abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71489302
Zie de "Codex Alimentarius" een richtlijn voor voedingsmiddelen waarin ze enkel de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid willen aanpassen en de doseringen in voedingssupplementen...ook van vitamines kun je een overdosis binnenkrijgen
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 31 juli 2009 @ 14:10:14 #242
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71489527
btw dat pittig koppie:

"Welk advies zou je ouders willen geven?"

"VOLG JE INTUÏTIE"
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71494498
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nou nee

Causus: Pinto
blz 44 en verder
Argh ! begin je weer ? 1 voorbeeld aanhalen uit het verleden en dat direct doortrekken op alles. Ik geef direct toe dat je een prima schrijnend voorbeeld aanhaalt, maar moet je nou altijd een voorbeeld uit 1 sector gebruiken om een point te maken over de hele wereld. Jij rukt dingen altijd zo uit zijn verband en ziet ook juist verbanden die er niet zijn dat ik heel, heel erg blij bent dat jij niet in de constructie werkt of zoiets..
Uberhaput, wat voor opleiding heb je eigenlijk gedaan/ wat voor werk doe je ?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:24:03 #244
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71509380
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, gaan ze vitamines verbieden?
In USA gaat het na volgend jaar worden, meer dan 2 wortels in je bezit, staat gelijk aan harddrugs bezit.
Daarkomt het grofweg op neer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 01-08-2009 09:31:11 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:28:51 #245
52357 Lambiekje
pi_71509415
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:03 schreef Dragorius het volgende:
Zie de "Codex Alimentarius" een richtlijn voor voedingsmiddelen waarin ze enkel de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid willen aanpassen en de doseringen in voedingssupplementen...ook van vitamines kun je een overdosis binnenkrijgen
Verdiep eerst voor dat je lult... Het is véél meer dan alleen dat.

http://www4nl.dr-rath-fou(...)007-badneuenahr.html

of kijk deze lezing, besef wie er op sleutelposities zitten...
http://video.google.com/videoplay?docid=5800206429960925518

Het is te gemakkelijk om te denken dat overkoppelende organisaties het goed met ons voorhebben. En handelregeltjes verzinnen wat dan bestaat al sinds 1962. Opgericht door jawel de Nazi's

Wake up. Better safe than Sorry.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 01-08-2009 09:34:31 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:33:25 #246
52357 Lambiekje
pi_71509460
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:07 schreef mr.happy het volgende:

[..]

Argh ! begin je weer ? 1 voorbeeld aanhalen uit het verleden en dat direct doortrekken op alles. Ik geef direct toe dat je een prima schrijnend voorbeeld aanhaalt, maar moet je nou altijd een voorbeeld uit 1 sector gebruiken om een point te maken over de hele wereld. Jij rukt dingen altijd zo uit zijn verband en ziet ook juist verbanden die er niet zijn dat ik heel, heel erg blij bent dat jij niet in de constructie werkt of zoiets..
Uberhaput, wat voor opleiding heb je eigenlijk gedaan/ wat voor werk doe je ?
Nee een daarom stort N/Z lijn in, verzakt, stel amateurs.

Laatst bij Netwerk (?! weet even niet) ... bij een constructie van een gebouw zijn tientallen bedrijven gemoeid en niemand is er echt verantwoordelijk. Het is echt heel scrijnend in Nederland. Maastrichts balkon is een voorbeeld.

Nee constructiebouw in Nederland is slecht
pi_71509467
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:34 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee, YOU FAIL!

Al dat geleuter van dat mens dat echt geen idee heeft war ze het over heeft
Maar wel afgeven op dat soort zaken en zelf anti-bacterieel middel aanraden tegen een virus. HALLO?!?! Wie zit er dan fout?

Kom maar eens met echt bewijs, echte bronnen. Oh, en medisch correcte uiteraard he, want anders kan ik ook wel een artikel publiceren waarin ik stel dat shoarma goed is tegen eczeem bijvoorbeeld.
pi_71509582
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In USA gaat het na volgend jaar worden, meer dan 2 wortels in je bezit, staat gelijk aan harddrugs bezit.
Daarkomt het grofweg op neer.

Je hebt dus duidelijk niet gelezen wat er in de Codex staat. Die is gewoon in te lezen.
Mr. Prolapse 2009
pi_71509699
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Verdiep eerst voor dat je lult... Het is véél meer dan alleen dat.

http://www4nl.dr-rath-fou(...)007-badneuenahr.html

of kijk deze lezing, besef wie er op sleutelposities zitten...
http://video.google.com/videoplay?docid=5800206429960925518

Het is te gemakkelijk om te denken dat overkoppelende organisaties het goed met ons voorhebben. En handelregeltjes verzinnen wat dan bestaat al sinds 1962. Opgericht door jawel de Nazi's

Wake up. Better safe than Sorry.
Oja, de Dr. Rath Foundation, van Matthias Rath, een Duitse 'dokter' die mensen probeert wijs te maken dat je o.a. kanker en HIV/AIDS kunt genezen met een uitgekiende dosis voedingsupplementen! Nee, echt een fantastische bron hoor! Meer over deze kwakzalver:

http://en.wikipedia.org/wiki/Matthias_Rath
quote:
Matthias Rath (born 1955 in Stuttgart, Germany) is a German businessman, medical doctor, and vitamin entrepreneur. He earned his MD degree in Germany.Rath claims that a program of nutritional supplements (which he calls "cellular medicine"), including formulations that he sells, can treat or cure diabetes, cardiovascular disease, cancer, and HIV/AIDS. Rath runs the Dr. Rath Health Foundation, has been closely associated with Health Now, Inc.,and founded the Dr. Rath Research Institute.
Je tweede link is weer het gebruikelijke NWO/Conspiracy geleuter van dhr. Ian Crane, een maatje van opperfantast David Icke.

Wederom dikke fail qua bronnen. Alles wat je post komt uit dezelfde hoek van homeopathen en conspiracy-loonies die elkaar allemaal na zitten te praten.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 10:03:29 #250
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71509790
Wees liever constructief bzig i.p.v. te debunken.
Enkele vragen zijn:

a) Welke rol hebben the greys hierin?
b) Energy komt van het woord Inner Chi, innerlijke krachten. Deze abusen de reptilians tegen ons.. waarom?
c) Wat heeft dit met vaccinaties te maken, wat is de link?
d) Hoe verklaart dit de hybride bloedlijnen?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_71509827
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 14:03 schreef Dragorius het volgende:
Ik ken ook mensen die te veel vitamine C slikken, niet wetende dat ze het grootste gedeelte weer uitplassen.

Dus goed dat ze doseringen in supplementen aan gaan passen.
pi_71509929
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:03 schreef Michielos het volgende:
Wees liever constructief bzig i.p.v. te debunken.
Enkele vragen zijn:

a) Welke rol hebben the greys hierin?
b) Energy komt van het woord Inner Chi, innerlijke krachten. Deze abusen de reptilians tegen ons.. waarom?
c) Wat heeft dit met vaccinaties te maken, wat is de link?
d) Hoe verklaart dit de hybride bloedlijnen?
Pfff, wat een moeilijke vragen.
a) Zometeen maar even naar de bieb, over de greys weet ik nog niet zo veel, niets eigenlijk
b) En van Chi ken ik alleen Tai Chi, maar dat is weer een sport
c) De link met vaccinaties zie ik ook niet.
d) Geloof dat mijn auto een hybride is maar ja, dat heeft met bloedlijnen weer niets te maken.
pi_71509930
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee een daarom stort N/Z lijn in, verzakt, stel amateurs.

Laatst bij Netwerk (?! weet even niet) ... bij een constructie van een gebouw zijn tientallen bedrijven gemoeid en niemand is er echt verantwoordelijk. Het is echt heel scrijnend in Nederland. Maastrichts balkon is een voorbeeld.

Nee constructiebouw in Nederland is slecht
huh, WTF ?
OK, je leest dus niet eens wat mensen schrijven, je ziet een woord en gaat raaskallen, met, wederom iets wellicht terecht/ waar is, maar zoals gewoonlijk geen verband heeft met het geschrevene of het onderwerp zelf.
pi_71509996
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 09:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dus 17 jaar na de val van Nazi Duitsland en de dood van Adolf en zijn vriendjes hebben ze alsnog (vanuit het hiernamaals) een handelsorganisatie opgericht ? Cool ! welke dan ?
pi_71531682
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 10:18 schreef mr.happy het volgende:

[..]

huh, WTF ?
OK, je leest dus niet eens wat mensen schrijven, je ziet een woord en gaat raaskallen, met, wederom iets wellicht terecht/ waar is, maar zoals gewoonlijk geen verband heeft met het geschrevene of het onderwerp zelf.
duhhh, dat is meestal (eigenlijk nagenoeg altijd) zijn handelswijze...puur en alleen om zichzelf eruit te kunnen lullen en te proberen om andersdenkenden te verwarren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 2 augustus 2009 @ 10:50:17 #256
164283 Luco
Buongiorno!
pi_71532019
Owh jezus

Vooral puntje 7 vind ik lachwekkend
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_71532044
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:50 schreef Luco het volgende:
Owh jezus

[ afbeelding ]

Weet je wat veel erger is? Dat dit dus wel dusdanig invloed heeft gehad dat er maar een summiere opkomst is geweest.
Die "verontruste moeders" met hun kapsalon-kennis als het om geneeskunde gaat
Mr. Prolapse 2009
pi_71532087
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:50 schreef Luco het volgende:
Owh jezus

[ afbeelding ]

vergeet ook die laatste zin (helemaal onderaan die petitie dus) niet...alvast je handen in onschuld wassen als blijkt dat je totale bull-shit aan het uitkramen was.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 2 augustus 2009 @ 10:55:41 #259
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71532094
je kan het ook omdraaien, blijkbaar is de regering niet in staat geweest om nut noodzaak en informatie goed over te brengen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 2 augustus 2009 @ 11:06:07 #260
164283 Luco
Buongiorno!
pi_71532245
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 10:55 schreef Re het volgende:
je kan het ook omdraaien, blijkbaar is de regering niet in staat geweest om nut noodzaak en informatie goed over te brengen
Is dat niet de conclusie welke minister Klink en het RIVM zelf al getrokken hebben?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')