quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:49 schreef Dipkip het volgende:
Die jas is prachtig, alleen zitten er maar knopen op tot aan je navel en daaronder mag de koude herfstwind vrijelijk inwaaiendus heb ik hem terug gestuurd.
Bij mij zat m'n bestelling ook 4 dagen in Zwolle, vervolgens 2 dagen in Breda, toen heeft hij 3 dagen in een auto bij TNT gezeten (de hele tijd aanwezig gescant en niet aangebodenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, echt een kwelling... elke dag weer de t&t pagina f5'en en dan steeds weer niks...
En ik heb ook allemaal dingen in mijn bestelling staan die ik waarschijnlijk wel weg kan doen als dingen van dit pakket goed zijn. Of nog even nieuwe dingen/andere maten met korting erbij doen. En ik wil zo graag in mijn nieuwe kleertjes naar school, nu het qua weer nog even kan...
welke felblauwe skinny bedoel je? pics?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:11 schreef alors het volgende:
ik had die felblauwe mw skinny bemachtigd, wat een gruwlijk vette broek![]()
De pailletlegging vind ik supermooi, maar hij komt minstens 5 cm boven mn enkel uit... Als er een andere legging onder valt dat niet echt op gelukkig. De kinderlegging met ritsen zit ook goed.
Ik heb volgens mij nog iets extra's gekregen. Een heel lelijk vormloos shirt, maat 170, zwart, had ik niet besteld, maar stond ook niet op de lijst, en verder is de bestelling correct![]()
Oeh dit gaat me geld kosten, de jas is ook goed in deze maat, één kanten top gaat sowieso terug, die was echt heel groot. Ik had maar een M besteld omdat ik dacht dat de stof niet rekbaar zou zijn. Maar dat is wel het geval dus
De rest past eigenlijk allemaal
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:19 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
welke felblauwe skinny bedoel je? pics?
Kriebel is niet het goede woord, het is minder comfortabel, maarja als je er wat onder doet, merk je er niets van...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:26 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, hij kriebelt niet dus?Hij kwam mij ook al vrij hoog, hoewel ik maar 1.71 ben.
9,90quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef Linnie20v het volgende:
Mooie broek!! Voor hoeveel heb je hem bemachtigd?
Ik vind deze foute jurk zo leuk....
En hij wordt steeds goedkoperhalp!
[ afbeelding ]
Kwaliteit is mooi, net als dat koraalrode broekje. Iets dikker dan normale h&m broeken, fijn elastisch en zit echt als gegotenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:14 schreef Linnie20v het volgende:
@ Alors, geen idee![]()
Dat is geen geld zeggoed gedaan haha, merk je ook dat de kwaliteit anders is? Ik heb nog nooit iets van een designer gekocht via de H&M...
![]()
@ Goodbye, ik zou wel uitkijken voor als er dingen uitverkocht raken....je zou ook gewoon kunnen bestellen nu...volgens mij is de kans nihil dat ze die meteen in behandeling nemen![]()
Die code gaat per datum, als je bv vandaag de code een keer invoert geld ie op alles producten die je die dag besteld, maar als je er morgen wat bijgooid pakt ie em niet, moet je em gewoon weer even invoeren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:16 schreef Goodbye het volgende:
Oeh, daar heb je wel gelijk in ja. En een paar dingen móet ik gewoonweg hebben, dus die zal ik alvast bestellenThanks voor de tip!
Oh wacht, die code blijft wel geldig over het hele pakket dan toch? Als ik zondag nog meer dingen er bij bestel?![]()
En dat is geen probleem? Dat ik 'm twee keer gebruik?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Die code gaat per datum, als je bv vandaag de code een keer invoert geld ie op alles producten die je die dag besteld, maar als je er morgen wat bijgooid pakt ie em niet, moet je em gewoon weer even invoeren.
Ja die idiote bezuiniging op knopen en ritsen slaat echt nergens op. Vooral bij een winterjas wil je toch dat dat ding winddicht is! Heb dit bij 2 andere H&M jassen gehad. Blijkbaar zijn die lange modellen allemaal zo?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:43 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
![]()
Sowieso moet H&M eens wat meer ritsen in hun jassen bouwen
niemandquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:24 schreef poolie het volgende:
haaaai!
ik heb een vraagje voor jullie mede-trouwe H&M'ers.
ik heb laatst 2 broeken van beide 17,95 besteld.
met ¤15-, korting erop. het totaal kwam uit op; 25,80.
nu wil ik hier 1 broek van terug sturen, maar heb geen idee wat ik nu
moet betalen als ik die broek terugstuur.
kan iemand mij helpen uitrekenen?
alvast bedaaaankt!
bedankt voor je reactie!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee joh, ik zou ze emailen?
Tja dan is het denk ik maar net hoeveel risico je wil nemen. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze het niet opmerken als je (bijna) gratis producten regelt zeg maar... Maar ja misschien merken ze het ook wel niet op. Ik denk dat je officieel (als je die codes echt had gehad) ze wel had mogen combineren maar dat dan wel het minimale bestelbedrag van 20 euro geldt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:08 schreef poolie het volgende:
bedankt voor je reactie!
maar k ben bang dat ze dan om die kortingscodes gaan zeikenn..
dus iemand nog een idee van wat ik zou moeten betalen?
Dat had ik ook in het begin! Heb toen gemailt en nou krijg ik gewoon de nieuwsbrievenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:41 schreef Debsterr het volgende:
Ik mail de H&M dat ik nooit nieuwsbrieven etc. krijg.
Reactie: dan moet je je aanmelden op de website. Dus ik: ik sta al aangemeld.
Reactie: Dan krijg je vanzelf wel iets. Ik: ik sta al sinds ik klant ben aangemeld en ik heb nog nooit wat ontvangen.
Serieus, het wordt er weer op afgeschoven dat je jezelf maar aan moet melden, ze kijken niets voor je na en beloven van alles maar dat maken ze toch niet waar.
Ik heb een zus die dat expres doet. Dat is pas irritant!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:32 schreef Chanty87 het volgende:
KUT. Hoor ik net dat m'n zus waarschijnlijk dezelfde jas heeft besteld
Jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:25 schreef Linnie20v het volgende:
@ Chanty, ook dezelfde kleur? Want anders valt het nog mee
Het is dat mijn zus op zichzelf woont... Maar ze heeft wel vaker "toevallig" dezelfde tops besteld (in dezelfde kleuren ook) ondanks dat ze wist dat ik ze al had. We moesten uiteindelijk de letter van onze voornaam op het label schrijvenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:32 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik heb een zus die dat expres doet. Dat is pas irritant!
Ja ik ook niet en het is suede. Verlepgevoelig dus. Ook op de hak zit suede. Paar keer autorijden en die schoenen zien er al niet uit. Nog ff in een plasje staan en het is gedaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:36 schreef Kleintje19 het volgende:
deze vind ik ook mooi:
[ afbeelding ]
maareh, ik ga geen 60 euro aan h&m schoenen betalen, dan leg ik er 40 euro bij en ga ik wel naar river island
daarom.. maar zoek wel zo'n soort modelquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:03 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ja ik ook niet en het is suede. Verlepgevoelig dus. Ook op de hak zit suede. Paar keer autorijden en die schoenen zien er al niet uit. Nog ff in een plasje staan en het is gedaan.
En toch blijft suede geil!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
daarom.. maar zoek wel zo'n soort model
[ afbeelding ]
vind het zo mooi maar gaat volgens mij vreselijk snel naar de kl*te en heeft veel verzorging nodig.
[ afbeelding ]
zonder suede..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |