abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:38:43 #1
83951 rashudo
project 2501
pi_71424330
Kom op mensen, als 'the powers that be' ons zouden willen vergiftigen om de bevolking terug te dringen dan:

- Hadden ze het wel via ons drinkwater of voedsel gedaan
- Was het al jaren geleden gebeurd

Verder zou dit betekenen dat een hele groep mensen met macht zeer competent zouden zijn en dit allemaal zonder informatie te lekken voor elkaar kunnen krijgen. Geloof me, zulke groepen bestaan niet.

Denk eens aan de betuwelijn, de HSL, de tramtunnel, de oorlog in Irak en meer van dit soort politieke hoogstandjes. Mensen met macht zijn zo mogelijk nog dommer en onkundiger dan mensen zonder macht. De slimste machtige mensen lijken slim omdat ze eigenlijk niks doen en dus ook niks doms. Video et taceo.

Als dat vaccin al schadelijk is komt het eerder door onkunde en nalatigheid dan moedwillig kwaad.
Their eyes opaque.
pi_71424386
Lambiekje, kom er maar in
Thirteen!
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:41:05 #3
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_71424403
JA AMAAR AS WE TOOT GAAN DAN KUNNE WE NIEMEERWWERRKEEE VOOR DE REPTILLLIANS!11!!!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_71424413
oohh zeg dat dan!
pi_71424448
Ik zou maar uitkijken ts, voor je het weet heb je de illuminati achter je aan. Groetjes, Lambiekje (beroepsmongool)
pi_71424535
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:38 schreef rashudo het volgende:
Kom op mensen, als 'the powers that be' ons zouden willen vergiftigen om de bevolking terug te dringen dan:

Verder zou dit betekenen dat een hele groep mensen met macht zeer competent zouden zijn en dit allemaal zonder informatie te lekken voor elkaar kunnen krijgen. Geloof me, zulke groepen bestaan niet.

Denk eens aan de betuwelijn, de HSL, de tramtunnel, de oorlog in Irak en meer van dit soort politieke hoogstandjes. Mensen met macht zijn zo mogelijk nog dommer en onkundiger dan mensen zonder macht. De slimste machtige mensen lijken slim omdat ze eigenlijk niks doen en dus ook niks doms. Video et taceo.

Als dat vaccin al schadelijk is komt het eerder door onkunde en nalatigheid dan moedwillig kwaad.
Leuk verhaal, maar je maakt een grote fout....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_71424623
Jullie hebben het allemaal fout. Door de vaccinaties veranderen ze ons ook in reptillians. Dat is het hele plan.
pi_71424643
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:40 schreef Titus-Pullo het volgende:
Lambiekje, kom er maar in
of één van z'n klonen
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_71424735
Iemand moet em posten...
pi_71424918
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:38 schreef rashudo het volgende:

Hoewel ik niet geloof in de vaccinatie-bom ofzo, vind ik de tegen-argumenten nergens op slaan
Als ze troep in drinkwater gooien dan worden misschien wel meer mensen ziek dan dat ze willen.
Waarom zou het jaren geleden moeten gebeuren, als ze nu pas willen dat de mens dood gaat?
Machtige groepen waar jij niks vanaf weet bestaan wel. Bin Laden is wel bekend maar er zijn vast groepen die minder bekend zijn en toch invloed op zaken hebben, of in ieder geval nadenken hoe ze invloed kunnen hebben.
Onderschat de mens niet. Politieke mensen die zich bezighouden met transport hebben niks met vaccinatie te maken. Dus al zou dat transport groepje zo dom als een konijn zijn dan zegt dat niks over het politieke groepje die zich bezig houdt met de vaccinatie.

Nogmaal: Ik geloof niet dat ze bewust mensen ziek willen maken met vaccinatie maar je argumenten hiervoor slaan nergens op
pi_71425045
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef Rasher het volgende:

[..]

Machtige groepen waar jij niks vanaf weet bestaan wel. Bin Laden is wel bekend maar er zijn vast groepen die minder bekend zijn en toch invloed op zaken hebben, of in ieder geval nadenken hoe ze invloed kunnen hebben.
Hoe weet jij dan van die groepen?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_71425296
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hoe weet jij dan van die groepen?
Dat weet ik net zo goed als dat mensen zeggen dat er geen zijn. Klinkt mij alleen logischer in de oren dan dat er helemaal geen zijn. Ze hoeven niet slecht te zijn ofzo maar ik kan we voorstellen dat er groepen bestaan waarvan het bestaan niet bekend is zodat ze de wet kunnen omzeilen en zich niet te hoeven verantwoorden. Lijkt me logischer dan dat er helemaal geen van zulke groepen zijn.
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:33:55 #13
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71426223
Feit is wel dat er troep in de vaccins zit waar je ziek van kan worden en de uitwerking ervan over 10 jaar weet niemand.

Eerst waren er de grootste schreeuwers aanwezig die een vaccinatie eisten en nu ze test personen zoeken is het opeen opvallend stil.

Tevens wil 24,6% van het verpleegkundige personeel geen vaccinatie omdat ze het niet vertrouwen.

Dus onrust hierover is een hele normale en goede zaak.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_71427279
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef HugoBaas het volgende:
Feit is wel dat er troep in de vaccins zit waar je ziek van kan worden en de uitwerking ervan over 10 jaar weet niemand.

Eerst waren er de grootste schreeuwers aanwezig die een vaccinatie eisten en nu ze test personen zoeken is het opeen opvallend stil.

Tevens wil 24,6% van het verpleegkundige personeel geen vaccinatie omdat ze het niet vertrouwen.

Kerel, 2 weken terug hebben we al je argumenten al kunnen aantonen, dat ze niet correct waren. Ook m.b.t. de inhoud.

Ga je nu weer een rondje proberen?

Oh en die enquete 600 van de 150.000 verplegers is ondervraagd, wellicht hebben er maar 400 iets ingevuld...lekker betrouwbaar dus

Zodra het kan (er zijn nog onderhandelingen namelijk) geef ik mij op als tester mits het in de buurt is. Moet ook gewoon werken he
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71427499
quote:
Kom maar op met die feiten + bronnen bitte!
pi_71427523
quote:

BigPharma
pi_71427564
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:02 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Kerel, 2 weken terug hebben we al je argumenten al kunnen aantonen, dat ze niet correct waren. Ook m.b.t. de inhoud.

Oh en die enquete 600 van de 150.000 verplegers is ondervraagd, wellicht hebben er maar 400 iets ingevuld...lekker betrouwbaar dus
Lees dit ook even, over HugoBaas:

Pijnstillers

Dikke faal.
pi_71427603
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:07 schreef RWest het volgende:

[..]

Kom maar op met die feiten + bronnen bitte!
Hij heeft 'eigen onderzoek' gedaan

woensdag 29 juli 2009 @ 14:16:54 #19
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71427871
Ik vind het allemaal fantastisch wat jullie zeggen mensen, maar zeg nu eens eerlijk.

Wie van jullie heeft zich opgegeven als proefpersoon?
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_71427956
Ik zie er geen 'conspiracy' in maar ik wacht wel ff tot die shit getest is, er zitten nogal wat bijwerkingen aan schijnt.
-
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:23:49 #21
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71428148
Het is opeens opvallend stil nu ik vraag wie zich dan heeft aangemeld.
pi_71428240
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:23 schreef HugoBaas het volgende:
en jij lult, zoals het een echte BNW/TRU-user betaamt, gewoon over de opmerking van kikoooooo heen...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_71428253
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:02 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Zodra het kan (er zijn nog onderhandelingen namelijk) geef ik mij op als tester mits het in de buurt is. Moet ook gewoon werken he
Ik durf ook te wedden dat het verpleegsters waren die zich niet wilden laten vaccineren, dat is een MBO niveau 2 opleiding.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:36:54 #24
83951 rashudo
project 2501
pi_71428626
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef Rasher het volgende:

[..]

Hoewel ik niet geloof in de vaccinatie-bom ofzo, vind ik de tegen-argumenten nergens op slaan
Als ze troep in drinkwater gooien dan worden misschien wel meer mensen ziek dan dat ze willen.
Waarom zou het jaren geleden moeten gebeuren, als ze nu pas willen dat de mens dood gaat?
Onderschat de mens niet. Politieke mensen die zich bezighouden met transport hebben niks met vaccinatie te maken. Dus al zou dat transport groepje zo dom als een konijn zijn dan zegt dat niks over het politieke groepje die zich bezig houdt met de vaccinatie.

Nogmaal: Ik geloof niet dat ze bewust mensen ziek willen maken met vaccinatie maar je argumenten hiervoor slaan nergens op
Waarom zouden ze het nu opeens willen? Is er een magische populatiegrens overschreden o.i.d.?

Als ik een machtige groep was, zou ik bijvoorbeeld een lading uien vergiftigen of iets dergelijks, maar geen vaccins, dat is veelste verdacht en daar zijn teveel mensen en onderzoeksgroepen onafhankelijk van elkaar mee bezig. Een vrachtwagen met uien, of tomaten of wat dan ook is simpel aan te houden, je koopt de chauffeur om of terwijl hij slaapt spuit je er wat spul over heen.

Bin Laden zie ik niet als machtig persoon of machtige groep. Hoeveel macht heb je nodig om een paar idioten een pilotenopleiding te laten doen of om een bermbom in elkaar te steken? Bijna geen macht, je hoeft maar een paar idioten te hersenspoelen en een paar euro's bij elkaar te sprokkelen en dit hoort al tot de mogelijkheden.

Onderschat de mens niet? Sorry hoor, maar alles wat de mens doet of aanraakt zit vol fouten en problemen en is daardoor traceerbaar en openbaar.
Their eyes opaque.
pi_71428913
Kansloos-volk-verzamel-topic. Al die huismoeders met vlotte pittige kapsels die hun kinderen geen vaccinatie willen geven omdat dat zogenaamd niet nodig is.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:47:29 #26
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71429001
Vrouwen met pittige kapsels die het beter denken te weten dan wetenschappers
pi_71429014
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:47 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.verontrustemoeders.nl/
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:49:53 #28
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71429088
quote:
Die site zocht ik inderdaad Ik zat al te googelen op "bezorgde huismoeders"
pi_71429153
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:47 schreef Penisbaard het volgende:
Vreselijk idd. Net als Sjonnie de vuilnisman die wel even weet hoe het land bestuurd moet worden.
-
pi_71429154
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:23 schreef HugoBaas het volgende:
Ik was aan het werk tussendoor, moet ook gebeuren
Indien het hier in Nijmegen kan en zonder hinder van mijn werk wil ik meedoen ja.
Mr. Prolapse 2009
pi_71429178
quote:
Is het strafbaar om je eigen kind niet in te laten enten eigenlijk? In dat geval: opdoeken die zooi, gevaar voor de volksgezondheid.
-
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:54:33 #32
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71429274
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef bas-beest het volgende:

[..]

en jij lult, zoals het een echte BNW/TRU-user betaamt, gewoon over de opmerking van kikoooooo heen...
En toch heel grappig dat niemand hier even komt melden dat degene zichzelf heeft aangemeld als testpersoon.
pi_71429470
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:54 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

En toch heel grappig dat niemand hier even komt melden dat degene zichzelf heeft aangemeld als testpersoon.
Kijk anders even in het topic met de naam van Proefkonijn o.i.d. voordat je weer gaat blaten.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:00:51 #35
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71429530
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:59 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Kijk anders even in het topic met de naam van Proefkonijn o.i.d. voordat je weer gaat blaten.
Jij het je opgegeven dus?
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:04:22 #36
83951 rashudo
project 2501
pi_71429664
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:00 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Jij het je opgegeven dus?
In dit topic staan er al twee mensen die zich willen aanmelden. Dit betekent dat je of hopeloos incompetent, of een troll bent.
Their eyes opaque.
pi_71429675
quote:

[..]

woensdag 29 juli 2009 @ 15:07:49 #38
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71429776
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:04 schreef rashudo het volgende:

[..]

In dit topic staan er al twee mensen die zich willen aanmelden. Dit betekent dat je of hopeloos incompetent, of een troll bent.
Had geen zin om een ander topic op te zoeken.

En nou maar hopen dat ze niet ziek worden of kanker krijgen over een paar jaar door dat gif.
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:08:10 #39
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71429789
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:07 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

En nou maar hopen dat ze niet ziek worden of kanker krijgen over een paar jaar door dat gif.
pi_71429800
quote:

[..]

Daar ben ik niet bang voor
Mr. Prolapse 2009
pi_71429855
quote:
Nee hoor, je krijgt slechts ebola dus het valt mee.
-
pi_71429864
quote:

[..]

Gif? Bron?
pi_71430193
TRAP ER NIET IN MENSEN DE NIEUWSTE NANO TECHNOLOGIE VAN DE CIA ZIT ER IN!!! HITLER WAS ER OOK TEGEN DIE HEBBEN ZE OOK DOOD GEMAAKT!!!!!!
pi_71430625
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:54 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

vooral op mij reageren en niet op kikoooooo...

Als je dat nl. wel gaat doen, kom je er zeker achter dat jij ook niet de absolute waarheid verkondigt, maar dat strookt niet met jouw opvattingen, dus negeer je het maar totaal.
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:32:21 #45
83951 rashudo
project 2501
pi_71430628
Iedereen weet dat vaccinaties niet werken, daarom gaan er nog steeds miljoenen mensen dood aan de pokken.
Their eyes opaque.
pi_71430781
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:32 schreef rashudo het volgende:
Iedereen weet dat vaccinaties niet werken, daarom gaan er nog steeds miljoenen mensen dood aan de pokken.
Ja, in Nederland dagelijks! En aan polio ook.
-
  Moderator woensdag 29 juli 2009 @ 15:40:15 #47
249559 crew  Lavenderr
pi_71430893
quote:

[..]

Hey Hugo, de laatste tijd nog valium gebruikt?
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:41:02 #48
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71430922
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:32 schreef rashudo het volgende:
Sinds de tweede helft van de jaren zeventig is de ziekte niet meer voorgekomen bij mensen na een uitgebreide wereldwijde vaccinatiecampagne en pokken is dus de eerste en tot op heden enige ziekte die door de moderne wetenschap is uitgeroeid. Dit was alleen mogelijk omdat er

een effectief vaccin bestaat;
er geen symptoomloze dragers van de ziekte zijn; en
er geen dierlijk reservoir bestaat van de ziekteverwekker.

Dus dat is ook echt het enige voorbeeld dat je hebt.

Tevens neemt dat niet weg dat een vaccin gif bevat.
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:41:44 #49
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71430944
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hey Hugo, de laatste tijd nog valium gebruikt?
Nee hoor, dat was eenmalig.

En het was ook geen vaccin

Je mist het hele punt.
pi_71430948
Voor de 23672ste keer: WELK GIF???
pi_71430969
quote:

[..]

pi_71430985
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 14:36 schreef rashudo het volgende:

[..]

Waarom zouden ze het nu opeens willen? Is er een magische populatiegrens overschreden o.i.d.?

Als ik een machtige groep was, zou ik bijvoorbeeld een lading uien vergiftigen of iets dergelijks, maar geen vaccins, dat is veelste verdacht en daar zijn teveel mensen en onderzoeksgroepen onafhankelijk van elkaar mee bezig. Een vrachtwagen met uien, of tomaten of wat dan ook is simpel aan te houden, je koopt de chauffeur om of terwijl hij slaapt spuit je er wat spul over heen.

Bin Laden zie ik niet als machtig persoon of machtige groep. Hoeveel macht heb je nodig om een paar idioten een pilotenopleiding te laten doen of om een bermbom in elkaar te steken? Bijna geen macht, je hoeft maar een paar idioten te hersenspoelen en een paar euro's bij elkaar te sprokkelen en dit hoort al tot de mogelijkheden.

Onderschat de mens niet? Sorry hoor, maar alles wat de mens doet of aanraakt zit vol fouten en problemen en is daardoor traceerbaar en openbaar.
Als ik deze post met de mijne vergelijk vraag ik me af waarom ik de moeite heb genomen om te posten

Uien, idioten een pilotenopleiding ( !!! ) ... ff paar idioten hersenspoelen Alles is traceerbaar en openbaar !!!!

Serieus.. ach, laat ook maar
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:44:04 #53
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71431027
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:42 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Wat wil je nou?
pi_71431064
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:41 schreef HugoBaas het volgende:

Tevens neemt dat niet weg dat een vaccin gif bevat.
Wat Voor Gif Dan????
Mr. Prolapse 2009
pi_71431147
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:45 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Wat Voor Gif Dan????
Een gevaarlijk gif.

Nee, nee... Een gif met mini GPS zendertjes zodat Big Brother is watching uuuuuuu eindelijk kan beginnen!
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:48:03 #56
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71431150
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:45 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Wat Voor Gif Dan????
Heb ik al meerdere malen verteld.
Formaldehyde bijvoorbeeld. Kankerverwekkend.

Het enige domme antwoord dat jullie geven is dat het een kleine hoeveelheid is.

Je weet gewoon niet wat het over 10 jaar doet.
Een klein beetje asbest inademen kan over 30 jaar kanker veroorzaken.

Zelfde idee met giftige vaccins.
pi_71431194
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:44 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Wat wil je nou?
Ik vind het prachtig om te zien dat je altijd loopt te kankeren op de gezondheidszorg, maar vervolgens wel een medicijn, ontwikkeld door de jou vervloekte 'BigPharma' (kneuzenterm ) tot je neemt, nav een bezoek aan je huisarts Huisartsen zijn toch het kwaad volgens jou? Pillenvoorschrijvers?
  Moderator woensdag 29 juli 2009 @ 15:49:24 #58
249559 crew  Lavenderr
pi_71431197
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:48 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Maar formaldehyde zit toch ook in sigaretten?
pi_71431312
quote:

[..]

Hot Topics: Formaldehyde

Concerns about safety have focused on formaldehyde in part because high concentrations of formaldehyde can damage DNA (the building block of genes) and cause cancerous changes in cells in the laboratory. Although formaldehyde is diluted during the manufacturing process, residual quantities of formaldehyde may be found in several current vaccines (see table below). However, formaldehyde does not appear to be a cause of cancer in man. Further, animals exposed to large quantities of formaldehyde (a single dose of 25 mg/kg or chronic exposure at doses of 80-100 mg/kg/day) do not develop malignancies. (One kilogram [kg] is equal to 2.2 pounds.)

The average quantity of formaldehyde to which a young infant could be exposed at one time may be as high as 0.2 mg (see table below). This quantity of formaldehyde is considered to be safe for two reasons:

* First, formaldehyde is essential in human metabolism and is required for the synthesis of DNA and amino acids (the building blocks of protein). Therefore, all humans have detectable quantities of natural formaldehyde in their circulation (about 2.5 ug of formaldehyde per ml of blood). Assuming an average weight of a 2-month-old of 5 kg and an average blood volume of 85 ml per kg, the total quantity of formaldehyde found in an infant's circulation would be about 1.1 mg, a value at least five-fold greater than that to which an infant would be exposed in vaccines.

* Second, quantities of formaldehyde at least 600 fold greater than that contained in vaccines have been given safely to animals.

http://www.chop.edu/consumer/jsp/division/generic.jsp?id=75809
pi_71431341
quote:

[..]
Nee.
quote:

Nee, lees de posts maar eens terug, en dit keer goed.
quote:
En de effecten van valium? Al is het maar 1 keer? Drogredenatie dus. Dat is dan ineens wel veilig?
quote:
Als je gootsteenontstopper laat inspuiten wel ja
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:54:46 #61
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71431349
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef gabberklaas het volgende:
TRAP ER NIET IN MENSEN DE NIEUWSTE NANO TECHNOLOGIE VAN DE CIA ZIT ER IN!!! HITLER WAS ER OOK TEGEN DIE HEBBEN ZE OOK DOOD GEMAAKT!!!!!!
MENSEN OPEN JE OGEN!
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:56:05 #62
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71431396
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar formaldehyde zit toch ook in sigaretten?
Dat bedoel ik en het is dus gif.

Ik vind het niet kunnen dat dit wordt ingespoten bij mensen terwijl ze dit niet weten.

Sigaretten staat het open en bloot op het pakje.
  Moderator woensdag 29 juli 2009 @ 15:56:41 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_71431421
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:41 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Nee hoor, dat was eenmalig.

En het was ook geen vaccin

Je mist het hele punt.
Maar wat nu als je rug weer opspeelt? Ga je dan weer naar de dokter met als gevolg dat je misschien weer de producten van die duivelse Big Pharma tot je moet nemen?
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:57:13 #64
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71431431
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik vind het prachtig om te zien dat je altijd loopt te kankeren op de gezondheidszorg, maar vervolgens wel een medicijn, ontwikkeld door de jou vervloekte 'BigPharma' (kneuzenterm ) tot je neemt, nav een bezoek aan je huisarts Huisartsen zijn toch het kwaad volgens jou? Pillenvoorschrijvers?
Ik kanker voornamelijk op vaccins.
Omdat er niet duidelijk informatie wordt gegeven aan het grote publiek over het hoe en wat en wat erin zit.

Je luistert net als de rest WEER eens niet goed.
pi_71431435
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:54 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

MENSEN OPEN JE OGEN!
STUUR DIT DOOR AAN MINIMAAL 15 MENSEN ANDERS KRIJG JE KANKER!!
-
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:58:25 #66
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71431472
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar wat nu als je rug weer opspeelt? Ga je dan weer naar de dokter met als gevolg dat je misschien weer de producten van die duivelse Big Pharma tot je moet nemen?
Ook jij leest WEER niet goed.
Ik doe niet aan preventie.

Als ik erg veel pijn heb ga ik niet liggen lijden nee.
  Moderator woensdag 29 juli 2009 @ 15:58:29 #67
249559 crew  Lavenderr
pi_71431474
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Ik vind het niet kunnen dat dit wordt ingespoten bij mensen terwijl ze dit niet weten.

Dus als er open en bloot op het vaccin staat dat het gevaarlijk is en kankerverwekkend, vertrouw je het wel? En neem je het misschien ook wel?
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:59:18 #68
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71431499
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus als er open en bloot op het vaccin staat dat het gevaarlijk is en kankerverwekkend, vertrouw je het wel? En neem je het misschien ook wel?
Dan kunnen mensen er bewust voor kiezen.

Ik sla het alsnog over.
pi_71431503
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:57 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Ik kanker voornamelijk op vaccins.
Omdat er niet duidelijk informatie wordt gegeven aan het grote publiek over het hoe en wat en wat erin zit.

Je luistert net als de rest WEER eens niet goed.
Nee, jij luistert niet goed.
Formaldehyde, helemaal in deze hoeveelheid, kan geen kwaad doen. Je lichaam is sowieso gewend om met veel grotere hoeveelheden formaldehyde om te gaan (zie stukje over DNA etc.)

Er wordt duidelijke info zat gegeven en er komt steeds meer bij, zie ook www.rivm.nl
Mr. Prolapse 2009
  Moderator woensdag 29 juli 2009 @ 16:02:07 #70
249559 crew  Lavenderr
pi_71431589
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:58 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Ook jij leest WEER niet goed.
Ik doe niet aan preventie.

Als ik erg veel pijn heb ga ik niet liggen lijden nee.
Maar ben je dan niet bang voor de gevolgen van die spierontspannende middelen op lange termijn? Of is op dat moment de pijnverlichting toch net even belangrijker?
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:05:20 #71
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71431697
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Je weet toch dat er in medicijnen ook dingen zitten die giftig kunnen zijn? Het gaat allemaal om de juiste dosering.
pi_71431765
Lambiekje moet hier van af weten, PM verstuurd.
Ga weg
pi_71431943
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar ben je dan niet bang voor de gevolgen van die spierontspannende middelen op lange termijn? Of is op dat moment de pijnverlichting toch net even belangrijker?
Gewoon hypocriet als het er op aankomt dus. Eerst de bigpharma vervloeken, maar wanneer meneer de complotdenker pijn heeft, toch gebruik maken van de beschikbare middelen Én ze werken ook nog
  Moderator woensdag 29 juli 2009 @ 16:15:31 #74
249559 crew  Lavenderr
pi_71431981
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:14 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Gewoon hypocriet als het er op aankomt dus. Eerst de bigpharma vervloeken, maar wanneer meneer de complotdenker pijn heeft, toch gebruik maken van de beschikbare middelen Én ze werken ook nog
Yep, zeer hypocriet.
pi_71432126
:')
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:33:48 #76
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71432560
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:14 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dus?

Iedereen is hypocriet dus wat lul je?

Ik ga me niet laten inspuiten met iets om een lullig griepje.
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:35:09 #77
83951 rashudo
project 2501
pi_71432597
Ik vind het jammer dat er nog geen echte samenzweringstheoriëen zijn geplaatst. Kom op jongens, ik weet dat jullie geen baan hebben en ook geen geld om op vakantie te gaan. Waar zijn jullie?
Their eyes opaque.
pi_71432646
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:33 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Dus?

Ik ga me niet laten inspuiten met iets om een lullig griepje.
Daar gaat het niet om lul, het gaat om jouw anti bigpharma houding, maar wanneer je last van je rug hebt, maak je toch gebruik van door bigpharma ontwikkelde medicijnen. Of dacht je dat valium aan de boom groeide? Je bent gewoon een vieze zielige hypocriet
pi_71432675
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:35 schreef rashudo het volgende:
Ik vind het jammer dat er nog geen echte samenzweringstheoriëen zijn geplaatst. Kom op jongens, ik weet dat jullie geen baan hebben en ook geen geld om op vakantie te gaan. Waar zijn jullie?
De reptillians hebben Obama in hun macht en de kredietcrisis en de Mexicaanse griep zijn middelen die kunstmatig ingezet zijn als aanloopje naar 2012 als de wereld vergaat.
-
pi_71432678
quote:

[..]Ik ga me niet laten inspuiten met iets om een lullig griepje.
Ah yes, het totaal downplayen van de ziekte en het sterk overdrijven van de risico's van het vaccin: het kenmerk van de echte anti-vaccinatie fanaat!
pi_71432809

ZIE JE WEL??? OBAMA GAAT VAN ONS EEN SLAVENLEGER MAKEN MET DIE VACINATIES!!
-
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:43:41 #82
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71432835
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De reptillians hebben Obama in hun macht en de kredietcrisis en de Mexicaanse griep zijn middelen die kunstmatig ingezet zijn als aanloopje naar 2012 als de wereld vergaat.
Obama is zelf een reptillian, kijk maar naar zijn ogen. Je ziet het pure buitenaardse kwaad gewoon. Hij heeft samen met de Bilderberggroep Mexicaanse griep bedacht om de grootste tegenstanders van de reptillians, de Mexicanen uit te moorden. Iedereen weet dat de machtige Mexicanen de enigen zijn die de wereld nog kunnen redden, dit wist Hitler ook het staat zelfs in de bijbel.
pi_71432866
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:43 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Obama is zelf een reptillian, kijk maar naar zijn ogen. Je ziet het pure buitenaardse kwaad gewoon. Hij heeft samen met de Bilderberggroep Mexicaanse griep bedacht om de grootste tegenstanders van de reptillians, de Mexicanen uit te moorden. Iedereen weet dat de machtige Mexicanen de enigen zijn die de wereld nog kunnen redden, dit wist Hitler ook het staat zelfs in de bijbel.

Dit zou zo echt kunnen zijn, dat Hitler en de Bijbel erbij ook echt.
-
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:44:45 #84
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71432868
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:37 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om lul, het gaat om jouw anti bigpharma houding, maar wanneer je last van je rug hebt, maak je toch gebruik van door bigpharma ontwikkelde medicijnen. Of dacht je dat valium aan de boom groeide? Je bent gewoon een vieze zielige hypocriet
Het doel heiligt de middelen.

Als je dood gaat van de pijn ja dan neem je wat.
Voor een kut griepje neem ik niets.

Je neemt toch ook geen paracetamol voor elk hoofdpijntje?
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:46:18 #85
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71432911
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:44 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Eigenlijk wel.
  Moderator woensdag 29 juli 2009 @ 16:47:17 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_71432943
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:44 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Het doel heiligt de middelen.

Als je dood gaat van de pijn ja dan neem je wat.
Voor een kut griepje neem ik niets.

Ja hoor, ik wel, al is het alleen maar om Big Pharma te spekken, twee vliegen in één klap
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:47:27 #87
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71432952
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:46 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Eigenlijk wel.
Hmm nouja das jouw zaak.

Ik doe dat niet.
Ik neem zo weinig mogelijk medcijnen.
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:48:09 #88
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71432966
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja hoor, ik wel, al is het alleen maar om Big Pharma te spekken, twee vliegen in één klap
Nu heb ik een punt en weet je verder niets te zeggen?
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:50:32 #89
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71433047
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:48 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Wat heb je voor punt dan? Dat je liever de mensheid in gevaar brengt door je niet in te laten enten omdat je gewoon bang bent voor naalden dan dat je gewoon even een prik haalt die niks kwaad doet?
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:52:13 #90
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71433101
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:50 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Wat heb je voor punt dan? Dat je liever de mensheid in gevaar brengt door je niet in te laten enten omdat je gewoon bang bent voor naalden dan dat je gewoon even een prik haalt die niks kwaad doet?
De mensheid in gevaar brengen?

Damn, ga jij lekker paniek zaaien om niets. Zo triest.
  Moderator woensdag 29 juli 2009 @ 16:52:19 #91
249559 crew  Lavenderr
pi_71433104
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:48 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

O jawel hoor, genoeg te zeggen, maar dan krijg ik een ban
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:53:45 #92
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71433156
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:52 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker ziektes verspreiden en paniek zaaien over een paar lullige prikjes
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:56:48 #93
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71433238
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:53 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker ziektes verspreiden en paniek zaaien over een paar lullige prikjes
Zal ik doen alhoewel ik een griepje niet zie als een ziekte maar als een lullig griepje.

Wordt je sterk van.
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:58:01 #94
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71433265
quote:
bedankt voor deze link
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_71434148
quote:

[..]

Dus?

ik wist niet dat wij elkaar kennen. Betrek dat soort opmerkingen voortaan lekker op jezelf, okee?

Jij bent het igg. wel, want je vervloekt net zoals bijv. Lambiekje (en volgens mij ook Salvad0R) 'BigPharma' tot op het bot, maar als jij last van je rug hebt, neem je wel medicijnen ipv je te laten masseren oid. (waarvan ik zelf het bewijs ben dat het kan helpen).

quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:52 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

en wat ben jij aan het doen met je opmerkingen en link-dumps?

quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:56 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Zal ik doen alhoewel ik een griepje niet zie als een ziekte maar als een lullig griepje.

Wordt je sterk van.
niet iedereen is hetzelfde. Er zijn mensen die er aan doodgaan als ze geen medicijnen krijgen...
pi_71434163
quote:

[..]

Wordt je sterk van.
Sinds wanneer wordt je van griep sterker?
pi_71434346
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:30 schreef RWest het volgende:

[..]

Sinds wanneer wordt je van griep sterker?
daar heeft 'ie imo dan weer wel een punt mee. Als je er niet aan doodgaat, bouw je antistoffen op die je de volgende keer kunt gebruiken om (misschien) minder ziek te worden.
pi_71434430
Dan mag jij raden wat er gebeurd wanneer je een vaccin voor een bepaalde ziekte krijgt!

Jawel, je bouwt ZONDER ZIEK TE WORDEN dezelfde antistoffen op zodat je de echte ziekte niet (meer) krijgt. Tadaaa!

Je loopt dan dus niet de kans om dood te gaan voordat je de antistoffen aan kunt maken (of blind te worden door mazelen, of gesloopte longen te krijgen door kinkhoest, of verlamd te raken door polio, vul maar in)
pi_71434445
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:37 schreef bas-beest het volgende:

[..]

daar heeft 'ie imo dan weer wel een punt mee. Als je er niet aan doodgaat, bouw je antistoffen op die je de volgende keer kunt gebruiken om (misschien) minder ziek te worden.
En sowieso is het wel goed voor je afweersysteem in het algemeen lijkt me. Dat heeft al zo weinig te doen...
-
pi_71434521
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:37 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Als dat voor de griep gold, dan was griep inmiddels geen probleem meer...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_71435086
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:44 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Als dat voor de griep gold, dan was griep inmiddels geen probleem meer...
tsja, helaas is er niet "dé griep"... vraag maar bij je huisarts
pi_71435117
quote:

[..]

Wordt je sterk van.
Lullig, als je er dan aan overlijdt
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 18:29:07 #103
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71435580
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:10 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Lullig, als je er dan aan overlijdt
Die kans is er bij elke griep.
pi_71436103
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:09 schreef bas-beest het volgende:

[..]

tsja, helaas is er niet "dé griep"... vraag maar bij je huisarts
Daarom werkt het dus ook niet met de/het of een griep... (was een beetje wat ik hem duidelijk probeerde te maken )

[ Bericht 9% gewijzigd door The_stranger op 30-07-2009 08:57:03 ]
C. Sagan
pi_71436475
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

En sowieso is het wel goed voor je afweersysteem in het algemeen lijkt me. Dat heeft al zo weinig te doen...
Je immuunsysteem is constant bezig
Lao-Tse
pi_71436507
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:03 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Je immuunsysteem is constant bezig
Is dat zo? Ook in de huidige westerse wereld?
-
pi_71436530
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Is dat zo? Ook in de huidige westerse wereld?
Ja, ziektekiemen zijn overal Hoewel het niet altijd zo ver komt dat er antistoffen aangemaakt moeten worden. Dat antistoffen aanmaken is de laatste stap als al het andere niet gewerkt heeft.

[ Bericht 15% gewijzigd door Appelknaller op 29-07-2009 19:14:42 ]
Lao-Tse
  Moderator woensdag 29 juli 2009 @ 19:28:30 #108
249559 crew  Lavenderr
pi_71437218
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:29 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Die kans is er bij elke griep.
Juist! En vandaar dus die vaccinatie.
We zijn eruit
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:57:11 #109
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71438072
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:42 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zou maar uitkijken ts, voor je het weet heb je de illuminati achter je aan. Groetjes, Lambiekje (beroepsmongool)
Omdat je een andere mening afwijkt van grootste familie van Nederland ben je een Josti?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71438127
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Omdat je een andere mening afwijkt van grootste familie van Nederland ben je een Josti?!
In dit geval: Ja.
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:02:07 #111
52357 Lambiekje
pi_71438241
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:03:10 #112
52357 Lambiekje
pi_71438270
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef gabberklaas het volgende:
Ho! Hij heeft zijn eigen dubbelgannger zelfmoord laten plegen...
  Moderator woensdag 29 juli 2009 @ 20:05:03 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_71438335
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 19:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Juist! En vandaar dus die vaccinatie.
We zijn eruit
Niet dus
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:09:55 #114
52357 Lambiekje
pi_71438447
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:46 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Eigenlijk wel.
Dat gaat escaleren op den duur...
pi_71438542
quote:
Post die andere link die je altijd post ook meteen even. Wacht, ik doe het wel voor je:

http://www.cyclesresearchinstitute.org/dewey/case_for_cycles.pdf

Oh nee, die spreekt de eerste link weer tegen he?

(Uit het Verplicht? Topic)
pi_71438964
quote:

[..]

door de hoeveelheid afwijking en de manier waarop bij die van jou:
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:34:46 #117
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71439172
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ho! Hij heeft zijn eigen dubbelgannger zelfmoord laten plegen...
Waar is de echte Hitler dan nu?
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:36:13 #118
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71439211
Verder weer episch dat mensen die nog nooit in een ziekenhuis zijn geweest of een universiteit van binnen hebben gezien op internet wel even de waarheid komen verkondigen . Accepteer nou maar dat je er geen verstand van hebt en vertrouw in de mensen die dit wel hebben, in plaats van in wat anonieme samenzweringdenkers op het grote boze internet.
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:01:03 #119
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71446052
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:36 schreef Biels het volgende:
Verder weer episch dat mensen die nog nooit in een ziekenhuis zijn geweest of een universiteit van binnen hebben gezien op internet wel even de waarheid komen verkondigen . Accepteer nou maar dat je er geen verstand van hebt en vertrouw in de mensen die dit wel hebben, in plaats van in wat anonieme samenzweringdenkers op het grote boze internet.
Nee als je een ziekenhuis hebt gezien weet je natuurlijk meteen wat er in die troep vaccins zit.

Het is gewoon troep, maar laat je maar lekker volspuiten met die shit.

Ik niet en mijn ouders en beste vrienden (op 1 na helaas) ook niet.
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:23:54 #120
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71446595
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Nee als je een ziekenhuis hebt gezien weet je natuurlijk meteen wat er in die troep vaccins zit.

Het is gewoon troep, maar laat je maar lekker volspuiten met die shit.

Ik niet en mijn ouders en beste vrienden (op 1 na helaas) ook niet.
En hoevaak heb jij dan wel precies gekeken wat er in zo'n vaccin zit dat jij het wel weet. En dat het over 10 jaar schadelijk is, terwijl ze volgens jou niet weten wát het over 10 jaar met je doet.
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:30:51 #121
138914 Slappy
ambtenaar
pi_71446751
quote:

[..]

Nee jij bent gewoon gezwel op het forum Holocaust ontkennen Serieus ik heb dat je ooit doodziek wordt en medicijnen weigert.EN DAN FEEST OP FOK
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_71449039
quote:

[..]

De TROS? Deze zin snap ik even niet helemaal...
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:23:36 #123
83951 rashudo
project 2501
pi_71449128
Het mooie van de mexicaanse griep is dat, wanneer je er aan sterft, je wél weet wat het 10 jaar later met je doet, je bent dan namelijk nog steeds dood.
Their eyes opaque.
pi_71449131
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:23 schreef rashudo het volgende:
Het mooie van de mexicaanse griep is dat, wanneer je er aan sterft, je wél weet wat het 10 jaar later met je doet, je bent dan namelijk nog steeds dood.
Mr. Prolapse 2009
pi_71449132
De tros is onderdeel van de NWO. Snap dat.
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:41:46 #126
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71449302
Niemand kan mij ervan overtuigen dat vaccins niet vergiftigd zijn.
Mensen, open je ogen. er zijn verschillende bewijsstukken voor te bedenken. Allereerst.. de bilderberggroep. Het zijn zij, die in samenwerking met Reptilians een superras willen kweken. Reptilians zijn eigenlijk al een hybrid ras. Mens en alien hebben immers zoals al jaren onomstotelijk vastgesteld is sex gehad in the far ancient world. Hierdoor ontstonden hybride bloedlijnen. De regering, Bilderberggroup wil nu samen met reptilians kijken welk vaccin het beste past voor hun massavernietigingswapens.

Wie is er nog meer bij betrokken? Juist ja.. obama. Barrack Obama... of mag ik even voor jullie zijn ware identiteit onthullen?? ja .. komt ie... Saddam Osama... juist ja.. een genetische combinatie tussen Saddam Hoessein en Osama bin laden, zit ook in het complot. Hij is tevens de veronderstelde Antichrist. Ik heb wat onderzoek gepleegd(jullie willen niet leren, ik wel) en vond een bijzonder interessant bewijs:
quote:
The scripture says about the beast in the revelation of Jesus: “…the name of the beast or the
number of his name. Here is wisdom. He who has understanding, let him calculate the number of the beast, for it is the number of a man. His number is six hundred sixty-six.” His full name is according to Wikipedia (link) he is Barack Hussein Obama. So let us count this name: Barack = 6, Hussein = 7, and Obama = 5 letters. In mathematics there is a calculation of average, usually abbreviated as AVG. Here is how to count: (6+7+5)/3 so the sum of letters to be divided with the number of the words (number divided with the amount of numbers) that is 18/3=6. Now we got the average number of letters of his name that is 6 and because he has 3 names (given, middle, family) each word in average equals to 6. That is 666 – the number of the beast.
denk hier eens over na en zet je oogkleppen af, debiele tunnelkijkers.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71449394
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:41 schreef Michielos het volgende:
Mensen, open je ogen. er zijn verschillende bewijsstukken voor te bedenken. Allereerst.. de bilderberggroep. Het zijn zij, die in samenwerking met Reptilians een superras willen kweken. Reptilians zijn eigenlijk al een hybrid ras. Mens en alien hebben immers zoals al jaren onomstotelijk vastgesteld is sex gehad in the far ancient world. Hierdoor ontstonden hybride bloedlijnen. De regering, Bilderberggroup wil nu samen met reptilians kijken welk vaccin het beste past voor hun massavernietigingswapens.

Wie is er nog meer bij betrokken? Juist ja.. obama. Barrack Obama... of mag ik even voor jullie zijn ware identiteit onthullen?? ja .. komt ie... Saddam Osama... juist ja.. een genetische combinatie tussen Saddam Hoessein en Osama bin laden, zit ook in het complot. Hij is tevens de veronderstelde Antichrist. Ik heb wat onderzoek gepleegd(jullie willen niet leren, ik wel) en vond een bijzonder interessant bewijs:
[..]

Fail-Troll
Het "enge" is dat je nu alle complotten zowat inderdaad samensmelt, en als je dit onder een mysterieuze username zou posten op een vage site je vast aanhangers krijgt
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:52:28 #128
52357 Lambiekje
pi_71449457
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:30 schreef Slappy het volgende:

[..]

Nee jij bent gewoon gezwel op het forum Holocaust ontkennen Serieus ik heb dat je ooit doodziek wordt en medicijnen weigert.EN DAN FEEST OP FOK
Duidelijk dat je je niet wilt informeren en geinformeerd omtrent WO1/WO2. Het zal je lelijk op je dak vallen dat ik gelijk heb

Kennelijk moet ik het wel accepteren dat ik beledigd mag worden door mensen die dezelfde ideologie hebben waarvoor ik een verwensing krijg... think about it.
pi_71449479
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Duildelijk dat je je niet wilt informeren en geinformeerd omtrent WO1/WO2. Het zal je lelijk op je dak vallen dat ik gelijk heb

Kennelijk moet ik het wel accepteren dat ik beledigd mag worden door mensen die dezelfde ideologie hebben waarvoor ik een verwensing krijg... think about it.
Wil je nog even uitleggen wat je hier precies mee bedoelt?
quote:

[..]

Ik heb serieus geen benul wie/wat je hiermee bedoelt.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:07:18 #130
52357 Lambiekje
pi_71449725
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:53 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Wil je nog even uitleggen wat je hier precies mee bedoelt?
[..]
Het wegruimen van andersdenkenden, zwakbegaafden en gehandicapten ....wie-o-wie deed dat, volgens de geaccepteerde geschiedenis.

Ik word belachelijk gemaakt en liefst verbrand of iets dergelijks, dat is precies dezelfde ideologie.

Men moest eens weten hoe fout men zit met kennis die ze denken te hebben over WO2, en WO1 uiteraard want dat kan niet echt los gezien worden. Ook toen al was het NWO plannen die uitgevoerd werden. Het NWO gedoe is echt niet vanaf 911 of iets dergelijks...
En daarnaast Hitler was een zondebok voor de ziekelijke misstanden die (Joodse) Wallstreet samen met de industrie hebben veroorzaakt.
quote:
Ik heb serieus geen benul wie/wat je hiermee bedoelt.
Het algemene intellect, het bedroevend lage kennisniveau van wat er allemaal gaande is qua financieel geklier, politiek USA/EU, doelbewust aangewakkerde moslimhaat e.d. En niet willen of kunnen inzien dat politici echt niet het beste met haar onderdanen voor heeft.
pi_71450015
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het wegruimen van andersdenkenden, zwakbegaafden en gehandicapten ....wie-o-wie deed dat, volgens de geaccepteerde geschiedenis.

Ik word belachelijk gemaakt en liefst verbrand of iets dergelijks, dat is precies dezelfde ideologie.
En waar wil je zeggen dat dit gebeurt? Niet in Nederland in ieder geval, en niet in de VS. Waar dan wel, en op welke schaal? Worden hier ook 6 miljoen "anders-denkenden" 'geruimd' ?
quote:
Men moest eens weten hoe fout men zit met kennis die ze denken te hebben over WO2, en WO1 uiteraard want dat kan niet echt los gezien worden. Ook toen al was het NWO plannen die uitgevoerd werden. Het NWO gedoe is echt niet vanaf 911 of iets dergelijks...
En daarnaast Hitler was een zondebok voor de ziekelijke misstanden die (Joodse) Wallstreet samen met de industrie hebben veroorzaakt.
En waar heb jij dan de "echte" info vandaan? En hoe weet jij zeker dat dat klopt? Was jij erbij, tijdens de 1e en 2e WO?
quote:
Het algemene intellect, het bedroevend lage kennisniveau van wat er allemaal gaande is qua financieel geklier, politiek USA/EU, doelbewust aangewakkerde moslimhaat e.d. En niet willen of kunnen inzien dat politici echt niet het beste met haar onderdanen voor heeft.
En dat is gebaseerd op wat boude uitspraken van o.a. een journaliste die ook al TOTAAL miszit als het gaat om die FEMA-nonsens?
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:22:51 #132
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71450057
Lambiekje, hoe vind je de onthutsende ontdekkingen die ik gedaan heb. Ik heb echter nog veel meer..!

[ Bericht 49% gewijzigd door Michielos op 30-07-2009 09:32:58 ]
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:42:09 #133
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_71450570
quote:

[..]

[..]

Als politici en die bilderbergclub de hele wereld kunnen controleren kunnen ze ook wel een paar websites sluiten en de mensen die ze hebben gemaakt ombrengen zodat er niets naar buiten komt . Het feit dat je totaal wordt genegeerd en hier al sinds jaar en dag je flauwekul van het hoogste kaliber mag spuien is ironisch genoeg het bewijs dat je geen gelijk hebt .
Fietstas.
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:48:57 #134
52357 Lambiekje
pi_71450703
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:21 schreef Dragorius het volgende:

[..]

En waar wil je zeggen dat dit gebeurt? Niet in Nederland in ieder geval, en niet in de VS. Waar dan wel, en op welke schaal? Worden hier ook 6 miljoen "anders-denkenden" 'geruimd' ?
[..]
De opmerking dat ik maar ziektes moet krijgen en dat er dan een FokFeest is...
Daarnaast Obama zou een verwerpelijk zorg-plan hebben om miljarden te besparen... En waar gaat de discussie nu over. Vaccinaties worden gebruikt om ons chronisch ziek te houden...
quote:
En waar heb jij dan de "echte" info vandaan? En hoe weet jij zeker dat dat klopt? Was jij erbij, tijdens de 1e en 2e WO?
[..]
de 6 mlj van WO1 , goh het is een mytisch getal dat het ook al geldt voor WO2.

Eisenhowers-DeathCamps

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 30-07-2009 10:00:10 ]
pi_71450776
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:48 schreef Lambiekje het volgende:

Dat is geen antwoord op een best wel goede vraag.

Hoe weet jij dat wat jij te horen krijgt en leest (op het internet) wel klopt? Het feit dat het afwijkt met wat "geaccepteerd" is, wil niet zeggen dat het per se juist moet zijn. Wie zegt dat juist jij niet misleid wordt door NWO o.i.d.?
C. Sagan
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:52:52 #136
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71450792
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat wat jij te horen krijgt en leest (op het internet) wel klopt? Het feit dat het afwijkt met wat "geaccepteerd" is, wil niet zeggen dat het per se juist moet zijn. Wie zegt dat juist jij niet misleid wordt door NWO o.i.d.?
Maar stel dat het zo is... gewoon stel dat het zo is... ikzelf denk van wel
pi_71450817
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De opmerking dat ik maar ziektes moet krijgen en dat er dan een FokFeest is...
Daarnaast Obama zou een verwerpelijk zorg-plan hebben om miljarden te besparen... En waar gaat de discussie nu over. Vaccinaties worden gebruikt om ons chronisch ziek te houden...
1 user maakt zo'n opmerking en dat staat gelijk aan depopulatie in Nederland? Slappy moet zich inderdaad inhouden, want dat soort uitspraken zijn niet gewenst in geen enkele discussie.

Obama's health-care plan is juist anders bedoeld, en heeft niks met het laten sterven van mensen te maken. Kom ook niet weer aan met die YouTube van die debiel met zijn vraag over "laten sterven" waar eigenlijk euthanasie wordt bedoeld.... Dat is al behandeld tot in den treure.

Vaccinaties worden gebruikt om... *zucht*..... en wederom heb je hier geen bewijs voor en is er juist wel bewijs dat ze WEL helpen om de mensheid al langere tijd gezonder te laten zijn en ziektes uit te roeien.
quote:
Wil je zeggen dat dat niet gebeurd is dan in WO 1 en 2?
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:56:07 #138
52357 Lambiekje
pi_71450874
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:53 schreef Dragorius het volgende:

[..]

1 user maakt zo'n opmerking en dat staat gelijk aan depopulatie in Nederland? Slappy moet zich inderdaad inhouden, want dat soort uitspraken zijn niet gewenst in geen enkele discussie.

Obama's health-care plan is juist anders bedoeld, en heeft niks met het laten sterven van mensen te maken. Kom ook niet weer aan met die YouTube van die debiel met zijn vraag over "laten sterven" waar eigenlijk euthanasie wordt bedoeld.... Dat is al behandeld tot in den treure.

Vaccinaties worden gebruikt om... *zucht*..... en wederom heb je hier geen bewijs voor en is er juist wel bewijs dat ze WEL helpen om de mensheid al langere tijd gezonder te laten zijn en ziektes uit te roeien.
[..]

Wil je zeggen dat dat niet gebeurd is dan in WO 1 en 2?
Het is wel gebeurd maar TOTAAL COMPLEET anders dan die verwerpelijke geschiedenisboeken zeggen.
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:56:48 #139
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_71450890
Dat pamflet zegt dat het Joodse volk na de WOI nog steeds met de nek wordt aangekeken, zo'n artikel is niet zo gek als je al bijna 2000 jaar vervolgd en verketterd wordt. Vervolgens begon de pleuris pas echt met de WOII, waar ZONDER ENIGE TWIJFEL de holocaust plaatsvond. Lees anders maar eens het dagboek van Goebbels, daarin staat duidelijk wat Hitler wilde, of is dat allemaal vervalst? .
Fietstas.
pi_71450922
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is wel gebeurd maar TOTAAL COMPLEET anders dan die verwerpelijke geschiedenisboeken zeggen.
Hoe en wat dan? Mij is alleen de echte, officiele volgens de boeken versie bekend namelijk.
Mr. Prolapse 2009
pi_71450941
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

quote:

[..]

En weer geen antwoord.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:00:43 #142
52357 Lambiekje
pi_71450981
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:58 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Hoe en wat dan? Mij is alleen de echte, officiele volgens de boeken versie bekend namelijk.
dat mag je en zeker ik niet bespreken
En nu is het klaar over het onderwerp.
pi_71451012
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat mag je en zeker ik niet bespreken
Dat heeft ook een reden dan, als ik begrijp waar je heen wil. Zwak als je dat echt zou geloven, die versie van de waarheid....
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:05:59 #144
52357 Lambiekje
pi_71451107
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:02 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat heeft ook een reden dan, als ik begrijp waar je heen wil. Zwak als je dat echt zou geloven, die versie van de waarheid....
Nee zwak wil ik het niet noemen... het is JUIST het probleem waarom we nu weer in diezelfde situatie gemanoeuvreerd worden door het geopolitiek en opgedrongen moslimhaat. Think about it.

Maar ik laat me niet verder uit de tent lokken. PUNT.
pi_71451117
quote:

[..]

Misschien had je 'm niet gezien...
C. Sagan
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:09:12 #146
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71451174
Lambiekje heeft gelijk, Hitler was slechts een zondebok !
Eerherstel voor Adolf Hitler !

zzz
pi_71451191
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee zwak wil ik het niet noemen... het is JUIST het probleem waarom we nu weer in diezelfde situatie gemanoeuvreerd worden door het geopolitiek en opgedrongen moslimhaat. Think about it.

Maar ik laat me niet verder uit de tent lokken. PUNT.
Gaat niet over uit de tent lokken maar dat jij die onwaarheden voor waar aanneemt, maar ik zie totaal geen reden waarom dat dan zou moeten zjin zoals jij (helaas) denkt dat het is gegaan. Waar baseer je dat op? Wat zijn die bronnen? En hoe weet je zeker dat ZIJ het wel goed hebben?
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:12:33 #148
138914 Slappy
ambtenaar
pi_71451253
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Duidelijk dat je je niet wilt informeren en geinformeerd omtrent WO1/WO2. Het zal je lelijk op je dak vallen dat ik gelijk heb

Jezus kom eens met serieuze bronnen aan dus volgens jou is er nooit een Holocaust geweest Voor mij kom je gewoon over als eenzaam zielig ventje die compleet van de buitenwereld is afgezonderd
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_71451284
Slappy, probeer het persoonlijk worden een beetje te laten, ik ben oprecht nieuwsgierig naar die bronnen en nu geef je hem een reden om mijn post te negeren en op jouw geflame in te gaan
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:14:11 #150
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71451292
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:09 schreef _Led_ het volgende:
Lambiekje heeft gelijk, Hitler was slechts een zondebok !
Eerherstel voor Adolf Hitler !

Nja teveel vragen blijven onbeantwoord LED, dat weet je net zo goed als mij.
De Bilderberggroep... Wat zijn hun agendapunten? niemand die het weet. Ikzelf vermoed dat ze aan onze kant staan en de reptilians willen uitroeien.

Wat is de rol van vaccinaties? Het testen van massavernietigingswapens op kleine schaal is mijn theorie.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:15:29 #151
138914 Slappy
ambtenaar
pi_71451318
Hier een samenvatting van lambiekje
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 08:20 schreef TC03 het volgende:
Lambiekje is één van de meest irritante en arrogante users op dit forum. Naast het feit dat hij er gewoon dikwijls naast zit, is hij ook nog eens erg dom en communicatief incapabel. Met zo'n persoon valt niet te discussiëren omdat hij niet consequent is en tegelijkertijd erg hypocriet. Het maakt niet uit wat je zegt, uiteindelijk komt het erop neer dat elke post, hoe goed beargumenteerd ook, wordt beantwoord met een YouTube-filmpje of een linkje naar een één of andere vage website. Vervolgens probeer je dat te ontkrachten met een nieuwsberichtje van het ANP of zoiets, en dan ben je een domme naïeveling die het ANP gelooft. Nee, hij is gelukkig niet dom en naïef.

Bah, Lambiekje.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:17:02 #152
31101 _Led_
pi_71451350
Zullen we deze voor Lambiekje kopen ?

zzz
pi_71451383
Gasten
Doe dat via PM ofzo, ik verwacht nog een serieus antwoord.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:19:53 #154
138914 Slappy
ambtenaar
pi_71451408
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:18 schreef Dragorius het volgende:
Gasten
Doe dat via PM ofzo, ik verwacht nog een serieus antwoord.
Op Lambiekje Serieus antwoord krijgen Je weet toch als je hem niet geloof ben je naïef
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:20:16 #155
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71451412
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:17 schreef _Led_ het volgende:
Zullen we deze voor Lambiekje kopen ?

[ afbeelding ]
Die heb ik al
pi_71451440
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:19 schreef Slappy het volgende:

[..]

Op Lambiekje Serieus antwoord krijgen Je weet toch als je hem niet geloof ben je naïef
Maakt niet uit, ik ben gewoon benieuwd op welke bronnen hij dit dan baseert.
Mijn motto is > geef elke mening/visie, hoe "dom" je die van te voren ook vindt, een kans Geldt ook voor Lambiekje dus
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:30:28 #157
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71451657
Sowieso. De meeste mensen hier zijn tunnelkijkers die niet bereid zijn om te leren. Oogkleppen ophebben is ook erg lastig voor de meeste mensen.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:34:28 #158
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_71451756
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:30 schreef Michielos het volgende:
Sowieso. De meeste mensen hier zijn tunnelkijkers die niet bereid zijn om te leren. Oogkleppen ophebben is ook erg lastig voor de meeste mensen.
Het is geen kwestie van leren maar geloven. Conspiracytheorieaanhangers zijn niet anders dan gelovigen. De nieuwe Jehovagetuigen.
Fietstas.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:36:11 #159
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71451797
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:34 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Het is geen kwestie van leren maar geloven. Conspiracytheorieaanhangers zijn niet anders dan gelovigen. De nieuwe Jehovagetuigen.
nee, het is een kwestie van openminded zijn. Jullie zijn niet openminded maar tunnelkijkers.
pi_71451844
Lambiekje, desnoods PM je mij die bronnen, mag ook
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:41:24 #161
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_71451931
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:36 schreef Michielos het volgende:

[..]

nee, het is een kwestie van openminded zijn. Jullie zijn niet openminded maar tunnelkijkers.
Dat zeggen mensen die God hebben ervaren ook. Punt is dat er een totaal van de pot gerukte standaard voor bewijs is die alle wetten van de logica tart, een hypocriete omgang met dat bewijs en een oostindische blindheid voor iedere vorm van tegenbewijs.
Fietstas.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:43:58 #162
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71452005
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:41 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Dat zeggen mensen die God hebben ervaren ook. Punt is dat er een totaal van de pot gerukte standaard voor bewijs is die alle wetten van de logica tart, een hypocriete omgang met dat bewijs en een oostindische blindheid voor iedere vorm van tegenbewijs.
doordat je nu zo reageert, weiger je elke mogelijkheid tot leren al. Je wil niet leren, enkel mensen afbeulen. Dat zie ik nu wel weer. Je bent niet openminded want je geeft al aan dat je er bij wijze van spreke niet naar wilt luisteren. Dat mijn waarde tunnelkijker, is de definitie van bekrompenheid. De kortzichtige dogmatische wetenschap aanhangend.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:46:35 #163
52357 Lambiekje
pi_71452070
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:37 schreef Dragorius het volgende:
Lambiekje, desnoods PM je mij die bronnen, mag ook
ok .. maar dan stel ik het wel later op. Ik ben nu op 't werk.
Het gaat dan een hoop worden. Veel leeswerk, en kijkwerk.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:48:19 #164
31101 _Led_
pi_71452111
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik voorzie een lap links en youtube clips zonder enige eigen bijdrage
zzz
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:49:58 #165
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_71452149
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:43 schreef Michielos het volgende:

[..]

doordat je nu zo reageert, weiger je elke mogelijkheid tot leren al. Je wil niet leren, enkel mensen afbeulen. Dat zie ik nu wel weer. Je bent niet openminded want je geeft al aan dat je er bij wijze van spreke niet naar wilt luisteren. Dat mijn waarde tunnelkijker, is de definitie van bekrompenheid. De kortzichtige dogmatische wetenschap aanhangend.
Het is makkelijk allemaal statements te maken over de holocaust, Hitler en de NWO en als iemand met vragen of tegenbewijs komt te zeggen dat die persoon aan tunnelvisie lijdt. 'Jullie' staan niet open voor de kracht der logica en wetenschap, jullie zijn bekrompen en lijden aan tunnelvisie.
Fietstas.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:50:06 #166
138914 Slappy
ambtenaar
pi_71452152
LAMBIEKJE JE BAAS IS EEN COMPLOT VERTROUW HEM NIET
pi_71452203
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vind ik geen probleem, ik ben vooral benieuwd waarom je DIE bronnen dan wel betrouwbaar vindt, wil je dat er dan bij zetten?

Tevens, ik zeg het nu alvast, een goede vriend van mijn opa, allebei in dienst gezeten, is een Amerikaanse soldaat en is onderdeel geweest van een peleton dat zo'n kamp in die tijd heeft bezocht. Zoals hij het omschreef.. *brrr*... dus vandaar dat ik benieuwd ben.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:52:04 #168
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71452206
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:49 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Het is makkelijk allemaal statements te maken over de holocaust, Hitler en de NWO en als iemand met vragen of tegenbewijs komt te zeggen dat die persoon aan tunnelvisie lijdt. 'Jullie' staan niet open voor de kracht der logica en wetenschap, jullie zijn bekrompen en lijden aan tunnelvisie.
eehm nee, jij bent niet bereidt tot leren en wil enkel discussieren om deze te kunnen winnen. Er zijn nu al 299292992929 links gegeven, hele bevolkingen zien UFO's en dan nog is het: JA HET WAS EEN VLEKJE OP DE LENS.
get real, tunnelkijker
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:54:42 #169
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_71452282
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:52 schreef Michielos het volgende:

[..]

eehm nee, jij bent niet bereidt tot leren en wil enkel discussieren om deze te kunnen winnen. Er zijn nu al 299292992929 links gegeven, hele bevolkingen zien UFO's en dan nog is het: JA HET WAS EEN VLEKJE OP DE LENS.
get real, tunnelkijker
Vervolgens vind ik andere links die overeenkomen met wat ik denk, wat dan?
Fietstas.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:58:42 #170
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71452413
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:54 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Vervolgens vind ik andere links die overeenkomen met wat ik denk, wat dan?
dan blijf je dus bij je visie, de definitie van bekrompenheid. Bedankt voor de bevestiging
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:59:39 #171
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_71452434
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:58 schreef Michielos het volgende:

[..]

dan blijf je dus bij je visie, de definitie van bekrompenheid. Bedankt voor de bevestiging
Of jij bij die van jou, ben jij dan niet bekrompen?
Fietstas.
pi_71452471
Kunnen jullie deze bitchfight niet via PM houden? thanks
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:01:15 #173
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71452475
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:59 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Of jij bij die van jou, ben jij dan niet bekrompen?
neen. Ik loop niet met de kudde mee. JIj wel
pi_71452689
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef Michielos het volgende:

[..]

Rebel!
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:09:04 #175
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_71452696
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik lees bronnen, van beide kanten en heb vervolgens een mening en overtuiging. Die is anders dan die van jou, maar dat maakt me geen kuddedier. Juist minderheden functioneren in kuddes die hun eigen overtuigingen in stand houden.
Fietstas.
pi_71452718
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Vind ik geen probleem, ik ben vooral benieuwd waarom je DIE bronnen dan wel betrouwbaar vindt, wil je dat er dan bij zetten?

Tevens, ik zeg het nu alvast, een goede vriend van mijn opa, allebei in dienst gezeten, is een Amerikaanse soldaat en is onderdeel geweest van een peleton dat zo'n kamp in die tijd heeft bezocht. Zoals hij het omschreef.. *brrr*... dus vandaar dat ik benieuwd ben.
Die vriend van je opa lult man. Alleen domme mensen denken dat die kampen bestaan hebben.
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:10:29 #177
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_71452735
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:09 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Die vriend van je opa lult man. Alleen domme mensen denken dat die kampen bestaan hebben.
Ja hij is omgekocht door de Joden!
Fietstas.
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:12:02 #178
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71452791
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:10 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Ja hij is omgekocht door de Joden!
je kunt dus wel openminded zijn?
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:14:01 #179
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_71452851
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:12 schreef Michielos het volgende:

[..]

je kunt dus wel openminded zijn?
Nee, je bent een schande voor het menselijk bestaan als je de holocaust durft te ontkennen, terwijl het de meest gedocumenteerde genocide en er onomstotelijk bewijs is, naast alle ooggetuigen.
Fietstas.
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:14:28 #180
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71452870
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:14 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Nee, je bent een schande voor het menselijk bestaan als je de holocaust durft te ontkennen, terwijl het de meest gedocumenteerde genocide en er onomstotelijk bewijs is, naast alle ooggetuigen.
mee eensch.
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:35:03 #181
31101 _Led_
pi_71453491
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:14 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Nou ja, dat is ook maar een mening natuurlijk.
zzz
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:45:50 #182
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71453810
Ik ben effe weggeweest uit dit topic, maar het gaat nu ineens over hele andere dingen?
pi_71454121
Neuh, niet echt. Lambiekje lukt het nog steeds om als een mongooltje over te komen
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:56:54 #184
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71454170
Holocaustontkenners en falers die youtubelinkjes dumpen als bewijs

MENSUH OPE JE OGUH!!
pi_71454192
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:45 schreef HugoBaas het volgende:
Ik ben effe weggeweest uit dit topic, maar het gaat nu ineens over hele andere dingen?
Ben je ondertussen (serieus) al wat geruster gesteld m.b.t. dit vaccin en vaccins in het algemeen?
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:57:33 #186
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71454197
Ik zag de holocast langskomen in een vaccinatie topic dus vandaar.
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:00:10 #187
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71454297
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:57 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ben je ondertussen (serieus) al wat geruster gesteld m.b.t. dit vaccin en vaccins in het algemeen?
Nee dat niet echt, ik heb nog steeds grote twijfels.

Ik snap de geheimzinnigheid eromheen niet vanuit de industrie.

Waarom worden ze bijvoorbeeld vrijgesteld van schuld als er wel iets mis mee is? Als ze zo zeker van hun zaak zijn is dat toch niet nodig lijkt me?

Ik ga nu even pauzeren, maar ik reageer straks weer.
pi_71454363
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:00 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Nee dat niet echt, ik heb nog steeds grote twijfels.

Ik snap de geheimzinnigheid eromheen niet vanuit de industrie.

Waarom worden ze bijvoorbeeld vrijgesteld van schuld als er wel iets mis mee is? Als ze zo zeker van hun zaak zijn is dat toch niet nodig lijkt me?

Ik ga nu even pauzeren, maar ik reageer straks weer.
Die "vrijstelling" is normaal, er bestaat al jarenlang een fonds voor mensen die, wanneer hun kind of wie dan ook toch bijwerkingen krijgt (bjiwerkingen die altijd al bekend waren overigens, geen geheimzinnigheid) en ze klagen met hun geldzucht zo'n bedrijf aan, dat zo'n bedrijf niet kapotgeprocedeerd wordt. Niks raars aan, maar zo' nvoorstel moet per vaccin weer worden geaccepteerd.

En hoezo geheimzinnigheid? Er is nog geen lijst met ingredienten, er zijn nog tests bezig die openbaar zijn en blijven. Ik zie het punt dus niet.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:17:15 #189
83951 rashudo
project 2501
pi_71454785
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:14 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nja teveel vragen blijven onbeantwoord LED, dat weet je net zo goed als mij.
De Bilderberggroep... Wat zijn hun agendapunten? niemand die het weet. Ikzelf vermoed dat ze aan onze kant staan en de reptilians willen uitroeien.

Wat is de rol van vaccinaties? Het testen van massavernietigingswapens op kleine schaal is mijn theorie.
De agendapunten van volgend jaar heb ik al:

9:00 - 9:30 Aanvangst & inleidend spreken
10:00 - 11:00 Resultaten mexicaans griep vaccin en voortgang uitroeing der mens
11:00 - 11:30 Korte koffiepauze
11:30 - 12:30 Hoe verbeter ik mijn golfhandicap
12:30 - 13:30 Uitgebreide lunch verzorgt door Jonnie Boer
13:30 - 14:30 Wanneer kan ik het beste mijn olie-aandelen dumpen voor de a.s apocalyps
14:30 - 15:00 Executies & martelingen van mensen die ons op het spoor zijn
15:00 - 16:00 Hoe hou ik mijn Reptillian onder controle tijdens het uitlaten (gastspreker Cesar Millan)
16:30 - 17:00 Nostalgische terugblik op aankomst bij Roswell in 1947
Their eyes opaque.
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 12:20:09 #190
249559 crew  Lavenderr
pi_71454897
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:17 schreef rashudo het volgende:

[..]

De agendapunten van volgend jaar heb ik al:

9:00 - 9:30 Aanvangst & inleidend spreken
10:00 - 11:00 Resultaten mexicaans griep vaccin en voortgang uitroeing der mens
11:00 - 11:30 Korte koffiepauze
11:30 - 12:30 Hoe verbeter ik mijn golfhandicap
12:30 - 13:30 Uitgebreide lunch verzorgt door Jonnie Boer
13:30 - 14:30 Wanneer kan ik het beste mijn olie-aandelen dumpen voor de a.s apocalyps
14:30 - 15:00 Executies & martelingen van mensen die ons op het spoor zijn
15:00 - 16:00 Hoe hou ik mijn Reptillian onder controle tijdens het uitlaten (gastspreker Cesar Millan)
16:30 - 17:00 Nostalgische terugblik op aankomst bij Roswell in 1947
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:37:13 #191
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71457025
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:02 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Die "vrijstelling" is normaal, er bestaat al jarenlang een fonds voor mensen die, wanneer hun kind of wie dan ook toch bijwerkingen krijgt (bjiwerkingen die altijd al bekend waren overigens, geen geheimzinnigheid) en ze klagen met hun geldzucht zo'n bedrijf aan, dat zo'n bedrijf niet kapotgeprocedeerd wordt. Niks raars aan, maar zo' nvoorstel moet per vaccin weer worden geaccepteerd.

En hoezo geheimzinnigheid? Er is nog geen lijst met ingredienten, er zijn nog tests bezig die openbaar zijn en blijven. Ik zie het punt dus niet.
Nouja, stel je koopt een auto en door een ongeluk dankzij een constructiefout ben je invalide. Dan krijg je ook geld van de autofabrikant dus het lijkt me niet meer dan logisch dat ook de pharma industrie de verantwoordelijkheid neemt voor het door hen ontwikkelde product.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:39:36 #192
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_71457091
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:37 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Nouja, stel je koopt een auto en door een ongeluk dankzij een constructiefout ben je invalide. Dan krijg je ook geld van de autofabrikant dus het lijkt me niet meer dan logisch dat ook de pharma industrie de verantwoordelijkheid neemt voor het door hen ontwikkelde product.
Mwoah, het inenten gebeurt uiteindelijk toch via een overheidsinstantie? Zij hebben er voor gekozen het product af te nemen.
Fietstas.
pi_71457298
Wat Kassaa zegt, het verschil is ook dat bij een auto-ongeluk ook externe factoren mee kunnen spelen en een constructiefout eigenlijk nagenoeg niet voorkomt. Bij medicijnen kunnen er altijd bijwerkingen zijn. Dat speelt ook mee. Ieder lichaam is anders, maar in de kern wel hetzelfde (anders zouden medicijnen ook niet werken)
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:53:55 #194
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71457579
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:45 schreef Dragorius het volgende:
Wat Kassaa zegt, het verschil is ook dat bij een auto-ongeluk ook externe factoren mee kunnen spelen en een constructiefout eigenlijk nagenoeg niet voorkomt. Bij medicijnen kunnen er altijd bijwerkingen zijn. Dat speelt ook mee. Ieder lichaam is anders, maar in de kern wel hetzelfde (anders zouden medicijnen ook niet werken)
Nee dat vind ik onzin. Dan moeten ze op de vaccins heel groot zetten dat het schadelijk kan zijn voor de gezondheid en dat het gebruik op eigen risico's.
pi_71457631
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:53 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Nee dat vind ik onzin. Dan moeten ze op de vaccins heel groot zetten dat het schadelijk kan zijn voor de gezondheid en dat het gebruik op eigen risico's.
Zodat mensen zoals jij al direct nee zeggen? En mensen worden van tevoren altijd gewezen op mogelijke bijwerkingen.

En denk eens aan mensen die tabakfabrikanten aanklagen enzo? Is geen foolproof systeem dus
Mr. Prolapse 2009
pi_71457646
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:41 schreef Michielos het volgende:

[..]

!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jij bent echt supertof.
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 13:56:29 #197
249559 crew  Lavenderr
pi_71457663
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:53 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Bij elk medicijn zit toch een bijsluiter? Ook bij vaccins. Daarbij, je hóeft het niet te nemen.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:57:39 #198
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71457693
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Zodat mensen zoals jij al direct nee zeggen? En mensen worden van tevoren altijd gewezen op mogelijke bijwerkingen.

En denk eens aan mensen die tabakfabrikanten aanklagen enzo? Is geen foolproof systeem dus
Klopt, maar mensen die dat nu doen krijgen geen geld, omdat sigaretten fabrikanten goed waarschuwen en iedereen weet dat het schadelijke gevolgen kan hebben.
Daarom is dat vrije keus en kiest de een ervoor te roken en de ander neemt het risico niet.

Zo kan het ook met vaccins en dat lijkt mij een hele goede oplossing.

Misschien dat mensen er dan echt goed over gaan nadenken en zich erin verdiepen en zo een weloverwogen beslissing nemen.
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:59:48 #199
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71457765
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bij elk medicijn zit toch een bijsluiter? Ook bij vaccins. Daarbij, je hóeft het niet te nemen.
Nee precies het hoeft niet en mensen moeten daar dus goed over nadenken en niet zomaar aannemen wat de pharma industrie en de overheid zeggen.

Daar komt bij vond je het niet asociaal om het niet te nemen?
En nu ineens hoeft het niet?
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 14:03:35 #200
249559 crew  Lavenderr
pi_71457887
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:59 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Nee precies het hoeft niet en mensen moeten daar dus goed over nadenken en niet zomaar aannemen wat de pharma industrie en de overheid zeggen.

Daar komt bij vond je het niet asociaal om het niet te nemen?
En nu ineens hoeft het niet?
Het gaat er niet om wat ik er van vind.
Het is gewoon niet verplicht.
pi_71457922
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:57 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Klopt, maar mensen die dat nu doen krijgen geen geld, omdat sigaretten fabrikanten goed waarschuwen en iedereen weet dat het schadelijke gevolgen kan hebben.
Daarom is dat vrije keus en kiest de een ervoor te roken en de ander neemt het risico niet.
Nee hoor, ook nu nog winnen mensen zaken, ook van bedrijven als McDonalds bijvoorbeeld. Geen foolproof-systeem zoals ik al zei.
quote:
Zo kan het ook met vaccins en dat lijkt mij een hele goede oplossing.

Misschien dat mensen er dan echt goed over gaan nadenken en zich erin verdiepen en zo een weloverwogen beslissing nemen.
Maar hoe kan iemand zonder medische achtergrond die keuze maken?
Mr. Prolapse 2009
pi_71458010
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef Dragorius het volgende:
Er zijn genoeg sites op internet met objectieve informatie die niet afkomstig is van NWO/Reptillian/It's a conspiracy!-loonies zoals Lambiekje, dus dat moet niet zo'n probleem zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door RWest op 30-07-2009 14:19:16 ]
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:11:06 #203
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71458110
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee hoor, ook nu nog winnen mensen zaken, ook van bedrijven als McDonalds bijvoorbeeld. Geen foolproof-systeem zoals ik al zei.
[..]
Maar wel weinig en als de bijwerkingen heel ernstig zijn is dat ook wel terecht.
quote:
Datzelfde kun je dan wel zeggen over sigaretten, want niemand kent alle bestandsdelen, maar er wordt wel informatie in leken taal gegeven zodat mensen op basis daarvan een keuze kunnen maken.

Dat is er niet voor vaccins.
pi_71458182
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:11 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Datzelfde kun je dan wel zeggen over sigaretten, want niemand kent alle bestandsdelen, maar er wordt wel informatie in leken taal gegeven zodat mensen op basis daarvan een keuze kunnen maken.

Dat is er dus wel.

http://www.rivm.nl/rvp/

OH NEE, DAT IS VAN DE OVERHEID, DIE ZIJN VAN DE NWO EN DE BILDERBERGJES!
pi_71458210
quote:

[..]

Maar wel weinig en als de bijwerkingen heel ernstig zijn is dat ook wel terecht.
[..]

Wiki > vaccins?
Mr. Prolapse 2009
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 14:14:59 #206
249559 crew  Lavenderr
pi_71458236
quote:

[..]

[..]

Wel.
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:21:30 #207
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71458452
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef RWest het volgende:

[..]

Dat is er dus wel.

http://www.rivm.nl/rvp/

OH NEE, DAT IS VAN DE OVERHEID, DIE ZIJN VAN DE NWO EN DE BILDERBERGJES!
Oeh een site wow zeg wat een informatie.

Dat staat nog niet in 1% vergelijking met bijvoorbeeld sigaretten.

Er is veel en veel te weinig informatie dat gepresenteerd wordt en waar ook op gewezen wordt door de industrie en overheid.

Waarom is dat? Toch wat te verbergen?
pi_71458495
Wat mis je dan precies op die site?
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:25:12 #209
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71458575
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:22 schreef RWest het volgende:
Wat mis je dan precies op die site?
Jezus snap je alles wat ik heb verteldt niet of wil je het niet snappen?
pi_71458584
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:21 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Oeh een site wow zeg wat een informatie.

Dat staat nog niet in 1% vergelijking met bijvoorbeeld sigaretten.

Er is veel en veel te weinig informatie dat gepresenteerd wordt en waar ook op gewezen wordt door de industrie en overheid.

Waarom is dat? Toch wat te verbergen?
WAT mis je dan?
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:28:45 #211
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71458681
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:25 schreef Dragorius het volgende:

[..]

WAT mis je dan?
We hebben het hier over 1 enkele site.

Ik mis de waarschuwingen op de vaccins, duidelijke bijsluiters met daarin elk bestandsdeel en een duidellijke uitleg wat dat bestandsdeel is.
De mogelijke bijwerkingen ervan.

Tevens in de waarschuwing dat het vaccin op eigen risico is.

Duidelijke info in de media van de overheid.
En dan niet alleen de woorden: laat je vaccineren want die griep is zo eng.
Geen bangmakerij, maar een duidelijk verhaal.

Onderzoek naar vaccins door onafhankelijke partijen die niet zijn aangewezen door de pharma industrie, vriendjes daarvan of de overheid.
pi_71458765
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:28 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Ik mis de waarschuwingen op de vaccins, duidelijke bijsluiters met daarin elk bestandsdeel en een duidellijke uitleg wat dat bestandsdeel is.

Onderzoek naar vaccins door onafhankelijke partijen die niet zijn aangewezen door de pharma industrie, vriendjes daarvan of de overheid.
Als de ingredientenlijst openbaar is gaan we die hier op Fok! in onze jip en janneke taal voor jou analyseren en uiteenzetten, ok? Er zijn zat geneeskunde studenten of zelfs afgestudeerden, en laboranten op Fok!.

Ben je dan wel "zekerder" over het vaccin? (serieuze vraag)
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:34:10 #213
31101 _Led_
pi_71458860
quote:

[..]

http://www.rivm.nl/rvp/vaccins/werking/
http://www.rivm.nl/rvp/vaccins/toevoegingen/
http://www.rivm.nl/rvp/bijwerkingen/
http://www.rivm.nl/rvp/bijwerkingen/andere_oorzaken/
http://www.rivm.nl/rvp/bijwerkingen/registratie_onderzoek/
http://www.rivm.nl/rvp/vaccineren/wanneer_niet/
http://www.rivm.nl/rvp/vaccineren/tegengeluiden/
zzz
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 14:38:13 #214
249559 crew  Lavenderr
pi_71459015
quote:

[..]

Heb je je huisarts ook naar allle bijwerkingen gevraagd toen je die valium voorgeschreven kreeg? Of slikte je dat als zoete koek
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:43:52 #215
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71459224
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je je huisarts ook naar allle bijwerkingen gevraagd toen je die valium voorgeschreven kreeg? Of slikte je dat als zoete koek
Nope, ik verdiep me altijd in wat ik tot me neem.
pi_71459251
http://www.ziekenhuis.nl/static/medicijngids/valium.pdf
Ik heb de bijwerkingen van valium altijd enger gevonden dan de vaccinaties in het RVP.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:45:48 #217
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71459280
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Als de ingredientenlijst openbaar is gaan we die hier op Fok! in onze jip en janneke taal voor jou analyseren en uiteenzetten, ok? Er zijn zat geneeskunde studenten of zelfs afgestudeerden, en laboranten op Fok!.

Ben je dan wel "zekerder" over het vaccin? (serieuze vraag)
Wel zekerder over de ingredienten die openbaar zijn gemaakt serieus.

Maar ik vind het problematisch dat de overheid dat niet doet.

Tevens vraag ik me af of alle ingredienten openbaar gemaakt worden.

Vandaar dat ik erg voor onafhankelijk onderzoek ben.
pi_71459286
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:43 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Nope, ik verdiep me altijd in wat ik tot me neem.
Lul niet. Je hebt dat receptje gekregen, bent naar de apotheek gestrompeld, hebt die pillen gekregen, en je hebt ze opgevreten

Je maakt me echt niet wijs dat je eerst uitgebreid research hebt gedaan, met je zere ruggetje.
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:46:38 #219
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71459316
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef RWest het volgende:

[..]

Lul niet. Je hebt dat receptje gekregen, bent naar de apotheek gestrompeld, hebt die pillen gekregen, en je hebt ze opgevreten

Je maakt me echt niet wijs dat je eerst uitgebreid research hebt gedaan, met je zere ruggetje.
Geloof je me toch niet, i don't care.
pi_71459373
Blijkbaar wel, want je blijft hier maar terugkomen om iedereen proberen te overtuigen dat vaccins en big pharma zo gevaarlijk zijn.
pi_71459405
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Wel zekerder over de ingredienten die openbaar zijn gemaakt serieus.

Maar ik vind het problematisch dat de overheid dat niet doet.
Maar voor bijna alles is al wel zoiets te vinden, zoals het farmacotherapeutisch kompas. Van daaruit kun je zelf verder zoeken en vind je het ook wel in jip en janneke taal. Je kunt ook niet ALLES gaan uitleggen in jip en janneke taal, want waar trek je dan de grens? Mensen hebben toch wel enige hersencapaciteit om bepaalde woorden te snappen?
quote:
Tevens vraag ik me af of alle ingredienten openbaar gemaakt worden.
Ja dat is verplicht, ik verwacht ze op de site's van de producenten en ook van het RIVM, ziekenhuizen eventueel en miss ook wel de WHO.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:38:35 #222
52357 Lambiekje
pi_71474261
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:45 schreef Dragorius het volgende:
nou nee

Causus: Pinto
blz 44 en verder
pi_71474409
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nou nee

blz 44 en verder
Hierbij was duidelijk aantoonbaar dat het aan de auto lag. Bij een vaccin/medicijn kun je dat niet zomaar. En mensen zijn op de hoogte (eigen verantwoordelijkheid m.b.t bijsluiter) van de mogelijke gevolgen.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:54:15 #224
52357 Lambiekje
pi_71474829
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:42 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Hierbij was duidelijk aantoonbaar dat het aan de auto lag. Bij een vaccin/medicijn kun je dat niet zomaar. En mensen zijn op de hoogte (eigen verantwoordelijkheid m.b.t bijsluiter) van de mogelijke gevolgen.
waar het voornamelijk op doel dat de slachtoffers (of eigenlijk claims van nabestaanden) ingecalculeerd zijn. En dat met deze casus eigenlijk is aangetoond dat we als persoon maar 50.000$ waard zijn (afgezien van de vips).

Kijk als dan achteraf blijkt van he dit is toch niet zo handige oplossing, slachtoffers enzo. We passen de auto aan, en bestaande kunnen omgeruild worden. Op voorhand was hier bekend dat auto zwaar ondeugdelijk is.

Met vaccins kan je met je klompen aan voelen dat aliminiumhydroxide, antivries en squaline toch niet zo heel toffe ingredienten zijn. Daar is ook op voorhand bekend dat het hersenbeschadiging en kanker oplevert.

Maar nee business gaat voor...
pi_71474921
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Met vaccins kan je met je klompen aan voelen dat aliminiumhydroxide, antivries en squaline toch niet zo heel toffe ingredienten zijn. Daar is ook op voorhand bekend dat het hersenbeschadiging en kanker oplevert.

Dit is al zo vaak behandeld, en zo vaak ontkracht... met name squaleen, een lichaamseigen stof die ook populair is bij de alternatieve genezers en daar wordt het in hogere doses uitgegeven dan de 5cc in een vaccin.
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 31 juli 2009 @ 06:54:47 #226
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_71480094
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waar het voornamelijk op doel dat de slachtoffers (of eigenlijk claims van nabestaanden) ingecalculeerd zijn. En dat met deze casus eigenlijk is aangetoond dat we als persoon maar 50.000$ waard zijn (afgezien van de vips).

Kijk als dan achteraf blijkt van he dit is toch niet zo handige oplossing, slachtoffers enzo. We passen de auto aan, en bestaande kunnen omgeruild worden. Op voorhand was hier bekend dat auto zwaar ondeugdelijk is.

Maar nee business gaat voor...
Aluminiumhydroxide kan je gewoon in pillen kopen tegen maagzuur .
Fietstas.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 08:09:41 #227
52357 Lambiekje
pi_71480511
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 06:54 schreef Kassaa het volgende:

[..]

wil het daarmee zeggen dat het goed is. Ik kan ook gootsteenontstopper kopen.
als zelfs al op tandpasta staat dat je direct naar de doctor moet als je het inslikt.
pi_71480527
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 06:54 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Alle ingredienten waarmee de anti-brigade komt, zijn al ontkracht
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 31 juli 2009 @ 08:38:21 #229
31101 _Led_
pi_71480861
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 08:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wil het daarmee zeggen dat het goed is. Ik kan ook gootsteenontstopper kopen.
als zelfs al op tandpasta staat dat je direct naar de doctor moet als je het inslikt.
Zo'n metalen tube uitpoepen is knap lastig hoor
zzz
pi_71481143
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 08:38 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Zo'n metalen tube uitpoepen is knap lastig hoor

Trouwens, op mijn tube staat dat niet, je moet ook niet van die Oost-Russische Tsjernobyl-zooi kopen Lambiekje... Ja het is goedkoop maar zo'n derde arm uit je navel is ook niet alles
Mr. Prolapse 2009
pi_71481336
Uit de posthistorie van Lambiekje:
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:35 schreef Lambiekje het volgende:

Vaccins werken niet, hebben nooit gewerkt en zullen nooit werken.

Vaccins maakt je zwak ziek en misselijk en maakt dat je allergies bent dat je autistisch of adhder wordt. Vaccins zetten je immuumsysteem wagenwijd open met een uithangbord "OPEN HUIS".
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:00 schreef Lambiekje het volgende:

Bacterien en Virussen kunnen niet de oorzaak zijn. Deze veroorzaken GEEN ziektes.
Op elk willekeurig moment heb je meer bacterien in je dan eigen cellen.

Bacterien zijn de grondbeginselen van het gehele bestaan. Zonder deze bacterien hebben wij geen bestaansrecht.

WAAAAAAAT???
pi_71481508
Oja, nog eentje, Lambiekje komt met een bron (voorzien van een pittig rood kapsel):
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 09:52 schreef Lambiekje het volgende:

De mevrouw die op bovenstaande gezaghebbende medische site staat (Youtube) is Désirée Röver, daar heeft GeenStijl recentelijk nog een artikel aan gewijd:

http://www.geenstijl.nl/m(...)r_desiree_rover.html
quote:
Want wat zegt Dêsírëe eigenlijk allemaal? Komt 'ie dan hè. Vaccins tasten alle menselijke organen aan, en zijn dus levensgevaarlijk. Ieder vaccin veroorzaakt een mini-herseninfarct (dat kun je zien aan de ogen van gevaccineerde kinderen) en afwijkingen als ADHD of autisme zijn ook de schuld van griepprikken en dergelijke. Ja, die goedbedoelde spuitjes zijn in feite 'weapons of mass destruction' aldus Dêsírëe. Daarom luidt haar advies aan alle moeders van Nederland: laat uw kind nooit ergens tegen vaccineren, maar kies in plaats daarvan voor biologisch eten, liefde en aanraking, vitamine C en lavendelolie. En oh ja, ook adviseert Dêsírëe (hoofd voor 60% bestaande uit kunstmatige haarverf van de Aldi) vooral veel 'colloidaal zilver' tot u te nemen. Want 'Hier is een heel vreemd verhaal aan de gang, er is veel mis en disinformatie over.'
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:29:39 #233
52357 Lambiekje
pi_71488212
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:17 schreef RWest het volgende:
Oja, nog eentje, Lambiekje komt met een bron (voorzien van een pittig rood kapsel):
[..]

De mevrouw die op bovenstaande gezaghebbende medische site staat (Youtube) is Désirée Röver, daar heeft GeenStijl recentelijk nog een artikel aan gewijd:

http://www.geenstijl.nl/m(...)r_desiree_rover.html
[..]

GeenStijl is recalcitrant.

Wat geloof je liever dan je moet NADENKEN over wat je gaat slikken/spuiten of maar gewoon blind de industrie/overheid vertrouwen. Dat is nu al wel vaker in het verleden misgegaan. Blind de industrie vertrouwen. Leuk kinderen geboren krijgen zonder armen en benen. MAAR MAAR je hebt geen maagzuur problemen meer tijdens de zwangerschap, dat is ook wat waard.

Komop zeg. Jij bent echt vóór dat andere over JOUW lichaam beschikken.

Het enige waar RIVM e.d. geinteresseerd zijn is pecunias. Gezondheid zit niet in hun vocabulair.
Think again. You Fail.
pi_71488335
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat geloof je liever dan je moet NADENKEN over wat je gaat slikken/spuiten of maar gewoon blind de industrie/overheid vertrouwen. Dat is nu al wel vaker in het verleden misgegaan. Blind de industrie vertrouwen. Leuk kinderen geboren krijgen zonder armen en benen. MAAR MAAR je hebt geen maagzuur problemen meer tijdens de zwangerschap, dat is ook wat waard.

Het enige waar RIVM e.d. geinteresseerd zijn is pecunias. Gezondheid zit niet in hun vocabulair.
Think again. You Fail.
Nee, YOU FAIL!

Al dat geleuter van dat mens dat echt geen idee heeft war ze het over heeft
Maar wel afgeven op dat soort zaken en zelf anti-bacterieel middel aanraden tegen een virus. HALLO?!?! Wie zit er dan fout?

Kom maar eens met echt bewijs, echte bronnen. Oh, en medisch correcte uiteraard he, want anders kan ik ook wel een artikel publiceren waarin ik stel dat shoarma goed is tegen eczeem bijvoorbeeld.
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:50:35 #235
138914 Slappy
ambtenaar
pi_71488833
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Think again. You Fail.
Uiteraard zijn jou bronnen natuurlijk 100% waar Volgens mij kan je beter uitloggen op Fok voordat je jezelf nog meer voor schut zet
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:54:03 #236
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71488974
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:50 schreef Slappy het volgende:

[..]

Uiteraard zijn jou bronnen natuurlijk 100% waar Volgens mij kan je beter uitloggen op Fok voordat je jezelf nog meer voor schut zet
Lambiekje leeft van vitamines alleen, en nu gaan ze dat ook nog verbieden dus ik denk dat dat probleem snel is opgelost
pi_71489047
Re

Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:58:04 #238
138914 Slappy
ambtenaar
pi_71489125
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef Re het volgende:

[..]

Lambiekje leeft van vitamines alleen, en nu gaan ze dat ook nog verbieden dus ik denk dat dat probleem snel is opgelost
Gelukkig eindelijk van dat domme gelul van hem af
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:00:43 #239
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71489217
nja al dat geleuter is wel leuk en aardig.. maar het verklaart niet de bloedlijnen..
  Moderator vrijdag 31 juli 2009 @ 14:02:16 #240
249559 crew  Lavenderr
pi_71489267
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef Re het volgende:

[..]

Oh, gaan ze vitamines verbieden?
pi_71489302
Zie de "Codex Alimentarius" een richtlijn voor voedingsmiddelen waarin ze enkel de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid willen aanpassen en de doseringen in voedingssupplementen...ook van vitamines kun je een overdosis binnenkrijgen
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:10:14 #242
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71489527
btw dat pittig koppie:

"Welk advies zou je ouders willen geven?"

"VOLG JE INTUÏTIE"
pi_71494498
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nou nee

blz 44 en verder
Argh ! begin je weer ? 1 voorbeeld aanhalen uit het verleden en dat direct doortrekken op alles. Ik geef direct toe dat je een prima schrijnend voorbeeld aanhaalt, maar moet je nou altijd een voorbeeld uit 1 sector gebruiken om een point te maken over de hele wereld. Jij rukt dingen altijd zo uit zijn verband en ziet ook juist verbanden die er niet zijn dat ik heel, heel erg blij bent dat jij niet in de constructie werkt of zoiets..
Uberhaput, wat voor opleiding heb je eigenlijk gedaan/ wat voor werk doe je ?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:24:03 #244
52357 Lambiekje
pi_71509380
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, gaan ze vitamines verbieden?
In USA gaat het na volgend jaar worden, meer dan 2 wortels in je bezit, staat gelijk aan harddrugs bezit.
Daarkomt het grofweg op neer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 01-08-2009 09:31:11 ]
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:28:51 #245
52357 Lambiekje
pi_71509415
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:03 schreef Dragorius het volgende:
Zie de "Codex Alimentarius" een richtlijn voor voedingsmiddelen waarin ze enkel de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid willen aanpassen en de doseringen in voedingssupplementen...ook van vitamines kun je een overdosis binnenkrijgen
Verdiep eerst voor dat je lult... Het is véél meer dan alleen dat.

http://www4nl.dr-rath-fou(...)007-badneuenahr.html

of kijk deze lezing, besef wie er op sleutelposities zitten...
http://video.google.com/videoplay?docid=5800206429960925518

Het is te gemakkelijk om te denken dat overkoppelende organisaties het goed met ons voorhebben. En handelregeltjes verzinnen wat dan bestaat al sinds 1962. Opgericht door jawel de Nazi's

Wake up. Better safe than Sorry.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 01-08-2009 09:34:31 ]
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:33:25 #246
52357 Lambiekje
pi_71509460
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:07 schreef mr.happy het volgende:

[..]

Argh ! begin je weer ? 1 voorbeeld aanhalen uit het verleden en dat direct doortrekken op alles. Ik geef direct toe dat je een prima schrijnend voorbeeld aanhaalt, maar moet je nou altijd een voorbeeld uit 1 sector gebruiken om een point te maken over de hele wereld. Jij rukt dingen altijd zo uit zijn verband en ziet ook juist verbanden die er niet zijn dat ik heel, heel erg blij bent dat jij niet in de constructie werkt of zoiets..
Uberhaput, wat voor opleiding heb je eigenlijk gedaan/ wat voor werk doe je ?
Nee een daarom stort N/Z lijn in, verzakt, stel amateurs.

Laatst bij Netwerk (?! weet even niet) ... bij een constructie van een gebouw zijn tientallen bedrijven gemoeid en niemand is er echt verantwoordelijk. Het is echt heel scrijnend in Nederland. Maastrichts balkon is een voorbeeld.

Nee constructiebouw in Nederland is slecht
pi_71509467
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:34 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee, YOU FAIL!

Al dat geleuter van dat mens dat echt geen idee heeft war ze het over heeft
Maar wel afgeven op dat soort zaken en zelf anti-bacterieel middel aanraden tegen een virus. HALLO?!?! Wie zit er dan fout?

Kom maar eens met echt bewijs, echte bronnen. Oh, en medisch correcte uiteraard he, want anders kan ik ook wel een artikel publiceren waarin ik stel dat shoarma goed is tegen eczeem bijvoorbeeld.
pi_71509582
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In USA gaat het na volgend jaar worden, meer dan 2 wortels in je bezit, staat gelijk aan harddrugs bezit.
Daarkomt het grofweg op neer.

Je hebt dus duidelijk niet gelezen wat er in de Codex staat. Die is gewoon in te lezen.
Mr. Prolapse 2009
pi_71509699
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Verdiep eerst voor dat je lult... Het is véél meer dan alleen dat.

http://www4nl.dr-rath-fou(...)007-badneuenahr.html

of kijk deze lezing, besef wie er op sleutelposities zitten...
http://video.google.com/videoplay?docid=5800206429960925518

Het is te gemakkelijk om te denken dat overkoppelende organisaties het goed met ons voorhebben. En handelregeltjes verzinnen wat dan bestaat al sinds 1962. Opgericht door jawel de Nazi's

Wake up. Better safe than Sorry.
Oja, de Dr. Rath Foundation, van Matthias Rath, een Duitse 'dokter' die mensen probeert wijs te maken dat je o.a. kanker en HIV/AIDS kunt genezen met een uitgekiende dosis voedingsupplementen! Nee, echt een fantastische bron hoor! Meer over deze kwakzalver:

http://en.wikipedia.org/wiki/Matthias_Rath
quote:
Matthias Rath (born 1955 in Stuttgart, Germany) is a German businessman, medical doctor, and vitamin entrepreneur. He earned his MD degree in Germany.Rath claims that a program of nutritional supplements (which he calls "cellular medicine"), including formulations that he sells, can treat or cure diabetes, cardiovascular disease, cancer, and HIV/AIDS. Rath runs the Dr. Rath Health Foundation, has been closely associated with Health Now, Inc.,and founded the Dr. Rath Research Institute.
Je tweede link is weer het gebruikelijke NWO/Conspiracy geleuter van dhr. Ian Crane, een maatje van opperfantast David Icke.

Wederom dikke fail qua bronnen. Alles wat je post komt uit dezelfde hoek van homeopathen en conspiracy-loonies die elkaar allemaal na zitten te praten.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:03:29 #250
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71509790
Wees liever constructief bzig i.p.v. te debunken.
Enkele vragen zijn:

a) Welke rol hebben the greys hierin?
b) Energy komt van het woord Inner Chi, innerlijke krachten. Deze abusen de reptilians tegen ons.. waarom?
c) Wat heeft dit met vaccinaties te maken, wat is de link?
d) Hoe verklaart dit de hybride bloedlijnen?
pi_71509827
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:03 schreef Dragorius het volgende:
Ik ken ook mensen die te veel vitamine C slikken, niet wetende dat ze het grootste gedeelte weer uitplassen.

Dus goed dat ze doseringen in supplementen aan gaan passen.
pi_71509929
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:03 schreef Michielos het volgende:
Wees liever constructief bzig i.p.v. te debunken.
Enkele vragen zijn:

a) Welke rol hebben the greys hierin?
b) Energy komt van het woord Inner Chi, innerlijke krachten. Deze abusen de reptilians tegen ons.. waarom?
c) Wat heeft dit met vaccinaties te maken, wat is de link?
d) Hoe verklaart dit de hybride bloedlijnen?
Pfff, wat een moeilijke vragen.
a) Zometeen maar even naar de bieb, over de greys weet ik nog niet zo veel, niets eigenlijk
b) En van Chi ken ik alleen Tai Chi, maar dat is weer een sport
c) De link met vaccinaties zie ik ook niet.
d) Geloof dat mijn auto een hybride is maar ja, dat heeft met bloedlijnen weer niets te maken.
pi_71509930
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee een daarom stort N/Z lijn in, verzakt, stel amateurs.

Laatst bij Netwerk (?! weet even niet) ... bij een constructie van een gebouw zijn tientallen bedrijven gemoeid en niemand is er echt verantwoordelijk. Het is echt heel scrijnend in Nederland. Maastrichts balkon is een voorbeeld.

Nee constructiebouw in Nederland is slecht
huh, WTF ?
OK, je leest dus niet eens wat mensen schrijven, je ziet een woord en gaat raaskallen, met, wederom iets wellicht terecht/ waar is, maar zoals gewoonlijk geen verband heeft met het geschrevene of het onderwerp zelf.
pi_71509996
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dus 17 jaar na de val van Nazi Duitsland en de dood van Adolf en zijn vriendjes hebben ze alsnog (vanuit het hiernamaals) een handelsorganisatie opgericht ? Cool ! welke dan ?
pi_71531682
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:18 schreef mr.happy het volgende:

[..]

huh, WTF ?
OK, je leest dus niet eens wat mensen schrijven, je ziet een woord en gaat raaskallen, met, wederom iets wellicht terecht/ waar is, maar zoals gewoonlijk geen verband heeft met het geschrevene of het onderwerp zelf.
duhhh, dat is meestal (eigenlijk nagenoeg altijd) zijn handelswijze...puur en alleen om zichzelf eruit te kunnen lullen en te proberen om andersdenkenden te verwarren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 2 augustus 2009 @ 10:50:17 #256
164283 Luco
Buongiorno!
pi_71532019
Owh jezus

Vooral puntje 7 vind ik lachwekkend
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_71532044
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:50 schreef Luco het volgende:
Owh jezus

[ afbeelding ]

Weet je wat veel erger is? Dat dit dus wel dusdanig invloed heeft gehad dat er maar een summiere opkomst is geweest.
Die "verontruste moeders" met hun kapsalon-kennis als het om geneeskunde gaat
Mr. Prolapse 2009
pi_71532087
quote:
Owh jezus

[ afbeelding ]

vergeet ook die laatste zin (helemaal onderaan die petitie dus) niet...alvast je handen in onschuld wassen als blijkt dat je totale bull-shit aan het uitkramen was.
  zondag 2 augustus 2009 @ 10:55:41 #259
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71532094
je kan het ook omdraaien, blijkbaar is de regering niet in staat geweest om nut noodzaak en informatie goed over te brengen
  zondag 2 augustus 2009 @ 11:06:07 #260
164283 Luco
Buongiorno!
pi_71532245
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:55 schreef Re het volgende:
je kan het ook omdraaien, blijkbaar is de regering niet in staat geweest om nut noodzaak en informatie goed over te brengen
Is dat niet de conclusie welke minister Klink en het RIVM zelf al getrokken hebben?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zondag 2 augustus 2009 @ 11:09:07 #261
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71532306
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 11:06 schreef Luco het volgende:

[..]

Is dat niet de conclusie welke minister Klink en het RIVM zelf al getrokken hebben?
ongetwijfelt, maar of ze echt geleerd hebben zal straks blijken met de nieuwe campagne...
pi_71557123
Het probleem is toch dat er organisaties zijn die altijd blijven schreeuwen dat vaccinaties gevaarlijk zijn, en dat de overheid niet alle informatie naar buiten heeft gebracht. (bezorgde moeders, NVKP, enz).

Die verhalen gaan als een vuurtje rond tussen alle korte pittige kapsels op de schoolpleinen, en op een 1 of andere manier wordt er aan die roddels altijd meer waarde gehecht dan aan de info van de overheid. Het is dus een beetje vechten tegen de bierkaai voor de overheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door RWest op 03-08-2009 09:51:29 ]
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 10:10:42 #263
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_71557538
ikhoorde laatst ook nog een mooie

dat ze in de vaccinatie voor deze ' griep' een nanochip in je bloed spuiten die zn ' electriciteit' uit je bloed haalt en dat ie alseen gps tracker werkt die je overal volgen kan

ik moest bijna huilen van t lachen

[ Bericht 0% gewijzigd door Jimbo op 03-08-2009 10:24:44 ]
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_71557596
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:10 schreef Jimbo het volgende:
ikhoorde laatst ook nog een mooie

die zn ' electriciteit' uit je bloed haalt

Moet wel de zuurgraad van je bloed eerst ff drastisch veranderen inderdaad
Mr. Prolapse 2009
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 10:25:04 #265
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_71557804
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:13 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Moet wel de zuurgraad van je bloed eerst ff drastisch veranderen inderdaad
toch wel mooi dat ze die dingen bedenken
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 3 augustus 2009 @ 10:31:27 #266
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71557923
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:46 schreef RWest het volgende:
Het probleem is toch dat er organisaties zijn die altijd blijven schreeuwen dat vaccinaties gevaarlijk zijn, en dat de overheid niet alle informatie naar buiten heeft gebracht. (bezorgde moeders, NVKP, enz).

Die verhalen gaan als een vuurtje rond tussen alle korte pittige kapsels op de schoolpleinen, en op een 1 of andere manier wordt er aan die roddels altijd meer waarde gehecht dan aan de info van de overheid. Het is dus een beetje vechten tegen de bierkaai voor de overheid.
ik denk zodra het eerste niet-gevaccineerde kind wat aan deze griep bezwijkt in het nieuws komt dit vuurtje snel omslaat...
pi_71557989
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:31 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk zodra het eerste niet-gevaccineerde kind wat aan deze griep bezwijkt in het nieuws komt dit vuurtje snel omslaat...
Maarja, is het dan al niet "te laat". Dat is dus lastig te bepalen. Ik hoop gewoon dat het virus zo relatief onschuldig blijft
Mr. Prolapse 2009
pi_71559891
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:31 schreef Re het volgende:

[..]

nope, want dan is het ook de schuld van de regering. Nope, de fantasten blijven wel buiten schot.
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:19:54 #269
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71563975
Ik zag verder dat Dragorius nieuwe MOD is geworden. Ik besloot op onderzoek uit te gaan en het bewijs dat ik vond.... schokkend.. simpelweg schokkend... Lambiek ,. eat your heart out !

Over onze nieuwe mod.. of moet ik zeggen .. addergebroed

Ik heb zelf het vermoeden dat Dragorius een reptilian is. Ik heb hier eigenlijk verschillende bewijzen voor.

a) Dragorius,... als in dragon.. als in reptiel. Hij was niet erg zorgvuldig m.b.t. het kiezen van zijn forumnaam. Hoe dom denkt hij dat wij zijn? Hier komt men meteen achter...

b) Ik heb zijn naam door een anagram converter gehaald. De resultaten zijn SCHOKKEND..
Radio Rugs en vooral:
Air Gourds. In de mesopotamische tijd bestond de letter o nog niet. Ik heb daarom de liberty genomen om er het woordje guards van te maken. Als in.. de bewakers van de hemel.. de reptilians.
A Drugs I Or: Het bewijs dat dragorius achter de vaccinaties zit mijn inziens. Hoe veel meer bewijs wil je hebben? Maar hier komt de smoking gun:

c) ik deed ook wat onderzoek naar dragorius op google. Hierbij krijg ik de volgende foto te zien:

De britse Royal family.. Dat dit reptilians zijn, is ondertussen allang bekend. Maar wat is de link mbt Dragorius. Ik zelf geloof sterk dat het iets is dat het daglicht niet kan verdragen. Een duistere connectie. Ik eis dan ook dat FOK! een betere screening inzet!
Hier nog een ander plaatje van Queen. Ja Dragorius.. betrapt

d) Wat zegt de numerologie ons?
D= 4 R = 18 A=1 G= 4 O = 15 R =18 I=9 U= 21 S= 19

Nu komt ie.. bij elkaar opgeteld is dit 109. Verbind nu de 1 en de 0 met elkaar om een 6 te krijgen. Draai de 9 om en teken er nog een 6 bij. Wat krijg ej dan? Juist ja... 666!!!! verklaar dat.

De oorspronkelijke numerologie is btw (Dank Iblis)

e) eleusis 26 --- Missgeschick,schlechte Ratgeber (Warnung)

f) Zijn avatar is ook niet voor niets gekozen. Family Guy. Ik heb er weer de anagram converter op los gelaten:

Aim Fly Guy .. need i say more? Ik hoop het niet

g) Alert, voor zichzelf denkende users, die niet dogmatisch meelopen met de wetenschap hebben al eerder aangegeven dat hij net nieuw is en nu al mod is. Dit is op zijn minst verdacht te noemen. Alsof het een beslissing van hogerhand was. Alsof wij de waarheid niet mogen weten.

h)

verder nog wat grafieken, debunk ze maar. Ow kan je niet? ok science wins.

i) DRAGORIUS

CONSPIRACY

j) DRAGON D =4 R = 18 A=1 G= 7 O = 15 N = 10(in het oude Soemerie was het alfabet op een andere volgorde) DRAGO - N is 35. precies zoveel treden zijn er bij een oud Maya gebouw in Mexico. Dit valt niet te ontkennen.
Het is mijn inziens net iets teveel toeval.

Toen ik dit ontdekte kreeg ik daadwerkelijk kippenvel. Degene die hierachter zit is wel bezig met iets heel erg geheimzinnigs. Op het moment van schrijven ben ik moe maar ook kwaad. Kwaad om voorgelogen te worden. Ik stop hier niet mee totdat ik wat antwoorden krijg!

Samenvatting:
Dragorius is een reptilian die is neergezet om BNW in toom te houden zodat wij de waarheid niet kunnen ontdekken . Er is echter een voordeel. Ik ben nu bezig met het maken van een wapen dat ingezet kan worden. Blijven wij hier zitten en niks doen? Niks doen terwijl reptilians ons leven gaan bepalen. Opstaan en VECHTEN moeten we!

Zie dit als een edit post. Ik zal steeds meer bewijzen hier posten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Michielos op 03-08-2009 14:54:34 ]
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:29:00 #270
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71564198
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Respect.
pi_71564262

Ik dacht dat ik het zo goed verborgen hield....
Mr. Prolapse 2009
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:31:40 #272
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71564270
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:29 schreef Biels het volgende:
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Respect.
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:33:23 #273
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71564315
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:31 schreef Dragorius het volgende:

Ik dacht dat ik het zo goed verborgen hield....
jouw praktijken dienen aan de kaak gesteld te worden. Dat jij er een dubbele agenda op na houdt, moge duidelijk zijn
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:38:20 #274
31101 _Led_
pi_71564458
Sommige mensen hebben echt teveel tijd....

Komt doordat ze gesponsord worden door de Illuminati en dus niet hoeven te werken.
zzz
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 14:39:16 #275
249559 crew  Lavenderr
pi_71564482
Dragorius, ik weet nu niet meer of ik je moet feliciteren of beter van niet, zo met Michielos on your tail (reptillian )
pi_71564508
@ LED en Lavenderr > ik verwacht donaties op rekening 666
Mr. Prolapse 2009
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:43:45 #277
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71564598
Heb nieuw bewijs toegevoegd..
pi_71564962
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:33 schreef Michielos het volgende:

[..]

jouw praktijken dienen aan de kaak gesteld te worden. Dat jij er een dubbele agenda op na houdt, moge duidelijk zijn
Dat dat kan in Nederland...

Schapen, ontwaak!!!
C. Sagan
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:57:54 #279
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71564973
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:57 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Dat dat kan in Nederland...

Schapen, ontwaak!!!
Inderdaad.. bekrompen kuddebeesten.. grijp in !! zet je oogkleppen af
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:58:00 #280
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_71564976
quote:

Dit is zeer diepgaand. Ik zal het dan ook op wetenschappelijke wijze ontzenuwen.
SPOILER
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:03:32 #281
31101 _Led_
pi_71565130
Nou, dit topic is in onzin verzand, slotje Dragorius !
zzz
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 15:06:09 #282
249559 crew  Lavenderr
pi_71565186
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:40 schreef Dragorius het volgende:
@ LED en Lavenderr > ik verwacht donaties op rekening 666
Mmm, duivels nummer wel
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:10:27 #283
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71565313
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:03 schreef _Led_ het volgende:
Als hij het topic sluit, zou dat mijn theorie enkel bevestigen. Het wordt in de doofpot gestopt
pi_71565402
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:03 schreef _Led_ het volgende:
Niet mijn sub-forum, maak maar een TR aan als je er last van hebt.
SPOILER
Mr. Prolapse 2009
pi_71566005
Waar zijn HugoBaas en Lambiekje eigenlijk gebleven, het was net zo leuk!
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 15:46:23 #286
249559 crew  Lavenderr
pi_71566322
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:34 schreef RWest het volgende:
Misschien is het Hugo weer in de rug geschoten en is hij zwaar aan de valium nu
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:52:34 #287
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_71566485
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:19 schreef Michielos het volgende:

Heb je er ooit over gedacht om schizofreen te worden? Je hebt talent, jongen!
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:54:31 #288
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_71566521
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:34 schreef RWest het volgende:
Lambiekjes computer privileges zijn afgepakt nadat hij een medepatiënt bedreigde met een stuk geslepen plexiglas.
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:00:59 #289
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71566665
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:52 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Heb je er ooit over gedacht om schizofreen te worden? Je hebt talent, jongen!
ik leer van de beste !! (BNW & TRU)
pi_71566723
De persoonlijke aanvallen jegens users kunnen nu wel weer gestaakt worden, menschwezens
Mr. Prolapse 2009
pi_71569154
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:02 schreef Dragorius het volgende:
De persoonlijke aanvallen jegens users kunnen nu wel weer gestaakt worden, menschwezens
Probeer deze vrije denkers de mond niet te snoeren jij addergebroed
Ga weg
pi_71570953
quote:
idd, die mogen per pm
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:56:40 #293
52357 Lambiekje
pi_71571215
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:57:41 #294
52357 Lambiekje
pi_71571244
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:58 schreef Slappy het volgende:

[..]

Gelukkig eindelijk van dat domme gelul van hem af
waarom die vijandigheid omdat ik een andere mening heb?
pi_71571401
quote:
quote:
Mr. Prolapse 2009
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:06:05 #296
52357 Lambiekje
pi_71571479
quote:
Owh jezus

[ afbeelding ]

Ja lach er maar om maar dat zijn wel de feiten met de laatste generatie vaccins.
pi_71571925
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja lach er maar om maar dat zijn wel de feiten met de laatste generatie vaccins.
Bewijs/bron?
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:43:41 #298
31101 _Led_
pi_71586276
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kan het allemaal nog beknopter
Wat wil je nou ?

Als er een uitgebreide medische uitleg komt te staan roep je weer "Ze leggen het expres zo moeilijk uit dat niemand het begrijpt".

Heb je ze al opgebeld om gewoon even uitleg te vragen ?

Of is het makkelijker om uitkering trekkend achter internet alles en iedereen te beschuldigen van complotten, moordneigingen, geheime genootschappen en connecties met aliens ?

Laat maar, ik weet het antwoord al
zzz
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:57:39 #299
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_71587842
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom die vijandigheid omdat ik een andere mening heb?
Nee, omdat je een debiele antisemiet bent. Maar ook als je dat niet was, zou ik je ergerlijk vinden, gezien je halsstarrige onwetendheid en verwaandheid.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:25:09 #300
52357 Lambiekje
pi_71588491
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:57 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee, omdat je een debiele antisemiet bent. Maar ook als je dat niet was, zou ik je ergerlijk vinden, gezien je halsstarrige onwetendheid en verwaandheid.
Je hebt het dus totaal niet begrepen. Volgens mij snap je helemaal niets wat er speel in de wereld. Als je maar je bigmac kan schranzen en GTST kan kijken.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:31:10 #301
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71588628
Ik steun je hoor Lambiekje, iedereen weet dat de vaccins gemaakt zijn door de joden om ons zo in hun greep te houden. Dit wist Hitler ook, het staat zelfs in Mein Kampf. Daarom is dat boek ook verboden, de joden willen niet dat we het lezen. Mensen, open je ogen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')