Ik kom niet verder dan "Vous voulez enlever votre pantalon s'il vous plaît?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steenkolenfrans. Mijn eerste avond met mijn zus daar bij een pizzeria.
"Bonsoir!. Je voudrais... eh... die- eh- cette" *aanwijst* eh... un. oui un de die et ...eh... un cette." (hij begreep me) "Ja! eh oui!"
Ik zou dat best eens willen proberen. Slakjes.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet toevallig een Pizza a la escargots?
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn hotel ligt tussen le Marais en Bastille in. Dus ik zou dat best wel kunnen lopen ja.
hoeveel spaanse les heb je al gehadquote:
3 lessenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hoeveel spaanse les heb je al gehad
word het leuk gegeven?quote:
Mjah. Mijn G_L is Frans, dus vraag ik hem de menukaart te vertalen. Maar dan zegt-ie over een onbegrijpelijk Frans gerecht, oh jajaja, dat is ehm.. tsja, ik weet niet hoe dat in het Nederlands heet. Het iets iets met rundvlees. Heel lekker. Maar dat kan dan ook geroosterde stierenpik met een sausje van geplette koeienogen zijn ofzo.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou dat best eens willen proberen. Slakjes.
Een Garou (of loupe-garou) is een weerwolf.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is ook een sexy franse zanger met een rauwe stem
Het is alleen geen argument, gewoon onderbuikgevoelens. Geen redenatie, logica of uberhaupt nadenken.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou dat is anders toch best een goed argument lijkt me. Beter dan dat je zou zeggen "Het staat zo leuk om achter een kinderwagen te lopen".
Morceau de gâteau!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Anyway. ik ga naar ned. Heb net een fliiiinke borrel op om me te helpen slapen. Dus .... dat gaat toch niet lukken, maar ik ga het proberen. Au revoir!
Slaapse en heel veel succesquote:Op woensdag 9 september 2009 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Anyway. ik ga naar ned. Heb net een fliiiinke borrel op om me te helpen slapen. Dus .... dat gaat toch niet lukken, maar ik ga het proberen. Au revoir!
en de teacher?quote:
vroeger snaopte ik dat ook niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is alleen geen argument, gewoon onderbuikgevoelens. Geen redenatie, logica of uberhaupt nadenken.
Succes!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:24 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou dat best eens willen proberen. Slakjes.
Zo werkt liefde volgens mij. Dat is niet altijd logisch, of beredeneerd of bedacht.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is alleen geen argument, gewoon onderbuikgevoelens. Geen redenatie, logica of uberhaupt nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |