gosh stop me i'm crying from laughterquote:Op woensdag 9 september 2009 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die vind het ook leuk lijkt me anders gaf ze geen spaans
vroeggeboortes (en zeker ZO vroeg) krijgen later zo veel problemen (de moeder in kwestie moet het kind uit huis laten plaatsen omdat het zo veel gedrags- en ontwikkelingsproblemen heeft opgelopen)... natuurlijk kunnen moeders daar niet helder over nadenken, maar tering, 26 weken... Dat is TWEE WEKEN langer dan de grens van legale abortus, kun je het je voorstellen?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
vroeger snaopte ik dat ook niet.
waarom zou je jezelf zoveel ellende op de hals willen halen.
maar nu ben ik oom.. nu heb ik sara..
Sara was ook te vroeg geboren, moest een bloedtransfussie blahblahblah..
nu ben ik blij dat ze dat gedaan hebben!
Moeder liefde is sterk.. sterker dan wat ik voel zelfs!
dus ik kan het me wel voorstellen.
wat ik me niet voor kan stellen zijn al die moeders die hun kinderen aan hun lot over laten!
neem dan gewoon geen kinderen denk ik dan, als je zon hekel hebt aan opvoeden.
tomasso. Feyenoordfan kwam hier vroeger wel eensquote:Op woensdag 9 september 2009 22:29 schreef SCH het volgende:
Iemand naar Oranje gekeken of ben ik de enige voetbalnicht?
En daar kan ik me best iets bij voorstellen, maar ik vind ook wel dat je als arts dan moet zeggen "ja sorry, dit is te jong, dat doen we niet, dat is niet verantwoord". Het lichaam stoot de vrucht niet voor niets af, wel?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo werkt liefde volgens mij. Dat is niet altijd logisch, of beredeneerd of bedacht.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
gosh stop me i'm crying from laughter
of het een leuke leraar/es is doofus
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze aaridg, al mijn leraren zijn wel aardig/leuk behalve die van economie
Er zijn veeeeeeel redenen waarom er een vroeggeboorte plaats vind he. Niet alleen doordat het lichaam het afstoot.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
En daar kan ik me best iets bij voorstellen, maar ik vind ook wel dat je als arts dan moet zeggen "ja sorry, dit is te jong, dat doen we niet, dat is niet verantwoord". Het lichaam stoot de vrucht niet voor niets af, wel?
Misschien wel. Misschien door factoren die niets met het kindje zelf te maken hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
En daar kan ik me best iets bij voorstellen, maar ik vind ook wel dat je als arts dan moet zeggen "ja sorry, dit is te jong, dat doen we niet, dat is niet verantwoord". Het lichaam stoot de vrucht niet voor niets af, wel?
no today was a good dayquote:Op woensdag 9 september 2009 23:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en nog advances gehad van mr humphries?
ik denk dat je als moeder alles zal doen..quote:Op woensdag 9 september 2009 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
vroeggeboortes (en zeker ZO vroeg) krijgen later zo veel problemen (de moeder in kwestie moet het kind uit huis laten plaatsen omdat het zo veel gedrags- en ontwikkelingsproblemen heeft opgelopen)... natuurlijk kunnen moeders daar niet helder over nadenken, maar tering, 26 weken... Dat is TWEE WEKEN langer dan de grens van legale abortus, kun je het je voorstellen?
twee nederlanders in de winkel waren me luid en duidelijk aan het becomplimenteren denkende niemand verstaat het.quote:
Maar ja, dat had je dan ook weer niet geweten... Van je nichtje, bedoel ik.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien wel. Misschien door factoren die niets met het kindje zelf te maken hebben.
Mijn nichtje is bijvoorbeeld ook echt heel erg prematuur geboren, en als je ziet wat voor meid dat nu is, dan zou het echt heel erg zwaar zonde zijn als ze haar toen in de afvalbak gegooid hadden.
Als het leeft vind ik dat je een poging moet wagen. Als je al zo ver bent dat het kind leeft dan heeft het ook het recht op alle hulp die het kan krijgen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
twee nederlanders in de winkel waren me luid en duidelijk aan het becomplimenteren denkende niemand verstaat het.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:57 schreef Keukenkast het volgende:
En je neemt mijn films mee om bij haar thuis te zien
Je doucht voordat je gaat
Je doucht voordat je gaat
*grijpt naar de drank*quote:Op woensdag 9 september 2009 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar ja, dat had je dan ook weer niet geweten... Van je nichtje, bedoel ik.
Ik denk dat mijn milde afkeer voor het idee zelf vooral afstamt van mijn afkeer voor het grenzeloze egoisme van ouders. En dat elk leven maar heilig moet zijn. De moeder in kwestie zei zelf dat door het relatief hoge aantal vroeggeboortes van de laatste jaren het aantal afwijkingen zoals ADHD en PDD NOS ook zijn gestegen. Ik ga er maar vanuit dat ze gelijk heeft. En dan kun je je wel gaan afvragen wat je nu eigenlijk "redt" met zo'n couveuse. Een leven lang problemen en een aanslag op de zorg?
Er kan zo veel gebeuren in een mensenleven. Iemand kan gelukkig sterven op z'n 21e, iemand kan ongelukkig 93 jaar worden. Iemand kan een genie worden die een medicijn bedenkt tegen AIDS, of een massamoordenaar. Je kunt niet op voorhand voorspellen wat voor leven iemand krijgt. Iemand kan te vroeg geboren - en een gelukkig lang leven leiden, of niet. Iemand kan keurig op tijd geboren worden, en op z'n 17e zelfmoord plegen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar ja, dat had je dan ook weer niet geweten... Van je nichtje, bedoel ik.
Ik denk dat mijn milde afkeer voor het idee zelf vooral afstamt van mijn afkeer voor het grenzeloze egoisme van ouders. En dat elk leven maar heilig moet zijn. De moeder in kwestie zei zelf dat door het relatief hoge aantal vroeggeboortes van de laatste jaren het aantal afwijkingen zoals ADHD en PDD NOS ook zijn gestegen. Ik ga er maar vanuit dat ze gelijk heeft. En dan kun je je wel gaan afvragen wat je nu eigenlijk "redt" met zo'n couveuse. Een leven lang problemen en een aanslag op de zorg?
Jij bent een en al probleem, dat had je zelf al vastgesteld een paar pagina's terugquote:Op donderdag 10 september 2009 00:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
*grijpt naar de drank*
gelukkig heb ik maar 3 weken in de coufeuse gelegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |