Ik heb mij een keer vergist, had de aankomst tijd voor de vertrektijd aangezien. Sta je de daar om 13:30 in Rotterdam, is je Thalys al lang in Parijs.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trein van half 8 hier. Aangezien die van 8:00 maar 12 min speling heeft op Rotterdam Centraal riskeer ik dat niet
klarendal is een mooie wijk, met mooie mensen.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
KlarendalDaar heb ik vorig jaar mooie uitzendingen gemaakt. Posttheater
Ik vind die gevarieerdheid wel mooi. Ook dat er nu veel mode en zo zit.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
klarendal is een mooie wijk, met mooie mensen.
de echte klarendallers, dat zijn mensen die gaan voor hun wijk, maar die zijn hier ook al generatie na generatie opgegroeid.
en die praten ook klérendals
niet al dat import wat er tegenwoordig binnen komt zetten, da's niks.
tegenwoordig is klarendal een broedplaats voor moslim familie's
in t huis naast ons wou een gezin komen wonen van 12 mensen, grootouders, ouders, kinderen en aanhang.
wij hebben met zn drieeen al ruimte tekort :|
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb mij een keer vergist, had de aankomst tijd voor de vertrektijd aangezien. Sta je de daar om 13:30 in Rotterdam, is je Thalys al lang in Parijs..
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb mij een keer vergist, had de aankomst tijd voor de vertrektijd aangezien. Sta je de daar om 13:30 in Rotterdam, is je Thalys al lang in Parijs..
Nah, was om zich geen probleem hoor. Snel tickets omgeboekt voor een reis met de Thalys vanuit Brussel, en toen met de gewone internationale intercity (wel 1e klas) naar Brussel.quote:
ik versta het perfect hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind die gevarieerdheid wel mooi. Ook dat er nu veel mode en zo zit.
Ze zijn niet te verstaan idd.
Die moslims zijn maar efficiënt met de ruimte
Nou ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Dat is niks voor jou!!
Stel dat mij dat zou overkomen meterbij....
![]()
Hoe krijg je het voor elkaar??![]()
De Twingo wordt binnenkort een blokje schroot...quote:Op woensdag 9 september 2009 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is de Twingo trouwens gesloopt of staat hij te koop ergens?
Belachelijk inderdaad. Er zullen toch weer meer katten in de buurt wonen?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik versta het perfect hoor
efficient, maar in zulke gehorige huizen als dit..
volgens mijn is mijn Celine fetish er de reden van dat het huis naast ons al 2jr te koop staat
mensen hebben gewoon geen smaak meer tegenwoordig!
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. Er zullen toch weer meer katten in de buurt wonen?
Doe dan!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De Twingo wordt binnenkort een blokje schroot...
Hij staat nu nog bij de auto meneer omdat het $%^&werk blijkt te zijn om de sloopregeling te regelen.
(ik heb nog een sleutel, dus ik zou em zo kunnen jatten)
Nee?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doe dan!Lachen!
Ik zat uit verveling even te zoeken en ik zal de naam niet noemen, maar staat hij bij tralalala?
Heb je mijn cijfer nou al bekendgemaakt?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:56 schreef SCH het volgende:
Xiance - fotoboekcijfer 8
Xiance - muzieksmaak 2. 5
Wel nee. We waren uiteindelijk maar een half uurtje later dan we hadden gedacht aan te zullen komen. Tenminste, het tijdstip dat we dachten, toen we vertrokken. Bij het boeken hadden we ons voorgenomen juist lekker vroeg te vertrekken, maar dat waren we na een paar maanden al weer vergeten.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik begin het bijna zielig te vinden...Ik had je anders wel kunnen brengen...
heerlijk is dat hequote:Op woensdag 9 september 2009 22:59 schreef wonderer het volgende:
Ik moet toch eens afleren om op een forum vol moeders een opmerking te maken over kinderen
Gare du Nord.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar ontmoeten jullie elkaar?
Ik zie dingen mbt anderen vaak rooskleurig in en mbt mezelf vaak erg somber. Dus ik zie mezelf 6 dagen alleen doorbrengen, op mijn hotelkamer in in internetcafé's.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je gaat een enorme hunkerige atletisch gebouwde Mexicaan op zoeken in Parijs. Met mooi weer ook nog. Dat is toch niet om van in paniek te raken?
Ik had de vertrektijd van half 10 aangezien als tijd van Eindhoven naar Rotterdam maar het bleek die van Rotterdam naar parijs te zijnquote:
Engeltje. Je bent in Parijs. Als je ergens alleen moet zijn, laat het dan Parijs zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie dingen mbt anderen vaak rooskleurig in en mbt mezelf vaak erg somber. Dus ik zie mezelf 6 dagen alleen doorbrengen, op mijn hotelkamer in in internetcafé's.
Dat laatste.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:04 schreef Peter het volgende:
Romantisch in elkaars armen vliegen of verlegen voetje draaien en een slap handje doen?
Nou dan ben ik liever in een land waar ze mijn vloeiend engels verstaanquote:Op woensdag 9 september 2009 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Engeltje. Je bent in Parijs. Als je ergens alleen moet zijn, laat het dan Parijs zijn.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:04 schreef Peter het volgende:
Romantisch in elkaars armen vliegen of verlegen voetje draaien en een slap handje doen?
Steenkolenfransquote:Op woensdag 9 september 2009 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan ben ik liever in een land waar ze mijn vloeiend engels verstaan
Ik vroeg me oprecht af waarom je een kind van 26 weken in vredesnaam in leven wil houden in een couveuse. Maar dat werd van tafel geveegd met "het is een kind, de ouders houden ervan"quote:Op woensdag 9 september 2009 23:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
heerlijk is dat he
we liepen laatst door de V&D heen te parlevinken, en toen maakte ik een opmerking dat warenhguizen elke dag maar een uurtje openbaar moesten zijn voor moeders metkinderwagens, en de rest van de dag zouden ze er niet meer in mogen..
ik werd meteen aangestaart door 3 van die feeksen
Toen heb ik enpassant nog even laten vallen dat zon kind best zou stuiteren van de roltrap
Nou dat is anders toch best een goed argument lijkt me. Beter dan dat je zou zeggen "Het staat zo leuk om achter een kinderwagen te lopen".quote:Op woensdag 9 september 2009 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vroeg me oprecht af waarom je een kind van 26 weken in vredesnaam in leven wil houden in een couveuse. Maar dat werd van tafel geveegd met "het is een kind, de ouders houden ervan"
Maar de grote vraag is natuurlijk of je ook kreeg wat je daadwerkelijk wouquote:Op woensdag 9 september 2009 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steenkolenfrans. Mijn eerste avond met mijn zus daar bij een pizzeria.
"Bonsoir!. Je voudrais... eh... die- eh- cette" *aanwijst* eh... un. oui un de die et ...eh... un cette." (hij begreep me) "Ja! eh oui!"
Nee. Als het niet klikt, dan ga je naar het Marais en je bent geen seconde zonder aandacht.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie dingen mbt anderen vaak rooskleurig in en mbt mezelf vaak erg somber. Dus ik zie mezelf 6 dagen alleen doorbrengen, op mijn hotelkamer in in internetcafé's.
Ik heb ene heeeeel klein rollend speelgoed wolfje gekocht omdat ik hem altijd Garou noemquote:Op woensdag 9 september 2009 23:05 schreef Peter het volgende:
Doe dan wel een roos tussen je tanden (zonder doorns), dat breekt het ijs
Hij had het over ballonnenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat denk jij tot hij ineens op je af stormt of hebben jullie het afgesproken?
Jawelquote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is natuurlijk of je ook kreeg wat je daadwerkelijk wou
NJa op zich geef ik je wel gelijk. Maar ik heb ondertussen van al die moedertjes waarmee ik werk wel geleerd dat het iets heel bijzonders is wanneer je een kind in je hebt groeien. Daar ga je toch een zekere band al mee opbouwen. DUs wat dat betreft kan ik het me wel voorstellen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vroeg me oprecht af waarom je een kind van 26 weken in vredesnaam in leven wil houden in een couveuse. Maar dat werd van tafel geveegd met "het is een kind, de ouders houden ervan"
Verschil: je was met je zus.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steenkolenfrans. Mijn eerste avond met mijn zus daar bij een pizzeria.
"Bonsoir!. Je voudrais... eh... die- eh- cette" *aanwijst* eh... un. oui un de die et ...eh... un cette." (hij begreep me) "Ja! eh oui!"
"Dan hebben we voor niks seks gehad."quote:Op woensdag 9 september 2009 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou dat is anders toch best een goed argument lijkt me. Beter dan dat je zou zeggen "Het staat zo leuk om achter een kinderwagen te lopen".
Mijn hotel ligt tussen le Marais en Bastille in. Dus ik zou dat best wel kunnen lopen ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee. Als het niet klikt, dan ga je naar het Marais en je bent geen seconde zonder aandacht..
Dat is ook een sexy franse zanger met een rauwe stemquote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ene heeeeel klein rollend speelgoed wolfje gekocht omdat ik hem altijd Garou noem
Niet toevallig een Pizza a la escargots?quote:
Sta je daar, is het een ontzettende, steeds maar doorratelende, alleen maar shoppen kunnende, heupwiegende, welhaast theatraal zijnde, met een bepaalde air over zich hebbende wappernicht te zijn!quote:Op woensdag 9 september 2009 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verschil: je was met je zus.
Ik ga never nooit alleen uit eten
Dus het moet maar gvd gewoon klikken!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |