tsja, helaas is er niet "dé griep"... vraag maar bij je huisartsquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:44 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Als dat voor de griep gold, dan was griep inmiddels geen probleem meer...
Lullig, als je er dan aan overlijdtquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Zal ik doen alhoewel ik een griepje niet zie als een ziekte maar als een lullig griepje.
Wordt je sterk van.
Die kans is er bij elke griep.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Lullig, als je er dan aan overlijdt
Daarom werkt het dus ook niet met de/het of een griep... (was een beetje wat ik hem duidelijk probeerde te makenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:09 schreef bas-beest het volgende:
[..]
tsja, helaas is er niet "dé griep"... vraag maar bij je huisarts
Je immuunsysteem is constant bezigquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En sowieso is het wel goed voor je afweersysteem in het algemeen lijkt me. Dat heeft al zo weinig te doen...
Is dat zo? Ook in de huidige westerse wereld?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:03 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Je immuunsysteem is constant bezig
Ja, ziektekiemen zijn overalquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Is dat zo? Ook in de huidige westerse wereld?
Omdat je een andere mening afwijkt van grootste familie van Nederland ben je een Josti?!quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:42 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zou maar uitkijken ts, voor je het weet heb je de illuminati achter je aan. Groetjes, Lambiekje (beroepsmongool)
In dit geval: Ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat je een andere mening afwijkt van grootste familie van Nederland ben je een Josti?!
http://childhealthsafety.wordpress.com/graphs/quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:56 schreef RWest het volgende:
Op de site van de Vereniging tegen Kwakzalverij staan een aantal artikelen over vaccineren:
http://www.kwakzalverij.n(...)atie_over_vaccinatie
http://www.kwakzalverij.n(...)er_i_over_vaccinatie
http://www.kwakzalverij.n(...)twoordelijke_dwazen_
http://www.kwakzalverij.nl/171/Kritisch_prikken
http://www.kwakzalverij.n(...)lemaal_gek_geworden_
Zeer de moeite van het lezen waard!
Ho! Hij heeft zijn eigen dubbelgannger zelfmoord laten plegen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef gabberklaas het volgende:
TRAP ER NIET IN MENSEN DE NIEUWSTE NANO TECHNOLOGIE VAN DE CIA ZIT ER IN!!! HITLER WAS ER OOK TEGEN DIE HEBBEN ZE OOK DOOD GEMAAKT!!!!!!
Niet dusquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist! En vandaar dus die vaccinatie.
We zijn eruit
Dat gaat escaleren op den duur...quote:
Post die andere link die je altijd post ook meteen even. Wacht, ik doe het wel voor je:quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://childhealthsafety.wordpress.com/graphs/
door de hoeveelheid afwijking en de manier waarop bij die van jou:quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat je een andere mening afwijkt van grootste familie van Nederland ben je een Josti?!
Waar is de echte Hitler dan nu?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ho! Hij heeft zijn eigen dubbelgannger zelfmoord laten plegen...
Nee als je een ziekenhuis hebt gezien weet je natuurlijk meteen wat er in die troep vaccins zit.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:36 schreef Biels het volgende:
Verder weer episch dat mensen die nog nooit in een ziekenhuis zijn geweest of een universiteit van binnen hebben gezien op internet wel even de waarheid komen verkondigen. Accepteer nou maar dat je er geen verstand van hebt en vertrouw in de mensen die dit wel hebben, in plaats van in wat anonieme samenzweringdenkers op het grote boze internet.
En hoevaak heb jij dan wel precies gekeken wat er in zo'n vaccin zit dat jij het wel weet. En dat het over 10 jaar schadelijk is, terwijl ze volgens jou niet weten wát het over 10 jaar met je doet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:01 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee als je een ziekenhuis hebt gezien weet je natuurlijk meteen wat er in die troep vaccins zit.![]()
Het is gewoon troep, maar laat je maar lekker volspuiten met die shit.
Ik niet en mijn ouders en beste vrienden (op 1 na helaas) ook niet.
Nee jij bent gewoon gezwel op het forumquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De TROS? Deze zin snap ik even niet helemaal...quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:23 schreef rashudo het volgende:
Het mooie van de mexicaanse griep is dat, wanneer je er aan sterft, je wél weet wat het 10 jaar later met je doet, je bent dan namelijk nog steeds dood.
denk hier eens over na en zet je oogkleppen af, debiele tunnelkijkers.quote:The scripture says about the beast in the revelation of Jesus: “…the name of the beast or the
number of his name. Here is wisdom. He who has understanding, let him calculate the number of the beast, for it is the number of a man. His number is six hundred sixty-six.” His full name is according to Wikipedia (link) he is Barack Hussein Obama. So let us count this name: Barack = 6, Hussein = 7, and Obama = 5 letters. In mathematics there is a calculation of average, usually abbreviated as AVG. Here is how to count: (6+7+5)/3 so the sum of letters to be divided with the number of the words (number divided with the amount of numbers) that is 18/3=6. Now we got the average number of letters of his name that is 6 and because he has 3 names (given, middle, family) each word in average equals to 6. That is 666 – the number of the beast.
Fail-Trollquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:41 schreef Michielos het volgende:
Niemand kan mij ervan overtuigen dat vaccins niet vergiftigd zijn.
Mensen, open je ogen. er zijn verschillende bewijsstukken voor te bedenken. Allereerst.. de bilderberggroep. Het zijn zij, die in samenwerking met Reptilians een superras willen kweken. Reptilians zijn eigenlijk al een hybrid ras. Mens en alien hebben immers zoals al jaren onomstotelijk vastgesteld is sex gehad in the far ancient world. Hierdoor ontstonden hybride bloedlijnen. De regering, Bilderberggroup wil nu samen met reptilians kijken welk vaccin het beste past voor hun massavernietigingswapens.
Wie is er nog meer bij betrokken? Juist ja.. obama. Barrack Obama... of mag ik even voor jullie zijn ware identiteit onthullen?? ja .. komt ie... Saddam Osama... juist ja.. een genetische combinatie tussen Saddam Hoessein en Osama bin laden, zit ook in het complot. Hij is tevens de veronderstelde Antichrist. Ik heb wat onderzoek gepleegd(jullie willen niet leren, ik wel) en vond een bijzonder interessant bewijs:
[..]
denk hier eens over na en zet je oogkleppen af, debiele tunnelkijkers.
Duidelijk dat je je niet wilt informeren en geinformeerd omtrent WO1/WO2. Het zal je lelijk op je dak vallen dat ik gelijk hebquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:30 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon gezwel op het forumHolocaust ontkennen
Serieus ik heb dat je ooit doodziek wordt en medicijnen weigert.EN DAN FEEST OP FOK
![]()
Wil je nog even uitleggen wat je hier precies mee bedoelt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Duildelijk dat je je niet wilt informeren en geinformeerd omtrent WO1/WO2. Het zal je lelijk op je dak vallen dat ik gelijk heb
Kennelijk moet ik het wel accepteren dat ik beledigd mag worden door mensen die dezelfde ideologie hebben waarvoor ik een verwensing krijg... think about it.
Ik heb serieus geen benul wie/wat je hiermee bedoelt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het wegruimen van andersdenkenden, zwakbegaafden en gehandicapten ....wie-o-wie deed dat, volgens de geaccepteerde geschiedenis.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wil je nog even uitleggen wat je hier precies mee bedoelt?
[..]
Het algemene intellect, het bedroevend lage kennisniveau van wat er allemaal gaande is qua financieel geklier, politiek USA/EU, doelbewust aangewakkerde moslimhaat e.d. En niet willen of kunnen inzien dat politici echt niet het beste met haar onderdanen voor heeft.quote:Ik heb serieus geen benul wie/wat je hiermee bedoelt.
En waar wil je zeggen dat dit gebeurt? Niet in Nederland in ieder geval, en niet in de VS. Waar dan wel, en op welke schaal? Worden hier ook 6 miljoen "anders-denkenden" 'geruimd' ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het wegruimen van andersdenkenden, zwakbegaafden en gehandicapten ....wie-o-wie deed dat, volgens de geaccepteerde geschiedenis.
Ik word belachelijk gemaakt en liefst verbrand of iets dergelijks, dat is precies dezelfde ideologie.
En waar heb jij dan de "echte" info vandaan? En hoe weet jij zeker dat dat klopt? Was jij erbij, tijdens de 1e en 2e WO?quote:Men moest eens weten hoe fout men zit met kennis die ze denken te hebben over WO2, en WO1 uiteraard want dat kan niet echt los gezien worden. Ook toen al was het NWO plannen die uitgevoerd werden. Het NWO gedoe is echt niet vanaf 911 of iets dergelijks...
En daarnaast Hitler was een zondebok voor de ziekelijke misstanden die (Joodse) Wallstreet samen met de industrie hebben veroorzaakt.
En dat is gebaseerd op wat boude uitspraken van o.a. een journaliste die ook al TOTAAL miszit als het gaat om die FEMA-nonsens?quote:Het algemene intellect, het bedroevend lage kennisniveau van wat er allemaal gaande is qua financieel geklier, politiek USA/EU, doelbewust aangewakkerde moslimhaat e.d. En niet willen of kunnen inzien dat politici echt niet het beste met haar onderdanen voor heeft.
Als politici en die bilderbergclub de hele wereld kunnen controleren kunnen ze ook wel een paar websites sluiten en de mensen die ze hebben gemaakt ombrengen zodat er niets naar buiten komtquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het wegruimen van andersdenkenden, zwakbegaafden en gehandicapten ....wie-o-wie deed dat, volgens de geaccepteerde geschiedenis.
Ik word belachelijk gemaakt en liefst verbrand of iets dergelijks, dat is precies dezelfde ideologie.
Men moest eens weten hoe fout men zit met kennis die ze denken te hebben over WO2, en WO1 uiteraard want dat kan niet echt los gezien worden. Ook toen al was het NWO plannen die uitgevoerd werden. Het NWO gedoe is echt niet vanaf 911 of iets dergelijks...
En daarnaast Hitler was een zondebok voor de ziekelijke misstanden die (Joodse) Wallstreet samen met de industrie hebben veroorzaakt.
[..]
Het algemene intellect, het bedroevend lage kennisniveau van wat er allemaal gaande is qua financieel geklier, politiek USA/EU, doelbewust aangewakkerde moslimhaat e.d. En niet willen of kunnen inzien dat politici echt niet het beste met haar onderdanen voor heeft.
De opmerking dat ik maar ziektes moet krijgen en dat er dan een FokFeest is...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En waar wil je zeggen dat dit gebeurt? Niet in Nederland in ieder geval, en niet in de VS. Waar dan wel, en op welke schaal? Worden hier ook 6 miljoen "anders-denkenden" 'geruimd' ?![]()
[..]
de 6 mlj van WO1 , goh het is een mytisch getal dat het ook al geldt voor WO2.quote:En waar heb jij dan de "echte" info vandaan? En hoe weet jij zeker dat dat klopt? Was jij erbij, tijdens de 1e en 2e WO?
[..]
Dat is geen antwoord op een best wel goede vraag.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:48 schreef Lambiekje het volgende:
de 6 mlj van WO1 , goh het is een mytisch getal dat het ook al geldt voor WO2.
Maar stel dat het zo is... gewoon stel dat het zo is... ikzelf denk van welquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op een best wel goede vraag.
Hoe weet jij dat wat jij te horen krijgt en leest (op het internet) wel klopt? Het feit dat het afwijkt met wat "geaccepteerd" is, wil niet zeggen dat het per se juist moet zijn. Wie zegt dat juist jij niet misleid wordt door NWO o.i.d.?
1 user maakt zo'n opmerking en dat staat gelijk aan depopulatie in Nederland? Slappy moet zich inderdaad inhouden, want dat soort uitspraken zijn niet gewenst in geen enkele discussie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De opmerking dat ik maar ziektes moet krijgen en dat er dan een FokFeest is...
Daarnaast Obama zou een verwerpelijk zorg-plan hebben om miljarden te besparen... En waar gaat de discussie nu over. Vaccinaties worden gebruikt om ons chronisch ziek te houden...
Wil je zeggen dat dat niet gebeurd is dan in WO 1 en 2?quote:de 6 mlj van WO1 , goh het is een mytisch getal dat het ook al geldt voor WO2.
Het is wel gebeurd maar TOTAAL COMPLEET anders dan die verwerpelijke geschiedenisboeken zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
1 user maakt zo'n opmerking en dat staat gelijk aan depopulatie in Nederland? Slappy moet zich inderdaad inhouden, want dat soort uitspraken zijn niet gewenst in geen enkele discussie.
Obama's health-care plan is juist anders bedoeld, en heeft niks met het laten sterven van mensen te maken. Kom ook niet weer aan met die YouTube van die debiel met zijn vraag over "laten sterven" waar eigenlijk euthanasie wordt bedoeld.... Dat is al behandeld tot in den treure.
Vaccinaties worden gebruikt om... *zucht*..... en wederom heb je hier geen bewijs voor en is er juist wel bewijs dat ze WEL helpen om de mensheid al langere tijd gezonder te laten zijn en ziektes uit te roeien.
[..]
Wil je zeggen dat dat niet gebeurd is dan in WO 1 en 2?
Hoe en wat dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is wel gebeurd maar TOTAAL COMPLEET anders dan die verwerpelijke geschiedenisboeken zeggen.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is wel gebeurd maar TOTAAL COMPLEET anders dan die verwerpelijke geschiedenisboeken zeggen.
En weer geen antwoord.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat wat jij te horen krijgt en leest (op het internet) wel klopt? Het feit dat het afwijkt met wat "geaccepteerd" is, wil niet zeggen dat het per se juist moet zijn. Wie zegt dat juist jij niet misleid wordt door NWO o.i.d.?
dat mag je en zeker ik niet besprekenquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoe en wat dan?Mij is alleen de echte, officiele volgens de boeken versie bekend namelijk.
Dat heeft ook een reden dan, als ik begrijp waar je heen wil. Zwak als je dat echt zou geloven, die versie van de waarheid....quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat mag je en zeker ik niet bespreken
Nee zwak wil ik het niet noemen... het is JUIST het probleem waarom we nu weer in diezelfde situatie gemanoeuvreerd worden door het geopolitiek en opgedrongen moslimhaat. Think about it.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat heeft ook een reden dan, als ik begrijp waar je heen wil. Zwak als je dat echt zou geloven, die versie van de waarheid....
Misschien had je 'm niet gezien...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Gaat niet over uit de tent lokken maar dat jij die onwaarheden voor waar aanneemt, maar ik zie totaal geen reden waarom dat dan zou moeten zjin zoals jij (helaas) denkt dat het is gegaan. Waar baseer je dat op? Wat zijn die bronnen? En hoe weet je zeker dat ZIJ het wel goed hebben?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee zwak wil ik het niet noemen... het is JUIST het probleem waarom we nu weer in diezelfde situatie gemanoeuvreerd worden door het geopolitiek en opgedrongen moslimhaat. Think about it.
Maar ik laat me niet verder uit de tent lokken. PUNT.
Jezus kom eens met serieuze bronnen aan dus volgens jou is er nooit een Holocaust geweestquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:52 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Duidelijk dat je je niet wilt informeren en geinformeerd omtrent WO1/WO2. Het zal je lelijk op je dak vallen dat ik gelijk heb
Kennelijk moet ik het wel accepteren dat ik beledigd mag worden door mensen die dezelfde ideologie hebben waarvoor ik een verwensing krijg... think about it.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:09 schreef _Led_ het volgende:
Lambiekje heeft gelijk, Hitler was slechts een zondebok !
Eerherstel voor Adolf Hitler !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |