MENSEN OPEN JE OGEN!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef gabberklaas het volgende:
TRAP ER NIET IN MENSEN DE NIEUWSTE NANO TECHNOLOGIE VAN DE CIA ZIT ER IN!!! HITLER WAS ER OOK TEGEN DIE HEBBEN ZE OOK DOOD GEMAAKT!!!!!!
Dat bedoel ik en het is dus gif.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar formaldehyde zit toch ook in sigaretten?
Maar wat nu als je rug weer opspeelt? Ga je dan weer naar de dokter met als gevolg dat je misschien weer de producten van die duivelse Big Pharma tot je moet nemen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:41 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was eenmalig.
En het was ook geen vaccin![]()
Je mist het hele punt.
Ik kanker voornamelijk op vaccins.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig om te zien dat je altijd loopt te kankeren op de gezondheidszorg, maar vervolgens wel een medicijn, ontwikkeld door de jou vervloekte 'BigPharma' (kneuzenterm) tot je neemt, nav een bezoek aan je huisarts
Huisartsen zijn toch het kwaad volgens jou? Pillenvoorschrijvers?
Ook jij leest WEER niet goed.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat nu als je rug weer opspeelt? Ga je dan weer naar de dokter met als gevolg dat je misschien weer de producten van die duivelse Big Pharma tot je moet nemen?
Dus als er open en bloot op het vaccin staat dat het gevaarlijk is en kankerverwekkend, vertrouw je het wel? En neem je het misschien ook wel?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en het is dus gif.
Ik vind het niet kunnen dat dit wordt ingespoten bij mensen terwijl ze dit niet weten.
Sigaretten staat het open en bloot op het pakje.
Dan kunnen mensen er bewust voor kiezen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus als er open en bloot op het vaccin staat dat het gevaarlijk is en kankerverwekkend, vertrouw je het wel? En neem je het misschien ook wel?
Nee, jij luistert niet goed.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:57 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik kanker voornamelijk op vaccins.
Omdat er niet duidelijk informatie wordt gegeven aan het grote publiek over het hoe en wat en wat erin zit.
Je luistert net als de rest WEER eens niet goed.
Maar ben je dan niet bang voor de gevolgen van die spierontspannende middelen op lange termijn? Of is op dat moment de pijnverlichting toch net even belangrijker?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:58 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ook jij leest WEER niet goed.
Ik doe niet aan preventie.
Als ik erg veel pijn heb ga ik niet liggen lijden nee.
Je weet toch dat er in medicijnen ook dingen zitten die giftig kunnen zijn? Het gaat allemaal om de juiste dosering.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en het is dus gif.
Ik vind het niet kunnen dat dit wordt ingespoten bij mensen terwijl ze dit niet weten.
Sigaretten staat het open en bloot op het pakje.
Gewoon hypocriet als het er op aankomt dus. Eerst de bigpharma vervloeken, maar wanneer meneer de complotdenker pijn heeft, toch gebruik maken van de beschikbare middelenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet bang voor de gevolgen van die spierontspannende middelen op lange termijn? Of is op dat moment de pijnverlichting toch net even belangrijker?
Yep, zeer hypocriet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon hypocriet als het er op aankomt dus. Eerst de bigpharma vervloeken, maar wanneer meneer de complotdenker pijn heeft, toch gebruik maken van de beschikbare middelenÉn ze werken ook nog
Dus?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon hypocriet als het er op aankomt dus. Eerst de bigpharma vervloeken, maar wanneer meneer de complotdenker pijn heeft, toch gebruik maken van de beschikbare middelenÉn ze werken ook nog
Daar gaat het niet om lul, het gaat om jouw anti bigpharma houding, maar wanneer je last van je rug hebt, maak je toch gebruik van door bigpharma ontwikkelde medicijnen. Of dacht je dat valium aan de boom groeide? Je bent gewoon een vieze zielige hypocrietquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:33 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dus?
Iedereen is hypocriet dus wat lul je?
Ik ga me niet laten inspuiten met iets om een lullig griepje.
De reptillians hebben Obama in hun macht en de kredietcrisis en de Mexicaanse griep zijn middelen die kunstmatig ingezet zijn als aanloopje naar 2012 als de wereld vergaat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:35 schreef rashudo het volgende:
Ik vind het jammer dat er nog geen echte samenzweringstheoriëen zijn geplaatst. Kom op jongens, ik weet dat jullie geen baan hebben en ook geen geld om op vakantie te gaan. Waar zijn jullie?
Ah yes, het totaal downplayen van de ziekte en het sterk overdrijven van de risico's van het vaccin: het kenmerk van de echte anti-vaccinatie fanaat!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:33 schreef HugoBaas het volgende:
[..]Ik ga me niet laten inspuiten met iets om een lullig griepje.
Obama is zelf een reptillian, kijk maar naar zijn ogen. Je ziet het pure buitenaardse kwaad gewoon. Hij heeft samen met de Bilderberggroep Mexicaanse griep bedacht om de grootste tegenstanders van de reptillians, de Mexicanen uit te moorden. Iedereen weet dat de machtige Mexicanen de enigen zijn die de wereld nog kunnen redden, dit wist Hitler ook het staat zelfs in de bijbel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De reptillians hebben Obama in hun macht en de kredietcrisis en de Mexicaanse griep zijn middelen die kunstmatig ingezet zijn als aanloopje naar 2012 als de wereld vergaat.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Obama is zelf een reptillian, kijk maar naar zijn ogen. Je ziet het pure buitenaardse kwaad gewoon. Hij heeft samen met de Bilderberggroep Mexicaanse griep bedacht om de grootste tegenstanders van de reptillians, de Mexicanen uit te moorden. Iedereen weet dat de machtige Mexicanen de enigen zijn die de wereld nog kunnen redden, dit wist Hitler ook het staat zelfs in de bijbel.
Het doel heiligt de middelen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om lul, het gaat om jouw anti bigpharma houding, maar wanneer je last van je rug hebt, maak je toch gebruik van door bigpharma ontwikkelde medicijnen. Of dacht je dat valium aan de boom groeide? Je bent gewoon een vieze zielige hypocriet
Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:44 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Je neemt toch ook geen paracetamol voor elk hoofdpijntje?
Ja hoor, ik wel, al is het alleen maar om Big Pharma te spekken, twee vliegen in één klapquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:44 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Het doel heiligt de middelen.
Als je dood gaat van de pijn ja dan neem je wat.
Voor een kut griepje neem ik niets.
Je neemt toch ook geen paracetamol voor elk hoofdpijntje?
Hmm nouja das jouw zaak.quote:
Nu heb ik een punt en weet je verder niets te zeggen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, ik wel, al is het alleen maar om Big Pharma te spekken, twee vliegen in één klap
Wat heb je voor punt dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:48 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nu heb ik een punt en weet je verder niets te zeggen?
De mensheid in gevaar brengen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat heb je voor punt dan?Dat je liever de mensheid in gevaar brengt door je niet in te laten enten omdat je gewoon bang bent voor naalden dan dat je gewoon even een prik haalt die niks kwaad doet?
O jawel hoor, genoeg te zeggen, maar dan krijg ik een banquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:48 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nu heb ik een punt en weet je verder niets te zeggen?
Ga jij maar lekker ziektes verspreiden en paniek zaaien over een paar lullige prikjesquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:52 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
De mensheid in gevaar brengen?![]()
Damn, ga jij lekker paniek zaaien om niets. Zo triest.
Zal ik doen alhoewel ik een griepje niet zie als een ziekte maar als een lullig griepje.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker ziektes verspreiden en paniek zaaien over een paar lullige prikjes
bedankt voor deze linkquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:56 schreef RWest het volgende:
Op de site van de Vereniging tegen Kwakzalverij staan een aantal artikelen over vaccineren:
http://www.kwakzalverij.n(...)atie_over_vaccinatie
http://www.kwakzalverij.n(...)er_i_over_vaccinatie
http://www.kwakzalverij.n(...)twoordelijke_dwazen_
http://www.kwakzalverij.nl/171/Kritisch_prikken
http://www.kwakzalverij.n(...)lemaal_gek_geworden_
Zeer de moeite van het lezen waard!
ik wist niet dat wij elkaar kennen. Betrek dat soort opmerkingen voortaan lekker op jezelf, okee?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:33 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dus?
Iedereen is hypocriet dus wat lul je?
en wat ben jij aan het doen met je opmerkingen en link-dumps?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:52 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
De mensheid in gevaar brengen?![]()
Damn, ga jij lekker paniek zaaien om niets. Zo triest.
niet iedereen is hetzelfde. Er zijn mensen die er aan doodgaan als ze geen medicijnen krijgen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Zal ik doen alhoewel ik een griepje niet zie als een ziekte maar als een lullig griepje.
Wordt je sterk van.
Sinds wanneer wordt je van griep sterker?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Zal ik doen alhoewel ik een griepje niet zie als een ziekte maar als een lullig griepje.
Wordt je sterk van.
daar heeft 'ie imo dan weer wel een punt mee. Als je er niet aan doodgaat, bouw je antistoffen op die je de volgende keer kunt gebruiken om (misschien) minder ziek te worden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:30 schreef RWest het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt je van griep sterker?
En sowieso is het wel goed voor je afweersysteem in het algemeen lijkt me. Dat heeft al zo weinig te doen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:37 schreef bas-beest het volgende:
[..]
daar heeft 'ie imo dan weer wel een punt mee. Als je er niet aan doodgaat, bouw je antistoffen op die je de volgende keer kunt gebruiken om (misschien) minder ziek te worden.
Als dat voor de griep gold, dan was griep inmiddels geen probleem meer...quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:37 schreef bas-beest het volgende:
[..]
daar heeft 'ie imo dan weer wel een punt mee. Als je er niet aan doodgaat, bouw je antistoffen op die je de volgende keer kunt gebruiken om (misschien) minder ziek te worden.
tsja, helaas is er niet "dé griep"... vraag maar bij je huisartsquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:44 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Als dat voor de griep gold, dan was griep inmiddels geen probleem meer...
Lullig, als je er dan aan overlijdtquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Wordt je sterk van.
Die kans is er bij elke griep.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Lullig, als je er dan aan overlijdt
Daarom werkt het dus ook niet met de/het of een griep... (was een beetje wat ik hem duidelijk probeerde te makenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:09 schreef bas-beest het volgende:
[..]
tsja, helaas is er niet "dé griep"... vraag maar bij je huisarts
Je immuunsysteem is constant bezigquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En sowieso is het wel goed voor je afweersysteem in het algemeen lijkt me. Dat heeft al zo weinig te doen...
Is dat zo? Ook in de huidige westerse wereld?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:03 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Je immuunsysteem is constant bezig
Ja, ziektekiemen zijn overalquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Is dat zo? Ook in de huidige westerse wereld?
Omdat je een andere mening afwijkt van grootste familie van Nederland ben je een Josti?!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:42 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zou maar uitkijken ts, voor je het weet heb je de illuminati achter je aan. Groetjes, Lambiekje (beroepsmongool)
In dit geval: Ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat je een andere mening afwijkt van grootste familie van Nederland ben je een Josti?!
http://childhealthsafety.wordpress.com/graphs/quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:56 schreef RWest het volgende:
Op de site van de Vereniging tegen Kwakzalverij staan een aantal artikelen over vaccineren:
http://www.kwakzalverij.n(...)atie_over_vaccinatie
http://www.kwakzalverij.n(...)er_i_over_vaccinatie
http://www.kwakzalverij.n(...)twoordelijke_dwazen_
http://www.kwakzalverij.nl/171/Kritisch_prikken
http://www.kwakzalverij.n(...)lemaal_gek_geworden_
Zeer de moeite van het lezen waard!
Ho! Hij heeft zijn eigen dubbelgannger zelfmoord laten plegen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef gabberklaas het volgende:
TRAP ER NIET IN MENSEN DE NIEUWSTE NANO TECHNOLOGIE VAN DE CIA ZIT ER IN!!! HITLER WAS ER OOK TEGEN DIE HEBBEN ZE OOK DOOD GEMAAKT!!!!!!
Niet dusquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist! En vandaar dus die vaccinatie.
We zijn eruit
Dat gaat escaleren op den duur...quote:
Post die andere link die je altijd post ook meteen even. Wacht, ik doe het wel voor je:quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://childhealthsafety.wordpress.com/graphs/
door de hoeveelheid afwijking en de manier waarop bij die van jou:quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat je een andere mening afwijkt van grootste familie van Nederland ben je een Josti?!
Waar is de echte Hitler dan nu?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ho! Hij heeft zijn eigen dubbelgannger zelfmoord laten plegen...
Nee als je een ziekenhuis hebt gezien weet je natuurlijk meteen wat er in die troep vaccins zit.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:36 schreef Biels het volgende:
Verder weer episch dat mensen die nog nooit in een ziekenhuis zijn geweest of een universiteit van binnen hebben gezien op internet wel even de waarheid komen verkondigen. Accepteer nou maar dat je er geen verstand van hebt en vertrouw in de mensen die dit wel hebben, in plaats van in wat anonieme samenzweringdenkers op het grote boze internet.
En hoevaak heb jij dan wel precies gekeken wat er in zo'n vaccin zit dat jij het wel weet. En dat het over 10 jaar schadelijk is, terwijl ze volgens jou niet weten wát het over 10 jaar met je doet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee als je een ziekenhuis hebt gezien weet je natuurlijk meteen wat er in die troep vaccins zit.![]()
Het is gewoon troep, maar laat je maar lekker volspuiten met die shit.
Ik niet en mijn ouders en beste vrienden (op 1 na helaas) ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |