Aluminiumhydroxide kan je gewoon in pillen kopen tegen maagzuurquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waar het voornamelijk op doel dat de slachtoffers (of eigenlijk claims van nabestaanden) ingecalculeerd zijn. En dat met deze casus eigenlijk is aangetoond dat we als persoon maar 50.000$ waard zijn (afgezien van de vips).
Kijk als dan achteraf blijkt van he dit is toch niet zo handige oplossing, slachtoffers enzo. We passen de auto aan, en bestaande kunnen omgeruild worden. Op voorhand was hier bekend dat auto zwaar ondeugdelijk is.
Met vaccins kan je met je klompen aan voelen dat aliminiumhydroxide, antivries en squaline toch niet zo heel toffe ingredienten zijn. Daar is ook op voorhand bekend dat het hersenbeschadiging en kanker oplevert.
Maar nee business gaat voor...
wil het daarmee zeggen dat het goed is. Ik kan ook gootsteenontstopper kopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:54 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Aluminiumhydroxide kan je gewoon in pillen kopen tegen maagzuur.
Alle ingredienten waarmee de anti-brigade komt, zijn al ontkrachtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:54 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Aluminiumhydroxide kan je gewoon in pillen kopen tegen maagzuur.
Zo'n metalen tube uitpoepen is knap lastig hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wil het daarmee zeggen dat het goed is. Ik kan ook gootsteenontstopper kopen.
als zelfs al op tandpasta staat dat je direct naar de doctor moet als je het inslikt.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zo'n metalen tube uitpoepen is knap lastig hoor
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:35 schreef Lambiekje het volgende:
Vaccins werken niet, hebben nooit gewerkt en zullen nooit werken.
Vaccins maakt je zwak ziek en misselijk en maakt dat je allergies bent dat je autistisch of adhder wordt. Vaccins zetten je immuumsysteem wagenwijd open met een uithangbord "OPEN HUIS".
WAAAAAAAT???quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:00 schreef Lambiekje het volgende:
Bacterien en Virussen kunnen niet de oorzaak zijn. Deze veroorzaken GEEN ziektes.
Op elk willekeurig moment heb je meer bacterien in je dan eigen cellen.
Bacterien zijn de grondbeginselen van het gehele bestaan. Zonder deze bacterien hebben wij geen bestaansrecht.
De mevrouw die op bovenstaande gezaghebbende medische site staat (Youtube) is Désirée Röver, daar heeft GeenStijl recentelijk nog een artikel aan gewijd:quote:
quote:Want wat zegt Dêsírëe eigenlijk allemaal? Komt 'ie dan hè. Vaccins tasten alle menselijke organen aan, en zijn dus levensgevaarlijk. Ieder vaccin veroorzaakt een mini-herseninfarct (dat kun je zien aan de ogen van gevaccineerde kinderen) en afwijkingen als ADHD of autisme zijn ook de schuld van griepprikken en dergelijke. Ja, die goedbedoelde spuitjes zijn in feite 'weapons of mass destruction' aldus Dêsírëe. Daarom luidt haar advies aan alle moeders van Nederland: laat uw kind nooit ergens tegen vaccineren, maar kies in plaats daarvan voor biologisch eten, liefde en aanraking, vitamine C en lavendelolie. En oh ja, ook adviseert Dêsírëe (hoofd voor 60% bestaande uit kunstmatige haarverf van de Aldi) vooral veel 'colloidaal zilver' tot u te nemen. Want 'Hier is een heel vreemd verhaal aan de gang, er is veel mis en disinformatie over.'
GeenStijl is recalcitrant.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:17 schreef RWest het volgende:
Oja, nog eentje, Lambiekje komt met een bron (voorzien van een pittig rood kapsel):
[..]
De mevrouw die op bovenstaande gezaghebbende medische site staat (Youtube) is Désirée Röver, daar heeft GeenStijl recentelijk nog een artikel aan gewijd:
http://www.geenstijl.nl/m(...)r_desiree_rover.html
[..]
Nee, YOU FAIL!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
GeenStijl is recalcitrant.
Wat geloof je liever dan je moet NADENKEN over wat je gaat slikken/spuiten of maar gewoon blind de industrie/overheid vertrouwen. Dat is nu al wel vaker in het verleden misgegaan. Blind de industrie vertrouwen. Leuk kinderen geboren krijgen zonder armen en benen. MAAR MAAR je hebt geen maagzuur problemen meer tijdens de zwangerschap, dat is ook wat waard.
Komop zeg. Jij bent echt vóór dat andere over JOUW lichaam beschikken.
Het enige waar RIVM e.d. geinteresseerd zijn is pecunias. Gezondheid zit niet in hun vocabulair.
Think again. You Fail.
Uiteraard zijn jou bronnen natuurlijk 100% waarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
GeenStijl is recalcitrant.
Wat geloof je liever dan je moet NADENKEN over wat je gaat slikken/spuiten of maar gewoon blind de industrie/overheid vertrouwen. Dat is nu al wel vaker in het verleden misgegaan. Blind de industrie vertrouwen. Leuk kinderen geboren krijgen zonder armen en benen. MAAR MAAR je hebt geen maagzuur problemen meer tijdens de zwangerschap, dat is ook wat waard.
Komop zeg. Jij bent echt vóór dat andere over JOUW lichaam beschikken.
Het enige waar RIVM e.d. geinteresseerd zijn is pecunias. Gezondheid zit niet in hun vocabulair.
Think again. You Fail.
Lambiekje leeft van vitamines alleen, en nu gaan ze dat ook nog verbieden dus ik denk dat dat probleem snel is opgelostquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:50 schreef Slappy het volgende:
[..]
Uiteraard zijn jou bronnen natuurlijk 100% waar![]()
Volgens mij kan je beter uitloggen op Fok voordat je jezelf nog meer voor schut zet
Gelukkig eindelijk van dat domme gelul van hem afquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef Re het volgende:
[..]
Lambiekje leeft van vitamines alleen, en nu gaan ze dat ook nog verbieden dus ik denk dat dat probleem snel is opgelost
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:54 schreef Re het volgende:
[..]
Lambiekje leeft van vitamines alleen, en nu gaan ze dat ook nog verbieden dus ik denk dat dat probleem snel is opgelost
Argh ! begin je weer ? 1 voorbeeld aanhalen uit het verleden en dat direct doortrekken op alles. Ik geef direct toe dat je een prima schrijnend voorbeeld aanhaalt, maar moet je nou altijd een voorbeeld uit 1 sector gebruiken om een point te maken over de hele wereld. Jij rukt dingen altijd zo uit zijn verband en ziet ook juist verbanden die er niet zijn dat ik heel, heel erg blij bent dat jij niet in de constructie werkt of zoiets..quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nou nee
Causus: Pinto
blz 44 en verder
In USA gaat het na volgend jaar worden, meer dan 2 wortels in je bezit, staat gelijk aan harddrugs bezit.quote:
Verdiep eerst voor dat je lult... Het is véél meer dan alleen dat.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:03 schreef Dragorius het volgende:
Zie de "Codex Alimentarius" een richtlijn voor voedingsmiddelen waarin ze enkel de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid willen aanpassen en de doseringen in voedingssupplementen...ook van vitamines kun je een overdosis binnenkrijgen
Nee een daarom stort N/Z lijn in, verzakt, stel amateurs.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:07 schreef mr.happy het volgende:
[..]
Argh ! begin je weer ? 1 voorbeeld aanhalen uit het verleden en dat direct doortrekken op alles. Ik geef direct toe dat je een prima schrijnend voorbeeld aanhaalt, maar moet je nou altijd een voorbeeld uit 1 sector gebruiken om een point te maken over de hele wereld. Jij rukt dingen altijd zo uit zijn verband en ziet ook juist verbanden die er niet zijn dat ik heel, heel erg blij bent dat jij niet in de constructie werkt of zoiets..
Uberhaput, wat voor opleiding heb je eigenlijk gedaan/ wat voor werk doe je ?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, YOU FAIL!
Al dat geleuter van dat mens dat echt geen idee heeft war ze het over heeft
Maar wel afgeven op dat soort zaken en zelf anti-bacterieel middel aanraden tegen een virus. HALLO?!?! Wie zit er dan fout?
Kom maar eens met echt bewijs, echte bronnen. Oh, en medisch correcte uiteraard he, want anders kan ik ook wel een artikel publiceren waarin ik stel dat shoarma goed is tegen eczeem bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In USA gaat het na volgend jaar worden, meer dan 2 wortels in je bezit, staat gelijk aan harddrugs bezit.
Daarkomt het grofweg op neer.
Oja, de Dr. Rath Foundation, van Matthias Rath, een Duitse 'dokter' die mensen probeert wijs te maken dat je o.a. kanker en HIV/AIDS kunt genezen met een uitgekiende dosis voedingsupplementen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Verdiep eerst voor dat je lult... Het is véél meer dan alleen dat.
http://www4nl.dr-rath-fou(...)007-badneuenahr.html
of kijk deze lezing, besef wie er op sleutelposities zitten...
http://video.google.com/videoplay?docid=5800206429960925518
Het is te gemakkelijk om te denken dat overkoppelende organisaties het goed met ons voorhebben. En handelregeltjes verzinnen wat dan bestaat al sinds 1962. Opgericht door jawel de Nazi's
Wake up. Better safe than Sorry.
Je tweede link is weer het gebruikelijke NWO/Conspiracy geleuter van dhr. Ian Crane, een maatje van opperfantast David Icke.quote:Matthias Rath (born 1955 in Stuttgart, Germany) is a German businessman, medical doctor, and vitamin entrepreneur. He earned his MD degree in Germany.Rath claims that a program of nutritional supplements (which he calls "cellular medicine"), including formulations that he sells, can treat or cure diabetes, cardiovascular disease, cancer, and HIV/AIDS. Rath runs the Dr. Rath Health Foundation, has been closely associated with Health Now, Inc.,and founded the Dr. Rath Research Institute.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |