Was ook op half sept gezet maar ben nu manco in Zwolle. Je kan nergens vanuit gaan met de H&M!quote:Op zondag 6 september 2009 12:46 schreef Dipkip het volgende:
Mijn bestelling is nog steeds niet in behandeling genomen maar staat nog wel op half septemberzal wel doorgeschoven worden lijkt me....
Ja, heb 'm in het grijs en het groenquote:Op zondag 6 september 2009 15:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
heeft iemand deze broek?
ben van plan hem te bestellen, ja toch maar bestellen
hij lijkt me zo heerlijk zitten he
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi zo, dan ga ik hem ook bestellenquote:Op zondag 6 september 2009 15:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, heb 'm in het grijs en het groenheeeeerlijke huis-broeken!!!
![]()
ik heb geen idee, ik dacht dat het voor 1 dag was...quote:Op zondag 6 september 2009 15:10 schreef alors het volgende:
Mooi die broek hoor, staat je super!
Weet iemand hoelang die 10 euro korting actie nog gaat duren? Ik kan het nergens vinden...
Ik heb deze in het oud-roze gekocht,quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:10 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet haar bh overduidelijk, maar toch is deze stof slechts 'licht transparant' aldus h&m
Dat wel, maar idd ergquote:Op zondag 6 september 2009 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
Heb 'm gister ook gezien, in het zwart, is toch echt kei transparant hoor
Maar hij is wel
leuk leuk leukquote:Op zondag 6 september 2009 14:19 schreef Puckzzz het volgende:
Nou daar gaan we dan
Jeans: (gisteren was het op alle jeans ¤10,= korting) en een paar vakantiekilo's
![]()
[ afbeelding ]
Petrol basic shirt:
[ afbeelding ]
Lekker zacht grijs mohair vestje
[ afbeelding ]
Zwarte vleermuistrui met een uitwaaierend patroontje erin:
[ afbeelding ]
Gestreept vleermuis sweater:
[ afbeelding ]
en dit komt niet van de H&M maar van Sting, legging van Wonder Woman, riem is een oudje van mezelf:
[ afbeelding ]
het is 1 en al BBQ en bier geweest deze zomerquote:
thanks, ik ga begin van deze week nog wel even checken dan. Ik zag bij Divided zo'n gebleekte hangen, maar het was zo druk, dus ik had al geen zin meer.quote:Op zondag 6 september 2009 16:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
tot 9 september...
http://shop.hm.com/nl/campaign?campaign=755_DENIM
ok ben benieuwd!quote:Op zondag 6 september 2009 18:42 schreef electronique het volgende:
[..]
zal ik vanavond of morgen even regelen
Veel tijd, beter bestel je gewoon via internet opnieuw en stuur je dit terug.quote:Op zondag 6 september 2009 20:23 schreef electronique het volgende:
hoeveel tijd gaat er ongeveer overheen als je iets terugstuurt voor een andere maat?
Daar had ik serieus nog niet aan gedachtquote:Op maandag 7 september 2009 12:13 schreef Linnie20v het volgende:
Dan koop je toch een paar oorbellen van 1.90![]()
tenminste dat zou ik doen als ik per se korting wil op een jas/ duurder item
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |