Ik zit al jaren zonder kortingscode, ik krijg ze gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:34 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Hahaha ja! Zo zit je maanden zonder, zo vliegen ze je om de oren!
In behandeling en manco betekent helemaal niet dat ze hem al hebben verzondenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
niet als hun hem blijkbaar al 2 dagen hebben verzonden maar tnt hem nog niet heeft.
Hij staat op de h&m site al 2 dagen op " je bestelling is onderweg"quote:Op woensdag 2 september 2009 10:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
In behandeling en manco betekent helemaal niet dat ze hem al hebben verzonden
Je zei eerder in behandelingquote:Op woensdag 2 september 2009 10:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hij staat op de h&m site al 2 dagen op " je bestelling is onderweg"
Op de tnt site op manco
Das bij mij nu al de 5e dagquote:Op woensdag 2 september 2009 10:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hij staat op de h&m site al 2 dagen op " je bestelling is onderweg"
Op de tnt site op manco
manco is niet verzonden hoor *zucht* pas als er staat gesorteerd dán gaat hij naar jou toe. maar goed, blijven duimen dus.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:17 schreef melanie_the_miss het volgende:
niet als hun hem blijkbaar al 2 dagen hebben verzonden maar tnt hem nog niet heeft.
En zelfs dan kan het nog wel een paar extra dagen duren als ze hem elke morgen en avond nog een keer sorteren een paar dagen achterelkaarquote:Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
manco is niet verzonden hoor *zucht* pas als er staat gesorteerd dán gaat hij naar jou toe. maar goed, blijven duimen dus.
even ter informatie, manco kan wel 10 dagen duren![]()
ik ben in behandeling
Ja dat probeerde ik ook al uit te leggen....quote:Op woensdag 2 september 2009 12:05 schreef Kleintje19 het volgende:
manco is niet verzonden hoor *zucht* pas als er staat gesorteerd dán gaat hij naar jou toe.
Mailtje naar de klantenservice sturen. Ze zullen alles ontkennen en whoopla na die mail krijg je opeens weer wel van alles toegestuurd.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:52 schreef baniekje het volgende:
[..]
Ik zit al jaren zonder kortingscode, ik krijg ze gewoon niet meer.![]()
![]()
Ook geen catalogus trouwens...![]()
Is dat die met dat strikbandje?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:47 schreef Dipkip het volgende:
Nou, dat stelde niet zo veel voor, driekwart gaat terug. Helaas ook de schoenende hak was echt té erg. Ze zitten in de andere kleur in mn bestelling van half september dus die haal ik er maar ff uit.
Gehouden:
- dat nieuwe ondergoedsetje, zwart kant, BH + 2 van die halve string gevallen
- sportjack van 39,90 voor 9,90![]()
- 2 hemdjes voor sporten, niet te laag uitgesneden en strak genoeg dat je buik niet blootkomt als je ondersteboven yogaat
- zonnebril (tja, ik sloop ze vaak, dus vast een voor volgend jaar![]()
- slaap shirtje van organic cotton met die vogels er op
- zwarte blazer, had er niet veel van verwacht maar is een leuk ding en zit echt een goed model in en hij kan dicht ondanks boobs dus wat wil je nog meer
Totaal: 82,25 (van de 225 euro....)
Ze zeggen eerst dat je jezelf moet aanmelden daarvoor op de website (hoe klantvriendelijk om dat gelijk even te doen). En als je dan zegt dat je al aangemeld staat, zeggen ze dat je ook dingen ontvangt. End an zeg je dat je al jaren NIETS ontvangt en dan zeggen "vanaf nu wel". Waardeloos.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:45 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Mailtje naar de klantenservice sturen. Ze zullen alles ontkennen en whoopla na die mail krijg je opeens weer wel van alles toegestuurd.
quote:Geachte heer/mevrouw,
Vandaag heb ik mijn levering ontvangen, waar helaas 1 artikel ontbrak. Ik heb dit tevens op de retourbon aangegeven, maar wilde jullie graag direct op de hoogte stellen. Mijn gegevens:
Klantnummer 109441915
Artikel 25-9952 Shorts GRBLAU mt. 38
Tevens wil ik graag weten waarom ik nooit catalogi, e-mail of post krijg van H&M, ik heb dit wel aangevinkt staan in mijn profiel.
Met vriendelijke groet,
Debsterr
quote:Beste Debsterr
Bedankt voor je e-mail.
Wat vervelend voor je dat de levering niet correct is.
Retouneren duurt enkele weken bij H&M en het juiste artikel wordt dan gewoon weer thuisbezorgd.
We hebben je ook de nieuwe herfstcatalogus toegestuurd.
We wensen je veel kijk en bestelplezier en een fijn weekend.
We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
quote:Beste klantenservice,
Zoals in onderstaande e-mail vermeld is zou er een catalogus verstuurd zijn. Deze heb ik niet ontvangen. Facturen etc. van H&M worden wel geleverd, dus dat is niet het probleem. Ik zou graag e-mails en catalogi ontvangen.
Debsterr
quote:Beste Debsterr,
Bedankt voor je email.
Wij hebben de laatste catalogus nogmaals aan je verstuurt deze zul je binnenkort ontvangen.
Voor de newsletters c.q. mails kun je je op de H&M site voor aanmelden.
Wij hopen je bij deze voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
quote:Dat is 't nou juist, ik sta er al voor aangemeld. Ik hoor van wel meer mensen overigens dat ze selectief gemaild worden..
En dit valt me dus altijd op, ze doen nooit uit zichzelf iets proactiefs! Altijd maar wachten totdat er weer een reactie komt en dan ineens hebben ze iets aangepastquote:Beste Debsterr,
Bedankt voor je mailtje.
Er kan een fout in het systeem zijn geslopen, we hebben het aangepast.
Vanaf nu zul je wel e-mailtjes ontvangen.
Hopelijk hebben wij je hierover voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Is dat die met dat strikbandje?
TNT-dude net aan de deur met een pakketje dat niet voor mij was. Zijn excuus: ja ik kom hier altijd voor jou dus vandaar dat ik hier automatisch aanbelde!![]()
Maar eens proberen dan, ik wil ook nog wel eens (legale) kortingscodes!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:45 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Mailtje naar de klantenservice sturen. Ze zullen alles ontkennen en whoopla na die mail krijg je opeens weer wel van alles toegestuurd.
same! vakantiekracht hier kwam elke keer savonds rond 7 uur of zelfs half 9!! aankakken, en dan is hele familie thuis natuurlijkquote:Op woensdag 2 september 2009 16:57 schreef Dipkip het volgende:
Mijn pakket is nog steeds niet bezorgdvind dat toch wel matig dat de postbode tegenwoordig pas vaak in de loop van de avond aan komt kakken... Ik wil gepast hebben voor vriendje thuiskomt
![]()
[..]
Ja dat probeerde ik ook al uit te leggen....
Nee een uit de sale voor 24,90...quote:Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Is dat die met dat strikbandje?
Ja, dat is wat het bestellen bij H&M zo vervelend maakt. Maar goed, de kleren zijn goedkoop en leuk, dus we houden stug vol in de hoop dat ze ooit eens mensen met fatsoen en een IQ in dienst nemenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:59 schreef Enfermera het volgende:
@ Debsterr: jeez wat een gedoe met die klantenservice manGodgod... Ze snappen het ook totaal niet he als je iets zegt, en idd iets uit zichzelf doen
Beeeetttje jammer.
Werkt perfectquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:39 schreef Crientj het volgende:
Nieuwe kortingscode!
Code 8507 geeft op een bestelling uit de nieuwe catalogus of uit de webshop (behalve sale) 25% korting op één artikel. =]
Geldig tot 13/09. Is ook geldig voor de spulletjes uit de Home collectie.
QFTquote:Op donderdag 3 september 2009 11:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat is wat het bestellen bij H&M zo vervelend maakt. Maar goed, de kleren zijn goedkoop en leuk, dus we houden stug vol in de hoop dat ze ooit eens mensen met fatsoen en een IQ in dienst nemen.
Nee, dan is de binnenlengte 87 cm. in maat 33". Kleiner is korter en groter is langer.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:16 schreef richbitch het volgende:
Bij sommige broeken staat maar één maat, dit is dan taille.. maar wat is dan de binnenlengte?
Beschrijving: Fit Sliq, slim fit. 5-pocketmodel met smalle pijp en lage taille. Knoopgulp. Kruishoogte voor 25,5 cm en binnenbeenlengte 87 cm in mt 33".
Dus dan is de binnenlengte altijd 87cm?
Die mannenwinkel is trouwens niet erg groot, hoor. Dus vraag me af of je eigenlijk erg veel mist,quote:Op woensdag 2 september 2009 10:18 schreef w8jij17 het volgende:
Ik koop dus voortaan ook al mijn kleren bij de H&M. De enige winkel die tenminste werk maakt van organisch katoen. Alleen wel frustrerend dat ze er geen aparte hoek voor maken; moet je alle rekken langs op zoek naar een organic cotton label.
En dan zit de enige mannenwinkel in Groningen
Ik heb taille 31"; hopen dat die lang genoeg is. M'n tommy (31/34) heeft binnenb.lengte 84.. wordt krap dus..quote:Op donderdag 3 september 2009 16:10 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, dan is de binnenlengte 87 cm. in maat 33". Kleiner is korter en groter is langer.
Ik had het opgeslagen een tijdje geleden, maar meestal heeft de H&M online toch zo'n jeans guide? Daar kan je precies zien welke jeans ze hebben, hoe ze vallen etc.. *zoekt* Ah! Gevondennn --> http://shop.hm.com/nl/campaign?campaign=755_DENIMquote:Op donderdag 3 september 2009 18:00 schreef 2Girls1Cup het volgende:
Een vraagje voor H&M experts hier.
Ik vraag me altijd af wat nou de verschillen zijn van die broek benamingen voor de maten van het middel.
Waist Low: lijkt me logisch
Loose Fit: idem
Waist Fitted: geen idee?
Regular Fitted: zal wel normaal zijn?
Zie hier bijv: http://shop.hm.com/nl/campaign755jeanssubstart?category=M
ik ga het lekker toch zeggen: "ik zei het je toch"quote:Op donderdag 3 september 2009 19:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
En inderdaad, hij komt op zaterdag terwijl ik vrijdag naar Frankrijk ga, kei flauw!
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik ga het lekker toch zeggen: "ik zei het je toch"
Was die voor half september?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:18 schreef alors het volgende:
wtf zomaar opeens mn pakketje in behandeling
ja, alleen er mist weer eens wat uit. even kijk of ik kan berekenen watquote:
Whoo! Dan zou die van mij er ook vandaag uit moeten, vind ik..quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:03 schreef alors het volgende:
[..]
ja, alleen er mist weer eens wat uit. even kijk of ik kan berekenen wat
nee, pas als het daar weg is, wordt je bestelling in behandeling genomen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:40 schreef richbitch het volgende:
Het staat onder Nog niet geleverde artikelen dus zal nog wel niet verstuurd zijn
Jup! Ik vind 'm wel stoer, en best ruim!quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:44 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
die?
Ik heb er al een halfjaar zulk iets, maar dan met langer handvat en langere franjes en donkerbruin, maar die is niet zo superstevig dat ik mijn veel te dikke schoolboeken erin durf te doen
pics van die jas!quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:42 schreef electronique het volgende:
mn nepbontjas is binnen, en mn jeaaans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |