quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:20 schreef TC03 het volgende:
Lambiekje is één van de meest irritante en arrogante users op dit forum. Naast het feit dat hij er gewoon dikwijls naast zit, is hij ook nog eens erg dom en communicatief incapabel. Met zo'n persoon valt niet te discussiëren omdat hij niet consequent is en tegelijkertijd erg hypocriet. Het maakt niet uit wat je zegt, uiteindelijk komt het erop neer dat elke post, hoe goed beargumenteerd ook, wordt beantwoord met een YouTube-filmpje of een linkje naar een één of andere vage website. Vervolgens probeer je dat te ontkrachten met een nieuwsberichtje van het ANP of zoiets, en dan ben je een domme naïeveling die het ANP gelooft.Nee, hij is gelukkig niet dom en naïef.
Bah, Lambiekje.
Op Lambiekjequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:18 schreef Dragorius het volgende:
Gasten
Doe dat via PM ofzo, ik verwacht nog een serieus antwoord.
Die heb ik alquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:17 schreef _Led_ het volgende:
Zullen we deze voor Lambiekje kopen ?
[ afbeelding ]
Maakt niet uit, ik ben gewoon benieuwd op welke bronnen hij dit dan baseert.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:19 schreef Slappy het volgende:
[..]
Op LambiekjeSerieus antwoord krijgen
Je weet toch als je hem niet geloof ben je naïef
Het is geen kwestie van leren maar geloven. Conspiracytheorieaanhangers zijn niet anders dan gelovigen. De nieuwe Jehovagetuigen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:30 schreef Michielos het volgende:
Sowieso. De meeste mensen hier zijn tunnelkijkers die niet bereid zijn om te leren. Oogkleppen ophebben is ook erg lastig voor de meeste mensen.
nee, het is een kwestie van openminded zijn. Jullie zijn niet openminded maar tunnelkijkers.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:34 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van leren maar geloven. Conspiracytheorieaanhangers zijn niet anders dan gelovigen. De nieuwe Jehovagetuigen.
Dat zeggen mensen die God hebben ervaren ook. Punt is dat er een totaal van de pot gerukte standaard voor bewijs is die alle wetten van de logica tart, een hypocriete omgang met dat bewijs en een oostindische blindheid voor iedere vorm van tegenbewijs.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, het is een kwestie van openminded zijn. Jullie zijn niet openminded maar tunnelkijkers.
doordat je nu zo reageert, weiger je elke mogelijkheid tot leren al. Je wil niet leren, enkel mensen afbeulen. Dat zie ik nu wel weer. Je bent niet openminded want je geeft al aan dat je er bij wijze van spreke niet naar wilt luisteren. Dat mijn waarde tunnelkijker, is de definitie van bekrompenheid. De kortzichtige dogmatische wetenschap aanhangend.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:41 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die God hebben ervaren ook. Punt is dat er een totaal van de pot gerukte standaard voor bewijs is die alle wetten van de logica tart, een hypocriete omgang met dat bewijs en een oostindische blindheid voor iedere vorm van tegenbewijs.
ok .. maar dan stel ik het wel later op. Ik ben nu op 't werk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:37 schreef Dragorius het volgende:
Lambiekje, desnoods PM je mij die bronnen, mag ook
Ik voorzie een lap links en youtube clips zonder enige eigen bijdragequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ok .. maar dan stel ik het wel later op. Ik ben nu op 't werk.
Het gaat dan een hoop worden. Veel leeswerk, en kijkwerk.
Het is makkelijk allemaal statements te maken over de holocaust, Hitler en de NWO en als iemand met vragen of tegenbewijs komt te zeggen dat die persoon aan tunnelvisie lijdt. 'Jullie' staan niet open voor de kracht der logica en wetenschap, jullie zijn bekrompen en lijden aan tunnelvisie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
doordat je nu zo reageert, weiger je elke mogelijkheid tot leren al. Je wil niet leren, enkel mensen afbeulen. Dat zie ik nu wel weer. Je bent niet openminded want je geeft al aan dat je er bij wijze van spreke niet naar wilt luisteren. Dat mijn waarde tunnelkijker, is de definitie van bekrompenheid. De kortzichtige dogmatische wetenschap aanhangend.
Vind ik geen probleem, ik ben vooral benieuwd waarom je DIE bronnen dan wel betrouwbaar vindt, wil je dat er dan bij zetten?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ok .. maar dan stel ik het wel later op. Ik ben nu op 't werk.
Het gaat dan een hoop worden. Veel leeswerk, en kijkwerk.
eehm nee, jij bent niet bereidt tot leren en wil enkel discussieren om deze te kunnen winnen. Er zijn nu al 299292992929 links gegeven, hele bevolkingen zien UFO's en dan nog is het: JA HET WAS EEN VLEKJE OP DE LENS.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:49 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Het is makkelijk allemaal statements te maken over de holocaust, Hitler en de NWO en als iemand met vragen of tegenbewijs komt te zeggen dat die persoon aan tunnelvisie lijdt. 'Jullie' staan niet open voor de kracht der logica en wetenschap, jullie zijn bekrompen en lijden aan tunnelvisie.
Vervolgens vind ik andere links die overeenkomen met wat ik denk, wat dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehm nee, jij bent niet bereidt tot leren en wil enkel discussieren om deze te kunnen winnen. Er zijn nu al 299292992929 links gegeven, hele bevolkingen zien UFO's en dan nog is het: JA HET WAS EEN VLEKJE OP DE LENS.
get real, tunnelkijker
dan blijf je dus bij je visie, de definitie van bekrompenheid. Bedankt voor de bevestigingquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:54 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Vervolgens vind ik andere links die overeenkomen met wat ik denk, wat dan?
Of jij bij die van jou, ben jij dan niet bekrompen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
dan blijf je dus bij je visie, de definitie van bekrompenheid. Bedankt voor de bevestiging
neen. Ik loop niet met de kudde mee. JIj welquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:59 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Of jij bij die van jou, ben jij dan niet bekrompen?
Rebel!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
neen. Ik loop niet met de kudde mee. JIj wel
Ik lees bronnen, van beide kanten en heb vervolgens een mening en overtuiging. Die is anders dan die van jou, maar dat maakt me geen kuddedier. Juist minderheden functioneren in kuddes die hun eigen overtuigingen in stand houden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
neen. Ik loop niet met de kudde mee. JIj wel
Die vriend van je opa lult man. Alleen domme mensen denken dat die kampen bestaan hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:51 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vind ik geen probleem, ik ben vooral benieuwd waarom je DIE bronnen dan wel betrouwbaar vindt, wil je dat er dan bij zetten?
Tevens, ik zeg het nu alvast, een goede vriend van mijn opa, allebei in dienst gezeten, is een Amerikaanse soldaat en is onderdeel geweest van een peleton dat zo'n kamp in die tijd heeft bezocht. Zoals hij het omschreef.. *brrr*... dus vandaar dat ik benieuwd ben.
Ja hij is omgekocht door de Joden!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die vriend van je opa lult man. Alleen domme mensen denken dat die kampen bestaan hebben.
Nee, je bent een schande voor het menselijk bestaan als je de holocaust durft te ontkennen, terwijl het de meest gedocumenteerde genocide en er onomstotelijk bewijs is, naast alle ooggetuigen.quote:
mee eensch.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:14 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Nee, je bent een schande voor het menselijk bestaan als je de holocaust durft te ontkennen, terwijl het de meest gedocumenteerde genocide en er onomstotelijk bewijs is, naast alle ooggetuigen.
Nou ja, dat is ook maar een mening natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:14 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Nee, je bent een schande voor het menselijk bestaan als je de holocaust durft te ontkennen, terwijl het de meest gedocumenteerde genocide en er onomstotelijk bewijs is, naast alle ooggetuigen.
Ben je ondertussen (serieus) al wat geruster gesteld m.b.t. dit vaccin en vaccins in het algemeen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:45 schreef HugoBaas het volgende:
Ik ben effe weggeweest uit dit topic, maar het gaat nu ineens over hele andere dingen?
Nee dat niet echt, ik heb nog steeds grote twijfels.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ben je ondertussen (serieus) al wat geruster gesteld m.b.t. dit vaccin en vaccins in het algemeen?
Die "vrijstelling" is normaal, er bestaat al jarenlang een fonds voor mensen die, wanneer hun kind of wie dan ook toch bijwerkingen krijgt (bjiwerkingen die altijd al bekend waren overigens, geen geheimzinnigheid) en ze klagen met hun geldzucht zo'n bedrijf aan, dat zo'n bedrijf niet kapotgeprocedeerd wordt. Niks raars aan, maar zo' nvoorstel moet per vaccin weer worden geaccepteerd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:00 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee dat niet echt, ik heb nog steeds grote twijfels.
Ik snap de geheimzinnigheid eromheen niet vanuit de industrie.
Waarom worden ze bijvoorbeeld vrijgesteld van schuld als er wel iets mis mee is? Als ze zo zeker van hun zaak zijn is dat toch niet nodig lijkt me?
Ik ga nu even pauzeren, maar ik reageer straks weer.
De agendapunten van volgend jaar heb ik al:quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nja teveel vragen blijven onbeantwoord LED, dat weet je net zo goed als mij.
De Bilderberggroep... Wat zijn hun agendapunten? niemand die het weet. Ikzelf vermoed dat ze aan onze kant staan en de reptilians willen uitroeien.
Wat is de rol van vaccinaties? Het testen van massavernietigingswapens op kleine schaal is mijn theorie.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:17 schreef rashudo het volgende:
[..]
De agendapunten van volgend jaar heb ik al:
9:00 - 9:30 Aanvangst & inleidend spreken
10:00 - 11:00 Resultaten mexicaans griep vaccin en voortgang uitroeing der mens
11:00 - 11:30 Korte koffiepauze
11:30 - 12:30 Hoe verbeter ik mijn golfhandicap
12:30 - 13:30 Uitgebreide lunch verzorgt door Jonnie Boer
13:30 - 14:30 Wanneer kan ik het beste mijn olie-aandelen dumpen voor de a.s apocalyps
14:30 - 15:00 Executies & martelingen van mensen die ons op het spoor zijn
15:00 - 16:00 Hoe hou ik mijn Reptillian onder controle tijdens het uitlaten (gastspreker Cesar Millan)
16:30 - 17:00 Nostalgische terugblik op aankomst bij Roswell in 1947
Nouja, stel je koopt een auto en door een ongeluk dankzij een constructiefout ben je invalide. Dan krijg je ook geld van de autofabrikant dus het lijkt me niet meer dan logisch dat ook de pharma industrie de verantwoordelijkheid neemt voor het door hen ontwikkelde product.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die "vrijstelling" is normaal, er bestaat al jarenlang een fonds voor mensen die, wanneer hun kind of wie dan ook toch bijwerkingen krijgt (bjiwerkingen die altijd al bekend waren overigens, geen geheimzinnigheid) en ze klagen met hun geldzucht zo'n bedrijf aan, dat zo'n bedrijf niet kapotgeprocedeerd wordt. Niks raars aan, maar zo' nvoorstel moet per vaccin weer worden geaccepteerd.
En hoezo geheimzinnigheid? Er is nog geen lijst met ingredienten, er zijn nog tests bezig die openbaar zijn en blijven. Ik zie het punt dus niet.
Mwoah, het inenten gebeurt uiteindelijk toch via een overheidsinstantie? Zij hebben er voor gekozen het product af te nemen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:37 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nouja, stel je koopt een auto en door een ongeluk dankzij een constructiefout ben je invalide. Dan krijg je ook geld van de autofabrikant dus het lijkt me niet meer dan logisch dat ook de pharma industrie de verantwoordelijkheid neemt voor het door hen ontwikkelde product.
Nee dat vind ik onzin. Dan moeten ze op de vaccins heel groot zetten dat het schadelijk kan zijn voor de gezondheid en dat het gebruik op eigen risico's.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:45 schreef Dragorius het volgende:
Wat Kassaa zegt, het verschil is ook dat bij een auto-ongeluk ook externe factoren mee kunnen spelen en een constructiefout eigenlijk nagenoeg niet voorkomt. Bij medicijnen kunnen er altijd bijwerkingen zijn. Dat speelt ook mee. Ieder lichaam is anders, maar in de kern wel hetzelfde (anders zouden medicijnen ook niet werken)
Zodat mensen zoals jij al direct nee zeggen? En mensen worden van tevoren altijd gewezen op mogelijke bijwerkingen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:53 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee dat vind ik onzin. Dan moeten ze op de vaccins heel groot zetten dat het schadelijk kan zijn voor de gezondheid en dat het gebruik op eigen risico's.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:41 schreef Michielos het volgende:
Niemand kan mij ervan overtuigen dat vaccins niet vergiftigd zijn.
Mensen, open je ogen. er zijn verschillende bewijsstukken voor te bedenken. Allereerst.. de bilderberggroep. Het zijn zij, die in samenwerking met Reptilians een superras willen kweken. Reptilians zijn eigenlijk al een hybrid ras. Mens en alien hebben immers zoals al jaren onomstotelijk vastgesteld is sex gehad in the far ancient world. Hierdoor ontstonden hybride bloedlijnen. De regering, Bilderberggroup wil nu samen met reptilians kijken welk vaccin het beste past voor hun massavernietigingswapens.
Wie is er nog meer bij betrokken? Juist ja.. obama. Barrack Obama... of mag ik even voor jullie zijn ware identiteit onthullen?? ja .. komt ie... Saddam Osama... juist ja.. een genetische combinatie tussen Saddam Hoessein en Osama bin laden, zit ook in het complot. Hij is tevens de veronderstelde Antichrist. Ik heb wat onderzoek gepleegd(jullie willen niet leren, ik wel) en vond een bijzonder interessant bewijs:
[..]
denk hier eens over na en zet je oogkleppen af, debiele tunnelkijkers.
Bij elk medicijn zit toch een bijsluiter? Ook bij vaccins. Daarbij, je hóeft het niet te nemen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:53 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee dat vind ik onzin. Dan moeten ze op de vaccins heel groot zetten dat het schadelijk kan zijn voor de gezondheid en dat het gebruik op eigen risico's.
Klopt, maar mensen die dat nu doen krijgen geen geld, omdat sigaretten fabrikanten goed waarschuwen en iedereen weet dat het schadelijke gevolgen kan hebben.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zodat mensen zoals jij al direct nee zeggen? En mensen worden van tevoren altijd gewezen op mogelijke bijwerkingen.
En denk eens aan mensen die tabakfabrikanten aanklagen enzo? Is geen foolproof systeem dus
Nee precies het hoeft niet en mensen moeten daar dus goed over nadenken en niet zomaar aannemen wat de pharma industrie en de overheid zeggen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij elk medicijn zit toch een bijsluiter? Ook bij vaccins. Daarbij, je hóeft het niet te nemen.
Het gaat er niet om wat ik er van vind.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:59 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee precies het hoeft niet en mensen moeten daar dus goed over nadenken en niet zomaar aannemen wat de pharma industrie en de overheid zeggen.
Daar komt bij vond je het niet asociaal om het niet te nemen?
En nu ineens hoeft het niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |