Het was een ludieke grap van de crew van FOK!.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Als de FA's en dergelijke die weten wie er achter zat dit stil houden krijgt FOK! echt geen betere reputatie.
Gast....quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Als de FA's en dergelijke die weten wie er achter zat dit stil houden krijgt FOK! echt geen betere reputatie.
En wat heeft krentenbol. dan precies fout gedaan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Niets, maar als FOK! graag wil dat mensen massaal fake profielen aan gaan maken en dergelijke moeten ze vooral niet inhoudelijk reageren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
En wat heeft krentenbol. dan precies fout gedaan?
Precies, niets. Dus is het ook niet nodig te openbaren wie het is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Niets, maar als FOK! graag wil dat mensen massaal fake profielen aan gaan maken en dergelijke moeten ze vooral niet inhoudelijk reageren.En andere (wel serieuse) mensen hebben dan minder zin om nog normaal te reageren op dit forum.
Oh nee, denk je dat mensen kloons gaan aanmaken?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Niets, maar als FOK! graag wil dat mensen massaal fake profielen aan gaan maken en dergelijke moeten ze vooral niet inhoudelijk reageren.En andere (wel serieuse) mensen hebben dan minder zin om nog normaal te reageren op dit forum.
Dus jij vindt het wel een leuke gedachte dat je over een tijd niet weet tegen wie je nou zit te lullen en of het wel een "echt" persoon is? Lees mijn post trouwens nog eens want je reactie sluit er niet echt op aan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Precies, niets. Dus is het ook niet nodig te openbaren wie het is.
Is dit je eerste keer op het internet ofzo? De helft van de tijd zit ik tegen een verzonnen identiteit aan te lullen, who gives a fuck?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dus jij vindt het wel een leuke gedachte dat je over een tijd niet weet tegen wie je nou zit te lullen en of het wel een "echt" persoon is? Lees mijn post trouwens nog eens want je reactie sluit er niet echt op aan.
Nogal duidelijk dat op FOK! veel klonen zitten maar het gaat er mij om dat je nu nog wel een duidelijke userbase hebt met personen. Nu moedigt FOK! het alsware aan om jezelf te verschuilen achter een fakeprofiel, door niet duidelijk te zijn dat dit een lamme actie was, en wie nou eigenlijk de nerd is die half FOK! een tijd voor lul heeft gezet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oh nee, denk je dat mensen kloons gaan aanmaken?
Dus jij weet dus zeker dat 50% van de FA's, admins, moderators en dergelijke fake is?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is dit je eerste keer op het internet ofzo? De helft van de tijd zit ik tegen een verzonnen identiteit aan te lullen, who gives a fuck?
Ik vind het wel grappig ja. Dat is het internet, héquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dus jij vindt het wel een leuke gedachte dat je over een tijd niet weet tegen wie je nou zit te lullen en of het wel een "echt" persoon is? Lees mijn post trouwens nog eens want je reactie sluit er niet echt op aan.
Ik wíst het. Daten?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ook fake.
Ik ben eigenlijk een onmeuning strakke chick van 17, en ik ben bloedjegeil
Niet een erg goede kloon, ik bedoel met zo'n naam geef je al een hoop weg.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ook fake.
Ik ben eigenlijk een onmeuning strakke chick van 17, en ik ben bloedjegeil
Het halve topic is al over je heen gevallen, maar ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:19 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik kan eigenlijk wel respect opbrengen hiervoor. Het is een kloon die succesvol was en zelfs mod geworden. Was het nou om zielige dingen te doen met mensen is het minder, maar dit is imo gewoon een ludieke actie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nogal duidelijk dat op FOK! veel klonen zitten maar het gaat er mij om dat je nu nog wel een duidelijke userbase hebt met personen. Nu moedigt FOK! het alsware aan om jezelf te verschuilen achter een fakeprofiel, door niet duidelijk te zijn dat dit een lamme actie was, en wie nou eigenlijk de nerd is die half FOK! een tijd voor lul heeft gezet.
Zolang het niet gebruikt wordt om mensen in de val te lokken ofzo, interesseert het me echt niets nee. De luchtige topics ga ik er gewoon standaard vanuit dat iedereen maar wat lult, en in de inhoudelijke topics tellen de argumenten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:05 schreef HenkieVdV het volgende:
Neem jou als voorbeeld. Ik ken je niet. Zou niet weten of je een vrouw of man bent, ga uit van een man trouwens. Je heet vast geen hephaitos, en het zal verder allemaal wel. Maar jij hebt er niet voor gekozen om als gebruikersnaam ChickiLiefiPoepoe te nemen, foto'ss van een random wijf erin te gooien en dergelijke. Dat gaat iets verder.
volgens mij ook checken hoe ver je kunt gaan, dat idee krijg ik nu tenminste gezien die opmerking die hij maakte in dat apeldoorntopicquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk wel respect opbrengen hiervoor. Het is een kloon die succesvol was en zelfs mod geworden. Was het nou om zielige dingen te doen met mensen is het minder, maar dit is imo gewoon een ludieke actie.
Klopt, 2.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:57 schreef Hyman het volgende:
IQM heeft in PUB ook wel eens gezegd dat ie een paar accounts in de top-30 van fok had
Damn, dan heb je toch serieus geen leven, dat je daar tijd voor hebtquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:57 schreef Hyman het volgende:
IQM heeft in PUB ook wel eens gezegd dat ie een paar accounts in de top-30 van fok had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |