nee, pas als het daar weg is, wordt je bestelling in behandeling genomen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:40 schreef richbitch het volgende:
Het staat onder Nog niet geleverde artikelen dus zal nog wel niet verstuurd zijn
Jup! Ik vind 'm wel stoer, en best ruim!quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:44 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
die?
Ik heb er al een halfjaar zulk iets, maar dan met langer handvat en langere franjes en donkerbruin, maar die is niet zo superstevig dat ik mijn veel te dikke schoolboeken erin durf te doen
pics van die jas!quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:42 schreef electronique het volgende:
mn nepbontjas is binnen, en mn jeaaans
Was ook op half sept gezet maar ben nu manco in Zwolle. Je kan nergens vanuit gaan met de H&M!quote:Op zondag 6 september 2009 12:46 schreef Dipkip het volgende:
Mijn bestelling is nog steeds niet in behandeling genomen maar staat nog wel op half septemberzal wel doorgeschoven worden lijkt me....
Ja, heb 'm in het grijs en het groenquote:Op zondag 6 september 2009 15:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
heeft iemand deze broek?
ben van plan hem te bestellen, ja toch maar bestellen
hij lijkt me zo heerlijk zitten he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi zo, dan ga ik hem ook bestellenquote:Op zondag 6 september 2009 15:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, heb 'm in het grijs en het groenheeeeerlijke huis-broeken!!!
![]()
ik heb geen idee, ik dacht dat het voor 1 dag was...quote:Op zondag 6 september 2009 15:10 schreef alors het volgende:
Mooi die broek hoor, staat je super!
Weet iemand hoelang die 10 euro korting actie nog gaat duren? Ik kan het nergens vinden...
Ik heb deze in het oud-roze gekocht,quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:10 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet haar bh overduidelijk, maar toch is deze stof slechts 'licht transparant' aldus h&m
Dat wel, maar idd ergquote:Op zondag 6 september 2009 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
Heb 'm gister ook gezien, in het zwart, is toch echt kei transparant hoor
Maar hij is wel
leuk leuk leukquote:Op zondag 6 september 2009 14:19 schreef Puckzzz het volgende:
Nou daar gaan we dan
Jeans: (gisteren was het op alle jeans ¤10,= korting) en een paar vakantiekilo's
![]()
[ afbeelding ]
Petrol basic shirt:
[ afbeelding ]
Lekker zacht grijs mohair vestje
[ afbeelding ]
Zwarte vleermuistrui met een uitwaaierend patroontje erin:
[ afbeelding ]
Gestreept vleermuis sweater:
[ afbeelding ]
en dit komt niet van de H&M maar van Sting, legging van Wonder Woman, riem is een oudje van mezelf:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |