quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:53 schreef iszinloos het volgende:
Het kan niemand schelen dat de chick van de pics van krentenbol 26 jaar is. Al 5 jaar getrouwd met een Amerikaanse militair en in NY woont.![]()
Oh en ze heet sandra Emi V.
aka emichiee lijkt op emich
Fok foboquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Omdat ze of hij alles dus bij elkaar heeft gelogen en de persoon van het profiel krentenbol er waarschijnlijk heel anders uit ziet.![]()
En voor een mod is dat best kwalijk .
Conclusie:quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:30 schreef iszinloos het volgende:
Even wat info bijelkaar.
[ afbeelding ]
myspace
flickr
fokfobo
lang haar site ding
Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
En wat wordt er in dit topic verwacht? Komen er nog meer nieuwtjes?
Oppervlakkig gelezen, maar staat niet veel meer in dan de posts boven je..quote:Op woensdag 9 september 2009 11:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niet zo snel he, Ik ben de andere delen nog aan 't lezen.
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Oppervlakkig gelezen, maar staat niet veel meer in dan de posts boven je..
TVP dan maarquote:Op woensdag 9 september 2009 11:39 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Dit wordt meer een reeks vol tvp's
Volkomen verdwenen, ik wacht met smart op een dramatische rentree, liefst met ontkenningquote:Op woensdag 9 september 2009 11:46 schreef Suusje-V het volgende:
Is Krent inmiddels al gesignaleerd?
Echt, waarom zou je je door zoiets laten wegjagen?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volkomen verdwenen, ik wacht met smart op een dramatische rentree, liefst met ontkenning
Omdat zijn/haar geloofwaardigheid nu compleet weg is? Er is echt geen user die Krentenbol nu nog serieus neemt hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Echt, waarom zou je je door zoiets laten wegjagen?Iedereen liegt op internet, gewoon toegeven en een dikke vinger naar de huilies...
Mensen zijn vaak gevoelig wat anderen over hun denken, dus het zou me niks verbazen als KB wegblijft. Verzonnen identiteit of nietquote:Op woensdag 9 september 2009 11:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Echt, waarom zou je je door zoiets laten wegjagen?Iedereen liegt op internet, gewoon toegeven en een dikke vinger naar de huilies...
Dit dusquote:Op woensdag 9 september 2009 12:07 schreef Fascination het volgende:
Valt me trouwens wel tegen van Krentenbol. dat ze niet even reageert op alle commotie. Slap.
quote:
Inderdaad. Al was het maar een 'Had ik jullie allemaal even mooi tukquote:Op woensdag 9 september 2009 12:07 schreef Fascination het volgende:
Hopelijk komen er nu minder nerds die zich gaan voordoen als vrouw.![]()
Valt me trouwens wel tegen van Krentenbol. dat ze niet even reageert op alle commotie. Slap.
Ja laten we bij HuHu beginnenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:07 schreef Fascination het volgende:
Hopelijk komen er nu minder nerds die zich gaan voordoen als vrouw.![]()
Ik geloof dan ook niet dat het een kloon is. Eerder iemand die zichzelf niet wilde openbaren en zich 'dus' maar als dat meisje van die foto's voordeed.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Inderdaad. Al was het maar een 'Had ik jullie allemaal even mooi tuk![]()
![]()
!!!' Maar dit duidt er des te meer op dat het voor die persoon waarschijnlijk veel meer dan gewoon een profieltje was.
Ja dat bedoel ik dus met veel meer dan een profieltje, ze/hij wilde zich waarschijnlijk echt die identiteit aanmeten.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook niet dat het een kloon is. Eerder iemand die zichzelf niet wilde openbaren en zich 'dus' maar als dat meisje van die foto's voordeed.
Het is óf Emimich óf een willekeurig dik en lelijk wijf.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook niet dat het een kloon is. Eerder iemand die zichzelf niet wilde openbaren en zich 'dus' maar als dat meisje van die foto's voordeed.
Voor de rest wordt dat topic, zoals bijna elk FB-topic, overgenomen door de oeverloze, misplaatste, niets-toevoegende posts van Lamon en de reacties daarop.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:26 schreef iteejer het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om?
Inet is een rollenspel anyway, iedereen presenteert er zichzelf op selectieve wijze. Naarmate je er langer op zit en meer mensen je kennen wordt dat minder. Maar dan nog.
Ik heb verder geen klonen. Op ééntje na, 6 jaar terug gemaakt met een speciaal doel, die bestaat nog wel al is dat password ook naar de kloten bedenk ik me nuMaar aangezien ik daar toch niets meer mee doe is dat zo erg niet.
Als je anonimiteit op internet weg gaat halen sloop je het laatste gebiedje waar je nog enigszins vrij kan zijn. Wij zullen nooit aan dingen als identiteit-verificatie gaan doen.
Sommige mensen stoppen allerlei aspecten van zichzelf in verschilende klonen, en gaan daarmee experimenteren. Een totaal nieuwe manier van zelfanalyse, van contact leggen met je omgeving, van zelfdefiniering.
Jij houdt van sociologie zeg je - dan moet het verband tussen techniek en zelfbeeld je niet ontgaan zijn. Ten tijden van Freud was het overdrukmodel figerend - het ES, en de stoomketel van een stoommachine zijn verschillende uitwerkingen van dat idee.
Nu is het netwerkdenken de trend. Je bent je rol in een netwerk. Zit je in meerdere netwerken, heb je dus ook meerdere rollen en identiteiten. In je werk kan je anders zijn dan in de kroeg, of op inet.
En nu kun je binnen een netwerk meerdere rollen spelen, en meerdere (deel)identiteiten aannemen. Een logisch gevolg van het feit dat de mogelijkheid er nu is.
Het is dus een kloon.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:40 schreef Aestivate het volgende:
Een analyse van iteejer over de kwestie:
[..]
Hoezo? Vind dat niet echt blijken uit Iteejer z'n verhaal.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is dus een kloon. [ afbeelding ]
Waarschijnlijk weet 'de crew' niet meer dan ons en kunnen ze, behalve een pm naar KB's ongetwijfeld overvolle pmbox of een mailtje, weinig doen. En na een paar dagen niets gehoord te hebben een nieuw PUB-mod zoeken.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo? Vind dat niet echt blijken uit Iteejer z'n verhaal.
Leuk verhaal hoor, maar weer typisch FOK!, hoop geblaat maar wat word er nu eigenlijk over Krentenbol. en wat FOK! nu gaat doen gezegd?
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo? Vind dat niet echt blijken uit Iteejer z'n verhaal.
Leuk verhaal hoor, maar weer typisch FOK!, hoop geblaat maar wat word er nu eigenlijk over Krentenbol. en wat FOK! nu gaat doen gezegd?
quote:En nu kun je binnen een netwerk meerdere rollen spelen, en meerdere (deel)identiteiten aannemen.
En maagd. En lelijk!quote:Op woensdag 9 september 2009 12:47 schreef Fascination het volgende:
Als ik Krentenbol's posts terug lees en denk aan het gedrag dat ze uitte ben ik er vrij zeker van dat het een man is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |