Noujaaaaaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en wie had z'n wekker gezet voor de sale?
![]()
En mijn bestelling is nog maar een keer gesorteerd, hoe zal dat pak+inhoud er wel niet uitzien inmiddels....
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 22-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 25-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 26-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 26-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 27-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 27-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 28-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Hoop dat voor mij hetzelfde geldt. Mijn zending staat op manco en ik wil dit blousje echt heeeel graag. Hoop dat ie past! Oh en de paillettenlegging wacht ik ook nog op, maar eigenlijk weet ik nu al dat die teruggaat. Zoiets draag ik toch nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:39 schreef Liefste. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blouse is vandaag binnengekomen en is een blijvertje, nu de kriebelpaillettenlegging en een broek nog!
Same here...vind het maar raar dat de codes niet herkend worden....Hopelijk komtie toch vandaagquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:05 schreef marcusa het volgende:
bestelling is onderweg volgens H&M![]()
maar track&trace code wordt vooralsnog niet herkend..![]()
nog maar afwachten dan
Als hij de code nog niet kent komt hij niet vandaag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:32 schreef -Peach het volgende:
[..]
Same here...vind het maar raar dat de codes niet herkend worden....Hopelijk komtie toch vandaag
En tnx allemaal voor de felicitaties!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:40 schreef alors het volgende:
Jaa bij haar staat het heel erg leuk idd
[ afbeelding ]
Whaha, eindelijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:58 schreef alors het volgende:
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOGMOGMMOGOGMOMGOMGOMGMOGMGOMGMOGOM!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zending zit in afleverroute 28-08-2009
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Enfermera en Peach ook
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:49 schreef Dipkip het volgende:
Die jas is prachtig, alleen zitten er maar knopen op tot aan je navel en daaronder mag de koude herfstwind vrijelijk inwaaiendus heb ik hem terug gestuurd.
Bij mij zat m'n bestelling ook 4 dagen in Zwolle, vervolgens 2 dagen in Breda, toen heeft hij 3 dagen in een auto bij TNT gezeten (de hele tijd aanwezig gescant en niet aangebodenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, echt een kwelling... elke dag weer de t&t pagina f5'en en dan steeds weer niks...
En ik heb ook allemaal dingen in mijn bestelling staan die ik waarschijnlijk wel weg kan doen als dingen van dit pakket goed zijn. Of nog even nieuwe dingen/andere maten met korting erbij doen. En ik wil zo graag in mijn nieuwe kleertjes naar school, nu het qua weer nog even kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |