Troel gaat uiteindelijk bekijken of ze zich goed genoeg voeltquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:44 schreef YPPY het volgende:
Troel gaat alleen mee eten, vul je wel even datums aan dan?
Daar hadden we het een paar weken geleden over.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoorde dat de Veluwse Bron een erg mooie sauna wasKent iemand die?
Geen idee, maar we kunnen nu wel samen rijdenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:32 schreef Isabeau het volgende:
sorry voor mijn onwetendheid maar wat is het slanktopic?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:48 schreef YPPY het volgende:
Nee, als je bij het slanktopic meedoet ben je ook van harte welkom natuurlijk!
Je wordt geacht óf actief mee te posten in het dieetclub-topic óf in het slanktopic.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:45 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
sorry voor mijn onwetendheid maar wat is het slanktopic?Wat wordt er van mij verwacht als ik meedoe met het slanktopic?
zoiets had ik inderdaad bedacht maar ik denk / hoop dat dat wel een beetje meevalt omdat de mensen elkaar alleen via fok kennen (toch?)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Je wordt geacht óf actief mee te posten in het dieetclub-topic óf in het slanktopic.
Als je ze niet kent is de kans dat je regelmatig mee post vrij klein wat jammer is, want dan kent eigenlijk iedereen elkaar, behalve jij
In dat geval denk ik dat ik maar niet erbij ga zijnquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:48 schreef freecell het volgende:
Van deze groep heb ik op Chell na alle mensen vaker gezien en zelfs weekenden met ze doorgebracht
tja, ik denk ook dat het vreemde blikken op gaat leveren als ik opeens daar als nieuwkomer verschijnquote:
Visquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:43 schreef Maanvis het volgende:
zovaak naar de sauna is volgens mij niet goed heur!
Ik ga er de 28e heenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:32 schreef Isabeau het volgende:
O ik dacht dat dat ding daarboven het schema wasquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Vis
Volgens mij hebben we het er vaker over dan dat we daadwerkelijk gaanIets met volle agenda's enzo
Interesse wel, maar aangezien ik dan nog in de Loire vertoef wordt het logistiek wat onhandig denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:12 schreef Liejannuh het volgende:
Nog intresse in een workshop Thais koken op zaterdag 5 september in Amsterdam?
Tijdstip moet nog worden bepaald.
Ik heb wel interessequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:12 schreef Liejannuh het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 06:46 schreef YPPY het volgende:
We hebben nog een paar aanmeldingen nodig om dag te kunnen kiezen, kom op mensen, zo heel erg eng zijn we niet, een beetje maar.![]()
Zo mis ik bijv. Levi, teigan, omearos, troel, miss_d, fannetje, rewimo
Sauna is niet verplicht, als je alleen komt eten is het ook al leuk.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Troel gaat uiteindelijk bekijken of ze zich goed genoeg voelt
O dat had me nu wel heel leuk geleken, maar ik heb een feest dan. Is dat de enige datum mogelijk???quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:12 schreef Liejannuh het volgende:
jajaquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:47 schreef YPPY het volgende:
Wat jammer dat je niet kunt freecell, maar je bent wel op tijd met afmelden.
Fotoquote:Op donderdag 10 september 2009 06:55 schreef YPPY het volgende:
O, en ik heb eindelijk een nieuwe badjas! Eentje die wat langer is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |