deze opmerking is beneden elk pijl.....quote:
jaja - tientallen cm's boven max.... zo lang is die hele pijlstok niet man......quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:05 schreef EatMyShit het volgende:
Wat een bullshit. Ik vul m'n auto gerust paar liter olie bij. Hij zit gerust tientallen cm's boven max, maar nooit problemen mee gehad.
Hij verbruikt wel wat, 1 liter op 2000 km denk ik. Is ook oud blokje.
Ja, ongeveer een metertje of anderhalf boven max, nooit problemen mee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:05 schreef EatMyShit het volgende:
Wat een bullshit. Ik vul m'n auto gerust paar liter olie bij. Hij zit gerust tientallen cm's boven max, maar nooit problemen mee gehad.
Hij verbruikt wel wat, 1 liter op 2000 km denk ik. Is ook oud blokje.
Bij mij wel...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:08 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
jaja - tientallen cm's boven max.... zo lang is die hele pijlstok niet man......
wat is het merk en type van je auto dan?quote:
Pijl jij met lopende motor?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:30 schreef EatMyShit het volgende:
Als ik serieus moet schatten, denk ik zo'n 20 of 25 cm boven max.
quote:
Kut, ik dacht toen ik de TT las nog dat het zo'n domme fout van TS wasquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:51 schreef B.E.D het volgende:
[..]
![]()
Ik wil niet de leraar Nederlands uithangen, maar het is:PEIL
Ja door de lekke koppakking versus koelvloeistof..quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:40 schreef nebby het volgende:
Bedankt allemaal voor de reacties! en ja een schrijffout is zo gemaakt.het oliepeil was ongeveer een centimeter of 4 boven het maximum, dus toch behoorlijk er overheen lijkt mij...
Het juiste antwoord.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:00 schreef Herr.Flick het volgende:
Als je koelvloeistof in je carterpan ligt, dan lijkt het me logisch dat je oliepeil te hoog staat..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |