Oeh die is leuk zeg.quote:
Dames > Nieuw > pag 4, rechtsbovenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh die is leuk zeg.Maar ik zie hem nergens staan, is die alweer uitverkocht ofzo?
![]()
leuke dingen hebben ze weer!
Ik had alleen gekeken bij gilets en daar zag ik hem niet staan, maar bij nieuw staat hij inderdaad wel, thnx!quote:
je moet heel vaak laat alles zien klikkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oeh die is leuk zeg.Maar ik zie hem nergens staan, is die alweer uitverkocht ofzo?
![]()
Niet alles. Een deel kan soms te vinden zijn, maar een totaal ander deel dan weer niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:21 schreef Bobooo het volgende:
Misschien al eens gevraagd, maar: Kan je alles wat je online kunt kopen ook gewoon in de winkel vinden?
Dames -> nieuwquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
![]()
Op welke datum is ie in behandeling genomen dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:43 schreef myrkur het volgende:
heb mijn pakje nog steeeeds niet ontvangen..![]()
31.07.2009quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Op welke datum is ie in behandeling genomen dan?
Nee, dat kan niet, maar je kan wel het hele pakket retour sturen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:55 schreef marcusa het volgende:
tot op welk moment kan je een bestelling nog annuleren..
ik heb dus
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 29-08-2009 Zwolle , intern transport pakketten
maar ik zou het graag willen annuleren kan dat nog, zo ja, hoe?
Ja als er retour staat is het retour jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:58 schreef myrkur het volgende:
31.07.2009
Zending gesorteerd in sorteercentrum 04-08-2009
had ze nog gemaild waar het bleef een paar weken geleden, toen kreeg ik als antwoord dat het wat langer kon duren ivm vakantiedrukte bij tnt.![]()
volgens mij is het gewoon retour gestuurd want er staat retour 07-08-2009. achja. dan niettt!
Yep. 3 dagen manco hieroquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:08 schreef Dipkip het volgende:
Na het in behandeling nemen na 4 dagen manco... H&M is weer de oude geloof ik?
Wel toch? Gister waren er nog maar 2 modellen spijkerbroeken in de Sale, en nu weer meerdere pagina's. Of bedoel je compleet nieuwe kleren (niet dingen die teruggebracht zijn en dus weer beschikbaar)?quote:
Nou er waren 2 pagina tops, en zondag ook al.... vanmorgen is iig niets aangevuld, en het lijkt me ook sterk dat alles alweer zo snel op. Is het namelijk nooit.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wel toch? Gister waren er nog maar 2 modellen spijkerbroeken in de Sale, en nu weer meerdere pagina's. Of bedoel je compleet nieuwe kleren (niet dingen die teruggebracht zijn en dus weer beschikbaar)?
H&M, als je verder niets heb toegevoegd aan je winkelmandje (hoeft niet eens altijd)quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:07 schreef SnowCockroach het volgende:
Bij 'helaas te laat; nieuwe levering: blabla', doe ik dan iets fout of de h&m?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |