* kijkt naar TT... Mmmm, [Singles]...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:57 schreef KudFokker het volgende:
Dan maar ff een ontopic dingetje ertegen aan gooien![]()
Toen ik op vakantie was miste ik mijn vriendin best erg, maar op iets van de 5e dag heb ik gedroomd dat ik sex had met mijn ex...
Ik weet dat het maar een droom is, maar had me er echt een hele dag schuldig om gevoeld tegenover mijn vriendin
Iemand dat wel eens meegemaakt, of iets soortgelijks?
Ik heb geen ex, dus nee.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:57 schreef KudFokker het volgende:
Dan maar ff een ontopic dingetje ertegen aan gooien![]()
Toen ik op vakantie was miste ik mijn vriendin best erg, maar op iets van de 5e dag heb ik gedroomd dat ik sex had met mijn ex...
Ik weet dat het maar een droom is, maar had me er echt een hele dag schuldig om gevoeld tegenover mijn vriendin
Iemand dat wel eens meegemaakt, of iets soortgelijks?
Ik moet van 10 tot 6, zie je wel verschijnenquote:
Lekkerquote:limonade
een grote orgiequote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:01 schreef brunette82 het volgende:
een vraagje....die meeting..van 15 augustus...gaat dat nou door en wat gaan we dan doen?
okay...je kan me herkennen aan het snot uit mijn neus, het kwijl over mijn kin en de starende blik naar je tietenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet van 10 tot 6, zie je wel verschijnen
[..]
Lekker
ik meld me afquote:
Geilquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:04 schreef ArTiC het volgende:
okay...je kan me herkennen aan het snot uit mijn neus, het kwijl over mijn kin en de starende blik naar je tieten
Vriendschap met een dame is uit den boze nu?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:07 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben wel heel faithful gebleven van de vakantieer was nog een meisje waar ik het goed mee kon vinden, en op haar laatste avond vroeg ze mijn nummer maar ik zei dat dat niet hoefte van mij
Nja dat het klikte bedoel ik eigenlijk dat ze me leuk vondquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geil
[..]
Vriendschap met een dame is uit den boze nu?
Je hebt niet direct gezegd dat je een vriendin hebt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:09 schreef KudFokker het volgende:
Nja dat het klikte bedoel ik eigenlijk dat ze me leuk vond
Eerste avond alquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt niet direct gezegd dat je een vriendin hebt?
ben je een waardige vervanger?quote:
Dan snap ik je reactiequote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:10 schreef KudFokker het volgende:
Eerste avond almaar ze bleef maar door gaan...
dan mag jequote:
Ze hoeft geen bewijs te leverenquote:
idd...ik ben mezelf nietquote:
Ja!quote:
quote:
Vrouwen hebben dat niet nodig, dat moet jij toch weten Noukjequote:
Daar heb je dan ook wel weer een punt inderdaad...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:19 schreef Pien85 het volgende:
Vrouwen hebben dat niet nodig, dat moet jij toch weten Noukje
dan ken je mij nog nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen hebben dat niet nodig, dat moet jij toch weten Noukje
bellenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:26 schreef Nouk84 het volgende:
Kut, ik heb het gevoel dat ik om 21 uur moet beginnen, maar ik weet het niet zeker
snoeiharde waarhedenquote:
daten?quote:
Spreek voor jezelf.quote:
dat deed ikquote:
Aww. *aai*.quote:
Ja, zowaar.quote:
zo erg vind ik het nietquote:
Waarom dan de unhappy smiley.quote:
smiley was moe van het pompom zwaaienquote:
MIJ! Ik ben haske spannend!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:37 schreef Sinceria het volgende:
Heb ik nog iets spannends gemist verder?
dat heb ik ook gemistquote:
Jij wist dus niet dat ik spannend ben?quote:
tuurlijk ben je dat, je vervangt mijquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij wist dus niet dat ik spannend ben?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij wist dus niet dat ik spannend ben?
Aai voor de smiley dan.quote:
Das waar.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Aai voor de smiley dan.
[..]
Das waar.