Nee hoor, ook nu nog winnen mensen zaken, ook van bedrijven als McDonalds bijvoorbeeld. Geen foolproof-systeem zoals ik al zei.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:57 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen die dat nu doen krijgen geen geld, omdat sigaretten fabrikanten goed waarschuwen en iedereen weet dat het schadelijke gevolgen kan hebben.
Daarom is dat vrije keus en kiest de een ervoor te roken en de ander neemt het risico niet.
Maar hoe kan iemand zonder medische achtergrond die keuze maken?quote:Zo kan het ook met vaccins en dat lijkt mij een hele goede oplossing.
Misschien dat mensen er dan echt goed over gaan nadenken en zich erin verdiepen en zo een weloverwogen beslissing nemen.
Er zijn genoeg sites op internet met objectieve informatie die niet afkomstig is van NWO/Reptillian/It's a conspiracy!-loonies zoals Lambiekje, dus dat moet niet zo'n probleem zijn?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef Dragorius het volgende:
Maar hoe kan iemand zonder medische achtergrond die keuze maken?
Maar wel weinig en als de bijwerkingen heel ernstig zijn is dat ook wel terecht.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee hoor, ook nu nog winnen mensen zaken, ook van bedrijven als McDonalds bijvoorbeeld. Geen foolproof-systeem zoals ik al zei.
[..]
Datzelfde kun je dan wel zeggen over sigaretten, want niemand kent alle bestandsdelen, maar er wordt wel informatie in leken taal gegeven zodat mensen op basis daarvan een keuze kunnen maken.quote:Maar hoe kan iemand zonder medische achtergrond die keuze maken?
Dat is er dus wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:11 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Datzelfde kun je dan wel zeggen over sigaretten, want niemand kent alle bestandsdelen, maar er wordt wel informatie in leken taal gegeven zodat mensen op basis daarvan een keuze kunnen maken.
Dat is er niet voor vaccins.
Wiki > vaccins?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:11 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Maar wel weinig en als de bijwerkingen heel ernstig zijn is dat ook wel terecht.
[..]
Datzelfde kun je dan wel zeggen over sigaretten, want niemand kent alle bestandsdelen, maar er wordt wel informatie in leken taal gegeven zodat mensen op basis daarvan een keuze kunnen maken.
Wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:11 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Maar wel weinig en als de bijwerkingen heel ernstig zijn is dat ook wel terecht.
[..]
Oeh een site wow zeg wat een informatie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:13 schreef RWest het volgende:
[..]
Dat is er dus wel.
http://www.rivm.nl/rvp/
OH NEE, DAT IS VAN DE OVERHEID, DIE ZIJN VAN DE NWO EN DE BILDERBERGJES!
Jezus snap je alles wat ik heb verteldt niet of wil je het niet snappen?quote:
WAT mis je dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:21 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Oeh een site wow zeg wat een informatie.
Dat staat nog niet in 1% vergelijking met bijvoorbeeld sigaretten.
Er is veel en veel te weinig informatie dat gepresenteerd wordt en waar ook op gewezen wordt door de industrie en overheid.
Waarom is dat? Toch wat te verbergen?
We hebben het hier over 1 enkele site.quote:
Als de ingredientenlijst openbaar is gaan we die hier op Fok! in onze jip en janneke taal voor jou analyseren en uiteenzetten, ok? Er zijn zat geneeskunde studenten of zelfs afgestudeerden, en laboranten op Fok!.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:28 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
We hebben het hier over 1 enkele site.
Ik mis de waarschuwingen op de vaccins, duidelijke bijsluiters met daarin elk bestandsdeel en een duidellijke uitleg wat dat bestandsdeel is.
De mogelijke bijwerkingen ervan.
Tevens in de waarschuwing dat het vaccin op eigen risico is.
Duidelijke info in de media van de overheid.
En dan niet alleen de woorden: laat je vaccineren want die griep is zo eng.
Geen bangmakerij, maar een duidelijk verhaal.
Onderzoek naar vaccins door onafhankelijke partijen die niet zijn aangewezen door de pharma industrie, vriendjes daarvan of de overheid.
http://www.rivm.nl/rvp/vaccins/werking/quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:28 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik mis de waarschuwingen op de vaccins, duidelijke bijsluiters met daarin elk bestandsdeel en een duidellijke uitleg wat dat bestandsdeel is.
Heb je je huisarts ook naar allle bijwerkingen gevraagd toen je die valium voorgeschreven kreeg? Of slikte je dat als zoete koekquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:28 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Tevens in de waarschuwing dat het vaccin op eigen risico is.
Duidelijke info in de media van de overheid.
En dan niet alleen de woorden: laat je vaccineren want die griep is zo eng.
Geen bangmakerij, maar een duidelijk verhaal.
Onderzoek naar vaccins door onafhankelijke partijen die niet zijn aangewezen door de pharma industrie, vriendjes daarvan of de overheid.
Nope, ik verdiep me altijd in wat ik tot me neem.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je je huisarts ook naar allle bijwerkingen gevraagd toen je die valium voorgeschreven kreeg? Of slikte je dat als zoete koek
Wel zekerder over de ingredienten die openbaar zijn gemaakt serieus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Als de ingredientenlijst openbaar is gaan we die hier op Fok! in onze jip en janneke taal voor jou analyseren en uiteenzetten, ok? Er zijn zat geneeskunde studenten of zelfs afgestudeerden, en laboranten op Fok!.
Ben je dan wel "zekerder" over het vaccin? (serieuze vraag)
Lul niet. Je hebt dat receptje gekregen, bent naar de apotheek gestrompeld, hebt die pillen gekregen, en je hebt ze opgevretenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:43 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nope, ik verdiep me altijd in wat ik tot me neem.
Geloof je me toch niet, i don't care.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:45 schreef RWest het volgende:
[..]
Lul niet. Je hebt dat receptje gekregen, bent naar de apotheek gestrompeld, hebt die pillen gekregen, en je hebt ze opgevreten
Je maakt me echt niet wijs dat je eerst uitgebreid research hebt gedaan, met je zere ruggetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |