niemandquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:24 schreef poolie het volgende:
haaaai!
ik heb een vraagje voor jullie mede-trouwe H&M'ers.
ik heb laatst 2 broeken van beide 17,95 besteld.
met ¤15-, korting erop. het totaal kwam uit op; 25,80.
nu wil ik hier 1 broek van terug sturen, maar heb geen idee wat ik nu
moet betalen als ik die broek terugstuur.
kan iemand mij helpen uitrekenen?
alvast bedaaaankt!
bedankt voor je reactie!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee joh, ik zou ze emailen?
Tja dan is het denk ik maar net hoeveel risico je wil nemen. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze het niet opmerken als je (bijna) gratis producten regelt zeg maar... Maar ja misschien merken ze het ook wel niet op. Ik denk dat je officieel (als je die codes echt had gehad) ze wel had mogen combineren maar dat dan wel het minimale bestelbedrag van 20 euro geldt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:08 schreef poolie het volgende:
bedankt voor je reactie!
maar k ben bang dat ze dan om die kortingscodes gaan zeikenn..
dus iemand nog een idee van wat ik zou moeten betalen?
Dat had ik ook in het begin! Heb toen gemailt en nou krijg ik gewoon de nieuwsbrievenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:41 schreef Debsterr het volgende:
Ik mail de H&M dat ik nooit nieuwsbrieven etc. krijg.
Reactie: dan moet je je aanmelden op de website. Dus ik: ik sta al aangemeld.
Reactie: Dan krijg je vanzelf wel iets. Ik: ik sta al sinds ik klant ben aangemeld en ik heb nog nooit wat ontvangen.
Serieus, het wordt er weer op afgeschoven dat je jezelf maar aan moet melden, ze kijken niets voor je na en beloven van alles maar dat maken ze toch niet waar.
Ik heb een zus die dat expres doet. Dat is pas irritant!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:32 schreef Chanty87 het volgende:
KUT. Hoor ik net dat m'n zus waarschijnlijk dezelfde jas heeft besteld
Jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:25 schreef Linnie20v het volgende:
@ Chanty, ook dezelfde kleur? Want anders valt het nog mee
Het is dat mijn zus op zichzelf woont... Maar ze heeft wel vaker "toevallig" dezelfde tops besteld (in dezelfde kleuren ook) ondanks dat ze wist dat ik ze al had. We moesten uiteindelijk de letter van onze voornaam op het label schrijvenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:32 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik heb een zus die dat expres doet. Dat is pas irritant!
Ja ik ook niet en het is suede. Verlepgevoelig dus. Ook op de hak zit suede. Paar keer autorijden en die schoenen zien er al niet uit. Nog ff in een plasje staan en het is gedaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:36 schreef Kleintje19 het volgende:
deze vind ik ook mooi:
[ afbeelding ]
maareh, ik ga geen 60 euro aan h&m schoenen betalen, dan leg ik er 40 euro bij en ga ik wel naar river island
daarom.. maar zoek wel zo'n soort modelquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:03 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja ik ook niet en het is suede. Verlepgevoelig dus. Ook op de hak zit suede. Paar keer autorijden en die schoenen zien er al niet uit. Nog ff in een plasje staan en het is gedaan.
En toch blijft suede geil!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
daarom.. maar zoek wel zo'n soort model
[ afbeelding ]
vind het zo mooi maar gaat volgens mij vreselijk snel naar de kl*te en heeft veel verzorging nodig.
[ afbeelding ]
zonder suede..
Oeh die is leuk zeg.quote:
Dames > Nieuw > pag 4, rechtsbovenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh die is leuk zeg.Maar ik zie hem nergens staan, is die alweer uitverkocht ofzo?
![]()
leuke dingen hebben ze weer!
Ik had alleen gekeken bij gilets en daar zag ik hem niet staan, maar bij nieuw staat hij inderdaad wel, thnx!quote:
je moet heel vaak laat alles zien klikkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh die is leuk zeg.Maar ik zie hem nergens staan, is die alweer uitverkocht ofzo?
![]()
Niet alles. Een deel kan soms te vinden zijn, maar een totaal ander deel dan weer niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:21 schreef Bobooo het volgende:
Misschien al eens gevraagd, maar: Kan je alles wat je online kunt kopen ook gewoon in de winkel vinden?
Dames -> nieuwquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
![]()
Op welke datum is ie in behandeling genomen dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:43 schreef myrkur het volgende:
heb mijn pakje nog steeeeds niet ontvangen..![]()
31.07.2009quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Op welke datum is ie in behandeling genomen dan?
Nee, dat kan niet, maar je kan wel het hele pakket retour sturen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:55 schreef marcusa het volgende:
tot op welk moment kan je een bestelling nog annuleren..
ik heb dus
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 29-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
maar ik zou het graag willen annuleren kan dat nog, zo ja, hoe?
Ja als er retour staat is het retour jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:58 schreef myrkur het volgende:
31.07.2009
Zending gesorteerd in sorteercentrum 04-08-2009
had ze nog gemaild waar het bleef een paar weken geleden, toen kreeg ik als antwoord dat het wat langer kon duren ivm vakantiedrukte bij tnt.![]()
volgens mij is het gewoon retour gestuurd want er staat retour 07-08-2009. achja. dan niettt!
Yep. 3 dagen manco hieroquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:08 schreef Dipkip het volgende:
Na het in behandeling nemen na 4 dagen manco... H&M is weer de oude geloof ik?
Wel toch? Gister waren er nog maar 2 modellen spijkerbroeken in de Sale, en nu weer meerdere pagina's. Of bedoel je compleet nieuwe kleren (niet dingen die teruggebracht zijn en dus weer beschikbaar)?quote:
Nou er waren 2 pagina tops, en zondag ook al.... vanmorgen is iig niets aangevuld, en het lijkt me ook sterk dat alles alweer zo snel op. Is het namelijk nooit.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wel toch? Gister waren er nog maar 2 modellen spijkerbroeken in de Sale, en nu weer meerdere pagina's. Of bedoel je compleet nieuwe kleren (niet dingen die teruggebracht zijn en dus weer beschikbaar)?
H&M, als je verder niets heb toegevoegd aan je winkelmandje (hoeft niet eens altijd)quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:07 schreef SnowCockroach het volgende:
Bij 'helaas te laat; nieuwe levering: blabla', doe ik dan iets fout of de h&m?
bij de h&m moet je nooit rekenen opquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
:d met die korting heb ik weer veel te veel besteld! Nu hopen dat het voor vrijdag binnen is dan kan het mee naar frankrijk
Dat kun je wel op je buik schrijven wat betreft H&M.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
:d met die korting heb ik weer veel te veel besteld! Nu hopen dat het voor vrijdag binnen is dan kan het mee naar frankrijk
Ik heb normaal W29L30, maar ik kwam nog niet eens in een w32 van de H&M.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:13 schreef Bobooo het volgende:
Even een vraag m.b.t. broeken van de h&m.
Het is het handigst als je die eerst een keer in de winkel past? of niet?
Is het anders zo dat als je altijd maat 38 hebt van andere dingen, dat je dat van broeken ook hebt en als je hem meer baggy wilt dat je 40 moet nemen of zit hier een groot verschil in?
dan kan je duimen, maar zal je zien dat ze hem zaterdagsleveren, doen ze ook altijd bij mijquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
maar hij is al 3 dagen in behandeling en sinds gister manco!
Hahaha ja! Zo zit je maanden zonder, zo vliegen ze je om de oren!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:17 schreef Linnie20v het volgende:
Ze gooien je nu wel dood met kortingscodes van 25%denk dat ik nog maar een jas ga bestellen
Ik zou hem wel even passen, het verschilt bij mij per model welke maat ik moet hebben. Ik heb al 28/29/30/32 als passende maat gehadquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:13 schreef Bobooo het volgende:
Even een vraag m.b.t. broeken van de h&m.
Het is het handigst als je die eerst een keer in de winkel past? of niet?
Is het anders zo dat als je altijd maat 38 hebt van andere dingen, dat je dat van broeken ook hebt en als je hem meer baggy wilt dat je 40 moet nemen of zit hier een groot verschil in?
Hier ook helaasquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
maar hij is al 3 dagen in behandeling en sinds gister manco!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |