Die zou dus echt mijn rug opkunnen, ventilatie is toch echt wel een heel zinnig iets voor je gezondheid.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:09 schreef Aneurism het volgende:
Zo mag een vriendin haar afzuigkap van de bovenbuurman niet aan doen, omdat hij dat zou horen( niet voor 22.00 uur, maar gewoon de hele dag). En werd haar ook verzocht de ventilator van de douche eruit te slopen omdat meneer dat storend vond, met resultaat dat de badkamer onder de schimmel zit.
Ik zou zeggen dat die vent zich niet moet aanstellen en dood kan vallen. Ventilatie lijkt me toch wel redelijk belangrijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:09 schreef Aneurism het volgende:
Zo mag een vriendin haar afzuigkap van de bovenbuurman niet aan doen, omdat hij dat zou horen( niet voor 22.00 uur, maar gewoon de hele dag). En werd haar ook verzocht de ventilator van de douche eruit te slopen omdat meneer dat storend vond, met resultaat dat de badkamer onder de schimmel zit.
Nee, maar dat zeg ik toch? Dat het zo lullig is om er iets van te zeggen, omdat ze er ook niks aan kunnen doen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:47 schreef FoXje het volgende:
Denk je dat die mensen met die huilbaby ook niet liever willen dat hun kind gewoon slaapt? Denk je dat die baby ineens gaat slapen omdat JIJ er wat van zegt?![]()
Ok, dan heb ik niet goed gelezenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:50 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik toch? Dat het zo lullig is om er iets van te zeggen, omdat ze er ook niks aan kunnen doen?
Klagen over andere mensen, maar zien niet in dat ze zelf ook 'overlast' veroorzaken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Of zijn het niet van die mensen die voor rede vatbaar zijn?
Zo lijkt het wel. Maar persoonlijk let ik er erg op dat ik geen overdreven lawaai produceer. Ik woon in een appartement, dus met mensen rondom (behalve boven me). Daar probeer ik rekening mee te houden. Natuurlijk laat ik wel eens iets uit mijn handen vallen, maar ik let erop dat ik niet op schoenen in huis loop en dergelijke. M'n muziek staat altijd op achtergrond-volume, en als ik harder wil horen, heb ik een goede koptelefoon. Niet in de laatste plaats door mijn soort muziek, daar storen mensen zich snel aan. Ideale oplossing!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:51 schreef karr-1 het volgende:
Niemand hoort zijn eigen lawaai blijkbaar, maar iedereen is heel gevoelig voor de herrie van een ander. Ik hoor de buren ook wel eens, zij zullen mij ook wel eens horen. Jammer dan, dan had ik maar ergens anders moeten gaan wonen.
Tja, we zitten in een land waar alles moet kunnen. Alleen sommige mensen vertalen dat als "IK moet alles kunnen". En dan natuurlijk zonder rekening te houden met andere mensen....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:48 schreef Marrije het volgende:
JJGeers, ik zit erin met dezelfde instelling als jij. Jammer is dat he, dat anderen beduidend minder rekening houden met de omgeving dan jijzelf.
Net zoals Guppyfriend houden wij rekening met de buren, we lopen niet op schoenen in huis, ze horen onze tv niet (radio hebben we niet), onze kinderen mogen niet met een bal door het huis stuiteren en ik haal ze ook meteen bij de radiator vandaan als ze daar tegenaan bonken.
Sinds kort is de grootste overlastveroorzaker verhuisd, dat waren idioten op de begane grond die een complete muziekinstallie op standje 10 zetten snachts, rustig tot in de vroege morgenOk, ik woon in een pauperwijk, maar come on, dat is echt te gek voor woorden. Het hele gebouw is opgelucht dat die gekken weg zijn. Mijn vloer trilde gewoon van die muziek terwijl mn onderburen er nog tussen zitten
![]()
En voor degene die zegt dat ik dan oordoppen in moet doen, ja, toen we nog geen kinderen hadden deed ik dat ook maar als je snachts je baby nog moet voeden dan kun je geen oordoppen in doen als je wakker moet worden van gehuil. Ik probeerde toen overdag nog wat slaap te krijgen maar dan zaten ze in de tuin op trommels te rammen, wat ben ik blij dat die lui weg zijn.
Ja of het zijn kínderéén hóórrr!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:59 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Tja, we zitten in een land waar alles moet kunnen. Alleen sommige mensen vertalen dat als "IK moet alles kunnen". En dan natuurlijk zonder rekening te houden met andere mensen....
Met zulke onderburen was ik echt letterlijk op de vuist gegaan, want dan wordt het zwart voor mn ogen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:48 schreef Marrije het volgende:
JJGeers, ik zit erin met dezelfde instelling als jij. Jammer is dat he, dat anderen beduidend minder rekening houden met de omgeving dan jijzelf.
Net zoals Guppyfriend houden wij rekening met de buren, we lopen niet op schoenen in huis, ze horen onze tv niet (radio hebben we niet), onze kinderen mogen niet met een bal door het huis stuiteren en ik haal ze ook meteen bij de radiator vandaan als ze daar tegenaan bonken.
Sinds kort is de grootste overlastveroorzaker verhuisd, dat waren idioten op de begane grond die een complete muziekinstallie op standje 10 zetten snachts, rustig tot in de vroege morgenOk, ik woon in een pauperwijk, maar come on, dat is echt te gek voor woorden. Het hele gebouw is opgelucht dat die gekken weg zijn. Mijn vloer trilde gewoon van die muziek terwijl mn onderburen er nog tussen zitten
![]()
En voor degene die zegt dat ik dan oordoppen in moet doen, ja, toen we nog geen kinderen hadden deed ik dat ook maar als je snachts je baby nog moet voeden dan kun je geen oordoppen in doen als je wakker moet worden van gehuil. Ik probeerde toen overdag nog wat slaap te krijgen maar dan zaten ze in de tuin op trommels te rammen, wat ben ik blij dat die lui weg zijn.
Inderdaad, opvoeden is blijkbaar toch een vak apart....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |