quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:26 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en jij lult, zoals het een echte BNW/TRU-user betaamt, gewoon over de opmerking van kikoooooo heen...
Als ik deze post met de mijne vergelijk vraag ik me af waarom ik de moeite heb genomen om te postenquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:36 schreef rashudo het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het nu opeens willen? Is er een magische populatiegrens overschreden o.i.d.?
Als ik een machtige groep was, zou ik bijvoorbeeld een lading uien vergiftigen of iets dergelijks, maar geen vaccins, dat is veelste verdacht en daar zijn teveel mensen en onderzoeksgroepen onafhankelijk van elkaar mee bezig. Een vrachtwagen met uien, of tomaten of wat dan ook is simpel aan te houden, je koopt de chauffeur om of terwijl hij slaapt spuit je er wat spul over heen.
Bin Laden zie ik niet als machtig persoon of machtige groep. Hoeveel macht heb je nodig om een paar idioten een pilotenopleiding te laten doen of om een bermbom in elkaar te steken? Bijna geen macht, je hoeft maar een paar idioten te hersenspoelen en een paar euro's bij elkaar te sprokkelen en dit hoort al tot de mogelijkheden.
Onderschat de mens niet? Sorry hoor, maar alles wat de mens doet of aanraakt zit vol fouten en problemen en is daardoor traceerbaar en openbaar.
Wat wil je nou?quote:
Wat Voor Gif Dan????quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:41 schreef HugoBaas het volgende:
Tevens neemt dat niet weg dat een vaccin gif bevat.
Een gevaarlijk gif.quote:
Heb ik al meerdere malen verteld.quote:
Ik vind het prachtig om te zien dat je altijd loopt te kankeren op de gezondheidszorg, maar vervolgens wel een medicijn, ontwikkeld door de jou vervloekte 'BigPharma' (kneuzentermquote:
Maar formaldehyde zit toch ook in sigaretten?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:48 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Heb ik al meerdere malen verteld.
Formaldehyde bijvoorbeeld. Kankerverwekkend.
Het enige domme antwoord dat jullie geven is dat het een kleine hoeveelheid is.
Je weet gewoon niet wat het over 10 jaar doet.
Een klein beetje asbest inademen kan over 30 jaar kanker veroorzaken.
Zelfde idee met giftige vaccins.
Hot Topics: Formaldehydequote:Op woensdag 29 juli 2009 15:48 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Heb ik al meerdere malen verteld.
Het enige domme antwoord dat jullie geven is dat het een kleine hoeveelheid is.
Je weet gewoon niet wat het over 10 jaar doet.
Zelfde idee met giftige vaccins.
Nee.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:48 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
quote:Het enige domme antwoord dat jullie geven is dat het een kleine hoeveelheid is.
En de effecten van valium? Al is het maar 1 keer? Drogredenatie dus. Dat is dan ineens wel veilig?quote:Je weet gewoon niet wat het over 10 jaar doet.
Als je gootsteenontstopper laat inspuiten wel jaquote:Zelfde idee met giftige vaccins.
MENSEN OPEN JE OGEN!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef gabberklaas het volgende:
TRAP ER NIET IN MENSEN DE NIEUWSTE NANO TECHNOLOGIE VAN DE CIA ZIT ER IN!!! HITLER WAS ER OOK TEGEN DIE HEBBEN ZE OOK DOOD GEMAAKT!!!!!!
Dat bedoel ik en het is dus gif.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar formaldehyde zit toch ook in sigaretten?
Maar wat nu als je rug weer opspeelt? Ga je dan weer naar de dokter met als gevolg dat je misschien weer de producten van die duivelse Big Pharma tot je moet nemen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:41 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was eenmalig.
En het was ook geen vaccin![]()
Je mist het hele punt.
Ik kanker voornamelijk op vaccins.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig om te zien dat je altijd loopt te kankeren op de gezondheidszorg, maar vervolgens wel een medicijn, ontwikkeld door de jou vervloekte 'BigPharma' (kneuzenterm) tot je neemt, nav een bezoek aan je huisarts
Huisartsen zijn toch het kwaad volgens jou? Pillenvoorschrijvers?
Ook jij leest WEER niet goed.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat nu als je rug weer opspeelt? Ga je dan weer naar de dokter met als gevolg dat je misschien weer de producten van die duivelse Big Pharma tot je moet nemen?
Dus als er open en bloot op het vaccin staat dat het gevaarlijk is en kankerverwekkend, vertrouw je het wel? En neem je het misschien ook wel?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en het is dus gif.
Ik vind het niet kunnen dat dit wordt ingespoten bij mensen terwijl ze dit niet weten.
Sigaretten staat het open en bloot op het pakje.
Dan kunnen mensen er bewust voor kiezen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus als er open en bloot op het vaccin staat dat het gevaarlijk is en kankerverwekkend, vertrouw je het wel? En neem je het misschien ook wel?
Nee, jij luistert niet goed.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:57 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik kanker voornamelijk op vaccins.
Omdat er niet duidelijk informatie wordt gegeven aan het grote publiek over het hoe en wat en wat erin zit.
Je luistert net als de rest WEER eens niet goed.
Maar ben je dan niet bang voor de gevolgen van die spierontspannende middelen op lange termijn? Of is op dat moment de pijnverlichting toch net even belangrijker?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:58 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ook jij leest WEER niet goed.
Ik doe niet aan preventie.
Als ik erg veel pijn heb ga ik niet liggen lijden nee.
Je weet toch dat er in medicijnen ook dingen zitten die giftig kunnen zijn? Het gaat allemaal om de juiste dosering.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en het is dus gif.
Ik vind het niet kunnen dat dit wordt ingespoten bij mensen terwijl ze dit niet weten.
Sigaretten staat het open en bloot op het pakje.
Gewoon hypocriet als het er op aankomt dus. Eerst de bigpharma vervloeken, maar wanneer meneer de complotdenker pijn heeft, toch gebruik maken van de beschikbare middelenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet bang voor de gevolgen van die spierontspannende middelen op lange termijn? Of is op dat moment de pijnverlichting toch net even belangrijker?
Yep, zeer hypocriet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon hypocriet als het er op aankomt dus. Eerst de bigpharma vervloeken, maar wanneer meneer de complotdenker pijn heeft, toch gebruik maken van de beschikbare middelenÉn ze werken ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |