Leuk verhaal, maar je maakt een grote fout....quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:38 schreef rashudo het volgende:
Kom op mensen, als 'the powers that be' ons zouden willen vergiftigen om de bevolking terug te dringen dan:
- Hadden ze het wel via ons drinkwater of voedsel gedaan
- Was het al jaren geleden gebeurd
Verder zou dit betekenen dat een hele groep mensen met macht zeer competent zouden zijn en dit allemaal zonder informatie te lekken voor elkaar kunnen krijgen. Geloof me, zulke groepen bestaan niet.
Denk eens aan de betuwelijn, de HSL, de tramtunnel, de oorlog in Irak en meer van dit soort politieke hoogstandjes. Mensen met macht zijn zo mogelijk nog dommer en onkundiger dan mensen zonder macht. De slimste machtige mensen lijken slim omdat ze eigenlijk niks doen en dus ook niks doms. Video et taceo.
Als dat vaccin al schadelijk is komt het eerder door onkunde en nalatigheid dan moedwillig kwaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
of één van z'n klonenquote:
Hoewel ik niet geloof in de vaccinatie-bom ofzo, vind ik de tegen-argumenten nergens op slaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:38 schreef rashudo het volgende:
Kom op mensen, als 'the powers that be' ons zouden willen vergiftigen om de bevolking terug te dringen dan:
- Hadden ze het wel via ons drinkwater of voedsel gedaan
- Was het al jaren geleden gebeurd
Verder zou dit betekenen dat een hele groep mensen met macht zeer competent zouden zijn en dit allemaal zonder informatie te lekken voor elkaar kunnen krijgen. Geloof me, zulke groepen bestaan niet.
Denk eens aan de betuwelijn, de HSL, de tramtunnel, de oorlog in Irak en meer van dit soort politieke hoogstandjes. Mensen met macht zijn zo mogelijk nog dommer en onkundiger dan mensen zonder macht. De slimste machtige mensen lijken slim omdat ze eigenlijk niks doen en dus ook niks doms. Video et taceo.
Als dat vaccin al schadelijk is komt het eerder door onkunde en nalatigheid dan moedwillig kwaad.
Hoe weet jij dan van die groepen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef Rasher het volgende:
[..]
Machtige groepen waar jij niks vanaf weet bestaan wel. Bin Laden is wel bekend maar er zijn vast groepen die minder bekend zijn en toch invloed op zaken hebben, of in ieder geval nadenken hoe ze invloed kunnen hebben.
Dat weet ik net zo goed als dat mensen zeggen dat er geen zijn.quote:
Kerel, 2 weken terug hebben we al je argumenten al kunnen aantonen, dat ze niet correct waren. Ook m.b.t. de inhoud.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef HugoBaas het volgende:
Feit is wel dat er troep in de vaccins zit waar je ziek van kan worden en de uitwerking ervan over 10 jaar weet niemand.
Eerst waren er de grootste schreeuwers aanwezig die een vaccinatie eisten en nu ze test personen zoeken is het opeen opvallend stil.
Tevens wil 24,6% van het verpleegkundige personeel geen vaccinatie omdat ze het niet vertrouwen.
Dus onrust hierover is een hele normale en goede zaak.
Kom maar op met die feiten + bronnen bitte!quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef HugoBaas het volgende:
Feit is wel dat er troep in de vaccins zit waar je ziek van kan worden en de uitwerking ervan over 10 jaar weet niemand.
BigPharmaquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:33 schreef HugoBaas het volgende:
Eerst waren er de grootste schreeuwers aanwezig die een vaccinatie eisten en nu ze test personen zoeken is het opeen opvallend stil.
Tevens wil 24,6% van het verpleegkundige personeel geen vaccinatie omdat ze het niet vertrouwen.
Dus onrust hierover is een hele normale en goede zaak.
Lees dit ook even, over HugoBaas:quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kerel, 2 weken terug hebben we al je argumenten al kunnen aantonen, dat ze niet correct waren. Ook m.b.t. de inhoud.
Ga je nu weer een rondje proberen?
Oh en die enquete600 van de 150.000 verplegers is ondervraagd, wellicht hebben er maar 400 iets ingevuld...lekker betrouwbaar dus
Hij heeft 'eigen onderzoek' gedaanquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:07 schreef RWest het volgende:
[..]
Kom maar op met die feiten + bronnen bitte!
en jij lult, zoals het een echte BNW/TRU-user betaamt, gewoon over de opmerking van kikoooooo heen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:23 schreef HugoBaas het volgende:
Het is opeens opvallend stil nu ik vraag wie zich dan heeft aangemeld.
Ik durf ook te wedden dat het verpleegsters waren die zich niet wilden laten vaccineren, dat is een MBO niveau 2 opleiding.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kerel, 2 weken terug hebben we al je argumenten al kunnen aantonen, dat ze niet correct waren. Ook m.b.t. de inhoud.
Ga je nu weer een rondje proberen?
Oh en die enquete600 van de 150.000 verplegers is ondervraagd, wellicht hebben er maar 400 iets ingevuld...lekker betrouwbaar dus
Zodra het kan (er zijn nog onderhandelingen namelijk) geef ik mij op als tester mits het in de buurt is. Moet ook gewoon werken he
Waarom zouden ze het nu opeens willen? Is er een magische populatiegrens overschreden o.i.d.?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:55 schreef Rasher het volgende:
[..]
Hoewel ik niet geloof in de vaccinatie-bom ofzo, vind ik de tegen-argumenten nergens op slaan
Als ze troep in drinkwater gooien dan worden misschien wel meer mensen ziek dan dat ze willen.
Waarom zou het jaren geleden moeten gebeuren, als ze nu pas willen dat de mens dood gaat?
Machtige groepen waar jij niks vanaf weet bestaan wel. Bin Laden is wel bekend maar er zijn vast groepen die minder bekend zijn en toch invloed op zaken hebben, of in ieder geval nadenken hoe ze invloed kunnen hebben.
Onderschat de mens niet. Politieke mensen die zich bezighouden met transport hebben niks met vaccinatie te maken. Dus al zou dat transport groepje zo dom als een konijn zijn dan zegt dat niks over het politieke groepje die zich bezig houdt met de vaccinatie.
Nogmaal: Ik geloof niet dat ze bewust mensen ziek willen maken met vaccinatie maar je argumenten hiervoor slaan nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |