de smiley zegt dankjewelquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Aai voor de smiley dan.
[..]
Das waar.
quote:
Dat scheelt ook weer haasten.quote:
Ja inderdaad en kan ik ook gewoon bellen met een vriendinnetje, zoals ik had afgesprokenquote:
Ooh dit vindt meneer weer geil om te lezen hoor... *sighs*quote:
doe ff mee met ze andersquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dit vindt meneer weer geil om te lezen hoor... *sighs*
Val niet van je stoel.quote:
Neuhquote:
Dank je.quote:
bummerquote:
Het lijkt me op zich best geinig, maar ik ga die dag al de Airborne lopen en weet dus niet hoe laat ik weer gedoucht en klaar benquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:43 schreef Sinceria het volgende:
Zijn er hier nog mensen die naar de 10 jaars meet gaan trouwens?
Ik niet!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:43 schreef Sinceria het volgende:
Ik was het van plan, maar de 10 jaars meet is op de zelfde datum als de nh dag in Arnhemquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:43 schreef Sinceria het volgende:
nh dag?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik was het van plan, maar de 10 jaars meet is op de zelfde datum als de nh dag in Arnhem
Je kan je nh natuurlijk ook op FOK!kers gaan uitproberen. qua gedrag communiceren sommigen blijkbaar wel op dat niveau.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik was het van plan, maar de 10 jaars meet is op de zelfde datum als de nh dag in Arnhem
Jij hebt er iets tegen?quote:
natural horsemanship dagquote:
ik denk niet dat de gemiddelde fokker weet wat ik bedoel als ik mn binnenheup naar m toe draaiquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan je nh natuurlijk ook op FOK!kers gaan uitproberen. qua gedrag communiceren sommigen blijkbaar wel op dat niveau.
Klinkt als een goede reden om een afwezigenetentje te organiserenquote:
Ah, oke.quote:
Ik ben er van overtuigd dat de gemiddelde fokker wel een interpretatie klaar heeft liggen wanneer jij je heup naar hem toedraaitquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:56 schreef Pien85 het volgende:
ik denk niet dat de gemiddelde fokker weet wat ik bedoel als ik mn binnenheup naar m toe draai
Goed plan.quote:
Ik denk alleen dat dat een heel andere interpretatie is dan de werkelijkheidquote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat de gemiddelde fokker wel een interpretatie klaar heeft liggen wanneer jij je heup naar hem toedraait.
Zie ook mijn post in de R&P SC. Kunnen we dat mooi combineren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:56 schreef Litpho het volgende:
Klinkt als een goede reden om een afwezigenetentje te organiseren.
Welkom nieuwe singlequote:
Het staat jou uiteraard vrij om op zo'n moment de werkelijkheid aan te passenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat dat een heel andere interpretatie is dan de werkelijkheid
Wie waarschuwt haar voor de standaard roofdieren uit dit draadje?quote:
Multi-topic klieken. Love itquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ook mijn post in de R&P SC. Kunnen we dat mooi combineren.
Die taak hadden we aan sedan uitbesteed, toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie waarschuwt haar voor de standaard roofdieren uit dit draadje?
rawrrrquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie waarschuwt haar voor de standaard roofdieren uit dit draadje?
Das juist degene die alles bespringt met een hartslag.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die taak hadden we aan sedan uitbesteed, toch?
Kliek boven kliek zeg ik!quote:
Eigen nonsingle-Singles eerstquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das juist degene die alles bespringt met een hartslag.
tss, wij hebben nog nooit gemeetquote:
Zou je dat willen?quote:
Gegeven dat wij ons in ruwweg hetzelfde werkkringetje bevinden, hoe weet je dat zo zeker?quote:
Die ene waar ik wel in zit staat boven de andere.quote:
Ik wou eigenlijk zeggen goed zo, alleen je zit wel een beetje in beide kliekjesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ene waar ik wel in zit staat boven de andere.
Ik heb nog geen enkele Single gemeet, word ook niet uitgenodigd voor hun minimeets. Ik sta zelfs met geen van alleen op het Ripley lijstje. Ik zit hier zeer regelmatig, maar dat is dan ook het enige.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:39 schreef Tegan het volgende:
Ik wou eigenlijk zeggen goed zo, alleen je zit wel een beetje in beide kliekjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |