Ja, echt een kwelling... elke dag weer de t&t pagina f5'en en dan steeds weer niks...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:47 schreef Dipkip het volgende:
Oh alors dat is wel héél erg stom zeg... Ik hoop dat ie morgen komt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:55 schreef Linnie20v het volgende:
Komt wel goed schatje!!
Update, de pailletlegging gaat terug....hij kriebelt te erg.
De bontmuts voor jongens gaat ook terug...de stof glanst te veel en vestig nu dus al mijn hoop op de mannenversie
Gefeliciteerd vast!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef -Peach het volgende:
Ik hoop dat mijn pakketje morgen komt want morgen ben ik jaarrriigggg
Ja, koude oren ken ik, ik doe altijd mijn sjaal heel hoog en ook voor mijn mond daartegenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:09 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, ik heb altijd zulke koude oren in de winterDan is die muts geweldig vooral s'morgens op de fiets enzo !!
Ben je wol gevoelig?? Die prik-kriebels krijg ik hier namelijk ook van
Tnxquote:
Nope.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:24 schreef alors het volgende:
Ben ik trouwens de enige met deze associatie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van die veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te dunne sprietjes van 14 misschien?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:27 schreef Enfermera het volgende:
Wat een lelijke jas vind ik dat zeg.Zou dat iemand mooi staan?
Oh die ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Van die veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te dunne sprietjes van 14 misschien?
Misschien ook niet.
Maar wacht! Er is meer! Als u nu besteld, krijgt u deze sjieke bontkraag ter waarde van 49,95 gratis bijgeleverd. Twee keer zoveel lelijkheid voor dezelfde prijs! Mis dit aanbod niet en bestel nu!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:08 schreef Linnie20v het volgende:
Oh, je hebt ook nog de versie MET bontkraagdubbel zo pauperig
[ afbeelding ]
Ja en wie had z'n wekker gezet voor de sale?quote:
Noujaaaaaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en wie had z'n wekker gezet voor de sale?
![]()
En mijn bestelling is nog maar een keer gesorteerd, hoe zal dat pak+inhoud er wel niet uitzien inmiddels....
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 22-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 25-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 26-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 26-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 27-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 27-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 28-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Hoop dat voor mij hetzelfde geldt. Mijn zending staat op manco en ik wil dit blousje echt heeeel graag. Hoop dat ie past! Oh en de paillettenlegging wacht ik ook nog op, maar eigenlijk weet ik nu al dat die teruggaat. Zoiets draag ik toch nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:39 schreef Liefste. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blouse is vandaag binnengekomen en is een blijvertje, nu de kriebelpaillettenlegging en een broek nog!
Same here...vind het maar raar dat de codes niet herkend worden....Hopelijk komtie toch vandaagquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:05 schreef marcusa het volgende:
bestelling is onderweg volgens H&M![]()
maar track&trace code wordt vooralsnog niet herkend..![]()
nog maar afwachten dan
Als hij de code nog niet kent komt hij niet vandaag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:32 schreef -Peach het volgende:
[..]
Same here...vind het maar raar dat de codes niet herkend worden....Hopelijk komtie toch vandaag
En tnx allemaal voor de felicitaties!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:40 schreef alors het volgende:
Jaa bij haar staat het heel erg leuk idd
[ afbeelding ]
Whaha, eindelijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:58 schreef alors het volgende:
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOGMOGMMOGOGMOMGOMGOMGMOGMGOMGMOGOM!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zending zit in afleverroute 28-08-2009
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Enfermera en Peach ook
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:49 schreef Dipkip het volgende:
Die jas is prachtig, alleen zitten er maar knopen op tot aan je navel en daaronder mag de koude herfstwind vrijelijk inwaaiendus heb ik hem terug gestuurd.
Bij mij zat m'n bestelling ook 4 dagen in Zwolle, vervolgens 2 dagen in Breda, toen heeft hij 3 dagen in een auto bij TNT gezeten (de hele tijd aanwezig gescant en niet aangebodenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, echt een kwelling... elke dag weer de t&t pagina f5'en en dan steeds weer niks...
En ik heb ook allemaal dingen in mijn bestelling staan die ik waarschijnlijk wel weg kan doen als dingen van dit pakket goed zijn. Of nog even nieuwe dingen/andere maten met korting erbij doen. En ik wil zo graag in mijn nieuwe kleertjes naar school, nu het qua weer nog even kan...
welke felblauwe skinny bedoel je? pics?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:11 schreef alors het volgende:
ik had die felblauwe mw skinny bemachtigd, wat een gruwlijk vette broek![]()
De pailletlegging vind ik supermooi, maar hij komt minstens 5 cm boven mn enkel uit... Als er een andere legging onder valt dat niet echt op gelukkig. De kinderlegging met ritsen zit ook goed.
Ik heb volgens mij nog iets extra's gekregen. Een heel lelijk vormloos shirt, maat 170, zwart, had ik niet besteld, maar stond ook niet op de lijst, en verder is de bestelling correct![]()
Oeh dit gaat me geld kosten, de jas is ook goed in deze maat, één kanten top gaat sowieso terug, die was echt heel groot. Ik had maar een M besteld omdat ik dacht dat de stof niet rekbaar zou zijn. Maar dat is wel het geval dus
De rest past eigenlijk allemaal
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:19 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
welke felblauwe skinny bedoel je? pics?
Kriebel is niet het goede woord, het is minder comfortabel, maarja als je er wat onder doet, merk je er niets van...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:26 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, hij kriebelt niet dus?Hij kwam mij ook al vrij hoog, hoewel ik maar 1.71 ben.
9,90quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef Linnie20v het volgende:
Mooie broek!! Voor hoeveel heb je hem bemachtigd?
Ik vind deze foute jurk zo leuk....
En hij wordt steeds goedkoperhalp!
[ afbeelding ]
Kwaliteit is mooi, net als dat koraalrode broekje. Iets dikker dan normale h&m broeken, fijn elastisch en zit echt als gegotenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:14 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, geen idee![]()
Dat is geen geld zeggoed gedaan haha, merk je ook dat de kwaliteit anders is? Ik heb nog nooit iets van een designer gekocht via de H&M...
![]()
@ Goodbye, ik zou wel uitkijken voor als er dingen uitverkocht raken....je zou ook gewoon kunnen bestellen nu...volgens mij is de kans nihil dat ze die meteen in behandeling nemen![]()
Die code gaat per datum, als je bv vandaag de code een keer invoert geld ie op alles producten die je die dag besteld, maar als je er morgen wat bijgooid pakt ie em niet, moet je em gewoon weer even invoeren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:16 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, daar heb je wel gelijk in ja. En een paar dingen móet ik gewoonweg hebben, dus die zal ik alvast bestellenThanks voor de tip!
Oh wacht, die code blijft wel geldig over het hele pakket dan toch? Als ik zondag nog meer dingen er bij bestel?![]()
En dat is geen probleem? Dat ik 'm twee keer gebruik?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Die code gaat per datum, als je bv vandaag de code een keer invoert geld ie op alles producten die je die dag besteld, maar als je er morgen wat bijgooid pakt ie em niet, moet je em gewoon weer even invoeren.
Ja die idiote bezuiniging op knopen en ritsen slaat echt nergens op. Vooral bij een winterjas wil je toch dat dat ding winddicht is! Heb dit bij 2 andere H&M jassen gehad. Blijkbaar zijn die lange modellen allemaal zo?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:43 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
Sowieso moet H&M eens wat meer ritsen in hun jassen bouwen
niemandquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:24 schreef poolie het volgende:
haaaai!
ik heb een vraagje voor jullie mede-trouwe H&M'ers.
ik heb laatst 2 broeken van beide 17,95 besteld.
met ¤15-, korting erop. het totaal kwam uit op; 25,80.
nu wil ik hier 1 broek van terug sturen, maar heb geen idee wat ik nu
moet betalen als ik die broek terugstuur.
kan iemand mij helpen uitrekenen?
alvast bedaaaankt!
bedankt voor je reactie!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee joh, ik zou ze emailen?
Tja dan is het denk ik maar net hoeveel risico je wil nemen. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze het niet opmerken als je (bijna) gratis producten regelt zeg maar... Maar ja misschien merken ze het ook wel niet op. Ik denk dat je officieel (als je die codes echt had gehad) ze wel had mogen combineren maar dat dan wel het minimale bestelbedrag van 20 euro geldt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:08 schreef poolie het volgende:
bedankt voor je reactie!
maar k ben bang dat ze dan om die kortingscodes gaan zeikenn..
dus iemand nog een idee van wat ik zou moeten betalen?
Dat had ik ook in het begin! Heb toen gemailt en nou krijg ik gewoon de nieuwsbrievenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:41 schreef Debsterr het volgende:
Ik mail de H&M dat ik nooit nieuwsbrieven etc. krijg.
Reactie: dan moet je je aanmelden op de website. Dus ik: ik sta al aangemeld.
Reactie: Dan krijg je vanzelf wel iets. Ik: ik sta al sinds ik klant ben aangemeld en ik heb nog nooit wat ontvangen.
Serieus, het wordt er weer op afgeschoven dat je jezelf maar aan moet melden, ze kijken niets voor je na en beloven van alles maar dat maken ze toch niet waar.
Ik heb een zus die dat expres doet. Dat is pas irritant!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:32 schreef Chanty87 het volgende:
KUT. Hoor ik net dat m'n zus waarschijnlijk dezelfde jas heeft besteld
Jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:25 schreef Linnie20v het volgende:
@ Chanty, ook dezelfde kleur? Want anders valt het nog mee
Het is dat mijn zus op zichzelf woont... Maar ze heeft wel vaker "toevallig" dezelfde tops besteld (in dezelfde kleuren ook) ondanks dat ze wist dat ik ze al had. We moesten uiteindelijk de letter van onze voornaam op het label schrijvenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:32 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik heb een zus die dat expres doet. Dat is pas irritant!
Ja ik ook niet en het is suede. Verlepgevoelig dus. Ook op de hak zit suede. Paar keer autorijden en die schoenen zien er al niet uit. Nog ff in een plasje staan en het is gedaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:36 schreef Kleintje19 het volgende:
deze vind ik ook mooi:
[ afbeelding ]
maareh, ik ga geen 60 euro aan h&m schoenen betalen, dan leg ik er 40 euro bij en ga ik wel naar river island
daarom.. maar zoek wel zo'n soort modelquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:03 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja ik ook niet en het is suede. Verlepgevoelig dus. Ook op de hak zit suede. Paar keer autorijden en die schoenen zien er al niet uit. Nog ff in een plasje staan en het is gedaan.
En toch blijft suede geil!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
daarom.. maar zoek wel zo'n soort model
[ afbeelding ]
vind het zo mooi maar gaat volgens mij vreselijk snel naar de kl*te en heeft veel verzorging nodig.
[ afbeelding ]
zonder suede..
Oeh die is leuk zeg.quote:
Dames > Nieuw > pag 4, rechtsbovenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh die is leuk zeg.Maar ik zie hem nergens staan, is die alweer uitverkocht ofzo?
![]()
leuke dingen hebben ze weer!
Ik had alleen gekeken bij gilets en daar zag ik hem niet staan, maar bij nieuw staat hij inderdaad wel, thnx!quote:
je moet heel vaak laat alles zien klikkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh die is leuk zeg.Maar ik zie hem nergens staan, is die alweer uitverkocht ofzo?
![]()
Niet alles. Een deel kan soms te vinden zijn, maar een totaal ander deel dan weer niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:21 schreef Bobooo het volgende:
Misschien al eens gevraagd, maar: Kan je alles wat je online kunt kopen ook gewoon in de winkel vinden?
Dames -> nieuwquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
![]()
Op welke datum is ie in behandeling genomen dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:43 schreef myrkur het volgende:
heb mijn pakje nog steeeeds niet ontvangen..![]()
31.07.2009quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Op welke datum is ie in behandeling genomen dan?
Nee, dat kan niet, maar je kan wel het hele pakket retour sturen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:55 schreef marcusa het volgende:
tot op welk moment kan je een bestelling nog annuleren..
ik heb dus
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 29-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
maar ik zou het graag willen annuleren kan dat nog, zo ja, hoe?
Ja als er retour staat is het retour jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:58 schreef myrkur het volgende:
31.07.2009
Zending gesorteerd in sorteercentrum 04-08-2009
had ze nog gemaild waar het bleef een paar weken geleden, toen kreeg ik als antwoord dat het wat langer kon duren ivm vakantiedrukte bij tnt.![]()
volgens mij is het gewoon retour gestuurd want er staat retour 07-08-2009. achja. dan niettt!
Yep. 3 dagen manco hieroquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:08 schreef Dipkip het volgende:
Na het in behandeling nemen na 4 dagen manco... H&M is weer de oude geloof ik?
Wel toch? Gister waren er nog maar 2 modellen spijkerbroeken in de Sale, en nu weer meerdere pagina's. Of bedoel je compleet nieuwe kleren (niet dingen die teruggebracht zijn en dus weer beschikbaar)?quote:
Nou er waren 2 pagina tops, en zondag ook al.... vanmorgen is iig niets aangevuld, en het lijkt me ook sterk dat alles alweer zo snel op. Is het namelijk nooit.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wel toch? Gister waren er nog maar 2 modellen spijkerbroeken in de Sale, en nu weer meerdere pagina's. Of bedoel je compleet nieuwe kleren (niet dingen die teruggebracht zijn en dus weer beschikbaar)?
H&M, als je verder niets heb toegevoegd aan je winkelmandje (hoeft niet eens altijd)quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:07 schreef SnowCockroach het volgende:
Bij 'helaas te laat; nieuwe levering: blabla', doe ik dan iets fout of de h&m?
bij de h&m moet je nooit rekenen opquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
:d met die korting heb ik weer veel te veel besteld! Nu hopen dat het voor vrijdag binnen is dan kan het mee naar frankrijk
Dat kun je wel op je buik schrijven wat betreft H&M.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
:d met die korting heb ik weer veel te veel besteld! Nu hopen dat het voor vrijdag binnen is dan kan het mee naar frankrijk
Ik heb normaal W29L30, maar ik kwam nog niet eens in een w32 van de H&M.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:13 schreef Bobooo het volgende:
Even een vraag m.b.t. broeken van de h&m.
Het is het handigst als je die eerst een keer in de winkel past? of niet?
Is het anders zo dat als je altijd maat 38 hebt van andere dingen, dat je dat van broeken ook hebt en als je hem meer baggy wilt dat je 40 moet nemen of zit hier een groot verschil in?
dan kan je duimen, maar zal je zien dat ze hem zaterdagsleveren, doen ze ook altijd bij mijquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
maar hij is al 3 dagen in behandeling en sinds gister manco!
Hahaha ja! Zo zit je maanden zonder, zo vliegen ze je om de oren!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:17 schreef Linnie20v het volgende:
Ze gooien je nu wel dood met kortingscodes van 25%denk dat ik nog maar een jas ga bestellen
Ik zou hem wel even passen, het verschilt bij mij per model welke maat ik moet hebben. Ik heb al 28/29/30/32 als passende maat gehadquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:13 schreef Bobooo het volgende:
Even een vraag m.b.t. broeken van de h&m.
Het is het handigst als je die eerst een keer in de winkel past? of niet?
Is het anders zo dat als je altijd maat 38 hebt van andere dingen, dat je dat van broeken ook hebt en als je hem meer baggy wilt dat je 40 moet nemen of zit hier een groot verschil in?
Hier ook helaasquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
maar hij is al 3 dagen in behandeling en sinds gister manco!
Ik zit al jaren zonder kortingscode, ik krijg ze gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:34 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Hahaha ja! Zo zit je maanden zonder, zo vliegen ze je om de oren!
In behandeling en manco betekent helemaal niet dat ze hem al hebben verzondenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
niet als hun hem blijkbaar al 2 dagen hebben verzonden maar tnt hem nog niet heeft.
Hij staat op de h&m site al 2 dagen op " je bestelling is onderweg"quote:Op woensdag 2 september 2009 10:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
In behandeling en manco betekent helemaal niet dat ze hem al hebben verzonden
Je zei eerder in behandelingquote:Op woensdag 2 september 2009 10:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hij staat op de h&m site al 2 dagen op " je bestelling is onderweg"
Op de tnt site op manco
Das bij mij nu al de 5e dagquote:Op woensdag 2 september 2009 10:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hij staat op de h&m site al 2 dagen op " je bestelling is onderweg"
Op de tnt site op manco
manco is niet verzonden hoor *zucht* pas als er staat gesorteerd dán gaat hij naar jou toe. maar goed, blijven duimen dus.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
niet als hun hem blijkbaar al 2 dagen hebben verzonden maar tnt hem nog niet heeft.
En zelfs dan kan het nog wel een paar extra dagen duren als ze hem elke morgen en avond nog een keer sorteren een paar dagen achterelkaarquote:Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
manco is niet verzonden hoor *zucht* pas als er staat gesorteerd dán gaat hij naar jou toe. maar goed, blijven duimen dus.
even ter informatie, manco kan wel 10 dagen duren![]()
ik ben in behandeling
Ja dat probeerde ik ook al uit te leggen....quote:Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef Kleintje19 het volgende:
manco is niet verzonden hoor *zucht* pas als er staat gesorteerd dán gaat hij naar jou toe.
Mailtje naar de klantenservice sturen. Ze zullen alles ontkennen en whoopla na die mail krijg je opeens weer wel van alles toegestuurd.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:52 schreef baniekje het volgende:
[..]
Ik zit al jaren zonder kortingscode, ik krijg ze gewoon niet meer.![]()
![]()
Ook geen catalogus trouwens...![]()
Is dat die met dat strikbandje?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:47 schreef Dipkip het volgende:
Nou, dat stelde niet zo veel voor, driekwart gaat terug. Helaas ook de schoenende hak was echt té erg. Ze zitten in de andere kleur in mn bestelling van half september dus die haal ik er maar ff uit.
Gehouden:
- dat nieuwe ondergoedsetje, zwart kant, BH + 2 van die halve string gevallen
- sportjack van 39,90 voor 9,90![]()
- 2 hemdjes voor sporten, niet te laag uitgesneden en strak genoeg dat je buik niet blootkomt als je ondersteboven yogaat
- zonnebril (tja, ik sloop ze vaak, dus vast een voor volgend jaar![]()
- slaap shirtje van organic cotton met die vogels er op
- zwarte blazer, had er niet veel van verwacht maar is een leuk ding en zit echt een goed model in en hij kan dicht ondanks boobs dus wat wil je nog meer
Totaal: 82,25 (van de 225 euro....)
Ze zeggen eerst dat je jezelf moet aanmelden daarvoor op de website (hoe klantvriendelijk om dat gelijk even te doen). En als je dan zegt dat je al aangemeld staat, zeggen ze dat je ook dingen ontvangt. End an zeg je dat je al jaren NIETS ontvangt en dan zeggen "vanaf nu wel". Waardeloos.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:45 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Mailtje naar de klantenservice sturen. Ze zullen alles ontkennen en whoopla na die mail krijg je opeens weer wel van alles toegestuurd.
quote:Geachte heer/mevrouw,
Vandaag heb ik mijn levering ontvangen, waar helaas 1 artikel ontbrak. Ik heb dit tevens op de retourbon aangegeven, maar wilde jullie graag direct op de hoogte stellen. Mijn gegevens:
Klantnummer 109441915
Artikel 25-9952 Shorts GRBLAU mt. 38
Tevens wil ik graag weten waarom ik nooit catalogi, e-mail of post krijg van H&M, ik heb dit wel aangevinkt staan in mijn profiel.
Met vriendelijke groet,
Debsterr
quote:Beste Debsterr
Bedankt voor je e-mail.
Wat vervelend voor je dat de levering niet correct is.
Retouneren duurt enkele weken bij H&M en het juiste artikel wordt dan gewoon weer thuisbezorgd.
We hebben je ook de nieuwe herfstcatalogus toegestuurd.
We wensen je veel kijk en bestelplezier en een fijn weekend.
We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
quote:Beste klantenservice,
Zoals in onderstaande e-mail vermeld is zou er een catalogus verstuurd zijn. Deze heb ik niet ontvangen. Facturen etc. van H&M worden wel geleverd, dus dat is niet het probleem. Ik zou graag e-mails en catalogi ontvangen.
Debsterr
quote:Beste Debsterr,
Bedankt voor je email.
Wij hebben de laatste catalogus nogmaals aan je verstuurt deze zul je binnenkort ontvangen.
Voor de newsletters c.q. mails kun je je op de H&M site voor aanmelden.
Wij hopen je bij deze voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
quote:Dat is 't nou juist, ik sta er al voor aangemeld. Ik hoor van wel meer mensen overigens dat ze selectief gemaild worden..
En dit valt me dus altijd op, ze doen nooit uit zichzelf iets proactiefs! Altijd maar wachten totdat er weer een reactie komt en dan ineens hebben ze iets aangepastquote:Beste Debsterr,
Bedankt voor je mailtje.
Er kan een fout in het systeem zijn geslopen, we hebben het aangepast.
Vanaf nu zul je wel e-mailtjes ontvangen.
Hopelijk hebben wij je hierover voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Is dat die met dat strikbandje?
TNT-dude net aan de deur met een pakketje dat niet voor mij was. Zijn excuus: ja ik kom hier altijd voor jou dus vandaar dat ik hier automatisch aanbelde!![]()
Maar eens proberen dan, ik wil ook nog wel eens (legale) kortingscodes!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:45 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Mailtje naar de klantenservice sturen. Ze zullen alles ontkennen en whoopla na die mail krijg je opeens weer wel van alles toegestuurd.
same! vakantiekracht hier kwam elke keer savonds rond 7 uur of zelfs half 9!! aankakken, en dan is hele familie thuis natuurlijkquote:Op woensdag 2 september 2009 16:57 schreef Dipkip het volgende:
Mijn pakket is nog steeds niet bezorgdvind dat toch wel matig dat de postbode tegenwoordig pas vaak in de loop van de avond aan komt kakken... Ik wil gepast hebben voor vriendje thuiskomt
![]()
[..]
Ja dat probeerde ik ook al uit te leggen....
Nee een uit de sale voor 24,90...quote:Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Is dat die met dat strikbandje?
Ja, dat is wat het bestellen bij H&M zo vervelend maakt. Maar goed, de kleren zijn goedkoop en leuk, dus we houden stug vol in de hoop dat ze ooit eens mensen met fatsoen en een IQ in dienst nemenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:59 schreef Enfermera het volgende:
@ Debsterr: jeez wat een gedoe met die klantenservice manGodgod... Ze snappen het ook totaal niet he als je iets zegt, en idd iets uit zichzelf doen
Beeeetttje jammer.
Werkt perfectquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:39 schreef Crientj het volgende:
Nieuwe kortingscode!
Code 8507 geeft op een bestelling uit de nieuwe catalogus of uit de webshop (behalve sale) 25% korting op één artikel. =]
Geldig tot 13/09. Is ook geldig voor de spulletjes uit de Home collectie.
QFTquote:Op donderdag 3 september 2009 11:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat is wat het bestellen bij H&M zo vervelend maakt. Maar goed, de kleren zijn goedkoop en leuk, dus we houden stug vol in de hoop dat ze ooit eens mensen met fatsoen en een IQ in dienst nemen.
Nee, dan is de binnenlengte 87 cm. in maat 33". Kleiner is korter en groter is langer.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:16 schreef richbitch het volgende:
Bij sommige broeken staat maar één maat, dit is dan taille.. maar wat is dan de binnenlengte?
Beschrijving: Fit Sliq, slim fit. 5-pocketmodel met smalle pijp en lage taille. Knoopgulp. Kruishoogte voor 25,5 cm en binnenbeenlengte 87 cm in mt 33".
Dus dan is de binnenlengte altijd 87cm?
Die mannenwinkel is trouwens niet erg groot, hoor. Dus vraag me af of je eigenlijk erg veel mist,quote:Op woensdag 2 september 2009 10:18 schreef w8jij17 het volgende:
Ik koop dus voortaan ook al mijn kleren bij de H&M. De enige winkel die tenminste werk maakt van organisch katoen. Alleen wel frustrerend dat ze er geen aparte hoek voor maken; moet je alle rekken langs op zoek naar een organic cotton label.
En dan zit de enige mannenwinkel in Groningen
Ik heb taille 31"; hopen dat die lang genoeg is. M'n tommy (31/34) heeft binnenb.lengte 84.. wordt krap dus..quote:Op donderdag 3 september 2009 16:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, dan is de binnenlengte 87 cm. in maat 33". Kleiner is korter en groter is langer.
Ik had het opgeslagen een tijdje geleden, maar meestal heeft de H&M online toch zo'n jeans guide? Daar kan je precies zien welke jeans ze hebben, hoe ze vallen etc.. *zoekt* Ah! Gevondennn --> http://shop.hm.com/nl/campaign?campaign=755_DENIMquote:Op donderdag 3 september 2009 18:00 schreef 2Girls1Cup het volgende:
Een vraagje voor H&M experts hier.
Ik vraag me altijd af wat nou de verschillen zijn van die broek benamingen voor de maten van het middel.
Waist Low: lijkt me logisch
Loose Fit: idem
Waist Fitted: geen idee?
Regular Fitted: zal wel normaal zijn?
Zie hier bijv: http://shop.hm.com/nl/campaign755jeanssubstart?category=M
ik ga het lekker toch zeggen: "ik zei het je toch"quote:Op donderdag 3 september 2009 19:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
En inderdaad, hij komt op zaterdag terwijl ik vrijdag naar Frankrijk ga, kei flauw!
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik ga het lekker toch zeggen: "ik zei het je toch"
Was die voor half september?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:18 schreef alors het volgende:
wtf zomaar opeens mn pakketje in behandeling
ja, alleen er mist weer eens wat uit. even kijk of ik kan berekenen watquote:
Whoo! Dan zou die van mij er ook vandaag uit moeten, vind ik..quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:03 schreef alors het volgende:
[..]
ja, alleen er mist weer eens wat uit. even kijk of ik kan berekenen wat
nee, pas als het daar weg is, wordt je bestelling in behandeling genomen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:40 schreef richbitch het volgende:
Het staat onder Nog niet geleverde artikelen dus zal nog wel niet verstuurd zijn
Jup! Ik vind 'm wel stoer, en best ruim!quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:44 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
die?
Ik heb er al een halfjaar zulk iets, maar dan met langer handvat en langere franjes en donkerbruin, maar die is niet zo superstevig dat ik mijn veel te dikke schoolboeken erin durf te doen
pics van die jas!quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:42 schreef electronique het volgende:
mn nepbontjas is binnen, en mn jeaaans
Was ook op half sept gezet maar ben nu manco in Zwolle. Je kan nergens vanuit gaan met de H&M!quote:Op zondag 6 september 2009 12:46 schreef Dipkip het volgende:
Mijn bestelling is nog steeds niet in behandeling genomen maar staat nog wel op half septemberzal wel doorgeschoven worden lijkt me....
Ja, heb 'm in het grijs en het groenquote:Op zondag 6 september 2009 15:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
heeft iemand deze broek?
ben van plan hem te bestellen, ja toch maar bestellen
hij lijkt me zo heerlijk zitten he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi zo, dan ga ik hem ook bestellenquote:Op zondag 6 september 2009 15:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, heb 'm in het grijs en het groenheeeeerlijke huis-broeken!!!
![]()
ik heb geen idee, ik dacht dat het voor 1 dag was...quote:Op zondag 6 september 2009 15:10 schreef alors het volgende:
Mooi die broek hoor, staat je super!
Weet iemand hoelang die 10 euro korting actie nog gaat duren? Ik kan het nergens vinden...
Ik heb deze in het oud-roze gekocht,quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:10 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet haar bh overduidelijk, maar toch is deze stof slechts 'licht transparant' aldus h&m
Dat wel, maar idd ergquote:Op zondag 6 september 2009 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
Heb 'm gister ook gezien, in het zwart, is toch echt kei transparant hoor
Maar hij is wel
leuk leuk leukquote:Op zondag 6 september 2009 14:19 schreef Puckzzz het volgende:
Nou daar gaan we dan
Jeans: (gisteren was het op alle jeans ¤10,= korting) en een paar vakantiekilo's
![]()
[ afbeelding ]
Petrol basic shirt:
[ afbeelding ]
Lekker zacht grijs mohair vestje
[ afbeelding ]
Zwarte vleermuistrui met een uitwaaierend patroontje erin:
[ afbeelding ]
Gestreept vleermuis sweater:
[ afbeelding ]
en dit komt niet van de H&M maar van Sting, legging van Wonder Woman, riem is een oudje van mezelf:
[ afbeelding ]
het is 1 en al BBQ en bier geweest deze zomerquote:
thanks, ik ga begin van deze week nog wel even checken dan. Ik zag bij Divided zo'n gebleekte hangen, maar het was zo druk, dus ik had al geen zin meer.quote:Op zondag 6 september 2009 16:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
tot 9 september...
http://shop.hm.com/nl/campaign?campaign=755_DENIM
ok ben benieuwd!quote:Op zondag 6 september 2009 18:42 schreef electronique het volgende:
[..]
zal ik vanavond of morgen even regelen
Veel tijd, beter bestel je gewoon via internet opnieuw en stuur je dit terug.quote:Op zondag 6 september 2009 20:23 schreef electronique het volgende:
hoeveel tijd gaat er ongeveer overheen als je iets terugstuurt voor een andere maat?
Daar had ik serieus nog niet aan gedachtquote:Op maandag 7 september 2009 12:13 schreef Linnie20v het volgende:
Dan koop je toch een paar oorbellen van 1.90![]()
tenminste dat zou ik doen als ik per se korting wil op een jas/ duurder item
je mag denk ik ook gewoon de volle mep betalen en het andere artikel inleveren.quote:Op maandag 7 september 2009 12:40 schreef morgane het volgende:
Wtf, als de jas dus toch niet goed is moet je dat shirt ook terugbrengen.
Haha dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen, zeker bij de grotere wordt er wel iemand opgeofferd om je op te wachten bij de ingangquote:Op maandag 7 september 2009 14:29 schreef Linnie20v het volgende:
Nou, had heel enthousiast het bestandje uitgeprint....worden ze met bosjes in de winkel gewoon weggegeven...
En het trieste van alles is dat ik met een ¤10 broeken korting de winkel verlietheb wel een mooie broek
Wauw nice!!!!quote:Op maandag 7 september 2009 14:48 schreef Linnie20v het volgende:
Nou, ik had maar even het zekere voor het onzekere genomen....Dit filiaal is niet zo groot namelijk.
Even een pic van de fabulous pants :
[ afbeelding ]![]()
Ok, thnx. Ik ga morgen even de h&m's checkenquote:Op maandag 7 september 2009 15:33 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors: Heb even gekeken en het is 66% katoen, en 30% polyester met dus 4% elastaan.
Ok, Divided zit in beide winkels welquote:Op maandag 7 september 2009 15:45 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb hem uit de divided winkel...dat is misschien al makkelijker zoeken
Niks, maar het is veranderd dus het kan ook 1,- zijn...quote:Op maandag 7 september 2009 21:56 schreef electronique het volgende:
als je alle artikelen uit een bestelling terugstuurt, watmoet je dan betalen?
??? de webshop?quote:Op maandag 7 september 2009 22:57 schreef alors het volgende:
Ik ga morgen mn wekker zetten, wedden dat ze niet gaan bijvullen of pas heel laat?
We hebben het over de webshop, de webshop vult normaal iedere weekdag bij.quote:Op maandag 7 september 2009 23:46 schreef richbitch het volgende:
Eerst gaat het over bijvullen? Wat de webshop? of Winkel?
Dan gokt iemand dat ze morgen gaan aanvullen maar waarom morgen...? Speciale datum/dag oid?
Zo uptodate..quote:Op maandag 7 september 2009 23:51 schreef Dipkip het volgende:
[..]
We hebben het over de webshop, de webshop vult normaal iedere weekdag bij.
Ik ook nietquote:
Hier ook,quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:23 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik ook nietEn het is al voor half september, en ik wacht al zo langgggg..
Niet gezien nee, wel de slangprintbroek, maar die viel tegen hoor... Leuk als ie in de sale 9 euro is, maar ik ga er niet de volle mep voor betalenquote:
Nee hoor, lief aangeboden, maar ik heb nog wel soortgelijke dingen. Ik spaar mn centjes wel voor nieuwe spulletjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |