Leuk verhaal, maar je maakt een grote fout....quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:38 schreef rashudo het volgende:
Kom op mensen, als 'the powers that be' ons zouden willen vergiftigen om de bevolking terug te dringen dan:
- Hadden ze het wel via ons drinkwater of voedsel gedaan
- Was het al jaren geleden gebeurd
Verder zou dit betekenen dat een hele groep mensen met macht zeer competent zouden zijn en dit allemaal zonder informatie te lekken voor elkaar kunnen krijgen. Geloof me, zulke groepen bestaan niet.
Denk eens aan de betuwelijn, de HSL, de tramtunnel, de oorlog in Irak en meer van dit soort politieke hoogstandjes. Mensen met macht zijn zo mogelijk nog dommer en onkundiger dan mensen zonder macht. De slimste machtige mensen lijken slim omdat ze eigenlijk niks doen en dus ook niks doms. Video et taceo.
Als dat vaccin al schadelijk is komt het eerder door onkunde en nalatigheid dan moedwillig kwaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
of één van z'n klonenquote:
Hoewel ik niet geloof in de vaccinatie-bom ofzo, vind ik de tegen-argumenten nergens op slaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:38 schreef rashudo het volgende:
Kom op mensen, als 'the powers that be' ons zouden willen vergiftigen om de bevolking terug te dringen dan:
- Hadden ze het wel via ons drinkwater of voedsel gedaan
- Was het al jaren geleden gebeurd
Verder zou dit betekenen dat een hele groep mensen met macht zeer competent zouden zijn en dit allemaal zonder informatie te lekken voor elkaar kunnen krijgen. Geloof me, zulke groepen bestaan niet.
Denk eens aan de betuwelijn, de HSL, de tramtunnel, de oorlog in Irak en meer van dit soort politieke hoogstandjes. Mensen met macht zijn zo mogelijk nog dommer en onkundiger dan mensen zonder macht. De slimste machtige mensen lijken slim omdat ze eigenlijk niks doen en dus ook niks doms. Video et taceo.
Als dat vaccin al schadelijk is komt het eerder door onkunde en nalatigheid dan moedwillig kwaad.
Hoe weet jij dan van die groepen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef Rasher het volgende:
[..]
Machtige groepen waar jij niks vanaf weet bestaan wel. Bin Laden is wel bekend maar er zijn vast groepen die minder bekend zijn en toch invloed op zaken hebben, of in ieder geval nadenken hoe ze invloed kunnen hebben.
Dat weet ik net zo goed als dat mensen zeggen dat er geen zijn.quote:
Kerel, 2 weken terug hebben we al je argumenten al kunnen aantonen, dat ze niet correct waren. Ook m.b.t. de inhoud.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef HugoBaas het volgende:
Feit is wel dat er troep in de vaccins zit waar je ziek van kan worden en de uitwerking ervan over 10 jaar weet niemand.
Eerst waren er de grootste schreeuwers aanwezig die een vaccinatie eisten en nu ze test personen zoeken is het opeen opvallend stil.
Tevens wil 24,6% van het verpleegkundige personeel geen vaccinatie omdat ze het niet vertrouwen.
Dus onrust hierover is een hele normale en goede zaak.
Kom maar op met die feiten + bronnen bitte!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef HugoBaas het volgende:
Feit is wel dat er troep in de vaccins zit waar je ziek van kan worden en de uitwerking ervan over 10 jaar weet niemand.
BigPharmaquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef HugoBaas het volgende:
Eerst waren er de grootste schreeuwers aanwezig die een vaccinatie eisten en nu ze test personen zoeken is het opeen opvallend stil.
Tevens wil 24,6% van het verpleegkundige personeel geen vaccinatie omdat ze het niet vertrouwen.
Dus onrust hierover is een hele normale en goede zaak.
Lees dit ook even, over HugoBaas:quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kerel, 2 weken terug hebben we al je argumenten al kunnen aantonen, dat ze niet correct waren. Ook m.b.t. de inhoud.
Ga je nu weer een rondje proberen?
Oh en die enquete600 van de 150.000 verplegers is ondervraagd, wellicht hebben er maar 400 iets ingevuld...lekker betrouwbaar dus
Hij heeft 'eigen onderzoek' gedaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:07 schreef RWest het volgende:
[..]
Kom maar op met die feiten + bronnen bitte!
en jij lult, zoals het een echte BNW/TRU-user betaamt, gewoon over de opmerking van kikoooooo heen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:23 schreef HugoBaas het volgende:
Het is opeens opvallend stil nu ik vraag wie zich dan heeft aangemeld.
Ik durf ook te wedden dat het verpleegsters waren die zich niet wilden laten vaccineren, dat is een MBO niveau 2 opleiding.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kerel, 2 weken terug hebben we al je argumenten al kunnen aantonen, dat ze niet correct waren. Ook m.b.t. de inhoud.
Ga je nu weer een rondje proberen?
Oh en die enquete600 van de 150.000 verplegers is ondervraagd, wellicht hebben er maar 400 iets ingevuld...lekker betrouwbaar dus
Zodra het kan (er zijn nog onderhandelingen namelijk) geef ik mij op als tester mits het in de buurt is. Moet ook gewoon werken he
Waarom zouden ze het nu opeens willen? Is er een magische populatiegrens overschreden o.i.d.?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef Rasher het volgende:
[..]
Hoewel ik niet geloof in de vaccinatie-bom ofzo, vind ik de tegen-argumenten nergens op slaan
Als ze troep in drinkwater gooien dan worden misschien wel meer mensen ziek dan dat ze willen.
Waarom zou het jaren geleden moeten gebeuren, als ze nu pas willen dat de mens dood gaat?
Machtige groepen waar jij niks vanaf weet bestaan wel. Bin Laden is wel bekend maar er zijn vast groepen die minder bekend zijn en toch invloed op zaken hebben, of in ieder geval nadenken hoe ze invloed kunnen hebben.
Onderschat de mens niet. Politieke mensen die zich bezighouden met transport hebben niks met vaccinatie te maken. Dus al zou dat transport groepje zo dom als een konijn zijn dan zegt dat niks over het politieke groepje die zich bezig houdt met de vaccinatie.
Nogmaal: Ik geloof niet dat ze bewust mensen ziek willen maken met vaccinatie maar je argumenten hiervoor slaan nergens op
http://www.verontrustemoeders.nl/quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:47 schreef Penisbaard het volgende:
Vrouwen met pittige kapsels die het beter denken te weten dan wetenschappers
Vreselijk idd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:47 schreef Penisbaard het volgende:
Vrouwen met pittige kapsels die het beter denken te weten dan wetenschappers
Ik was aan het werk tussendoor, moet ook gebeurenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:23 schreef HugoBaas het volgende:
Het is opeens opvallend stil nu ik vraag wie zich dan heeft aangemeld.
Is het strafbaar om je eigen kind niet in te laten enten eigenlijk? In dat geval: opdoeken die zooi, gevaar voor de volksgezondheid.quote:
En toch heel grappig dat niemand hier even komt melden dat degene zichzelf heeft aangemeld als testpersoon.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en jij lult, zoals het een echte BNW/TRU-user betaamt, gewoon over de opmerking van kikoooooo heen...
Kijk anders even in het topic met de naam van Proefkonijn o.i.d. voordat je weer gaat blaten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:54 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
En toch heel grappig dat niemand hier even komt melden dat degene zichzelf heeft aangemeld als testpersoon.
Jij het je opgegeven dus?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kijk anders even in het topic met de naam van Proefkonijn o.i.d. voordat je weer gaat blaten.
In dit topic staan er al twee mensen die zich willen aanmelden. Dit betekent dat je of hopeloos incompetent, of een troll bent.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en jij lult, zoals het een echte BNW/TRU-user betaamt, gewoon over de opmerking van kikoooooo heen...
Had geen zin om een ander topic op te zoeken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:04 schreef rashudo het volgende:
[..]
In dit topic staan er al twee mensen die zich willen aanmelden. Dit betekent dat je of hopeloos incompetent, of een troll bent.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:07 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Had geen zin om een ander topic op te zoeken.
En nou maar hopen dat ze niet ziek worden of kanker krijgen over een paar jaar door dat gif.
Daar ben ik niet bang voorquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:07 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat ze niet ziek worden of kanker krijgen over een paar jaar door dat gif.
Nee hoor, je krijgt slechts ebola dus het valt mee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:07 schreef HugoBaas het volgende:
Gif? Bron?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:07 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
vooral op mij reageren en niet op kikoooooo...quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:54 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
En toch heel grappig dat niemand hier even komt melden dat degene zichzelf heeft aangemeld als testpersoon.
Ja, in Nederland dagelijks! En aan polio ook.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:32 schreef rashudo het volgende:
Iedereen weet dat vaccinaties niet werken, daarom gaan er nog steeds miljoenen mensen dood aan de pokken.
Hey Hugo, de laatste tijd nog valium gebruikt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:07 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Sinds de tweede helft van de jaren zeventig is de ziekte niet meer voorgekomen bij mensen na een uitgebreide wereldwijde vaccinatiecampagne en pokken is dus de eerste en tot op heden enige ziekte die door de moderne wetenschap is uitgeroeid. Dit was alleen mogelijk omdat erquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:32 schreef rashudo het volgende:
Iedereen weet dat vaccinaties niet werken, daarom gaan er nog steeds miljoenen mensen dood aan de pokken.
Nee hoor, dat was eenmalig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Hugo, de laatste tijd nog valium gebruikt?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Als ik deze post met de mijne vergelijk vraag ik me af waarom ik de moeite heb genomen om te postenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:36 schreef rashudo het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het nu opeens willen? Is er een magische populatiegrens overschreden o.i.d.?
Als ik een machtige groep was, zou ik bijvoorbeeld een lading uien vergiftigen of iets dergelijks, maar geen vaccins, dat is veelste verdacht en daar zijn teveel mensen en onderzoeksgroepen onafhankelijk van elkaar mee bezig. Een vrachtwagen met uien, of tomaten of wat dan ook is simpel aan te houden, je koopt de chauffeur om of terwijl hij slaapt spuit je er wat spul over heen.
Bin Laden zie ik niet als machtig persoon of machtige groep. Hoeveel macht heb je nodig om een paar idioten een pilotenopleiding te laten doen of om een bermbom in elkaar te steken? Bijna geen macht, je hoeft maar een paar idioten te hersenspoelen en een paar euro's bij elkaar te sprokkelen en dit hoort al tot de mogelijkheden.
Onderschat de mens niet? Sorry hoor, maar alles wat de mens doet of aanraakt zit vol fouten en problemen en is daardoor traceerbaar en openbaar.
Wat wil je nou?quote:
Wat Voor Gif Dan????quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:41 schreef HugoBaas het volgende:
Tevens neemt dat niet weg dat een vaccin gif bevat.
Een gevaarlijk gif.quote:
Heb ik al meerdere malen verteld.quote:
Ik vind het prachtig om te zien dat je altijd loopt te kankeren op de gezondheidszorg, maar vervolgens wel een medicijn, ontwikkeld door de jou vervloekte 'BigPharma' (kneuzentermquote:
Maar formaldehyde zit toch ook in sigaretten?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:48 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Heb ik al meerdere malen verteld.
Formaldehyde bijvoorbeeld. Kankerverwekkend.
Het enige domme antwoord dat jullie geven is dat het een kleine hoeveelheid is.
Je weet gewoon niet wat het over 10 jaar doet.
Een klein beetje asbest inademen kan over 30 jaar kanker veroorzaken.
Zelfde idee met giftige vaccins.
Hot Topics: Formaldehydequote:Op woensdag 29 juli 2009 15:48 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Heb ik al meerdere malen verteld.
Het enige domme antwoord dat jullie geven is dat het een kleine hoeveelheid is.
Je weet gewoon niet wat het over 10 jaar doet.
Zelfde idee met giftige vaccins.
Nee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:48 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
quote:Het enige domme antwoord dat jullie geven is dat het een kleine hoeveelheid is.
En de effecten van valium? Al is het maar 1 keer? Drogredenatie dus. Dat is dan ineens wel veilig?quote:Je weet gewoon niet wat het over 10 jaar doet.
Als je gootsteenontstopper laat inspuiten wel jaquote:Zelfde idee met giftige vaccins.
MENSEN OPEN JE OGEN!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef gabberklaas het volgende:
TRAP ER NIET IN MENSEN DE NIEUWSTE NANO TECHNOLOGIE VAN DE CIA ZIT ER IN!!! HITLER WAS ER OOK TEGEN DIE HEBBEN ZE OOK DOOD GEMAAKT!!!!!!
Dat bedoel ik en het is dus gif.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar formaldehyde zit toch ook in sigaretten?
Maar wat nu als je rug weer opspeelt? Ga je dan weer naar de dokter met als gevolg dat je misschien weer de producten van die duivelse Big Pharma tot je moet nemen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:41 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was eenmalig.
En het was ook geen vaccin![]()
Je mist het hele punt.
Ik kanker voornamelijk op vaccins.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig om te zien dat je altijd loopt te kankeren op de gezondheidszorg, maar vervolgens wel een medicijn, ontwikkeld door de jou vervloekte 'BigPharma' (kneuzenterm) tot je neemt, nav een bezoek aan je huisarts
Huisartsen zijn toch het kwaad volgens jou? Pillenvoorschrijvers?
Ook jij leest WEER niet goed.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat nu als je rug weer opspeelt? Ga je dan weer naar de dokter met als gevolg dat je misschien weer de producten van die duivelse Big Pharma tot je moet nemen?
Dus als er open en bloot op het vaccin staat dat het gevaarlijk is en kankerverwekkend, vertrouw je het wel? En neem je het misschien ook wel?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en het is dus gif.
Ik vind het niet kunnen dat dit wordt ingespoten bij mensen terwijl ze dit niet weten.
Sigaretten staat het open en bloot op het pakje.
Dan kunnen mensen er bewust voor kiezen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus als er open en bloot op het vaccin staat dat het gevaarlijk is en kankerverwekkend, vertrouw je het wel? En neem je het misschien ook wel?
Nee, jij luistert niet goed.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:57 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik kanker voornamelijk op vaccins.
Omdat er niet duidelijk informatie wordt gegeven aan het grote publiek over het hoe en wat en wat erin zit.
Je luistert net als de rest WEER eens niet goed.
Maar ben je dan niet bang voor de gevolgen van die spierontspannende middelen op lange termijn? Of is op dat moment de pijnverlichting toch net even belangrijker?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:58 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ook jij leest WEER niet goed.
Ik doe niet aan preventie.
Als ik erg veel pijn heb ga ik niet liggen lijden nee.
Je weet toch dat er in medicijnen ook dingen zitten die giftig kunnen zijn? Het gaat allemaal om de juiste dosering.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en het is dus gif.
Ik vind het niet kunnen dat dit wordt ingespoten bij mensen terwijl ze dit niet weten.
Sigaretten staat het open en bloot op het pakje.
Gewoon hypocriet als het er op aankomt dus. Eerst de bigpharma vervloeken, maar wanneer meneer de complotdenker pijn heeft, toch gebruik maken van de beschikbare middelenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet bang voor de gevolgen van die spierontspannende middelen op lange termijn? Of is op dat moment de pijnverlichting toch net even belangrijker?
Yep, zeer hypocriet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon hypocriet als het er op aankomt dus. Eerst de bigpharma vervloeken, maar wanneer meneer de complotdenker pijn heeft, toch gebruik maken van de beschikbare middelenÉn ze werken ook nog
Dus?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon hypocriet als het er op aankomt dus. Eerst de bigpharma vervloeken, maar wanneer meneer de complotdenker pijn heeft, toch gebruik maken van de beschikbare middelenÉn ze werken ook nog
Daar gaat het niet om lul, het gaat om jouw anti bigpharma houding, maar wanneer je last van je rug hebt, maak je toch gebruik van door bigpharma ontwikkelde medicijnen. Of dacht je dat valium aan de boom groeide? Je bent gewoon een vieze zielige hypocrietquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:33 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dus?
Iedereen is hypocriet dus wat lul je?
Ik ga me niet laten inspuiten met iets om een lullig griepje.
De reptillians hebben Obama in hun macht en de kredietcrisis en de Mexicaanse griep zijn middelen die kunstmatig ingezet zijn als aanloopje naar 2012 als de wereld vergaat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:35 schreef rashudo het volgende:
Ik vind het jammer dat er nog geen echte samenzweringstheoriëen zijn geplaatst. Kom op jongens, ik weet dat jullie geen baan hebben en ook geen geld om op vakantie te gaan. Waar zijn jullie?
Ah yes, het totaal downplayen van de ziekte en het sterk overdrijven van de risico's van het vaccin: het kenmerk van de echte anti-vaccinatie fanaat!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:33 schreef HugoBaas het volgende:
[..]Ik ga me niet laten inspuiten met iets om een lullig griepje.
Obama is zelf een reptillian, kijk maar naar zijn ogen. Je ziet het pure buitenaardse kwaad gewoon. Hij heeft samen met de Bilderberggroep Mexicaanse griep bedacht om de grootste tegenstanders van de reptillians, de Mexicanen uit te moorden. Iedereen weet dat de machtige Mexicanen de enigen zijn die de wereld nog kunnen redden, dit wist Hitler ook het staat zelfs in de bijbel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De reptillians hebben Obama in hun macht en de kredietcrisis en de Mexicaanse griep zijn middelen die kunstmatig ingezet zijn als aanloopje naar 2012 als de wereld vergaat.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Obama is zelf een reptillian, kijk maar naar zijn ogen. Je ziet het pure buitenaardse kwaad gewoon. Hij heeft samen met de Bilderberggroep Mexicaanse griep bedacht om de grootste tegenstanders van de reptillians, de Mexicanen uit te moorden. Iedereen weet dat de machtige Mexicanen de enigen zijn die de wereld nog kunnen redden, dit wist Hitler ook het staat zelfs in de bijbel.
Het doel heiligt de middelen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om lul, het gaat om jouw anti bigpharma houding, maar wanneer je last van je rug hebt, maak je toch gebruik van door bigpharma ontwikkelde medicijnen. Of dacht je dat valium aan de boom groeide? Je bent gewoon een vieze zielige hypocriet
Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:44 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Je neemt toch ook geen paracetamol voor elk hoofdpijntje?
Ja hoor, ik wel, al is het alleen maar om Big Pharma te spekken, twee vliegen in één klapquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:44 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelen.
Als je dood gaat van de pijn ja dan neem je wat.
Voor een kut griepje neem ik niets.
Je neemt toch ook geen paracetamol voor elk hoofdpijntje?
Hmm nouja das jouw zaak.quote:
Nu heb ik een punt en weet je verder niets te zeggen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, ik wel, al is het alleen maar om Big Pharma te spekken, twee vliegen in één klap
Wat heb je voor punt dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:48 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nu heb ik een punt en weet je verder niets te zeggen?
De mensheid in gevaar brengen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat heb je voor punt dan?Dat je liever de mensheid in gevaar brengt door je niet in te laten enten omdat je gewoon bang bent voor naalden dan dat je gewoon even een prik haalt die niks kwaad doet?
O jawel hoor, genoeg te zeggen, maar dan krijg ik een banquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:48 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nu heb ik een punt en weet je verder niets te zeggen?
Ga jij maar lekker ziektes verspreiden en paniek zaaien over een paar lullige prikjesquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:52 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
De mensheid in gevaar brengen?![]()
Damn, ga jij lekker paniek zaaien om niets. Zo triest.
Zal ik doen alhoewel ik een griepje niet zie als een ziekte maar als een lullig griepje.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker ziektes verspreiden en paniek zaaien over een paar lullige prikjes
bedankt voor deze linkquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:56 schreef RWest het volgende:
Op de site van de Vereniging tegen Kwakzalverij staan een aantal artikelen over vaccineren:
http://www.kwakzalverij.n(...)atie_over_vaccinatie
http://www.kwakzalverij.n(...)er_i_over_vaccinatie
http://www.kwakzalverij.n(...)twoordelijke_dwazen_
http://www.kwakzalverij.nl/171/Kritisch_prikken
http://www.kwakzalverij.n(...)lemaal_gek_geworden_
Zeer de moeite van het lezen waard!
ik wist niet dat wij elkaar kennen. Betrek dat soort opmerkingen voortaan lekker op jezelf, okee?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:33 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dus?
Iedereen is hypocriet dus wat lul je?
en wat ben jij aan het doen met je opmerkingen en link-dumps?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:52 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
De mensheid in gevaar brengen?![]()
Damn, ga jij lekker paniek zaaien om niets. Zo triest.
niet iedereen is hetzelfde. Er zijn mensen die er aan doodgaan als ze geen medicijnen krijgen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Zal ik doen alhoewel ik een griepje niet zie als een ziekte maar als een lullig griepje.
Wordt je sterk van.
Sinds wanneer wordt je van griep sterker?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Zal ik doen alhoewel ik een griepje niet zie als een ziekte maar als een lullig griepje.
Wordt je sterk van.
daar heeft 'ie imo dan weer wel een punt mee. Als je er niet aan doodgaat, bouw je antistoffen op die je de volgende keer kunt gebruiken om (misschien) minder ziek te worden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:30 schreef RWest het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt je van griep sterker?
En sowieso is het wel goed voor je afweersysteem in het algemeen lijkt me. Dat heeft al zo weinig te doen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:37 schreef bas-beest het volgende:
[..]
daar heeft 'ie imo dan weer wel een punt mee. Als je er niet aan doodgaat, bouw je antistoffen op die je de volgende keer kunt gebruiken om (misschien) minder ziek te worden.
Als dat voor de griep gold, dan was griep inmiddels geen probleem meer...quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:37 schreef bas-beest het volgende:
[..]
daar heeft 'ie imo dan weer wel een punt mee. Als je er niet aan doodgaat, bouw je antistoffen op die je de volgende keer kunt gebruiken om (misschien) minder ziek te worden.
tsja, helaas is er niet "dé griep"... vraag maar bij je huisartsquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:44 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Als dat voor de griep gold, dan was griep inmiddels geen probleem meer...
Lullig, als je er dan aan overlijdtquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Wordt je sterk van.
Die kans is er bij elke griep.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Lullig, als je er dan aan overlijdt
Daarom werkt het dus ook niet met de/het of een griep... (was een beetje wat ik hem duidelijk probeerde te makenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:09 schreef bas-beest het volgende:
[..]
tsja, helaas is er niet "dé griep"... vraag maar bij je huisarts
Je immuunsysteem is constant bezigquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En sowieso is het wel goed voor je afweersysteem in het algemeen lijkt me. Dat heeft al zo weinig te doen...
Is dat zo? Ook in de huidige westerse wereld?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:03 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Je immuunsysteem is constant bezig
Ja, ziektekiemen zijn overalquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Is dat zo? Ook in de huidige westerse wereld?
Omdat je een andere mening afwijkt van grootste familie van Nederland ben je een Josti?!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:42 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zou maar uitkijken ts, voor je het weet heb je de illuminati achter je aan. Groetjes, Lambiekje (beroepsmongool)
In dit geval: Ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat je een andere mening afwijkt van grootste familie van Nederland ben je een Josti?!
http://childhealthsafety.wordpress.com/graphs/quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:56 schreef RWest het volgende:
Op de site van de Vereniging tegen Kwakzalverij staan een aantal artikelen over vaccineren:
http://www.kwakzalverij.n(...)atie_over_vaccinatie
http://www.kwakzalverij.n(...)er_i_over_vaccinatie
http://www.kwakzalverij.n(...)twoordelijke_dwazen_
http://www.kwakzalverij.nl/171/Kritisch_prikken
http://www.kwakzalverij.n(...)lemaal_gek_geworden_
Zeer de moeite van het lezen waard!
Ho! Hij heeft zijn eigen dubbelgannger zelfmoord laten plegen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef gabberklaas het volgende:
TRAP ER NIET IN MENSEN DE NIEUWSTE NANO TECHNOLOGIE VAN DE CIA ZIT ER IN!!! HITLER WAS ER OOK TEGEN DIE HEBBEN ZE OOK DOOD GEMAAKT!!!!!!
Niet dusquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist! En vandaar dus die vaccinatie.
We zijn eruit
Dat gaat escaleren op den duur...quote:
Post die andere link die je altijd post ook meteen even. Wacht, ik doe het wel voor je:quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://childhealthsafety.wordpress.com/graphs/
door de hoeveelheid afwijking en de manier waarop bij die van jou:quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat je een andere mening afwijkt van grootste familie van Nederland ben je een Josti?!
Waar is de echte Hitler dan nu?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ho! Hij heeft zijn eigen dubbelgannger zelfmoord laten plegen...
Nee als je een ziekenhuis hebt gezien weet je natuurlijk meteen wat er in die troep vaccins zit.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:36 schreef Biels het volgende:
Verder weer episch dat mensen die nog nooit in een ziekenhuis zijn geweest of een universiteit van binnen hebben gezien op internet wel even de waarheid komen verkondigen. Accepteer nou maar dat je er geen verstand van hebt en vertrouw in de mensen die dit wel hebben, in plaats van in wat anonieme samenzweringdenkers op het grote boze internet.
En hoevaak heb jij dan wel precies gekeken wat er in zo'n vaccin zit dat jij het wel weet. En dat het over 10 jaar schadelijk is, terwijl ze volgens jou niet weten wát het over 10 jaar met je doet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee als je een ziekenhuis hebt gezien weet je natuurlijk meteen wat er in die troep vaccins zit.![]()
Het is gewoon troep, maar laat je maar lekker volspuiten met die shit.
Ik niet en mijn ouders en beste vrienden (op 1 na helaas) ook niet.
Nee jij bent gewoon gezwel op het forumquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De TROS? Deze zin snap ik even niet helemaal...quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:23 schreef rashudo het volgende:
Het mooie van de mexicaanse griep is dat, wanneer je er aan sterft, je wél weet wat het 10 jaar later met je doet, je bent dan namelijk nog steeds dood.
denk hier eens over na en zet je oogkleppen af, debiele tunnelkijkers.quote:The scripture says about the beast in the revelation of Jesus: “…the name of the beast or the
number of his name. Here is wisdom. He who has understanding, let him calculate the number of the beast, for it is the number of a man. His number is six hundred sixty-six.” His full name is according to Wikipedia (link) he is Barack Hussein Obama. So let us count this name: Barack = 6, Hussein = 7, and Obama = 5 letters. In mathematics there is a calculation of average, usually abbreviated as AVG. Here is how to count: (6+7+5)/3 so the sum of letters to be divided with the number of the words (number divided with the amount of numbers) that is 18/3=6. Now we got the average number of letters of his name that is 6 and because he has 3 names (given, middle, family) each word in average equals to 6. That is 666 – the number of the beast.
Fail-Trollquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:41 schreef Michielos het volgende:
Niemand kan mij ervan overtuigen dat vaccins niet vergiftigd zijn.
Mensen, open je ogen. er zijn verschillende bewijsstukken voor te bedenken. Allereerst.. de bilderberggroep. Het zijn zij, die in samenwerking met Reptilians een superras willen kweken. Reptilians zijn eigenlijk al een hybrid ras. Mens en alien hebben immers zoals al jaren onomstotelijk vastgesteld is sex gehad in the far ancient world. Hierdoor ontstonden hybride bloedlijnen. De regering, Bilderberggroup wil nu samen met reptilians kijken welk vaccin het beste past voor hun massavernietigingswapens.
Wie is er nog meer bij betrokken? Juist ja.. obama. Barrack Obama... of mag ik even voor jullie zijn ware identiteit onthullen?? ja .. komt ie... Saddam Osama... juist ja.. een genetische combinatie tussen Saddam Hoessein en Osama bin laden, zit ook in het complot. Hij is tevens de veronderstelde Antichrist. Ik heb wat onderzoek gepleegd(jullie willen niet leren, ik wel) en vond een bijzonder interessant bewijs:
[..]
denk hier eens over na en zet je oogkleppen af, debiele tunnelkijkers.
Duidelijk dat je je niet wilt informeren en geinformeerd omtrent WO1/WO2. Het zal je lelijk op je dak vallen dat ik gelijk hebquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:30 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon gezwel op het forumHolocaust ontkennen
Serieus ik heb dat je ooit doodziek wordt en medicijnen weigert.EN DAN FEEST OP FOK
![]()
Wil je nog even uitleggen wat je hier precies mee bedoelt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Duildelijk dat je je niet wilt informeren en geinformeerd omtrent WO1/WO2. Het zal je lelijk op je dak vallen dat ik gelijk heb
Kennelijk moet ik het wel accepteren dat ik beledigd mag worden door mensen die dezelfde ideologie hebben waarvoor ik een verwensing krijg... think about it.
Ik heb serieus geen benul wie/wat je hiermee bedoelt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het wegruimen van andersdenkenden, zwakbegaafden en gehandicapten ....wie-o-wie deed dat, volgens de geaccepteerde geschiedenis.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wil je nog even uitleggen wat je hier precies mee bedoelt?
[..]
Het algemene intellect, het bedroevend lage kennisniveau van wat er allemaal gaande is qua financieel geklier, politiek USA/EU, doelbewust aangewakkerde moslimhaat e.d. En niet willen of kunnen inzien dat politici echt niet het beste met haar onderdanen voor heeft.quote:Ik heb serieus geen benul wie/wat je hiermee bedoelt.
En waar wil je zeggen dat dit gebeurt? Niet in Nederland in ieder geval, en niet in de VS. Waar dan wel, en op welke schaal? Worden hier ook 6 miljoen "anders-denkenden" 'geruimd' ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het wegruimen van andersdenkenden, zwakbegaafden en gehandicapten ....wie-o-wie deed dat, volgens de geaccepteerde geschiedenis.
Ik word belachelijk gemaakt en liefst verbrand of iets dergelijks, dat is precies dezelfde ideologie.
En waar heb jij dan de "echte" info vandaan? En hoe weet jij zeker dat dat klopt? Was jij erbij, tijdens de 1e en 2e WO?quote:Men moest eens weten hoe fout men zit met kennis die ze denken te hebben over WO2, en WO1 uiteraard want dat kan niet echt los gezien worden. Ook toen al was het NWO plannen die uitgevoerd werden. Het NWO gedoe is echt niet vanaf 911 of iets dergelijks...
En daarnaast Hitler was een zondebok voor de ziekelijke misstanden die (Joodse) Wallstreet samen met de industrie hebben veroorzaakt.
En dat is gebaseerd op wat boude uitspraken van o.a. een journaliste die ook al TOTAAL miszit als het gaat om die FEMA-nonsens?quote:Het algemene intellect, het bedroevend lage kennisniveau van wat er allemaal gaande is qua financieel geklier, politiek USA/EU, doelbewust aangewakkerde moslimhaat e.d. En niet willen of kunnen inzien dat politici echt niet het beste met haar onderdanen voor heeft.
Als politici en die bilderbergclub de hele wereld kunnen controleren kunnen ze ook wel een paar websites sluiten en de mensen die ze hebben gemaakt ombrengen zodat er niets naar buiten komtquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het wegruimen van andersdenkenden, zwakbegaafden en gehandicapten ....wie-o-wie deed dat, volgens de geaccepteerde geschiedenis.
Ik word belachelijk gemaakt en liefst verbrand of iets dergelijks, dat is precies dezelfde ideologie.
Men moest eens weten hoe fout men zit met kennis die ze denken te hebben over WO2, en WO1 uiteraard want dat kan niet echt los gezien worden. Ook toen al was het NWO plannen die uitgevoerd werden. Het NWO gedoe is echt niet vanaf 911 of iets dergelijks...
En daarnaast Hitler was een zondebok voor de ziekelijke misstanden die (Joodse) Wallstreet samen met de industrie hebben veroorzaakt.
[..]
Het algemene intellect, het bedroevend lage kennisniveau van wat er allemaal gaande is qua financieel geklier, politiek USA/EU, doelbewust aangewakkerde moslimhaat e.d. En niet willen of kunnen inzien dat politici echt niet het beste met haar onderdanen voor heeft.
De opmerking dat ik maar ziektes moet krijgen en dat er dan een FokFeest is...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En waar wil je zeggen dat dit gebeurt? Niet in Nederland in ieder geval, en niet in de VS. Waar dan wel, en op welke schaal? Worden hier ook 6 miljoen "anders-denkenden" 'geruimd' ?![]()
[..]
de 6 mlj van WO1 , goh het is een mytisch getal dat het ook al geldt voor WO2.quote:En waar heb jij dan de "echte" info vandaan? En hoe weet jij zeker dat dat klopt? Was jij erbij, tijdens de 1e en 2e WO?
[..]
Dat is geen antwoord op een best wel goede vraag.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:48 schreef Lambiekje het volgende:
de 6 mlj van WO1 , goh het is een mytisch getal dat het ook al geldt voor WO2.
Maar stel dat het zo is... gewoon stel dat het zo is... ikzelf denk van welquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op een best wel goede vraag.
Hoe weet jij dat wat jij te horen krijgt en leest (op het internet) wel klopt? Het feit dat het afwijkt met wat "geaccepteerd" is, wil niet zeggen dat het per se juist moet zijn. Wie zegt dat juist jij niet misleid wordt door NWO o.i.d.?
1 user maakt zo'n opmerking en dat staat gelijk aan depopulatie in Nederland? Slappy moet zich inderdaad inhouden, want dat soort uitspraken zijn niet gewenst in geen enkele discussie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De opmerking dat ik maar ziektes moet krijgen en dat er dan een FokFeest is...
Daarnaast Obama zou een verwerpelijk zorg-plan hebben om miljarden te besparen... En waar gaat de discussie nu over. Vaccinaties worden gebruikt om ons chronisch ziek te houden...
Wil je zeggen dat dat niet gebeurd is dan in WO 1 en 2?quote:de 6 mlj van WO1 , goh het is een mytisch getal dat het ook al geldt voor WO2.
Het is wel gebeurd maar TOTAAL COMPLEET anders dan die verwerpelijke geschiedenisboeken zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
1 user maakt zo'n opmerking en dat staat gelijk aan depopulatie in Nederland? Slappy moet zich inderdaad inhouden, want dat soort uitspraken zijn niet gewenst in geen enkele discussie.
Obama's health-care plan is juist anders bedoeld, en heeft niks met het laten sterven van mensen te maken. Kom ook niet weer aan met die YouTube van die debiel met zijn vraag over "laten sterven" waar eigenlijk euthanasie wordt bedoeld.... Dat is al behandeld tot in den treure.
Vaccinaties worden gebruikt om... *zucht*..... en wederom heb je hier geen bewijs voor en is er juist wel bewijs dat ze WEL helpen om de mensheid al langere tijd gezonder te laten zijn en ziektes uit te roeien.
[..]
Wil je zeggen dat dat niet gebeurd is dan in WO 1 en 2?
Hoe en wat dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is wel gebeurd maar TOTAAL COMPLEET anders dan die verwerpelijke geschiedenisboeken zeggen.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is wel gebeurd maar TOTAAL COMPLEET anders dan die verwerpelijke geschiedenisboeken zeggen.
En weer geen antwoord.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat wat jij te horen krijgt en leest (op het internet) wel klopt? Het feit dat het afwijkt met wat "geaccepteerd" is, wil niet zeggen dat het per se juist moet zijn. Wie zegt dat juist jij niet misleid wordt door NWO o.i.d.?
dat mag je en zeker ik niet besprekenquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoe en wat dan?Mij is alleen de echte, officiele volgens de boeken versie bekend namelijk.
Dat heeft ook een reden dan, als ik begrijp waar je heen wil. Zwak als je dat echt zou geloven, die versie van de waarheid....quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat mag je en zeker ik niet bespreken
Nee zwak wil ik het niet noemen... het is JUIST het probleem waarom we nu weer in diezelfde situatie gemanoeuvreerd worden door het geopolitiek en opgedrongen moslimhaat. Think about it.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat heeft ook een reden dan, als ik begrijp waar je heen wil. Zwak als je dat echt zou geloven, die versie van de waarheid....
Misschien had je 'm niet gezien...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Gaat niet over uit de tent lokken maar dat jij die onwaarheden voor waar aanneemt, maar ik zie totaal geen reden waarom dat dan zou moeten zjin zoals jij (helaas) denkt dat het is gegaan. Waar baseer je dat op? Wat zijn die bronnen? En hoe weet je zeker dat ZIJ het wel goed hebben?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee zwak wil ik het niet noemen... het is JUIST het probleem waarom we nu weer in diezelfde situatie gemanoeuvreerd worden door het geopolitiek en opgedrongen moslimhaat. Think about it.
Maar ik laat me niet verder uit de tent lokken. PUNT.
Jezus kom eens met serieuze bronnen aan dus volgens jou is er nooit een Holocaust geweestquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Duidelijk dat je je niet wilt informeren en geinformeerd omtrent WO1/WO2. Het zal je lelijk op je dak vallen dat ik gelijk heb
Kennelijk moet ik het wel accepteren dat ik beledigd mag worden door mensen die dezelfde ideologie hebben waarvoor ik een verwensing krijg... think about it.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:09 schreef _Led_ het volgende:
Lambiekje heeft gelijk, Hitler was slechts een zondebok !
Eerherstel voor Adolf Hitler !
quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:20 schreef TC03 het volgende:
Lambiekje is één van de meest irritante en arrogante users op dit forum. Naast het feit dat hij er gewoon dikwijls naast zit, is hij ook nog eens erg dom en communicatief incapabel. Met zo'n persoon valt niet te discussiëren omdat hij niet consequent is en tegelijkertijd erg hypocriet. Het maakt niet uit wat je zegt, uiteindelijk komt het erop neer dat elke post, hoe goed beargumenteerd ook, wordt beantwoord met een YouTube-filmpje of een linkje naar een één of andere vage website. Vervolgens probeer je dat te ontkrachten met een nieuwsberichtje van het ANP of zoiets, en dan ben je een domme naïeveling die het ANP gelooft.Nee, hij is gelukkig niet dom en naïef.
Bah, Lambiekje.
Op Lambiekjequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:18 schreef Dragorius het volgende:
Gasten
Doe dat via PM ofzo, ik verwacht nog een serieus antwoord.
Die heb ik alquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:17 schreef _Led_ het volgende:
Zullen we deze voor Lambiekje kopen ?
[ afbeelding ]
Maakt niet uit, ik ben gewoon benieuwd op welke bronnen hij dit dan baseert.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:19 schreef Slappy het volgende:
[..]
Op LambiekjeSerieus antwoord krijgen
Je weet toch als je hem niet geloof ben je naïef
Het is geen kwestie van leren maar geloven. Conspiracytheorieaanhangers zijn niet anders dan gelovigen. De nieuwe Jehovagetuigen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:30 schreef Michielos het volgende:
Sowieso. De meeste mensen hier zijn tunnelkijkers die niet bereid zijn om te leren. Oogkleppen ophebben is ook erg lastig voor de meeste mensen.
nee, het is een kwestie van openminded zijn. Jullie zijn niet openminded maar tunnelkijkers.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:34 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van leren maar geloven. Conspiracytheorieaanhangers zijn niet anders dan gelovigen. De nieuwe Jehovagetuigen.
Dat zeggen mensen die God hebben ervaren ook. Punt is dat er een totaal van de pot gerukte standaard voor bewijs is die alle wetten van de logica tart, een hypocriete omgang met dat bewijs en een oostindische blindheid voor iedere vorm van tegenbewijs.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, het is een kwestie van openminded zijn. Jullie zijn niet openminded maar tunnelkijkers.
doordat je nu zo reageert, weiger je elke mogelijkheid tot leren al. Je wil niet leren, enkel mensen afbeulen. Dat zie ik nu wel weer. Je bent niet openminded want je geeft al aan dat je er bij wijze van spreke niet naar wilt luisteren. Dat mijn waarde tunnelkijker, is de definitie van bekrompenheid. De kortzichtige dogmatische wetenschap aanhangend.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:41 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die God hebben ervaren ook. Punt is dat er een totaal van de pot gerukte standaard voor bewijs is die alle wetten van de logica tart, een hypocriete omgang met dat bewijs en een oostindische blindheid voor iedere vorm van tegenbewijs.
ok .. maar dan stel ik het wel later op. Ik ben nu op 't werk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:37 schreef Dragorius het volgende:
Lambiekje, desnoods PM je mij die bronnen, mag ook
Ik voorzie een lap links en youtube clips zonder enige eigen bijdragequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ok .. maar dan stel ik het wel later op. Ik ben nu op 't werk.
Het gaat dan een hoop worden. Veel leeswerk, en kijkwerk.
Het is makkelijk allemaal statements te maken over de holocaust, Hitler en de NWO en als iemand met vragen of tegenbewijs komt te zeggen dat die persoon aan tunnelvisie lijdt. 'Jullie' staan niet open voor de kracht der logica en wetenschap, jullie zijn bekrompen en lijden aan tunnelvisie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
doordat je nu zo reageert, weiger je elke mogelijkheid tot leren al. Je wil niet leren, enkel mensen afbeulen. Dat zie ik nu wel weer. Je bent niet openminded want je geeft al aan dat je er bij wijze van spreke niet naar wilt luisteren. Dat mijn waarde tunnelkijker, is de definitie van bekrompenheid. De kortzichtige dogmatische wetenschap aanhangend.
Vind ik geen probleem, ik ben vooral benieuwd waarom je DIE bronnen dan wel betrouwbaar vindt, wil je dat er dan bij zetten?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ok .. maar dan stel ik het wel later op. Ik ben nu op 't werk.
Het gaat dan een hoop worden. Veel leeswerk, en kijkwerk.
eehm nee, jij bent niet bereidt tot leren en wil enkel discussieren om deze te kunnen winnen. Er zijn nu al 299292992929 links gegeven, hele bevolkingen zien UFO's en dan nog is het: JA HET WAS EEN VLEKJE OP DE LENS.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:49 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Het is makkelijk allemaal statements te maken over de holocaust, Hitler en de NWO en als iemand met vragen of tegenbewijs komt te zeggen dat die persoon aan tunnelvisie lijdt. 'Jullie' staan niet open voor de kracht der logica en wetenschap, jullie zijn bekrompen en lijden aan tunnelvisie.
Vervolgens vind ik andere links die overeenkomen met wat ik denk, wat dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehm nee, jij bent niet bereidt tot leren en wil enkel discussieren om deze te kunnen winnen. Er zijn nu al 299292992929 links gegeven, hele bevolkingen zien UFO's en dan nog is het: JA HET WAS EEN VLEKJE OP DE LENS.
get real, tunnelkijker
dan blijf je dus bij je visie, de definitie van bekrompenheid. Bedankt voor de bevestigingquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:54 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Vervolgens vind ik andere links die overeenkomen met wat ik denk, wat dan?
Of jij bij die van jou, ben jij dan niet bekrompen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
dan blijf je dus bij je visie, de definitie van bekrompenheid. Bedankt voor de bevestiging
neen. Ik loop niet met de kudde mee. JIj welquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:59 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Of jij bij die van jou, ben jij dan niet bekrompen?
Rebel!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
neen. Ik loop niet met de kudde mee. JIj wel
Ik lees bronnen, van beide kanten en heb vervolgens een mening en overtuiging. Die is anders dan die van jou, maar dat maakt me geen kuddedier. Juist minderheden functioneren in kuddes die hun eigen overtuigingen in stand houden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
neen. Ik loop niet met de kudde mee. JIj wel
Die vriend van je opa lult man. Alleen domme mensen denken dat die kampen bestaan hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vind ik geen probleem, ik ben vooral benieuwd waarom je DIE bronnen dan wel betrouwbaar vindt, wil je dat er dan bij zetten?
Tevens, ik zeg het nu alvast, een goede vriend van mijn opa, allebei in dienst gezeten, is een Amerikaanse soldaat en is onderdeel geweest van een peleton dat zo'n kamp in die tijd heeft bezocht. Zoals hij het omschreef.. *brrr*... dus vandaar dat ik benieuwd ben.
Ja hij is omgekocht door de Joden!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die vriend van je opa lult man. Alleen domme mensen denken dat die kampen bestaan hebben.
Nee, je bent een schande voor het menselijk bestaan als je de holocaust durft te ontkennen, terwijl het de meest gedocumenteerde genocide en er onomstotelijk bewijs is, naast alle ooggetuigen.quote:
mee eensch.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:14 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Nee, je bent een schande voor het menselijk bestaan als je de holocaust durft te ontkennen, terwijl het de meest gedocumenteerde genocide en er onomstotelijk bewijs is, naast alle ooggetuigen.
Nou ja, dat is ook maar een mening natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:14 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Nee, je bent een schande voor het menselijk bestaan als je de holocaust durft te ontkennen, terwijl het de meest gedocumenteerde genocide en er onomstotelijk bewijs is, naast alle ooggetuigen.
Ben je ondertussen (serieus) al wat geruster gesteld m.b.t. dit vaccin en vaccins in het algemeen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:45 schreef HugoBaas het volgende:
Ik ben effe weggeweest uit dit topic, maar het gaat nu ineens over hele andere dingen?
Nee dat niet echt, ik heb nog steeds grote twijfels.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ben je ondertussen (serieus) al wat geruster gesteld m.b.t. dit vaccin en vaccins in het algemeen?
Die "vrijstelling" is normaal, er bestaat al jarenlang een fonds voor mensen die, wanneer hun kind of wie dan ook toch bijwerkingen krijgt (bjiwerkingen die altijd al bekend waren overigens, geen geheimzinnigheid) en ze klagen met hun geldzucht zo'n bedrijf aan, dat zo'n bedrijf niet kapotgeprocedeerd wordt. Niks raars aan, maar zo' nvoorstel moet per vaccin weer worden geaccepteerd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:00 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee dat niet echt, ik heb nog steeds grote twijfels.
Ik snap de geheimzinnigheid eromheen niet vanuit de industrie.
Waarom worden ze bijvoorbeeld vrijgesteld van schuld als er wel iets mis mee is? Als ze zo zeker van hun zaak zijn is dat toch niet nodig lijkt me?
Ik ga nu even pauzeren, maar ik reageer straks weer.
De agendapunten van volgend jaar heb ik al:quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nja teveel vragen blijven onbeantwoord LED, dat weet je net zo goed als mij.
De Bilderberggroep... Wat zijn hun agendapunten? niemand die het weet. Ikzelf vermoed dat ze aan onze kant staan en de reptilians willen uitroeien.
Wat is de rol van vaccinaties? Het testen van massavernietigingswapens op kleine schaal is mijn theorie.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:17 schreef rashudo het volgende:
[..]
De agendapunten van volgend jaar heb ik al:
9:00 - 9:30 Aanvangst & inleidend spreken
10:00 - 11:00 Resultaten mexicaans griep vaccin en voortgang uitroeing der mens
11:00 - 11:30 Korte koffiepauze
11:30 - 12:30 Hoe verbeter ik mijn golfhandicap
12:30 - 13:30 Uitgebreide lunch verzorgt door Jonnie Boer
13:30 - 14:30 Wanneer kan ik het beste mijn olie-aandelen dumpen voor de a.s apocalyps
14:30 - 15:00 Executies & martelingen van mensen die ons op het spoor zijn
15:00 - 16:00 Hoe hou ik mijn Reptillian onder controle tijdens het uitlaten (gastspreker Cesar Millan)
16:30 - 17:00 Nostalgische terugblik op aankomst bij Roswell in 1947
Nouja, stel je koopt een auto en door een ongeluk dankzij een constructiefout ben je invalide. Dan krijg je ook geld van de autofabrikant dus het lijkt me niet meer dan logisch dat ook de pharma industrie de verantwoordelijkheid neemt voor het door hen ontwikkelde product.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die "vrijstelling" is normaal, er bestaat al jarenlang een fonds voor mensen die, wanneer hun kind of wie dan ook toch bijwerkingen krijgt (bjiwerkingen die altijd al bekend waren overigens, geen geheimzinnigheid) en ze klagen met hun geldzucht zo'n bedrijf aan, dat zo'n bedrijf niet kapotgeprocedeerd wordt. Niks raars aan, maar zo' nvoorstel moet per vaccin weer worden geaccepteerd.
En hoezo geheimzinnigheid? Er is nog geen lijst met ingredienten, er zijn nog tests bezig die openbaar zijn en blijven. Ik zie het punt dus niet.
Mwoah, het inenten gebeurt uiteindelijk toch via een overheidsinstantie? Zij hebben er voor gekozen het product af te nemen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:37 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nouja, stel je koopt een auto en door een ongeluk dankzij een constructiefout ben je invalide. Dan krijg je ook geld van de autofabrikant dus het lijkt me niet meer dan logisch dat ook de pharma industrie de verantwoordelijkheid neemt voor het door hen ontwikkelde product.
Nee dat vind ik onzin. Dan moeten ze op de vaccins heel groot zetten dat het schadelijk kan zijn voor de gezondheid en dat het gebruik op eigen risico's.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:45 schreef Dragorius het volgende:
Wat Kassaa zegt, het verschil is ook dat bij een auto-ongeluk ook externe factoren mee kunnen spelen en een constructiefout eigenlijk nagenoeg niet voorkomt. Bij medicijnen kunnen er altijd bijwerkingen zijn. Dat speelt ook mee. Ieder lichaam is anders, maar in de kern wel hetzelfde (anders zouden medicijnen ook niet werken)
Zodat mensen zoals jij al direct nee zeggen? En mensen worden van tevoren altijd gewezen op mogelijke bijwerkingen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:53 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee dat vind ik onzin. Dan moeten ze op de vaccins heel groot zetten dat het schadelijk kan zijn voor de gezondheid en dat het gebruik op eigen risico's.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:41 schreef Michielos het volgende:
Niemand kan mij ervan overtuigen dat vaccins niet vergiftigd zijn.
Mensen, open je ogen. er zijn verschillende bewijsstukken voor te bedenken. Allereerst.. de bilderberggroep. Het zijn zij, die in samenwerking met Reptilians een superras willen kweken. Reptilians zijn eigenlijk al een hybrid ras. Mens en alien hebben immers zoals al jaren onomstotelijk vastgesteld is sex gehad in the far ancient world. Hierdoor ontstonden hybride bloedlijnen. De regering, Bilderberggroup wil nu samen met reptilians kijken welk vaccin het beste past voor hun massavernietigingswapens.
Wie is er nog meer bij betrokken? Juist ja.. obama. Barrack Obama... of mag ik even voor jullie zijn ware identiteit onthullen?? ja .. komt ie... Saddam Osama... juist ja.. een genetische combinatie tussen Saddam Hoessein en Osama bin laden, zit ook in het complot. Hij is tevens de veronderstelde Antichrist. Ik heb wat onderzoek gepleegd(jullie willen niet leren, ik wel) en vond een bijzonder interessant bewijs:
[..]
denk hier eens over na en zet je oogkleppen af, debiele tunnelkijkers.
Bij elk medicijn zit toch een bijsluiter? Ook bij vaccins. Daarbij, je hóeft het niet te nemen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:53 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee dat vind ik onzin. Dan moeten ze op de vaccins heel groot zetten dat het schadelijk kan zijn voor de gezondheid en dat het gebruik op eigen risico's.
Klopt, maar mensen die dat nu doen krijgen geen geld, omdat sigaretten fabrikanten goed waarschuwen en iedereen weet dat het schadelijke gevolgen kan hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zodat mensen zoals jij al direct nee zeggen? En mensen worden van tevoren altijd gewezen op mogelijke bijwerkingen.
En denk eens aan mensen die tabakfabrikanten aanklagen enzo? Is geen foolproof systeem dus
Nee precies het hoeft niet en mensen moeten daar dus goed over nadenken en niet zomaar aannemen wat de pharma industrie en de overheid zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij elk medicijn zit toch een bijsluiter? Ook bij vaccins. Daarbij, je hóeft het niet te nemen.
Het gaat er niet om wat ik er van vind.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:59 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee precies het hoeft niet en mensen moeten daar dus goed over nadenken en niet zomaar aannemen wat de pharma industrie en de overheid zeggen.
Daar komt bij vond je het niet asociaal om het niet te nemen?
En nu ineens hoeft het niet?
Nee hoor, ook nu nog winnen mensen zaken, ook van bedrijven als McDonalds bijvoorbeeld. Geen foolproof-systeem zoals ik al zei.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:57 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen die dat nu doen krijgen geen geld, omdat sigaretten fabrikanten goed waarschuwen en iedereen weet dat het schadelijke gevolgen kan hebben.
Daarom is dat vrije keus en kiest de een ervoor te roken en de ander neemt het risico niet.
Maar hoe kan iemand zonder medische achtergrond die keuze maken?quote:Zo kan het ook met vaccins en dat lijkt mij een hele goede oplossing.
Misschien dat mensen er dan echt goed over gaan nadenken en zich erin verdiepen en zo een weloverwogen beslissing nemen.
Er zijn genoeg sites op internet met objectieve informatie die niet afkomstig is van NWO/Reptillian/It's a conspiracy!-loonies zoals Lambiekje, dus dat moet niet zo'n probleem zijn?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef Dragorius het volgende:
Maar hoe kan iemand zonder medische achtergrond die keuze maken?
Maar wel weinig en als de bijwerkingen heel ernstig zijn is dat ook wel terecht.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee hoor, ook nu nog winnen mensen zaken, ook van bedrijven als McDonalds bijvoorbeeld. Geen foolproof-systeem zoals ik al zei.
[..]
Datzelfde kun je dan wel zeggen over sigaretten, want niemand kent alle bestandsdelen, maar er wordt wel informatie in leken taal gegeven zodat mensen op basis daarvan een keuze kunnen maken.quote:Maar hoe kan iemand zonder medische achtergrond die keuze maken?
Dat is er dus wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:11 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Datzelfde kun je dan wel zeggen over sigaretten, want niemand kent alle bestandsdelen, maar er wordt wel informatie in leken taal gegeven zodat mensen op basis daarvan een keuze kunnen maken.
Dat is er niet voor vaccins.
Wiki > vaccins?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:11 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Maar wel weinig en als de bijwerkingen heel ernstig zijn is dat ook wel terecht.
[..]
Datzelfde kun je dan wel zeggen over sigaretten, want niemand kent alle bestandsdelen, maar er wordt wel informatie in leken taal gegeven zodat mensen op basis daarvan een keuze kunnen maken.
Wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:11 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Maar wel weinig en als de bijwerkingen heel ernstig zijn is dat ook wel terecht.
[..]
Oeh een site wow zeg wat een informatie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef RWest het volgende:
[..]
Dat is er dus wel.
http://www.rivm.nl/rvp/
OH NEE, DAT IS VAN DE OVERHEID, DIE ZIJN VAN DE NWO EN DE BILDERBERGJES!
Jezus snap je alles wat ik heb verteldt niet of wil je het niet snappen?quote:
WAT mis je dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:21 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Oeh een site wow zeg wat een informatie.
Dat staat nog niet in 1% vergelijking met bijvoorbeeld sigaretten.
Er is veel en veel te weinig informatie dat gepresenteerd wordt en waar ook op gewezen wordt door de industrie en overheid.
Waarom is dat? Toch wat te verbergen?
We hebben het hier over 1 enkele site.quote:
Als de ingredientenlijst openbaar is gaan we die hier op Fok! in onze jip en janneke taal voor jou analyseren en uiteenzetten, ok? Er zijn zat geneeskunde studenten of zelfs afgestudeerden, en laboranten op Fok!.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:28 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
We hebben het hier over 1 enkele site.
Ik mis de waarschuwingen op de vaccins, duidelijke bijsluiters met daarin elk bestandsdeel en een duidellijke uitleg wat dat bestandsdeel is.
De mogelijke bijwerkingen ervan.
Tevens in de waarschuwing dat het vaccin op eigen risico is.
Duidelijke info in de media van de overheid.
En dan niet alleen de woorden: laat je vaccineren want die griep is zo eng.
Geen bangmakerij, maar een duidelijk verhaal.
Onderzoek naar vaccins door onafhankelijke partijen die niet zijn aangewezen door de pharma industrie, vriendjes daarvan of de overheid.
http://www.rivm.nl/rvp/vaccins/werking/quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:28 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik mis de waarschuwingen op de vaccins, duidelijke bijsluiters met daarin elk bestandsdeel en een duidellijke uitleg wat dat bestandsdeel is.
Heb je je huisarts ook naar allle bijwerkingen gevraagd toen je die valium voorgeschreven kreeg? Of slikte je dat als zoete koekquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:28 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Tevens in de waarschuwing dat het vaccin op eigen risico is.
Duidelijke info in de media van de overheid.
En dan niet alleen de woorden: laat je vaccineren want die griep is zo eng.
Geen bangmakerij, maar een duidelijk verhaal.
Onderzoek naar vaccins door onafhankelijke partijen die niet zijn aangewezen door de pharma industrie, vriendjes daarvan of de overheid.
Nope, ik verdiep me altijd in wat ik tot me neem.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je je huisarts ook naar allle bijwerkingen gevraagd toen je die valium voorgeschreven kreeg? Of slikte je dat als zoete koek
Wel zekerder over de ingredienten die openbaar zijn gemaakt serieus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als de ingredientenlijst openbaar is gaan we die hier op Fok! in onze jip en janneke taal voor jou analyseren en uiteenzetten, ok? Er zijn zat geneeskunde studenten of zelfs afgestudeerden, en laboranten op Fok!.
Ben je dan wel "zekerder" over het vaccin? (serieuze vraag)
Lul niet. Je hebt dat receptje gekregen, bent naar de apotheek gestrompeld, hebt die pillen gekregen, en je hebt ze opgevretenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:43 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nope, ik verdiep me altijd in wat ik tot me neem.
Geloof je me toch niet, i don't care.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef RWest het volgende:
[..]
Lul niet. Je hebt dat receptje gekregen, bent naar de apotheek gestrompeld, hebt die pillen gekregen, en je hebt ze opgevreten
Je maakt me echt niet wijs dat je eerst uitgebreid research hebt gedaan, met je zere ruggetje.
Maar voor bijna alles is al wel zoiets te vinden, zoals het farmacotherapeutisch kompas. Van daaruit kun je zelf verder zoeken en vind je het ook wel in jip en janneke taal. Je kunt ook niet ALLES gaan uitleggen in jip en janneke taal, want waar trek je dan de grens? Mensen hebben toch wel enige hersencapaciteit om bepaalde woorden te snappen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Wel zekerder over de ingredienten die openbaar zijn gemaakt serieus.
Maar ik vind het problematisch dat de overheid dat niet doet.
Ja dat is verplicht, ik verwacht ze op de site's van de producenten en ook van het RIVM, ziekenhuizen eventueel en miss ook wel de WHO.quote:Tevens vraag ik me af of alle ingredienten openbaar gemaakt worden.
nou neequote:Op donderdag 30 juli 2009 13:45 schreef Dragorius het volgende:
Wat Kassaa zegt, het verschil is ook dat bij een auto-ongeluk ook externe factoren mee kunnen spelen en een constructiefout eigenlijk nagenoeg niet voorkomt. Bij medicijnen kunnen er altijd bijwerkingen zijn. Dat speelt ook mee. Ieder lichaam is anders, maar in de kern wel hetzelfde (anders zouden medicijnen ook niet werken)
Hierbij was duidelijk aantoonbaar dat het aan de auto lag. Bij een vaccin/medicijn kun je dat niet zomaar. En mensen zijn op de hoogte (eigen verantwoordelijkheid m.b.t bijsluiter) van de mogelijke gevolgen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nou nee
Causus: Pinto
blz 44 en verder
waar het voornamelijk op doel dat de slachtoffers (of eigenlijk claims van nabestaanden) ingecalculeerd zijn. En dat met deze casus eigenlijk is aangetoond dat we als persoon maar 50.000$ waard zijn (afgezien van de vips).quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hierbij was duidelijk aantoonbaar dat het aan de auto lag. Bij een vaccin/medicijn kun je dat niet zomaar. En mensen zijn op de hoogte (eigen verantwoordelijkheid m.b.t bijsluiter) van de mogelijke gevolgen.
Dit is al zo vaak behandeld, en zo vaak ontkracht... met name squaleen, een lichaamseigen stof die ook populair is bij de alternatieve genezersquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Met vaccins kan je met je klompen aan voelen dat aliminiumhydroxide, antivries en squaline toch niet zo heel toffe ingredienten zijn. Daar is ook op voorhand bekend dat het hersenbeschadiging en kanker oplevert.
Aluminiumhydroxide kan je gewoon in pillen kopen tegen maagzuurquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waar het voornamelijk op doel dat de slachtoffers (of eigenlijk claims van nabestaanden) ingecalculeerd zijn. En dat met deze casus eigenlijk is aangetoond dat we als persoon maar 50.000$ waard zijn (afgezien van de vips).
Kijk als dan achteraf blijkt van he dit is toch niet zo handige oplossing, slachtoffers enzo. We passen de auto aan, en bestaande kunnen omgeruild worden. Op voorhand was hier bekend dat auto zwaar ondeugdelijk is.
Met vaccins kan je met je klompen aan voelen dat aliminiumhydroxide, antivries en squaline toch niet zo heel toffe ingredienten zijn. Daar is ook op voorhand bekend dat het hersenbeschadiging en kanker oplevert.
Maar nee business gaat voor...
wil het daarmee zeggen dat het goed is. Ik kan ook gootsteenontstopper kopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:54 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Aluminiumhydroxide kan je gewoon in pillen kopen tegen maagzuur.
Alle ingredienten waarmee de anti-brigade komt, zijn al ontkrachtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:54 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Aluminiumhydroxide kan je gewoon in pillen kopen tegen maagzuur.
Zo'n metalen tube uitpoepen is knap lastig hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wil het daarmee zeggen dat het goed is. Ik kan ook gootsteenontstopper kopen.
als zelfs al op tandpasta staat dat je direct naar de doctor moet als je het inslikt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zo'n metalen tube uitpoepen is knap lastig hoor
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:35 schreef Lambiekje het volgende:
Vaccins werken niet, hebben nooit gewerkt en zullen nooit werken.
Vaccins maakt je zwak ziek en misselijk en maakt dat je allergies bent dat je autistisch of adhder wordt. Vaccins zetten je immuumsysteem wagenwijd open met een uithangbord "OPEN HUIS".
WAAAAAAAT???quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:00 schreef Lambiekje het volgende:
Bacterien en Virussen kunnen niet de oorzaak zijn. Deze veroorzaken GEEN ziektes.
Op elk willekeurig moment heb je meer bacterien in je dan eigen cellen.
Bacterien zijn de grondbeginselen van het gehele bestaan. Zonder deze bacterien hebben wij geen bestaansrecht.
De mevrouw die op bovenstaande gezaghebbende medische site staat (Youtube) is Désirée Röver, daar heeft GeenStijl recentelijk nog een artikel aan gewijd:quote:
quote:Want wat zegt Dêsírëe eigenlijk allemaal? Komt 'ie dan hè. Vaccins tasten alle menselijke organen aan, en zijn dus levensgevaarlijk. Ieder vaccin veroorzaakt een mini-herseninfarct (dat kun je zien aan de ogen van gevaccineerde kinderen) en afwijkingen als ADHD of autisme zijn ook de schuld van griepprikken en dergelijke. Ja, die goedbedoelde spuitjes zijn in feite 'weapons of mass destruction' aldus Dêsírëe. Daarom luidt haar advies aan alle moeders van Nederland: laat uw kind nooit ergens tegen vaccineren, maar kies in plaats daarvan voor biologisch eten, liefde en aanraking, vitamine C en lavendelolie. En oh ja, ook adviseert Dêsírëe (hoofd voor 60% bestaande uit kunstmatige haarverf van de Aldi) vooral veel 'colloidaal zilver' tot u te nemen. Want 'Hier is een heel vreemd verhaal aan de gang, er is veel mis en disinformatie over.'
GeenStijl is recalcitrant.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:17 schreef RWest het volgende:
Oja, nog eentje, Lambiekje komt met een bron (voorzien van een pittig rood kapsel):
[..]
De mevrouw die op bovenstaande gezaghebbende medische site staat (Youtube) is Désirée Röver, daar heeft GeenStijl recentelijk nog een artikel aan gewijd:
http://www.geenstijl.nl/m(...)r_desiree_rover.html
[..]
Nee, YOU FAIL!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
GeenStijl is recalcitrant.
Wat geloof je liever dan je moet NADENKEN over wat je gaat slikken/spuiten of maar gewoon blind de industrie/overheid vertrouwen. Dat is nu al wel vaker in het verleden misgegaan. Blind de industrie vertrouwen. Leuk kinderen geboren krijgen zonder armen en benen. MAAR MAAR je hebt geen maagzuur problemen meer tijdens de zwangerschap, dat is ook wat waard.
Komop zeg. Jij bent echt vóór dat andere over JOUW lichaam beschikken.
Het enige waar RIVM e.d. geinteresseerd zijn is pecunias. Gezondheid zit niet in hun vocabulair.
Think again. You Fail.
Uiteraard zijn jou bronnen natuurlijk 100% waarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
GeenStijl is recalcitrant.
Wat geloof je liever dan je moet NADENKEN over wat je gaat slikken/spuiten of maar gewoon blind de industrie/overheid vertrouwen. Dat is nu al wel vaker in het verleden misgegaan. Blind de industrie vertrouwen. Leuk kinderen geboren krijgen zonder armen en benen. MAAR MAAR je hebt geen maagzuur problemen meer tijdens de zwangerschap, dat is ook wat waard.
Komop zeg. Jij bent echt vóór dat andere over JOUW lichaam beschikken.
Het enige waar RIVM e.d. geinteresseerd zijn is pecunias. Gezondheid zit niet in hun vocabulair.
Think again. You Fail.
Lambiekje leeft van vitamines alleen, en nu gaan ze dat ook nog verbieden dus ik denk dat dat probleem snel is opgelostquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:50 schreef Slappy het volgende:
[..]
Uiteraard zijn jou bronnen natuurlijk 100% waar![]()
Volgens mij kan je beter uitloggen op Fok voordat je jezelf nog meer voor schut zet
Gelukkig eindelijk van dat domme gelul van hem afquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef Re het volgende:
[..]
Lambiekje leeft van vitamines alleen, en nu gaan ze dat ook nog verbieden dus ik denk dat dat probleem snel is opgelost
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef Re het volgende:
[..]
Lambiekje leeft van vitamines alleen, en nu gaan ze dat ook nog verbieden dus ik denk dat dat probleem snel is opgelost
Argh ! begin je weer ? 1 voorbeeld aanhalen uit het verleden en dat direct doortrekken op alles. Ik geef direct toe dat je een prima schrijnend voorbeeld aanhaalt, maar moet je nou altijd een voorbeeld uit 1 sector gebruiken om een point te maken over de hele wereld. Jij rukt dingen altijd zo uit zijn verband en ziet ook juist verbanden die er niet zijn dat ik heel, heel erg blij bent dat jij niet in de constructie werkt of zoiets..quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nou nee
Causus: Pinto
blz 44 en verder
In USA gaat het na volgend jaar worden, meer dan 2 wortels in je bezit, staat gelijk aan harddrugs bezit.quote:
Verdiep eerst voor dat je lult... Het is véél meer dan alleen dat.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:03 schreef Dragorius het volgende:
Zie de "Codex Alimentarius" een richtlijn voor voedingsmiddelen waarin ze enkel de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid willen aanpassen en de doseringen in voedingssupplementen...ook van vitamines kun je een overdosis binnenkrijgen
Nee een daarom stort N/Z lijn in, verzakt, stel amateurs.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:07 schreef mr.happy het volgende:
[..]
Argh ! begin je weer ? 1 voorbeeld aanhalen uit het verleden en dat direct doortrekken op alles. Ik geef direct toe dat je een prima schrijnend voorbeeld aanhaalt, maar moet je nou altijd een voorbeeld uit 1 sector gebruiken om een point te maken over de hele wereld. Jij rukt dingen altijd zo uit zijn verband en ziet ook juist verbanden die er niet zijn dat ik heel, heel erg blij bent dat jij niet in de constructie werkt of zoiets..
Uberhaput, wat voor opleiding heb je eigenlijk gedaan/ wat voor werk doe je ?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, YOU FAIL!
Al dat geleuter van dat mens dat echt geen idee heeft war ze het over heeft
Maar wel afgeven op dat soort zaken en zelf anti-bacterieel middel aanraden tegen een virus. HALLO?!?! Wie zit er dan fout?
Kom maar eens met echt bewijs, echte bronnen. Oh, en medisch correcte uiteraard he, want anders kan ik ook wel een artikel publiceren waarin ik stel dat shoarma goed is tegen eczeem bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In USA gaat het na volgend jaar worden, meer dan 2 wortels in je bezit, staat gelijk aan harddrugs bezit.
Daarkomt het grofweg op neer.
Oja, de Dr. Rath Foundation, van Matthias Rath, een Duitse 'dokter' die mensen probeert wijs te maken dat je o.a. kanker en HIV/AIDS kunt genezen met een uitgekiende dosis voedingsupplementen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Verdiep eerst voor dat je lult... Het is véél meer dan alleen dat.
http://www4nl.dr-rath-fou(...)007-badneuenahr.html
of kijk deze lezing, besef wie er op sleutelposities zitten...
http://video.google.com/videoplay?docid=5800206429960925518
Het is te gemakkelijk om te denken dat overkoppelende organisaties het goed met ons voorhebben. En handelregeltjes verzinnen wat dan bestaat al sinds 1962. Opgericht door jawel de Nazi's
Wake up. Better safe than Sorry.
Je tweede link is weer het gebruikelijke NWO/Conspiracy geleuter van dhr. Ian Crane, een maatje van opperfantast David Icke.quote:Matthias Rath (born 1955 in Stuttgart, Germany) is a German businessman, medical doctor, and vitamin entrepreneur. He earned his MD degree in Germany.Rath claims that a program of nutritional supplements (which he calls "cellular medicine"), including formulations that he sells, can treat or cure diabetes, cardiovascular disease, cancer, and HIV/AIDS. Rath runs the Dr. Rath Health Foundation, has been closely associated with Health Now, Inc.,and founded the Dr. Rath Research Institute.
Ik ken ook mensen die te veel vitamine C slikken, niet wetende dat ze het grootste gedeelte weer uitplassen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:03 schreef Dragorius het volgende:
Zie de "Codex Alimentarius" een richtlijn voor voedingsmiddelen waarin ze enkel de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid willen aanpassen en de doseringen in voedingssupplementen...ook van vitamines kun je een overdosis binnenkrijgen
Pfff, wat een moeilijke vragen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:03 schreef Michielos het volgende:
Wees liever constructief bzig i.p.v. te debunken.
Enkele vragen zijn:
a) Welke rol hebben the greys hierin?
b) Energy komt van het woord Inner Chi, innerlijke krachten. Deze abusen de reptilians tegen ons.. waarom?
c) Wat heeft dit met vaccinaties te maken, wat is de link?
d) Hoe verklaart dit de hybride bloedlijnen?
huh, WTF ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee een daarom stort N/Z lijn in, verzakt, stel amateurs.
Laatst bij Netwerk (?! weet even niet) ... bij een constructie van een gebouw zijn tientallen bedrijven gemoeid en niemand is er echt verantwoordelijk. Het is echt heel scrijnend in Nederland. Maastrichts balkon is een voorbeeld.
Nee constructiebouw in Nederland is slecht
dus 17 jaar na de val van Nazi Duitsland en de dood van Adolf en zijn vriendjes hebben ze alsnog (vanuit het hiernamaals) een handelsorganisatie opgericht ? Cool ! welke dan ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is te gemakkelijk om te denken dat overkoppelende organisaties het goed met ons voorhebben. En handelregeltjes verzinnen wat dan bestaat al sinds 1962. Opgericht door jawel de Nazi's
duhhh, dat is meestal (eigenlijk nagenoeg altijd) zijn handelswijze...puur en alleen om zichzelf eruit te kunnen lullen en te proberen om andersdenkenden te verwarren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:18 schreef mr.happy het volgende:
[..]
huh, WTF ?
OK, je leest dus niet eens wat mensen schrijven, je ziet een woord en gaat raaskallen, met, wederom iets wellicht terecht/ waar is, maar zoals gewoonlijk geen verband heeft met het geschrevene of het onderwerp zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
Weet je wat veel erger is? Dat dit dus wel dusdanig invloed heeft gehad dat er maar een summiere opkomst is geweest.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:50 schreef Luco het volgende:
Owh jezus
[ afbeelding ]
Vooral puntje 7 vind ik lachwekkend
vergeet ook die laatste zin (helemaal onderaan die petitie dus) niet...alvast je handen in onschuld wassen als blijkt dat je totale bull-shit aan het uitkramen was.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:50 schreef Luco het volgende:
Owh jezus
[ afbeelding ]
Is dat niet de conclusie welke minister Klink en het RIVM zelf al getrokken hebben?quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:55 schreef Re het volgende:
je kan het ook omdraaien, blijkbaar is de regering niet in staat geweest om nut noodzaak en informatie goed over te brengen
ongetwijfelt, maar of ze echt geleerd hebben zal straks blijken met de nieuwe campagne...quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Is dat niet de conclusie welke minister Klink en het RIVM zelf al getrokken hebben?
Moet wel de zuurgraad van je bloed eerst ff drastisch veranderen inderdaadquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:10 schreef Jimbo het volgende:
ikhoorde laatst ook nog een mooie
die zn ' electriciteit' uit je bloed haalt
toch wel mooi dat ze die dingen bedenkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Moet wel de zuurgraad van je bloed eerst ff drastisch veranderen inderdaad
ik denk zodra het eerste niet-gevaccineerde kind wat aan deze griep bezwijkt in het nieuws komt dit vuurtje snel omslaat...quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:46 schreef RWest het volgende:
Het probleem is toch dat er organisaties zijn die altijd blijven schreeuwen dat vaccinaties gevaarlijk zijn, en dat de overheid niet alle informatie naar buiten heeft gebracht. (bezorgde moeders, NVKP, enz).
Die verhalen gaan als een vuurtje rond tussen alle korte pittige kapsels op de schoolpleinen, en op een 1 of andere manier wordt er aan die roddels altijd meer waarde gehecht dan aan de info van de overheid. Het is dus een beetje vechten tegen de bierkaai voor de overheid.
Maarja, is het dan al niet "te laat". Dat is dus lastig te bepalen. Ik hoop gewoon dat het virus zo relatief onschuldig blijftquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:31 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk zodra het eerste niet-gevaccineerde kind wat aan deze griep bezwijkt in het nieuws komt dit vuurtje snel omslaat...
nope, want dan is het ook de schuld van de regering. Nope, de fantasten blijven wel buiten schot.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:31 schreef Re het volgende:
[..]
ik denk zodra het eerste niet-gevaccineerde kind wat aan deze griep bezwijkt in het nieuws komt dit vuurtje snel omslaat...
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:29 schreef Biels het volgende:_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Respect.
jouw praktijken dienen aan de kaak gesteld te worden. Dat jij er een dubbele agenda op na houdt, moge duidelijk zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:31 schreef Dragorius het volgende:
Ik dacht dat ik het zo goed verborgen hield....
Dat dat kan in Nederland...quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
jouw praktijken dienen aan de kaak gesteld te worden. Dat jij er een dubbele agenda op na houdt, moge duidelijk zijn
Inderdaad.. bekrompen kuddebeesten.. grijp in !! zet je oogkleppen afquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:57 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat dat kan in Nederland...
Schapen, ontwaak!!!
Dit is zeer diepgaand. Ik zal het dan ook op wetenschappelijke wijze ontzenuwen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
Mmm, duivels nummer welquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:40 schreef Dragorius het volgende:
@ LED en Lavenderr > ik verwacht donaties op rekening 666
Als hij het topic sluit, zou dat mijn theorie enkel bevestigen. Het wordt in de doofpot gestoptquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:03 schreef _Led_ het volgende:
Nou, dit topic is in onzin verzand, slotje Dragorius !
Niet mijn sub-forum, maak maar een TR aan als je er last van hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:03 schreef _Led_ het volgende:
Nou, dit topic is in onzin verzand, slotje Dragorius !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Misschien is het Hugo weer in de rug geschoten en is hij zwaar aan de valium nuquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:34 schreef RWest het volgende:
Waar zijn HugoBaas en Lambiekje eigenlijk gebleven, het was net zo leuk!
Lambiekjes computer privileges zijn afgepakt nadat hij een medepatiënt bedreigde met een stuk geslepen plexiglas.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:34 schreef RWest het volgende:
Waar zijn HugoBaas en Lambiekje eigenlijk gebleven, het was net zo leuk!
ik leer van de beste !! (BNW & TRU)quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:52 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je er ooit over gedacht om schizofreen te worden? Je hebt talent, jongen!
Probeer deze vrije denkers de mond niet te snoeren jij addergebroedquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:02 schreef Dragorius het volgende:
De persoonlijke aanvallen jegens users kunnen nu wel weer gestaakt worden, menschwezens
idd, die mogen per pmquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:02 schreef Dragorius het volgende:
De persoonlijke aanvallen jegens users kunnen nu wel weer gestaakt worden, menschwezens
Kan het allemaal nog beknopterquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
http://www.rivm.nl/rvp/vaccins/werking/
http://www.rivm.nl/rvp/vaccins/toevoegingen/
http://www.rivm.nl/rvp/bijwerkingen/
http://www.rivm.nl/rvp/bijwerkingen/andere_oorzaken/
http://www.rivm.nl/rvp/bijwerkingen/registratie_onderzoek/
http://www.rivm.nl/rvp/vaccineren/wanneer_niet/
http://www.rivm.nl/rvp/vaccineren/tegengeluiden/
waarom die vijandigheid omdat ik een andere mening heb?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:58 schreef Slappy het volgende:
[..]
Gelukkig eindelijk van dat domme gelul van hem af
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:02 schreef Dragorius het volgende:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:02 schreef Dragorius het volgende:
Ja lach er maar om maar dat zijn wel de feiten met de laatste generatie vaccins.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:50 schreef Luco het volgende:
Owh jezus
[ afbeelding ]
Bewijs/bron?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja lach er maar om maar dat zijn wel de feiten met de laatste generatie vaccins.
Wat wil je nou ?quote:
Nee, omdat je een debiele antisemiet bent. Maar ook als je dat niet was, zou ik je ergerlijk vinden, gezien je halsstarrige onwetendheid en verwaandheid.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom die vijandigheid omdat ik een andere mening heb?
Je hebt het dus totaal niet begrepen. Volgens mij snap je helemaal niets wat er speel in de wereld. Als je maar je bigmac kan schranzen en GTST kan kijken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:57 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, omdat je een debiele antisemiet bent. Maar ook als je dat niet was, zou ik je ergerlijk vinden, gezien je halsstarrige onwetendheid en verwaandheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |