abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72232599
HET IS ER!

Maar hij ziet er echt verfrommeld uit, er zit een gat in en op de plaaten waar die witte touwen zitten is ie helemaal gaar..
know'm sayin?
word? word.
pi_72233008
Ja wat wil je ook als ie 18x door de sorteermachine is gegaan die posts van jou deden me denken aan een vriend van mij die ooit 8 rondjes achter elkaar op de rotonde reed
pi_72233059
Kut. Ik ben gezwicht voor de korting

(had ik al de zwarte komen ze nu pas met die taupe )

Grom. Weer een stap verder verwijderd van m'n MacBook.
pi_72233338
Die jas is prachtig, alleen zitten er maar knopen op tot aan je navel en daaronder mag de koude herfstwind vrijelijk inwaaien dus heb ik hem terug gestuurd.
pi_72233986
ik had die felblauwe mw skinny bemachtigd, wat een gruwlijk vette broek

De pailletlegging vind ik supermooi, maar hij komt minstens 5 cm boven mn enkel uit... Als er een andere legging onder valt dat niet echt op gelukkig. De kinderlegging met ritsen zit ook goed.
Ik heb volgens mij nog iets extra's gekregen. Een heel lelijk vormloos shirt, maat 170, zwart, had ik niet besteld, maar stond ook niet op de lijst, en verder is de bestelling correct

Oeh dit gaat me geld kosten, de jas is ook goed in deze maat, één kanten top gaat sowieso terug, die was echt heel groot. Ik had maar een M besteld omdat ik dacht dat de stof niet rekbaar zou zijn. Maar dat is wel het geval dus
De rest past eigenlijk allemaal
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:19:20 #56
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_72234243
Ohhhhhh, die jas!!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_72235336
Die jas is echt geweldig! Ik heb wel 3 jassen van de h&m!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_72235583
ik word er niet goed van
mn immitatiebondjas wordt telkens weer van eind augustus naar begin september, dan wer naar eind augustus en dan weer begin september
pi_72236730
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:49 schreef Dipkip het volgende:
Die jas is prachtig, alleen zitten er maar knopen op tot aan je navel en daaronder mag de koude herfstwind vrijelijk inwaaien dus heb ik hem terug gestuurd.

Sowieso moet H&M eens wat meer ritsen in hun jassen bouwen
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:47:55 #60
214062 Jep.
harharhar.
pi_72236841
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:53 schreef alors het volgende:

[..]

Ja, echt een kwelling... elke dag weer de t&t pagina f5'en en dan steeds weer niks...

En ik heb ook allemaal dingen in mijn bestelling staan die ik waarschijnlijk wel weg kan doen als dingen van dit pakket goed zijn. Of nog even nieuwe dingen/andere maten met korting erbij doen. En ik wil zo graag in mijn nieuwe kleertjes naar school, nu het qua weer nog even kan...
Bij mij zat m'n bestelling ook 4 dagen in Zwolle, vervolgens 2 dagen in Breda, toen heeft hij 3 dagen in een auto bij TNT gezeten (de hele tijd aanwezig gescant en niet aangeboden ), dus ja. Sterkte.
//
pi_72237752
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:11 schreef alors het volgende:
ik had die felblauwe mw skinny bemachtigd, wat een gruwlijk vette broek

De pailletlegging vind ik supermooi, maar hij komt minstens 5 cm boven mn enkel uit... Als er een andere legging onder valt dat niet echt op gelukkig. De kinderlegging met ritsen zit ook goed.
Ik heb volgens mij nog iets extra's gekregen. Een heel lelijk vormloos shirt, maat 170, zwart, had ik niet besteld, maar stond ook niet op de lijst, en verder is de bestelling correct

Oeh dit gaat me geld kosten, de jas is ook goed in deze maat, één kanten top gaat sowieso terug, die was echt heel groot. Ik had maar een M besteld omdat ik dacht dat de stof niet rekbaar zou zijn. Maar dat is wel het geval dus
De rest past eigenlijk allemaal
welke felblauwe skinny bedoel je? pics?
pi_72239451
@ Alors, hij kriebelt niet dus? Hij kwam mij ook al vrij hoog, hoewel ik maar 1.71 ben.
pi_72239687
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:19 schreef Kaasstengel het volgende:

[..]

welke felblauwe skinny bedoel je? pics?

kleur is echt zo fel

en ohja achter zitten gouden ritsen in de pijp
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:26 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, hij kriebelt niet dus? Hij kwam mij ook al vrij hoog, hoewel ik maar 1.71 ben.
Kriebel is niet het goede woord, het is minder comfortabel, maarja als je er wat onder doet, merk je er niets van...
know'm sayin?
word? word.
pi_72240139
Mooie broek!! Voor hoeveel heb je hem bemachtigd?

Ik vind deze foute jurk zo leuk....
En hij wordt steeds goedkoper halp!
pi_72240444
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef Linnie20v het volgende:
Mooie broek!! Voor hoeveel heb je hem bemachtigd?

Ik vind deze foute jurk zo leuk....
En hij wordt steeds goedkoper halp!
[ afbeelding ]
9,90

Ja ik zag het, maar wanneer draag je zulk iets?
know'm sayin?
word? word.
pi_72240607
Ik heb een verlanglijstje van hier tot Tokio En dan zondag bestellen, want dan geldt de korting nog en dan kan ik morgen in de winkel eerst nog even spijkerbroeken passen zodat ik weet welke ik kan bestellen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72240786
@ Alors, geen idee
Dat is geen geld zeg goed gedaan haha, merk je ook dat de kwaliteit anders is? Ik heb nog nooit iets van een designer gekocht via de H&M...

@ Goodbye, ik zou wel uitkijken voor als er dingen uitverkocht raken....je zou ook gewoon kunnen bestellen nu...volgens mij is de kans nihil dat ze die meteen in behandeling nemen
pi_72240821
Oeh, daar heb je wel gelijk in ja. En een paar dingen móet ik gewoonweg hebben, dus die zal ik alvast bestellen Thanks voor de tip!

Oh wacht, die code blijft wel geldig over het hele pakket dan toch? Als ik zondag nog meer dingen er bij bestel?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72241035
Oeh, dat denk ik dan weer niet....
Je kunt wel alvast de broeken bestellen, daarover zit een aparte korting als het goed is.
en sale artikelen ook.(Geen korting op Sale)
pi_72241240
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:14 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, geen idee
Dat is geen geld zeg goed gedaan haha, merk je ook dat de kwaliteit anders is? Ik heb nog nooit iets van een designer gekocht via de H&M...

@ Goodbye, ik zou wel uitkijken voor als er dingen uitverkocht raken....je zou ook gewoon kunnen bestellen nu...volgens mij is de kans nihil dat ze die meteen in behandeling nemen
Kwaliteit is mooi, net als dat koraalrode broekje. Iets dikker dan normale h&m broeken, fijn elastisch en zit echt als gegoten

@ Goodbye, Weekends nemen ze niets in behandeling, zondagnacht pas weer
know'm sayin?
word? word.
pi_72241295
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:16 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, daar heb je wel gelijk in ja. En een paar dingen móet ik gewoonweg hebben, dus die zal ik alvast bestellen Thanks voor de tip!

Oh wacht, die code blijft wel geldig over het hele pakket dan toch? Als ik zondag nog meer dingen er bij bestel?
Die code gaat per datum, als je bv vandaag de code een keer invoert geld ie op alles producten die je die dag besteld, maar als je er morgen wat bijgooid pakt ie em niet, moet je em gewoon weer even invoeren.
know'm sayin?
word? word.
pi_72241411
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:31 schreef alors het volgende:

[..]

Die code gaat per datum, als je bv vandaag de code een keer invoert geld ie op alles producten die je die dag besteld, maar als je er morgen wat bijgooid pakt ie em niet, moet je em gewoon weer even invoeren.
En dat is geen probleem? Dat ik 'm twee keer gebruik?

Misschien bestel ik dan inderdaad al twee broeken waarvan ik denk dat het mijn maat is, en dan kan ik die er zondag nog uit gooien
pi_72241831
Het is bij mij nog nooit een probleem geweest iig
know'm sayin?
word? word.
pi_72242078
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:43 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Sowieso moet H&M eens wat meer ritsen in hun jassen bouwen
Ja die idiote bezuiniging op knopen en ritsen slaat echt nergens op. Vooral bij een winterjas wil je toch dat dat ding winddicht is! Heb dit bij 2 andere H&M jassen gehad. Blijkbaar zijn die lange modellen allemaal zo?
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_72242509
Bestelling gedaan

Dat knoopceintuur is echt heel gaaf! Maar die krijg ik pas ergens in oktober
pi_72242535
Die broek!!!
pi_72249428
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:24 schreef poolie het volgende:
haaaai!
ik heb een vraagje voor jullie mede-trouwe H&M'ers.
ik heb laatst 2 broeken van beide 17,95 besteld.
met ¤15-, korting erop. het totaal kwam uit op; 25,80.
nu wil ik hier 1 broek van terug sturen, maar heb geen idee wat ik nu
moet betalen als ik die broek terugstuur.
kan iemand mij helpen uitrekenen?

alvast bedaaaankt!

niemand ?
Nothing fails like success.
pi_72249608
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 00:48 schreef poolie het volgende:
niemand ?
Ik heb echt geen idee joh, ik zou ze emailen?
pi_72249848
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 00:56 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee joh, ik zou ze emailen?
bedankt voor je reactie!
maar k ben bang dat ze dan om die kortingscodes gaan zeikenn..
dus iemand nog een idee van wat ik zou moeten betalen?
Nothing fails like success.
pi_72249886
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 01:08 schreef poolie het volgende:
bedankt voor je reactie!
maar k ben bang dat ze dan om die kortingscodes gaan zeikenn..
dus iemand nog een idee van wat ik zou moeten betalen?
Tja dan is het denk ik maar net hoeveel risico je wil nemen. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze het niet opmerken als je (bijna) gratis producten regelt zeg maar... Maar ja misschien merken ze het ook wel niet op. Ik denk dat je officieel (als je die codes echt had gehad) ze wel had mogen combineren maar dat dan wel het minimale bestelbedrag van 20 euro geldt?
pi_72252931
Nu is het opeens aangevuld, maar het meeste is alweer weg
know'm sayin?
word? word.
pi_72258015
Ik mail de H&M dat ik nooit nieuwsbrieven etc. krijg.
Reactie: dan moet je je aanmelden op de website. Dus ik: ik sta al aangemeld.
Reactie: Dan krijg je vanzelf wel iets. Ik: ik sta al sinds ik klant ben aangemeld en ik heb nog nooit wat ontvangen.

Serieus, het wordt er weer op afgeschoven dat je jezelf maar aan moet melden, ze kijken niets voor je na en beloven van alles maar dat maken ze toch niet waar .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:25:35 #83
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72258868
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:41 schreef Debsterr het volgende:
Ik mail de H&M dat ik nooit nieuwsbrieven etc. krijg.
Reactie: dan moet je je aanmelden op de website. Dus ik: ik sta al aangemeld.
Reactie: Dan krijg je vanzelf wel iets. Ik: ik sta al sinds ik klant ben aangemeld en ik heb nog nooit wat ontvangen.

Serieus, het wordt er weer op afgeschoven dat je jezelf maar aan moet melden, ze kijken niets voor je na en beloven van alles maar dat maken ze toch niet waar .
Dat had ik ook in het begin! Heb toen gemailt en nou krijg ik gewoon de nieuwsbrieven Hoe raar?
Ik zeg; elke dag hetzelfde mailtje sturen totdat ze die shit eindelijk 's fixen
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_72259002
KUT. Hoor ik net dat m'n zus waarschijnlijk dezelfde jas heeft besteld
pi_72259018
Ik was wel even blij met de h&m. er stond dat je maar 14 dagen mocht retouren, maar ik was op vakantie en toch is mijn geretourde pakketje nog geaccepteerd na 21 dagen.
pi_72259641
ik heb ook maar eens een jeans van H&M kinderafdeling besteld, voor die 15 euro valt het te proberen

[ Bericht 10% gewijzigd door electronique op 29-08-2009 16:12:54 ]
pi_72261671
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:32 schreef Chanty87 het volgende:
KUT. Hoor ik net dat m'n zus waarschijnlijk dezelfde jas heeft besteld
Ik heb een zus die dat expres doet. Dat is pas irritant!
pi_72262887
@ Chanty, ook dezelfde kleur? Want anders valt het nog mee
pi_72263494
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:25 schreef Linnie20v het volgende:
@ Chanty, ook dezelfde kleur? Want anders valt het nog mee
Ja Maar ze zou 'm terugsturen ofzo omdat de mouwen nogal kort waren.
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:32 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Ik heb een zus die dat expres doet. Dat is pas irritant!
Het is dat mijn zus op zichzelf woont... Maar ze heeft wel vaker "toevallig" dezelfde tops besteld (in dezelfde kleuren ook) ondanks dat ze wist dat ik ze al had. We moesten uiteindelijk de letter van onze voornaam op het label schrijven Volgens mij heeft ze desondanks nog een witte top van mij
pi_72263918
Maar goed dat mijn zus niet meer thuis woont en een andere kleding stijl heeft
Ik heb trouwens ook een hekel aan dingen (uit)lenen...dan vind ik het nog fijner dat ze hetzelfde kopen...
pi_72263992
Ik dacht ook altijd dat mijn zus een andere kledingstijl had maar blijkbaar zijn er toch nog overeenkomsten

Aan (uit)lenen doe ik ook niet inderdaad, slechte ervaringen mee Ik had mijn top alleen niet uitgeleend
pi_72264133
Das niet leuk!
pi_72276856
TVP
ik heb mn hele bestelling zowat veranderd als het te lang staat worden sommige dingen toch wel erg saai

was:

is:

Ik had er een heul schattig mutsje in staan, met een bont rand, echt heel schattig, maar hebben ze er uit gegooid

deze vind ik ook mooi:

maareh, ik ga geen 60 euro aan h&m schoenen betalen, dan leg ik er 40 euro bij en ga ik wel naar river island
pi_72277495
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:36 schreef Kleintje19 het volgende:

deze vind ik ook mooi:
[ afbeelding ]
maareh, ik ga geen 60 euro aan h&m schoenen betalen, dan leg ik er 40 euro bij en ga ik wel naar river island
Ja ik ook niet en het is suede. Verlepgevoelig dus. Ook op de hak zit suede. Paar keer autorijden en die schoenen zien er al niet uit. Nog ff in een plasje staan en het is gedaan.
pi_72277517
Ik wilde die in het grijs, maar toen zag ik dat ze 60 euro waren en toen dacht ik, wtf man dat zijn toch geen h&m prijzen meer. Dan ga ik wel dagje Den haag of Adam doen. :/
pi_72278842
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:03 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Ja ik ook niet en het is suede. Verlepgevoelig dus. Ook op de hak zit suede. Paar keer autorijden en die schoenen zien er al niet uit. Nog ff in een plasje staan en het is gedaan.
daarom.. maar zoek wel zo'n soort model

vind het zo mooi maar gaat volgens mij vreselijk snel naar de kl*te en heeft veel verzorging nodig.

zonder suede..
pi_72278999
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:54 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

daarom.. maar zoek wel zo'n soort model

[ afbeelding ]
vind het zo mooi maar gaat volgens mij vreselijk snel naar de kl*te en heeft veel verzorging nodig.

[ afbeelding ]
zonder suede..
En toch blijft suede geil! Hmm je hebt ook schoenen die deels van sude zijn he!
Die hak is mij iets te hoog en te dun. Ik sta graag stabiel en moet ook kunnen snel-lopen en het een avondje in de kroeg kunnen uithouden! Ben veeleisend!
pi_72281579
suede is gewoon zo ontzettend chique de friemel
pi_72282719
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:19:03 #100
123170 alors
zlata1234
pi_72282747
Zwart suede vind ik ook supermooi omdat het zo diepzwart is. Gladleer blijft toch altijd een beetje zwartgrijs...
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')