Je kan toch proberen om met de telefoon terug te gaan en te zeggen dat je geen idee hebt wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:43 schreef anne85 het volgende:
Ja, het is stom: mijn mobiel zat in mijn tas en ook een meeneemmaaltijd : in de avond kwam ik thuis en vond mijn telefoon onderin mijn tas onder de olie van het eten.![]()
Nu heb ik alle onderdelen uit mijn telefoon gehaald en het 2 dagen opengelegd, ( niet dat olie opdroogt ), en na die dagen deed hij het weer ( 95%). Nu heb ik mijn telefoon zo'n 3 dagen niet gebruikt en niets doet het meer. Mijn hele touchscreen slaat op hol als je het aanraakt of het reageert juist helemaal nergens op. Waarschijnlijk heeft mijn telefoon toch schade opgelopen.![]()
Gevolg: telefoon van 2 maanden oud ( splinternieuwe Samsung) dan maar weggooien? Of zijn er mensen die nog wat goede truckjes hebben om mijn telefoon weer aan de praat te krijgen? Verzekerd is de telefoon niet. En als hij verzekerd was, is hij vast niet verzekerd tegen dit soort ongelukjes....![]()
Duss... nog tips?
Ja dat snap ik, maar mischien heeft olie niet zo een goed effect daarop.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:52 schreef nietzman het volgende:
Daarom plakken ze er tegenwoordig bijna altijd stickertjes in die verkleuren als ze nat worden.
Waar zit die sticker?? Ik zie niks binnenin... behalve een grote sticker met de gewone informatie over de telefoon... = nog altijd witquote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:52 schreef nietzman het volgende:
Daarom plakken ze er tegenwoordig bijna altijd stickertjes in die verkleuren als ze nat worden.
Ze hebben daar een techniek voor, ergens zit een dingetje wat verkleurd als het in aanraking met water komt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:56 schreef anne85 het volgende:
[..]
Waar zit die sticker?? Ik zie niks binnenin... behalve een grote sticker met de gewone informatie over de telefoon... = nog altijd wit
Sorry, het eerste bericht stond in de verkeerde topic. Weet alleen niet hoe het te verwijderen.... sorryquote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:00 schreef Godtje het volgende:
2 topics met die irritante CAPS![]()
DRINGENDE HULP IVM MOBIELE TELEFOON!!!!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:04 schreef T3hTommay het volgende:
Wie z'n blaren brandt moet op z'n reet zitten.
is van belang als je het eraf wilt krijgen.quote:
serious?quote:
ok,quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:18 schreef anne85 het volgende:
[..]
Yep.... I know... het is hilarious...
Maar wel verrot voor m'n mobiel nu
maar dan kan ze toch net zo goed die nieuwe gebruiken?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:25 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
- Haal het binnenwerk uit je mobiel.
- Koop nog zo'n Samsung.
- Haal daar het binnenwerk uit.
- Stop dat binnenwerk in je oude Samsung.
- Tadaaaa!
Geen dank.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:04 schreef MrDrako het volgende:
[..]
maar dan kan ze toch net zo goed die nieuwe gebruiken?
Neehoor, dat is de 'zo en so' versie.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:17 schreef MrDrako het volgende:
[..]
zo een nieuw dieptepunt qua woordverkrachting aan sowieso is bereikt..
Nou, "soberbo" komt ook een heel eindquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:17 schreef MrDrako het volgende:
[..]
zo een nieuw dieptepunt qua woordverkrachting aan sowieso is bereikt..
Goed verhaal, alleen het is nu te laat voor TSquote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:25 schreef The.Apple het volgende:
Groene zeep + lauw water = sopje![]()
phone in sopje, veel schude veel veel schude lost olie op (zeep geleid stroom dus nog niet aan de power)
dit herhalen totdat je denkt hij is schoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |