoeten jullie elkaar?
Ik zie dingen mbt anderen vaak rooskleurig in en mbt mezelf vaak erg somber. Dus ik zie mezelf 6 dagen alleen doorbrengen, op mijn hotelkamer in in internetcafé's.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je gaat een enorme hunkerige atletisch gebouwde Mexicaan op zoeken in Parijs. Met mooi weer ook nog. Dat is toch niet om van in paniek te raken?
Ik had de vertrektijd van half 10 aangezien als tijd van Eindhoven naar Rotterdam maar het bleek die van Rotterdam naar parijs te zijnquote:
Engeltje. Je bent in Parijs. Als je ergens alleen moet zijn, laat het dan Parijs zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie dingen mbt anderen vaak rooskleurig in en mbt mezelf vaak erg somber. Dus ik zie mezelf 6 dagen alleen doorbrengen, op mijn hotelkamer in in internetcafé's.
Dat laatste.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:04 schreef Peter het volgende:
Romantisch in elkaars armen vliegen of verlegen voetje draaien en een slap handje doen?
Nou dan ben ik liever in een land waar ze mijn vloeiend engels verstaanquote:Op woensdag 9 september 2009 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Engeltje. Je bent in Parijs. Als je ergens alleen moet zijn, laat het dan Parijs zijn.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:04 schreef Peter het volgende:
Romantisch in elkaars armen vliegen of verlegen voetje draaien en een slap handje doen?
Steenkolenfransquote:Op woensdag 9 september 2009 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan ben ik liever in een land waar ze mijn vloeiend engels verstaan
Ik vroeg me oprecht af waarom je een kind van 26 weken in vredesnaam in leven wil houden in een couveuse. Maar dat werd van tafel geveegd met "het is een kind, de ouders houden ervan"quote:Op woensdag 9 september 2009 23:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
heerlijk is dat he
we liepen laatst door de V&D heen te parlevinken, en toen maakte ik een opmerking dat warenhguizen elke dag maar een uurtje openbaar moesten zijn voor moeders metkinderwagens, en de rest van de dag zouden ze er niet meer in mogen..
ik werd meteen aangestaart door 3 van die feeksen
Toen heb ik enpassant nog even laten vallen dat zon kind best zou stuiteren van de roltrap
Nou dat is anders toch best een goed argument lijkt me. Beter dan dat je zou zeggen "Het staat zo leuk om achter een kinderwagen te lopen".quote:Op woensdag 9 september 2009 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vroeg me oprecht af waarom je een kind van 26 weken in vredesnaam in leven wil houden in een couveuse. Maar dat werd van tafel geveegd met "het is een kind, de ouders houden ervan"
Maar de grote vraag is natuurlijk of je ook kreeg wat je daadwerkelijk wouquote:Op woensdag 9 september 2009 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steenkolenfrans. Mijn eerste avond met mijn zus daar bij een pizzeria.
"Bonsoir!. Je voudrais... eh... die- eh- cette" *aanwijst* eh... un. oui un de die et ...eh... un cette." (hij begreep me) "Ja! eh oui!"
Nee. Als het niet klikt, dan ga je naar het Marais en je bent geen seconde zonder aandacht.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie dingen mbt anderen vaak rooskleurig in en mbt mezelf vaak erg somber. Dus ik zie mezelf 6 dagen alleen doorbrengen, op mijn hotelkamer in in internetcafé's.
Ik heb ene heeeeel klein rollend speelgoed wolfje gekocht omdat ik hem altijd Garou noemquote:Op woensdag 9 september 2009 23:05 schreef Peter het volgende:
Doe dan wel een roos tussen je tanden (zonder doorns), dat breekt het ijs
Hij had het over ballonnenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat denk jij tot hij ineens op je af stormt of hebben jullie het afgesproken?
Jawelquote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is natuurlijk of je ook kreeg wat je daadwerkelijk wou
NJa op zich geef ik je wel gelijk. Maar ik heb ondertussen van al die moedertjes waarmee ik werk wel geleerd dat het iets heel bijzonders is wanneer je een kind in je hebt groeien. Daar ga je toch een zekere band al mee opbouwen. DUs wat dat betreft kan ik het me wel voorstellen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vroeg me oprecht af waarom je een kind van 26 weken in vredesnaam in leven wil houden in een couveuse. Maar dat werd van tafel geveegd met "het is een kind, de ouders houden ervan"
Verschil: je was met je zus.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Bonsoir!. Je voudrais... eh... die- eh- cette" *aanwijst* eh... un. oui un de die et ...eh... un cette." (hij begreep me) "Ja! eh oui!"
"Dan hebben we voor niks seks gehad."quote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou dat is anders toch best een goed argument lijkt me. Beter dan dat je zou zeggen "Het staat zo leuk om achter een kinderwagen te lopen".
Mijn hotel ligt tussen le Marais en Bastille in. Dus ik zou dat best wel kunnen lopen ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee. Als het niet klikt, dan ga je naar het Marais en je bent geen seconde zonder aandacht..
Dat is ook een sexy franse zanger met een rauwe stemquote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ene heeeeel klein rollend speelgoed wolfje gekocht omdat ik hem altijd Garou noem
Niet toevallig een Pizza a la escargots?quote:
Sta je daar, is het een ontzettende, steeds maar doorratelende, alleen maar shoppen kunnende, heupwiegende, welhaast theatraal zijnde, met een bepaalde air over zich hebbende wappernicht te zijn!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verschil: je was met je zus.
Ik ga never nooit alleen uit eten
Dus het moet maar gvd gewoon klikken!!!!!
Ik kom niet verder dan "Vous voulez enlever votre pantalon s'il vous plaît?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou dat best eens willen proberen. Slakjes.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet toevallig een Pizza a la escargots?
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn hotel ligt tussen le Marais en Bastille in. Dus ik zou dat best wel kunnen lopen ja.
hoeveel spaanse les heb je al gehadquote:
3 lessenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hoeveel spaanse les heb je al gehad
word het leuk gegeven?quote:
Mjah. Mijn G_L is Frans, dus vraag ik hem de menukaart te vertalen. Maar dan zegt-ie over een onbegrijpelijk Frans gerecht, oh jajaja, dat is ehm.. tsja, ik weet niet hoe dat in het Nederlands heet. Het iets iets met rundvlees. Heel lekker. Maar dat kan dan ook geroosterde stierenpik met een sausje van geplette koeienogen zijn ofzo.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou dat best eens willen proberen. Slakjes.
Een Garou (of loupe-garou) is een weerwolf.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is ook een sexy franse zanger met een rauwe stem
Het is alleen geen argument, gewoon onderbuikgevoelens. Geen redenatie, logica of uberhaupt nadenken.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou dat is anders toch best een goed argument lijkt me. Beter dan dat je zou zeggen "Het staat zo leuk om achter een kinderwagen te lopen".
Morceau de gâteau!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Anyway. ik ga naar ned. Heb net een fliiiinke borrel op om me te helpen slapen. Dus .... dat gaat toch niet lukken, maar ik ga het proberen. Au revoir!
Slaapse en heel veel succesquote:Op woensdag 9 september 2009 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Anyway. ik ga naar ned. Heb net een fliiiinke borrel op om me te helpen slapen. Dus .... dat gaat toch niet lukken, maar ik ga het proberen. Au revoir!
en de teacher?quote:
vroeger snaopte ik dat ook niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is alleen geen argument, gewoon onderbuikgevoelens. Geen redenatie, logica of uberhaupt nadenken.
Succes!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:24 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou dat best eens willen proberen. Slakjes.
Zo werkt liefde volgens mij. Dat is niet altijd logisch, of beredeneerd of bedacht.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is alleen geen argument, gewoon onderbuikgevoelens. Geen redenatie, logica of uberhaupt nadenken.
gosh stop me i'm crying from laughterquote:Op woensdag 9 september 2009 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die vind het ook leuk lijkt me anders gaf ze geen spaans
vroeggeboortes (en zeker ZO vroeg) krijgen later zo veel problemen (de moeder in kwestie moet het kind uit huis laten plaatsen omdat het zo veel gedrags- en ontwikkelingsproblemen heeft opgelopen)... natuurlijk kunnen moeders daar niet helder over nadenken, maar tering, 26 weken... Dat is TWEE WEKEN langer dan de grens van legale abortus, kun je het je voorstellen?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
vroeger snaopte ik dat ook niet.
waarom zou je jezelf zoveel ellende op de hals willen halen.
maar nu ben ik oom.. nu heb ik sara..
Sara was ook te vroeg geboren, moest een bloedtransfussie blahblahblah..
nu ben ik blij dat ze dat gedaan hebben!
Moeder liefde is sterk.. sterker dan wat ik voel zelfs!
dus ik kan het me wel voorstellen.
wat ik me niet voor kan stellen zijn al die moeders die hun kinderen aan hun lot over laten!
neem dan gewoon geen kinderen denk ik dan, als je zon hekel hebt aan opvoeden.
tomasso. Feyenoordfan kwam hier vroeger wel eensquote:Op woensdag 9 september 2009 22:29 schreef SCH het volgende:
Iemand naar Oranje gekeken of ben ik de enige voetbalnicht?
En daar kan ik me best iets bij voorstellen, maar ik vind ook wel dat je als arts dan moet zeggen "ja sorry, dit is te jong, dat doen we niet, dat is niet verantwoord". Het lichaam stoot de vrucht niet voor niets af, wel?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo werkt liefde volgens mij. Dat is niet altijd logisch, of beredeneerd of bedacht.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
gosh stop me i'm crying from laughter
of het een leuke leraar/es is doofus
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze aaridg, al mijn leraren zijn wel aardig/leuk behalve die van economie
Er zijn veeeeeeel redenen waarom er een vroeggeboorte plaats vind he. Niet alleen doordat het lichaam het afstoot.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
En daar kan ik me best iets bij voorstellen, maar ik vind ook wel dat je als arts dan moet zeggen "ja sorry, dit is te jong, dat doen we niet, dat is niet verantwoord". Het lichaam stoot de vrucht niet voor niets af, wel?
Misschien wel. Misschien door factoren die niets met het kindje zelf te maken hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
En daar kan ik me best iets bij voorstellen, maar ik vind ook wel dat je als arts dan moet zeggen "ja sorry, dit is te jong, dat doen we niet, dat is niet verantwoord". Het lichaam stoot de vrucht niet voor niets af, wel?
no today was a good dayquote:Op woensdag 9 september 2009 23:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en nog advances gehad van mr humphries?
ik denk dat je als moeder alles zal doen..quote:Op woensdag 9 september 2009 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
vroeggeboortes (en zeker ZO vroeg) krijgen later zo veel problemen (de moeder in kwestie moet het kind uit huis laten plaatsen omdat het zo veel gedrags- en ontwikkelingsproblemen heeft opgelopen)... natuurlijk kunnen moeders daar niet helder over nadenken, maar tering, 26 weken... Dat is TWEE WEKEN langer dan de grens van legale abortus, kun je het je voorstellen?
twee nederlanders in de winkel waren me luid en duidelijk aan het becomplimenteren denkende niemand verstaat het.quote:
Maar ja, dat had je dan ook weer niet geweten... Van je nichtje, bedoel ik.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien wel. Misschien door factoren die niets met het kindje zelf te maken hebben.
Mijn nichtje is bijvoorbeeld ook echt heel erg prematuur geboren, en als je ziet wat voor meid dat nu is, dan zou het echt heel erg zwaar zonde zijn als ze haar toen in de afvalbak gegooid hadden.
Als het leeft vind ik dat je een poging moet wagen. Als je al zo ver bent dat het kind leeft dan heeft het ook het recht op alle hulp die het kan krijgen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
twee nederlanders in de winkel waren me luid en duidelijk aan het becomplimenteren denkende niemand verstaat het.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:57 schreef Keukenkast het volgende:
En je neemt mijn films mee om bij haar thuis te zien
Je doucht voordat je gaat
Je doucht voordat je gaat
*grijpt naar de drank*quote:Op woensdag 9 september 2009 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar ja, dat had je dan ook weer niet geweten... Van je nichtje, bedoel ik.
Ik denk dat mijn milde afkeer voor het idee zelf vooral afstamt van mijn afkeer voor het grenzeloze egoisme van ouders. En dat elk leven maar heilig moet zijn. De moeder in kwestie zei zelf dat door het relatief hoge aantal vroeggeboortes van de laatste jaren het aantal afwijkingen zoals ADHD en PDD NOS ook zijn gestegen. Ik ga er maar vanuit dat ze gelijk heeft. En dan kun je je wel gaan afvragen wat je nu eigenlijk "redt" met zo'n couveuse. Een leven lang problemen en een aanslag op de zorg?
Er kan zo veel gebeuren in een mensenleven. Iemand kan gelukkig sterven op z'n 21e, iemand kan ongelukkig 93 jaar worden. Iemand kan een genie worden die een medicijn bedenkt tegen AIDS, of een massamoordenaar. Je kunt niet op voorhand voorspellen wat voor leven iemand krijgt. Iemand kan te vroeg geboren - en een gelukkig lang leven leiden, of niet. Iemand kan keurig op tijd geboren worden, en op z'n 17e zelfmoord plegen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn milde afkeer voor het idee zelf vooral afstamt van mijn afkeer voor het grenzeloze egoisme van ouders. En dat elk leven maar heilig moet zijn. De moeder in kwestie zei zelf dat door het relatief hoge aantal vroeggeboortes van de laatste jaren het aantal afwijkingen zoals ADHD en PDD NOS ook zijn gestegen. Ik ga er maar vanuit dat ze gelijk heeft. En dan kun je je wel gaan afvragen wat je nu eigenlijk "redt" met zo'n couveuse. Een leven lang problemen en een aanslag op de zorg?
Jij bent een en al probleem, dat had je zelf al vastgesteld een paar pagina's terugquote:Op donderdag 10 september 2009 00:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
*grijpt naar de drank*
gelukkig heb ik maar 3 weken in de coufeuse gelegen
Indeed, Usually nature takes its course anyway. als zo een kindje niet bestemd is om lang door te leven zal het waarschijnlijk ook niet gebeuren, van zich zelf al. de beste artsen hulp ten spijt.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er kan zo veel gebeuren in een mensenleven. Iemand kan gelukkig sterven op z'n 21e, iemand kan ongelukkig 93 jaar worden. Iemand kan een genie worden die een medicijn bedenkt tegen AIDS, of een massamoordenaar. Je kunt niet op voorhand voorspellen wat voor leven iemand krijgt. Iemand kan te vroeg geboren - en een gelukkig lang leven leiden, of niet. Iemand kan keurig op tijd geboren worden, en op z'n 17e zelfmoord plegen.
Het is niet aan jou, de ouders of een arts om uit te maken of iemand wel of niet recht heeft op leven.
De vraag is natuurlijk wel hoe ver je moet gaan om iemand in leven te houden, of dat er nog sprake is van leven wanneer dat voor 99,9 % kunstmatig in stand moet worden gehouden. Maar dan heb je het over het heden, niet op de kans op een succesvol leven in de toekomst.
Ik zit denk ik echt op een ander vlak qua mening hierover. Ik vind het juist egoistisch klinken om een kind dan maar te laten sterven omdat je de zorgen niet wil hebben. Wat de statistieken betreft met die ADHD en PDD NOS weet ik niks, maar het lijkt me absoluut geen reden om een vroeggeboren baby maar te laten doodgaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar je kunt wel een "risicoanalyse" maken. Anders kun je abortus ook wel gaan verbieden, want je weet nooit of je misschien niet de loterij wint volgend jaar zodat je je kind WEL kunt onderhouden. Als de kans te groot is op een verneukt leven, moet je het niet koste wat kost in stand willen houden. Vind ik dan, he?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er kan zo veel gebeuren in een mensenleven. Iemand kan gelukkig sterven op z'n 21e, iemand kan ongelukkig 93 jaar worden. Iemand kan een genie worden die een medicijn bedenkt tegen AIDS, of een massamoordenaar. Je kunt niet op voorhand voorspellen wat voor leven iemand krijgt. Iemand kan te vroeg geboren - en een gelukkig lang leven leiden, of niet. Iemand kan keurig op tijd geboren worden, en op z'n 17e zelfmoord plegen.
Het is niet aan jou, de ouders of een arts om uit te maken of iemand wel of niet recht heeft op leven.
De vraag is natuurlijk wel hoe ver je moet gaan om iemand in leven te houden, of dat er nog sprake is van leven wanneer dat voor 99,9 % kunstmatig in stand moet worden gehouden. Maar dan heb je het over het heden, niet op de kans op een succesvol leven in de toekomst.
hehe gelukkig valt dat allemaal wel meequote:Op donderdag 10 september 2009 00:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent een en al probleem, dat had je zelf al vastgesteld een paar pagina's terug
Ach... het is negeer-Bartjebart dag vandaag.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij bent een en al probleem, dat had je zelf al vastgesteld een paar pagina's terug
deze keer leuk:-)quote:
Awww haha... awww.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ach... het is negeer-Bartjebart dag vandaag.
Succes ermee:)
Ik weet niet precies hoe het zit met abortus, maar dat mag toch maar tot een bepaalde tijd? Want in het begin kan je nog niet spreken van een kindje, als de vrucht nog zo onderontwikkeld heeft dat het niet herkenbaar is ofzo.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar je kunt wel een "risicoanalyse" maken. Anders kun je abortus ook wel gaan verbieden, want je weet nooit of je misschien niet de loterij wint volgend jaar zodat je je kind WEL kunt onderhouden. Als de kans te groot is op een verneukt leven, moet je het niet koste wat kost in stand willen houden. Vind ik dan, he?
Waarom awww?quote:
huh?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Succes ermee
Ik dacht al, wat ben je stil. Maar je bent genegeerd aan het worden.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Succes ermee
Helemaal niks hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 00:13 schreef Xiance het volgende:
[..]
huh?
what?
wie?
is er wat poepedoepje?
Ja ik denk... ik schik me ff in die rolquote:Op donderdag 10 september 2009 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat ben je stil. Maar je bent genegeerd aan het worden..
Nou ja, niet alleen "ik", maar je zadelt de hele samenleving er mee op. Daar mogen ouders best eens over nadenken. En zo'n foetus merkt er natuurlijk sowieso niks van.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zit denk ik echt op een ander vlak qua mening hierover. Ik vind het juist egoistisch klinken om een kind dan maar te laten sterven omdat je de zorgen niet wil hebben. Wat de statistieken betreft met die ADHD en PDD NOS weet ik niks, maar het lijkt me absoluut geen reden om een vroeggeboren baby maar te laten doodgaan.
wel simpel bedacht van je hor, wat voor risicoanalyse zie je dan voor je? in hoeverre kan dat ?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar je kunt wel een "risicoanalyse" maken. Anders kun je abortus ook wel gaan verbieden, want je weet nooit of je misschien niet de loterij wint volgend jaar zodat je je kind WEL kunt onderhouden. Als de kans te groot is op een verneukt leven, moet je het niet koste wat kost in stand willen houden. Vind ik dan, he?
24 weken. Net nog opgezocht want ik dacht dat het 20 weken was.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het zit met abortus, maar dat mag toch maar tot een bepaalde tijd? Want in het begin kan je nog niet spreken van een kindje, als de vrucht nog zo onderontwikkeld heeft dat het niet herkenbaar is ofzo.
Wat voor aandacht had u gewenst?quote:
Dat moeten mensen natuurlijk voor zichzelf uitmaken, hoeveel procent wel of niet gaat werken. Ik zou 60% kans op een zeer levensbeperkende aandoening wel een reden vinden om het dan maar opnieuw te proberen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wel simpel bedacht van je hor, wat voor risicoanalyse zie je dan voor je? in hoeverre kan dat ?
wat als daaruit komt 60% kán dit of dat krijgen, 30 % kán zorgeloos leven. hoe ga je dan weten wat wat is?...dan kan je dus ongewild bij een 30%tje de stekker eruithalen. pas bij een 100% zekerheid zou er wat voor te kunnen zeggen zijn i think
en wat als men zo zou denken over transgender mensen?
Lieve.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat voor aandacht had u gewenst?
*knuffel*quote:Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Lieve.
Nachtzusterachtige aandacht, bijvoorbeeld.
Ik vind dat nog vrij laat.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
24 weken. Net nog opgezocht want ik dacht dat het 20 weken was.
Ja, best zuster.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
*knuffel*
Voel je al weer wat beter vergeleken met daarstraks?
Ow... euh...quote:Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Lieve.
Ja, zeker als blijkt dat twee weken later het kind al levensvatbaar kan zijn. Straks schroeven ze dat nog verder terug... naar 23 weken of zo. En dan? Is abortus dan ineens moord?quote:
Of zorgzaam vriendje - aandachtquote:
dan moet je wachten tot KP weer dienst heeftquote:Op donderdag 10 september 2009 00:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Lieve.
Waar maar je je druk om dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Of zorgzaam vriendje - aandacht
Zolang het maar lief en geruststellend is.
Zo'n beetje als het oor van je knuffelbeer dat je nog steeds rustig maakt als je het druk hebt
Oh!quote:Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Of zorgzaam vriendje - aandacht
Zolang het maar lief en geruststellend is.
Zo'n beetje als het oor van je knuffelbeer dat je nog steeds rustig maakt als je het druk hebt
Gelukkigquote:Op donderdag 10 september 2009 00:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, best zuster.
Ik had een inzinking, die is weg
Ja, is ook lastig. En mensen voelen zich ook snel gekwetst, zeker als het ze persoonlijk raakt (ondanks dat je je best doet om het algemeen te houden en niet mensen persoonlijk aan te spreken).quote:Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik vind het lastig dat ik het eigenlijk zo slecht kan beargumenteren omdat het zo'n gevoelskwestie is. En omdat ik eigenlijk ook maar weinig kennis van zaken heb.
Het was maar een voorbeeld.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld.
Ik ben mijn knuffelbeer in Limburg vergeten, en eigenlijk mis ik hem best een beetje.
Want altijd als ik naar bed ga voel ik eerst rond of ik hem vind en dan kan ik hem zo lekker tegen me aan kan drukken en zo.
En ik word nog altijd heel rustig van meneer de Beer als ik me druk maak of moet huilen of zo
Ik ken het gevoel een beetje. Alleen heet mijn knuffel Wassie (het is een wasbeerquote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben mijn knuffelbeer in Limburg vergeten, en eigenlijk mis ik hem best een beetje.
Want altijd als ik naar bed ga voel ik eerst rond of ik hem vind en dan kan ik hem zo lekker tegen me aan kan drukken en zo.
En ik word nog altijd heel rustig van meneer de Beer als ik me druk maak of moet huilen of zo
Nja uiteindelijk heeft niemand dat toch echt hier?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik vind het lastig dat ik het eigenlijk zo slecht kan beargumenteren omdat het zo'n gevoelskwestie is. En omdat ik eigenlijk ook maar weinig kennis van zaken heb.
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hej das kut. Wanneer heb je de kans em ff op te halen dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 00:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Morgenavond moet ik toch naar Limburg, dus dan heb ik hem weerquote:Op donderdag 10 september 2009 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej das kut. Wanneer heb je de kans em ff op te halen dan?
Nee, ik zei 60% heeft kans om iets te krijgen(60% van de babys te vroeg geboren) en niet...er is 60% kans dat íedere premature iets krijgt.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat moeten mensen natuurlijk voor zichzelf uitmaken, hoeveel procent wel of niet gaat werken. Ik zou 60% kans op een zeer levensbeperkende aandoening wel een reden vinden om het dan maar opnieuw te proberen.
En wat als ze zo zouden denken over homo's? Hm? Of mensen met voedselallergie? Ook zo lastig.
Ik heb het hier over dingen die een flinke impact hebben op de omgeving van de persoon en op het zorgstelsel, niet iets triviaals als genderdysforie of homoseksualiteit.
Die van mij heet Meneer de Beer, maar zijn roepnaam is Juhjuh (niet dzjuhdzjuh ofzo, lekker Hollandsch). Maar alles heette op de leeftijd dat ik Meneer de Beer ontmoette Juhjuh, alleen hij heeft die naam gehouden.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel een beetje. Alleen heet mijn knuffel Wassie (het is een wasbeer).
Dat is ook maar hoe je het bekijkt. Genderdysforie: die willen natuurlijk een dure operatie, hebben allerlei psychische problemen, dat belast het zorgstelsel. En homo's die verspreiden AIDS, terwijl ze niet voor nieuwe kinderen zorgen.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:19 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het hier over dingen die een flinke impact hebben op de omgeving van de persoon en op het zorgstelsel, niet iets triviaals als genderdysforie of homoseksualiteit.
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
deze keer leuk:-)
andere keer van 2 'oude' kale nichten met vieze ideeén
Er zijn genoeg ouders allang blij dat ze uberhaubt zwanger kunnen worden. Dus daar sluit ik me helemaal bij aanquote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat als je een ouder bent die een kind weg wil doen omdat het toevallig een nare aandoening heeft je het daarna zeker niet opnieuw moet proberen en dat je een slechte oppervlakkige ouder bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |