Je hebt geneukt voor hij verliefd geworden is op je. Zo zijn veel mannen en het overkomt veel vrouwen. Ik zou 7 augustus niet eens afspreken. Uitpraten komt namelijk op het volgende neer: hij vindt je leuk genoeg om te neuken maar niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:38 schreef CHEVHB het volgende:
Ik heb nu enkele maanden erg leuk contact gehad met een jongen van 22. Ik ben zelf 19, bijna 20. We hadden een mooie tijd samen, dingen ondernomen zoals de kermis, naar de flim, samen koken en bleef enkele keren bij hem slapen. De humor was hetzelfde, we hadden dezelfde hobby's en het ging gewoon perfect. Ook had hij wel de neiging om soms sexuele opmerkingen te maken, niet zo heel vaak maar wel af en toe. We hadden ook sexueel contact, zonder een relatie te hebben. Opzich geen probleem voor mij omdat ik wist dat het goed zat.
Nu ben van Zondag tot Maandag bij hem gebeleven, contant samen geweest en het ging goed. Tot ik hem gisteren nadat ik bij hem was geweest opbelde om te vragen wanneer we nu naar de stad gingen ( omdat hij nog wat dingen moest hebben). Hij gaf aan dat hij het druk had, en dat hij het wel liet weten. Vandaag niets gehoord dus besloot hem te bellen.
HIj gaf aan dat het in zijn ogen geen relatie kon worden, dat hij een fijne tijd heeft gehad en het hierbij wil laten. Wat moet ik nu denken? Ik ben er echt kapot van, hij gaf mij het gevoel wat nooit iemand gegeven heeft. En moet ik accepteren dat het ineens over is? We zouden a.s Zaterdag nog wat doen, om even goed uit elkaar te gaan maar hij gaf aan dat hij ineens op vakantie gaat ( hij heeft hier tegen mij niets van gezegd en beloofde me dat het Zaterdag wel even kon doorgaan). Nu wil hij 7 augustus mij nog even zien om wat dingen nog uit te praten en uit te leggen.
Ik voel me zo kut.. zo dubbel en gebruikt. Ik weet het niet, ik weet niet waarom ik dit hier in dit topic schrijf maar ben benieuwd naar jullie meningen.
Het zou best kunnen, dat ik dit onbewust heb laten merken. Toen ik zijn telefoon pakte zag ik ook dat teken van kijkwijzer van ' sexualtiteit' hij zei dat het een logo was van zijn vrienden groep. Ik weet het niet, ik moet hem achter me laten ik weet het.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:49 schreef mividaloca het volgende:
Misschien heb je iets te duidelijk (onbewust?) laten merken dat je hem toch wel heel leuk vond en jij een relatie in de toekomst wel zag ziiten en is hij hiervan geschrokken omdat hij je alleen als scharrel wil? Hij wilde gewoon wat elke man wil.. neuken en vond het wel fijn om gezellig te doen met iemand maar wil geen relatie..
Iniedergeval kut voor je hoor meis.. Sterkte ermee.. En er zullen vast mannen zijn die wel heel graag een relatie met je willen!
Domquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:38 schreef CHEVHB het volgende:
Ik heb nu enkele maanden erg leuk contact gehad met een jongen van 22. Ik ben zelf 19, bijna 20. We hadden een mooie tijd samen, dingen ondernomen zoals de kermis, naar de flim, samen koken en bleef enkele keren bij hem slapen. De humor was hetzelfde, we hadden dezelfde hobby's en het ging gewoon perfect. Ook had hij wel de neiging om soms sexuele opmerkingen te maken, niet zo heel vaak maar wel af en toe. We hadden ook sexueel contact, zonder een relatie te hebben. Opzich geen probleem voor mij omdat ik wist dat het goed zat.
Nu ben van Zondag tot Maandag bij hem gebeleven, contant samen geweest en het ging goed. Tot ik hem gisteren nadat ik bij hem was geweest opbelde om te vragen wanneer we nu naar de stad gingen ( omdat hij nog wat dingen moest hebben). Hij gaf aan dat hij het druk had, en dat hij het wel liet weten. Vandaag niets gehoord dus besloot hem te bellen.
HIj gaf aan dat het in zijn ogen geen relatie kon worden, dat hij een fijne tijd heeft gehad en het hierbij wil laten. Wat moet ik nu denken? Ik ben er echt kapot van, hij gaf mij het gevoel wat nooit iemand gegeven heeft. En moet ik accepteren dat het ineens over is? We zouden a.s Zaterdag nog wat doen, om even goed uit elkaar te gaan maar hij gaf aan dat hij ineens op vakantie gaat ( hij heeft hier tegen mij niets van gezegd en beloofde me dat het Zaterdag wel even kon doorgaan). Nu wil hij 7 augustus mij nog even zien om wat dingen nog uit te praten en uit te leggen.
Ik voel me zo kut.. zo dubbel en gebruikt. Ik weet het niet, ik weet niet waarom ik dit hier in dit topic schrijf maar ben benieuwd naar jullie meningen.
Je zou zeggen dat je ouders dat je al leren als je 10 bentquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:40 schreef Vivi het volgende:
Leerpenningen betalen...
Hoe wist je dat wat goed zat?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:38 schreef CHEVHB het volgende:
We hadden ook sexueel contact, zonder een relatie te hebben. Opzich geen probleem voor mij omdat ik wist dat het goed zat.
Denk niet dat dit iets is wat je van je ouders kunt leren. In de liefde gaat iedereen wel eens op zijn bek ondanks je moeders goedbedoelde adviezen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:54 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je ouders dat je al leren als je 10 bent
iig, TS, ik zou 't als ik jou was wel willen bespreken nog een keertje met hem, maar houdt er wel rekening mee dat het daar ook wel mee eindigt, en dat je kansen nihil zijn. Sterkte
Dat is waar, maar in deze post vroeg ik me oprecht af hoe TS kan denken dat alles goed zat (ik neem aan in de zin van een relatie en een lang en gelukkig leven), terwijl hij duidelijk is geweest over zijn motieven.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:25 schreef Vivi het volgende:
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/53099/3
Hallo TS. Explain please. En Vivi, wat moet jij op het Viva-forum?quote:Hallo,
Ik ben nieuw op deze site, en heb me eventjes aangemeld vanwege een relatieprobleem dat ik graag wil delen met jullie en hiervoor advies wil.
Ik heb een tijdje geleden een hele leuke jongen leren kennen via het uitgaan. Het ging super goed, de eerste dag hadden we gezoend en de 2e en 3e dag bleven we bij elkaar slapen. We hadden sexueel contact maar ik vond dat geen probleem, al ging dat wel wat moeizamer vanwege mijn vaginsme, maar dat vond hij geen probleem. Tenminste dat gaf hij aan.
De 3e dag was hij veel stiller, hij was nog wel vrolijk maar iets anders dan normaal. Ik belde hem op, of hij iets eerder dan Zaterdag wat kon doen, dat ik hem miste en hem wou zien. Hij zei dat hij hiervoor moest kijken.. maar later vertelde hij me dan zijn gevoelens niet meer zo sterk waren als de 1e en 2e dag. Ik was zo in paniek, dat ik te aanhankelijk werd doormiddel van veel te bellen en smsjes te sturen ( normaal ben ik dus nooit zo, maar was bang hem kwijt te raken)
Nu wil hij nog wel afspreken 7 augustus a.s om te praten. En een vriend belde hem op dat het niet goed met me ging, dat ik er veel verdriet van had.. toen belde hij me later op om even te praten door de telefoon. Ik heb nu nog wel hoop, hij wil nog praten. Maar nu keek ik net op hyves en zag dat hij me op hyves verwijderd heeft.. wat moet ik nu nog bedenken? Komt dit nog goed? Het doet me veel pijn.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:25 schreef Vivi het volgende:
http://forum.viva.nl/forum/list_messages/53099/3
Inderdaad, enkele maanden is opeens gereduceerd tot drie dagenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |