Gezien haar taalfouten is ze goed ingeburgerd: typisch Nederlands.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:19 schreef Lyr het volgende:
Een lezersreactie op een artikel in het AD. Een van origine Amerikaanse vrouw moet na 29 jaar in Nederland gewoond te hebben, inburgeren, hetgeen volgens haar niet nodig is. De volgende reactie doet me aan een spreekwoord met een pot en een ketel denken:
[..]
Nou, nou.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:16 schreef Kees22 het volgende:
Gezien haar taalfouten is ze goed ingeburgerd: typisch Nederlands.
Proseccootje erbij...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:58 schreef Maastrix het volgende:
Nu kan het mijn prosecor zijn of mijn voeding,,, denk ik tenminste. Het lijkt me sterk dat mijn prosecor of voeding stuk is na 5 cm verschuiven zonder schokjes of wat dan ook maar anyways, iemand een idee voordat ik weer mijn hele spaarvarken naar alternate gebracht heb?
In de tent met de koning?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:08 schreef Dartanion het volgende:
De vaccins zijn bedoeld voor het hele Koningkrijk der Nederlander met 16.845.171 inwoners
Als toch iedereen besluit een vaccin te nemen dan hebben we genoeg om iedereen de gewenste twee intentingen te geven.
De over gebleven vaccins die verkopen we aan buurlanden tegen kostprijs
Echt hels is dat, zo'n paracetamolenquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:11 schreef presario het volgende:
Hallooo
ik heb echt mega last van mijn tanden ....
ik heb hier nu al een flinke tijd last van maar ik durf echt niet meer naar de tandarts te gaan
de vorige keer dat ik ging kwam ik bijna huilends thuis van de pijn![]()
paracetamolen helpen niet ... ook al neem ik er 6 per dag
ik ga volgende week tot mijn grootste angst een afspraak bij de tandarts maken
het doet zo een pijn dat het onderhand hellemaal doortrekt mijn hele rechter kant doet pijn
pleasss
quote:Op donderdag 30 juli 2009 17:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Die vrouwen die op hun 38ste een kort pittig kapsel hebben zijn al helemaal klaar, ze hebben geen uitdagingen meer in het leven, hebben een vent en 4 kinderen (max, desiree, etc) en een tatoeage van een chinees karakter waarvan ze de betekenis niet weten. Daarnaast deinen ze aan alle kanten uit.
Da's er één om trots op te zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:52 schreef NoBody122 het volgende:
Triest dat je als management de teugels dus niet kunt laten fieren, omdat zo'n stel onverantwoordelijke josti's er blijkbaar niet fatsoenlijk mee om kan gaan
quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:19 schreef Haushofer het volgende:
Mocht ik ooit nog es een religie aanhangen, dan zal ik nooit kunnen stellen dat mijn religie voor andere mensen ook geldt. Ik ervaar religie als een individueel iets, en individuelen hebben vaak zo'n verschillende notie van wat werkelijkheid is dat ik moeilijk kan geloven dat 1 iemand het pacht in handen heeft. En dat vervolgens daar je zielenheil vanaf hangt.
Die pacht is nieuw.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:23 schreef poldergeist het volgende:
Net zoiets als: Als God Almachtig is, waarom kan hij dan geen rotsblok schapen die hij zelf niet kan optillen?
Als hij Almachtig zou zijn, zou hij het wel kunnen schapen, maar dan verliest hij zijn Almacht als hij het rotsblok niet kan tillen.
Nét wanneer je denkt dat je alle varianten nou wel een keer gezien hebt...quote:
Er moet dus diesel in?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:17 schreef whappit1 het volgende:
Ik probeer al de halve ochtend een youtube klassieker terug te vinden, maar ik krijg hem niet te pakken want ik weet hun namen niet meer...
Het is een filmpje van 2 oude mensen die animations voor websites verkopen en daarover een SUPERDOM filmpje op youtube hebben: You want animations; for your website... en dan kruipt er een superloze draak door het beeld enzo. Knulligheid ten top...
Dat is wel min of meer zoals het werkt, ja.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:50 schreef liefie_ het volgende:
Zemmie komt niet buiten dus word als het goed is ook niet aangereden
En en open hart openratie voor een katje gaat me echt gewoon te ver (net nog gezien op tv)
Ik heb wel van lijkzakken gehoord, maar je kan ook te ver doorbezuinigen...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zelfs die fase is ie al voorbij, necrofolie schijnt ze nieuwe ding te zijn
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:33 schreef Keep_Walking het volgende:
En als het wel zo is, waarom?
Ik ben bevriend met veel negers, allochtonen en natuurlijk ook autotochtonen. Nu ik heb gemerkt dat de negers in het algemeen sterker of meer athletisch zijn dan andere mensen gemiddeld. Niet allemaal natuurlijk maar heel vaak lijkt het wel zo. Niet alleen dat maar ze leren een fysieke sport sneller of als ze trainen worden ze sneller gespierd. Ik praat niet over perse body builders ofzo, maar als je 100 negers zou pakken en zou vergelijken met 100 blanke Nederlanders of 100 mensen van een andere achtergrond dan heb je vaak dat de negers meer gespierd zijn en meer athletisch zijn dan de blanke Nederlanders of andere mensen. waarom is dit zo?
En ik heb het vooral over negers van West Afrikaanse afkomst, zoals Antillianen, Surinamers en Nigerianen. Alsjeblieft serieus reageren
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
VetGa je weer naar het Land van de Reizende Zon?
Mja, vierkante cirkels zie je niet zo vaak, he?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:05 schreef Crientj het volgende:
Ik heb in illustrator 2 ronde cirkels gemaakt.
Deze reactie ook onder dat stukje:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kop op Telegraaf.nl:
Automobilist uitgemelkt
Melken, melkte, gemelkt?
quote:Uitgemelkt? Is een Germanisme, de regeling zal wel bedoeld zijn voor Germanen.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:10 schreef longinus het volgende:
en dan huppelen ze maar op, op een gegeven moment is er gewoon een overschot aan zakkenvullers die een nieuwe baan zoeken.
Hoe hard?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Toen ik in mijn appartement kwam, heb ik de zij- en onderburen op het hard gedrukt aan de bel te trekken als ze last van ons hadden.
En ruilen voor een gevoel voor taal?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:47 schreef Madhouse1979 het volgende:
Mag eventueel ook geruilt worden voor Geheugen
Hij voert uiteraard dyslexie aan, maar driede lijkt me daarvoor toch echt een stapje te verquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:48 schreef klaasdj het volgende:
IK lagg me dood om mijn onkunde. Heb ook sinds de driede in de havo geen boek over welke oorlog dan ook open gedaan. EPIC FAIL van mij..
Zoiets moet je wel bewijzen natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:27 schreef Starlie het volgende:
Ja precies wat je zegt, tegenwoordig is dat ook zo! Toen ik 13 was bijv. liep ik bewijs van spreke nog in bloemetjesjurkjes met vlechtjes in mijn haar en mijn vriendinnen ook maar nu lopen meiden van 13 erbij alsof ze 18 zijn, en je ziet ook niet of ze nu 13 of 18 zijn... Ach ja.. tijden veranderen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk ook. Ik vraag mij af of dit wel eigenlijk door de deur kan en of mijn lever het wel goed vind.
Niet die andere grootste, maar de ene.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:00 schreef badwurm het volgende:
[..]
De PVV is de op ene-grootste partij van Nederland.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
Eindelijk een waardige tt voor sir bobby robson!
Het rauwproces kan wel eens een week of 2 gaan duren, met twente uit, ajax thuis en de rest voor de deur.
Wel toepasselijk lijkt het in dit geval.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:03 schreef jitzzzze het volgende:
Dit gebeurde zonet:
Blabla
Hij (3 keer): Je moet uitkijken wat je zegt.
Ik:![]()
![]()
En vervolgens ging hij weg en is nog een kwartier domonstratief voor mn raam blijven staan met die 2 lelijke wijven van hem.![]()
Als je niet goed nadenkt over je zinsopbouw zou je zo maar eens de politie over de vloer kunnen krijgen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:15 schreef cyberbull het volgende:
[..]
lol grapjas. ben 33 woon samen met een kleine van 2 jaar. me moeder komt hier echt neit aan de inetverbinding.
die vraagt mij eerder of ik die van hun wil fixxen
maar ok geen directe oorzaak aan te wijzen begrijp ik :S
Net zoals de zin 'married with children'?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:27 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Als je niet goed nadenkt over je zinsopbouw zou je zo maar eens de politie over de vloer kunnen krijgen.
Koffie verkeerd ken ik. Wat is een laptop verkeerd?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:47 schreef Bokhorst21 het volgende:
Laptopje verkeerd in superconditie!
Wat zal je na 5 jaar schillen een blaren op je handen hebben!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:15 schreef Dobbel_steentje het volgende:
*knip* (heel verhaal over vreemdgaan en verliefd zijn)
We schillen 5 jaar.
Het etablissement Café De Tweede Kamer?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:13 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat zal echt niet gebeuren. Het nieuwigheidje van de PVV is er nu al een beetje af aan het gaan. Als ze constant op 30 zetels blijven hangen de komende 2 jaar, dan wordt de PVV gewoon onderdeel van het etablissement hoor. Dan zijn de andere partijen er ook aan gewend. Ik zie nog eerder de populariteit van de PVV de komende 2 jaar afnemen tot 5 a 10 zetels dan een cordon sanitaire.
Zucht....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij geloofd dus ook alleen in democratie als het jou uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |